Göteborg: Runners till Jacy'z - ESS Groups nya destination

Hitta ansökningsinfo om jobbet Runners till Jacy'z - ESS Groups nya destination i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2022-09-02 // Varaktighet: Heltid

Vår vision är att skapa en destination sprängfylld med upplevelser. En plats där du hela tiden möts av nya intryck, en plats som erbjuder upplevelser du vill dela med olika människor och kanske viktigast - en plats där du roas i flera dygn. Känslan när du checkar ut är densamma som när du lämnar en storstad - att du inte hunnit uppleva allt och måste tillbaka.

Jacy’z är precis som ESS Group - ”a house of brands” det finns tre starka restaurangkoncept i huset tillsammans med fyra barer, en state of the art mötesanläggning och givetvis pool club & takterrass.

Vi blir över 300 personer i teamet, alla med olika bakgrund och erfarenhet.

Vi är spridda över en mängd olika avdelningar, vi jobbar olika tider och med olika uppgifter, men alltid tillsammans som ett team. Tillsammans förverkligar vi visionen, tar hand om varandra och våra gäster - det är så vi skapar stamgäster på Jacy’z.

RUNNERS till ARCHIE’S & GABY’S

Archie’s är Jacy’z huvudrestaurang, vår ”All day American Dining-place” och Gaby’s är vår amerikanska lunchrestaurang där kulturer från alla världens hörn möts i en amazing mishmash.

I rollen som Runner är dina primära arbetsuppgifter att transportera mat från köket till rätt adress i matsalen/huset. Du har också god kunskap om bordskartor och menyn då du presenterar för gäst vid servering.

Förutom ovan dukar du också av bord och informerar servitören som ansvarar för bordet. Du ansvarar att alla gäster alltid har välfyllda vattenglas och vattenflaskor på bordet, samt torkar av borden mellan- och efter sittningarna.

Vi vill skapa ett dynamiskt team där både du som Runner och dina kollegor i matsalen roterar mellan de olika restaurangerna över tid, för att skapa en organisation som är flexibel utifrån verksamhetens behov, men också för att ge en större möjlighet till variation och utveckling för dig som medarbetare i det dagliga arbetet.

VEM ÄR DU?

Som person tror vi att du är positiv, social och älskar service. Du har lätt för att lära och tycker om mötet med andra människor. Kanske har du erfarenhet från liknande roller eller också så är detta ditt första roll inom restaurang. Inga problem! Har du bara rätt inställning och vilja, så lär vi dig på plats!

OM TJÄNSTEN

Start: 24 oktober

Omfattning:?Heltid/Deltid (flera tjänster ska tillsättas)

Arbetstid: varierande med tyngdpunkt på kvällar och helger.

Hur går vi vidare, för visst gör vi det?

Du ansöker enkelt genom att svara på några korta frågor om dig själv i ansökan och bifoga ditt CV.

Sista ansökningsdag är 19 september.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Servitör/Servitris

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Servitör/Servitris.

Rekryteringsträff 6 maj för servispersonal - uppdrag på Svenska Mässan G...

Läs mer Apr 24
Måndagen den 6 maj bjuder viin till enrekryteringsträff/gruppintervju för servispersonal somvill arbeta på uppdrag för Svenska Mässan Gothia Towers i främst maj och augusti.
Vi harflertalet spännande uppdrag på ingångoch söker nu efterkonsulter inom serveringsom vill arbeta under enstaka dagar i maj och augusti, tillfälle finns även för fler dagar. Uppdragen kommer varierar från stora till små, allt från spännande företagsfester, och stora banketter till mindre evenemang som mingel, buffé samt café/foodtruck-verksamhet.
Du kommer få chansen attvara del av ett stort team som brinner för gästservice, kvalité och bemötande.Arbetstiderna är förlagda på både dag- ochkvällstid och exempel på arbetsuppgifter är bland annat:
Välkomna gäster
Bankettservering
Montercatering
Plocka disk

Ett stort plus är om du har möjlighet att arbeta den 21 och 22 maj samt 13 till 18 augusti.Uppdragen är primärt förlagda i maj och augustimen god chans finns till förlängning.
Om rekryteringsträffen/gruppintervjunden 6 maj kl. 17:00-20:30
Vi kommer inleda kvällen medatt presentera de kommandeuppdragen.
Du kommer få en introduktion i hur det är attarbeta som konsult på Carotte Staff och chansen att berätta för oss om vem du är och varför du är rätt person för oss.
Kvällen kommer avslutas med att vi går igenom bankettserveringsteknik.

Om dig
Vi söker passionerad, driven och utåtriktad serveringspersonal.Du utför ditt arbete prestigelöst med ett glatt humör under högt arbetstempo. Personliga egenskaper vi vädersätter är positivitet, flexibilitet och ansvarstagande.

Som konsult hos oss har du lätt för att anpassa dig till nya situationer. Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor.Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss.

Vi ser gärna att du har arbetat med servering förut men om du inte har någon erfarenhet eller utbildning inom servering, catering eller att ta bordsbeställningar erbjuder vi dig en grundläggande utbildningför att du ska känna trygg i att hantera arbetsuppgifterna och leverera hög servicenivå till våra kunder.
Om Carotte
Carotte består idag av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra hos våra kunder. Koncernen grundades 1982 och har kontor i Stockholm och Göteborg. År 2019 köpte starka investerare, som arbetat inom koncernen i olika roller, upp Carotte. Ägarnas perspektiv är långsiktiga och tillväxt- och utvecklingsmålen är högt uppsatta. Vi har snabbt tagit marknadsandelar och har under 2022 tredubblat vår omsättning från 2021. Vår ambition är att växa till Sveriges främsta bolag inom Soft Facility Management och att fortsätta etablera kontor på nya regioner.
Carotte Staff matchar ihop självgående och ansvarstagande personal som brinner för att ge förstklassig service med våra kunders team, oavsett om det handlar om att bemanna eller rekrytera. Genom våra egna träffsäkra utbildningar utvecklar vi servicepersonal med det där lilla extra – engagemanget, glöden och känslan för detaljer som gör skillnad. Vi hyr ut, rekryterar och utbildar Stockholm & Göteborgs främsta servicepersonal.
Om Svenska Mässan Gothia Towers som är en av våra största kunder och en spännande arbetsplats
Gothia Towers är idag en av Nordens mest attraktiva mötesplatser med 41 000 m2 upplevelseyta, 1200 förstklassiga hotellrum och sviter samt 5 populära barer och restauranger.
Svenska Mässan och Gothia Towers bildar tillsammans en av Europas största helintegrerade mötesplatser med cityläge. Varje år väljer mer än 1,8 miljoner besökare från hela världen att mötas, äta och bo, utveckla affärer, produkter eller idéer hos dem. Här erbjuds allt från hotell, butiker, teater, spa och restauranger till mässhallar och olika typer av mötesarenor. Allt samlat under ett tak och med stadslivet precis utanför dörren.
Visionen är att bli Europas mest attraktiva mötesplats genom att erbjuda den bästa helhetsupplevelsen och med kärnvärdena engagemang, samarbete och mod som vägvisare och inspirationskälla, strävar man ständigt efter att uträtta nya stordåd – varje dag och i varje möte med besökare, kunder och varandra.
ÖVRIG INFORMATIONInbjudan till rekryteringsträffen skickas efter telefonintervju har genomförts.
I den här rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt på din personliga lämplighet och din motivation för rollen.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Extra vid behov under maj och augusti, utöver din huvudsakliga sysselsättning
Placering: Göteborg
Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar kontakta gärna ansvarig rekryterare.

Ansök nu

Servis/konferensvärd ???????

Läs mer Apr 15
TJÄNSTEN
FRAM är ett personalföretag med hjärta och passion för människor, som sätter gemenskap, glädje och personlig utveckling högst upp på listan. Vi drivs av att ständigt förbättras och utvecklas tillsammans med de som jobbar hos oss - och det är här du kommer in. Nu söker vi dig som är erfaren servitris/konferensvärd som tillsammans med oss vill utveckla restaurangen ochkonferensavdelningeni Mölndal.
Arbetsplatsen är ett stort internationellt företag med över 1000 anställda med en personalrestaurang som serverar ca 400 lunch om dagen, 10-70 affärslunch, frukost och ett stort antal konferenser. Utvecklingsviljan är hög och du kommer att vara med och lyfta servicenivå och kvalitet på konferenserna/bokningarna tillsammans med ansvariga på plats.
Vi ser gärna att du är kreativ i ditt arbete och hittar nya recept eller erbjudanden som dusjälv producera för att överträffa kunden / gästens förväntan. Ett stort intresse för bakning är meriterande.Du kommer med idéer och utveckling för hur vi hela tiden ska kunna göra upplevelsen så bra som möjlig för våra gäster. Du talar svenska och engelska flytande i skrift och tal.
Du kommer även att varaservisansvarig för företagets affärsluncher och middaga.Hos denna kund arbetas det prestigelöst och alla ska kunna hjälpa alla. Erfarenhet från restaurang är meriterande.

TRYGGT ARBETE, STABILA TIDER
Ett tryggt, stabilt jobb med helt förutsägbara arbetstider. Du jobbar varje dag 08.30-16.30 måndag till fredag. Lunchrast, ledig röda dagar, semester på sommaren. Och - det bästa av allt, inte en enda helg.
08.30-16.30 mån - fredag
Vikariat med möjlighet till förlängning
Lön enl överenskommelse
Start Juni
Mölndal, Göteborg

FRAM BEMANNING
På FRAM är vi helt övertygande om att restaurang är ett av världens roligaste jobb. Energin, kollegorna, de glada gästerna och att få jobba med mat och dryck tycker vi slår slöa kontorsarbeten och gråa administrativa jobb i alla avseenden. Att räkna ner tiden tills vi slutar är det få Frammare som känner igen sig i.
Vi är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med hotell- och restaurangbranschen och ser på företag och personal lite annorlunda. Vi älskar våra medarbetare och brinner för restaurangbranschen.
Självklart medlemmar i Visita och anslutna till HRF:s kollektivavtal.
Sök nu, ansökningar tas emot löpande. Fyll i frågorna på ansökan på nästa sida och bifoga en bild på dig själv.

Ansök nu

ALC - Serviser/Servitörer sökes!

Läs mer Apr 3
Om jobbet:Vi söker erfaren serveringspersonal som med enkelhet kan ta hand om en egen station. Vår personal finns på Göteborgs bästa och största restauranger där du får möjlighet att leverera förstklassig service. Vi har ett långt gediget samarbete med Göteborgs största hotell och stadens mest spännande koncept. Tjänsten passar de som vill arbeta extra vid sidan av studier eller annat arbete.
Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning från restaurangskola och/eller 3 års dokumenterad yrkesvana inom servisyrket. Du är en utåtriktad, prestigelös och positiv person som älskar nya utmaningar och är van att arbeta i högt tempo. Har god kassaerfarenhet samt dryckeskunskaper.
Varför ska du jobba på RestaurangAssistans?Att jobba hos oss är framföralltväldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?
Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olikaarbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter!Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!
Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!
Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.
Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!
Utbildning- Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.
Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.
Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

Ansök nu

Servis

Läs mer Apr 3
Moreno Pizza är mer än bara världens största pizzeria. Det är en destination för öl, quiz och 485-graders vedeldad pizza, med egen biergarten på taket som levererar stans mest göteborgska utsikt.Mängder av pizza, pasta och drinkar ska ut till våra förväntansfulla gäster, för det finns alltid en anledning att fira på Moreno!
Den stora terrasserade matsalen inbjuder till en riktigt skön stämning som man vill vara en del av.

Om dig
Vi söker dig som har en genuin servicekänsla, du är positiv, kvalitetsmedveten och älskar att jobba när det är fullt hus.Som den lagspelare du är faller det naturligt för dig att alltid jobba nära dina kollegor och du vet att det alltid blir bättre när vi gör det tillsammans.
Med ett stort gästflöde ser vi gärna att du har tidigare erfarenhet från matsalsarbete men det viktigaste är att du har viljan och intresset, då kan vi tillsammans komma långt.
Omfattning: Heltid
Lön: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning.
www.Morenopizza.se

Ansök nu

Servis - Lön inom 48h ????

Läs mer Apr 3
VÄLKOMMEN TILL FAMILJEN!
På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften.
Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM.
Servitör / servitris / servis
Extrajobb med möjlighet till fastanställning
Jobba när du vill, som du vill (ish)
Betalda resor till och från jobbet när restiden är mer än 30 min
Kontinuerlig utbildning inom mat, dryck och service
Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte tjafsa om sånt som är självklart
Börja jobba direkt efter intervju

FLEXIBEL LÖN
Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat – och möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va?
OM OSS
FRAM är Sveriges fräschaste bemannings- och utbildningsföretag inom hotell och restaurang. Vi är ett familjeföretag som drivs av att göra besöksnäringen till en bättre plats och vi lägger stort fokus på att vår personal ska må bra. Som anställd på FRAM arbetar du ute hos våra kunder, som består av en uppsjö av hotellkedjor, arenor, banketter, företagsrestauranger, barer, fine dining och bättre à la carte krogar.

Självklart anslutna till kollektivavtal via både Almega och Visita.
Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchretsaurang, konferens, service, runner,

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB .

Innesäljare till Ess Group

Innesäljare
Läs mer Apr 24
Innesäljare till ESS Group
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för såväl kunder somkollegor?
Vill du bli en del av ett passionerat team där dina insatser bidrar till vår fortsatta tillväxt? Vi söker nu en ambitiös och resultatdrivenInnesäljare som brinner för försäljning och utmärkt kundservice. Detta är ett utmärkt tillfälle att arbeta i en dynamisk miljö, med möjlighet att påverka och utvecklas inom B2B-försäljning.
Om tjänstenSom Innesäljare hos Ess Group kommer du att vara en nyckelperson för att uppnå våra försäljningsmål.Du säljer konferenser och möten genom att hanterar inkommande förfrågningar via telefon och e-post samt genom proaktivt utgående säljsamtal. Som innesäljare hos oss säljer duupplevelser till samtliga ESS destinationer. Vi arbetar i team ochär flexibla under arbetstoppar.
Dina arbetsuppgifter inkluderar: Dagligen jobba med inkommande offertförfrågningar via telefon och mail och kontinuerlig uppföljning av dessa.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Arbeta mot uppsatta försäljningsmål.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för försäljning och trivs i en roll där ditt resultat direkt påverkar företagets framgång.Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete samt vana av system. Du ser en möjlighet och tar den.Du behöver gilla att prata med kunder,skicka offerter, ständigt jobba för en hög hit rate, hålla etthögt tempo och älska att ringa utgående samtal.
Kvalifikationer: Erfarenhet av försäljning, företrädelsevis B2B och kundservice.
God kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Ansvarstagande och öppen för att både ge och ta emot feedback, detta för att vi kontinuerligt ska utvecklas i kontakten med våra kunder och varandra.
Vana vid att arbeta mot uppsatta mål.
Självgående och god förmåga att organisera och prioritera arbete.
Erfarenhet av CRM-system är meriterande.

Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom kontoret liksom inom ESS Groups alla destinationer. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom försäljning, självledarskap och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du vara en del av ett team och ett kontor med otroliga kollegor, som kanske till och med blir dina vänner för livet!
Information om tjänsten
Anställningsform: Heltid, tillsvidareArbetsort: Kontor i centrala GöteborgTillträde och lön: Enligt överenskommelse
Om ansökningsprocessen:Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen,så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 8 maj 2024.
Är du redo att ta nästa steg i din förstäljningskarriär med oss på Ess Group?
Vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Food & Beverage Manager till Jacy'z Hotel & Resort

Restaurangchef
Läs mer Feb 29
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Food & Beverage Manager Jacy’z.

Vårt absolut främsta mål är att skapa stamgäster! Vi vill alltså att man ska vilja komma tillbaka igen, igen och igen. Och igen. Vi älskar också mat och dryck, och ser oss hellre som ett hus fullproppat med goda mat och dryckesupplevelser, som också råkar ha rum att sova över i Jacy’z, än att se oss som ett hotell som också har restauranger och barer.

På Jacy’z är F&B utbudet så tilltaget och brett att vi valt att jobba med två F&B Managers.

Vi letar nu efter en Food & Beverage Manager vars primära fokus kommer vara att skapa minnesvärde upplevelser där passionen kring mat- och dryckesupplevelser har strålkastarljuset i våra outlets JQ, Gogogaga och Pachanga.

Så, vad får du göra som Food & Beverage Manager Top Floors?

I rollen som F&B Manager Top Floors leder du våra F&B outlets JQ Bar, Gogogaga Dinner Club och Pachanga Pool Club mot nya höjder.

Tre unika ställen på tre unika platser inom Jacy’z, som alla bidrar till helheten med sina uttryck och avtryck på gästupplevelsen.

Uppdraget kommer handla mycket om att driva processer för vidare framgång, ibland fine-tunings och ibland större omtag baserat på verksamhetens, teamets och omvärldens efterfrågan och behov. Något vi förväntar oss av dig, är att du har ett driv i processerna och tillsammans med teamet runtom dig skapar actions för att ständigt vara aktuell och intressant för både lokalmarknaden samt den internationella efterfrågan i vår produkt och leverans.

Det förväntas att du kontinuerligt arbetar mot lönsamma affärer och tar beslut baserat på vad som är bäst ur både gäst-, medarbetare-, och ekonomiskt perspektiv.

I rollen som F&B Manager Top Floors har du avdelningschefer som rapporterar direkt till dig i form av Bar Manager, Restaurant Manager, Head Chef och Pool Club Manager.

Vi tror att det är med team och gäster vi gör störst skillnad, och ser därför att våra F&B Managers på Jacy’z skapar förutsättningar för våra avdelningschefer att hålla sitt primära fokus kring just våra gäster och medarbetare, något som F&B Manager också har sitt primära fokus kring, men som också tycker om att avlasta våra avdelningschefer med delar av de administrativa arbetsuppgifter som erhålls i deras roller i perioder för att ge dem dessa förutsättningar kontinuerligt.

Oavsett om det gäller gästresan eller ledarskap är ditt engagemang i våra värderord - personlig, professionell, passionerad och lekfull - avgörande. Som kulturbärare förväntas du engagera och visa vägen, vilket gör varje interation och beslut i linje med våra gemensamma värderingar. Vi lutar oss tillbaka på våra servicelöften - att allt börjar med att säga hej till alla. Det är det varma välkomnande som sätter tonen och möjliggör skapandet av unika och minnesvärda upplevelser för varje gäst.

Vem hoppas vi att du som söker är?

Vi letar efter en passionerad individ med en imponerande och lång bakgrund inom hotell och restaurang, med liknande eller annan ledande position, med en exceptionell fingertoppskänsla för koncept och upplevelser.

Du älskar att skapa rätt förutsättningar runt dina direktrapporterande och Jacy’z medarbetare för att de ska vidareutvecklas och utmanas både som individ och tillsammans med team, och är duktig att fira delmål såväl som stora vinster. Att du har ett långt tidsperspektiv i din planering ser vi som en självklarhet och nödvändighet för att du ska lyckas i din roll, parallellt med att du kontinuerligt säkerställer nu- och närtiden.

Då de outlets du ansvarar över i huvudsak lever på kvällar och helger behöver du vara en ledare som gillar att vara med verksamheten när den lever som bäst.

Vi söker efter en person som bryr sig på riktigt, och tar ansvar för att Jacy’z gäster och medarbetare rekommenderar Jacy’z vidare, samtidigt som vi ser att den finansiella lönsamheten är en viktig förutsättning för att vi ska lyckas långsiktigt.

Hur går vi vidare, för visst gör vi det?

Skicka in din ansökan! Alla ansökningar och intervjuer kommer hanteras löpande och tjänsten kommer att anställas under våren.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 21/3.

Ett nästa steg är att svara på några urvalsfrågor som gör det enklare för oss att matcha och genomföra en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Därefter väntas intervjuer med HOO, HR Partner samt CEO. Tester och arbetsprov kan vara en del i processen.

Formalia

Anställningen är en tillsvidareanställning och vi tänker att vi startar med 6 månaders provanställning. Vi ser gärna att du kan börja under maj. Som Food & Beverage Manager Top Floors rapporterar du till Head of Operations.

Let’s Go!

Niklas Jansson, Head Of Operations Jacy’z Hotel & Resort

Ansök nu

Client Success Agent

Innesäljare
Läs mer Feb 20
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Client Success Agent

Innesäljare
Läs mer Feb 21
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Massör till Jacy'z

Massör/Massageterapeut
Läs mer Apr 15
Att gå igenom ytterdörrarna på Jacyz ger dig puls bara det. Det är ett wow som slår dig här näst och vilket följer dig hela vägen upp till våning 28. Här blir alla vuxna unga igen och du kan verkligen känna den amerikanska glamourösa röda tråden in i detaljerna. Här har vi allt samlat under ett tak, upplev konserten, ät sharing med utsikt över hela Göteborg eller dyk ner i poolen till beatet från våra egna djs. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Massör till Jacy'z
Som massör på Jacy'z är du en nyckelperson i att skapa en avkopplande och förtrollande upplevelse för våra gäster. Med din expertis och dina magiska händer bidrar du till våra gästers fysiska och mentala välbefinnande. Detta är en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö som utmanar det traditionella spasynsättet. Som massör på Jacy'z kommer du:
Utföra en rad olika massagebehandlingar anpassade efter våra gästers behov
Rådge våra gäster om våra olika behandlingar och hur dessa främjar välbefinnande
Säkerställa en lugn och avkopplande miljö för våra gäster
Vara en ambassadör för Jacy'z och våra värdeord - Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig

Vem är du?
Vi söker dig som har en brinnande passion för massage och människors välbefinnande samt ärprofessionell i ditt arbete. Vi ser vidare att du är:
Certifierad massör med relevant utbildning
Erfaren inom olika massagetekniker med förmågan att anpassa dessa efter individuella behov
En utpräglad teamspelare som trivs i ett högt tempo
Kreativ och driven i att skapa unika upplevelser för våra gäster
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Om tjänsten
Anställningsform: Deltid
Arbetstid:Varierande dag/kväll samt helger
Tillträde och lön:Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse
Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 2 maj
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

Ansök nu

Projektledare till Marknadsavdelningen

Projektledare, reklam
Läs mer Apr 10
ESS Group verkar i den snabbfotade upplevelseindustrin där våra 13 destinationer - samtliga med egna, unika, starka varumärken - är sina egna avsändare. I en bransch av sällanköp gäller det för våra varumärken att vara top of mind och stay relevant. Genom kreativa och strategiska marknadsföringskampanjer skapar vi långvarigarelationer ochsträvar vi efter att nå rätt gäst i rätt tid, i rätt kanal och med rätt budskap.Vi har fyra värdeord som vi lever varje dag, i varje handling och i varje möte: personlig, professionell, lekfull och passionerad.
Vi söker nu dig, en strukturerad, kreativ ochdigital projektledaretill vårt centralamarknadsteam i Göteborg. Du leder, är drivande och följer uppvåra go to market-planer samt kommunicerar löpande effektivt både internt och externt.
Rollens ansvarsområden
Som projektledare på vår marknadsavdelning kommer du ha en central roll i vårt team. Du är marknadsansvarig, nästan så man kan säga marknadschef,för ett antal destinationer och ditt ansvar kommer att bland annatinkludera:
Planering och styrning av marknadsprojekt från start till mål.
Uppföljning, analys och rapportering av projektens framsteg och resultat.
Projektledning av marknadsteamets resurser där du initierar ochstyr arbetet
Samordning och nära samarbetemedbeställare på våra destinationer, interna resurser och externa partners
Beställare av creatives till bland annatpaid, web ochnyhetsbrev.
Budgetering av marknadsbearbetningen för ”dina” destinationer
Kampanjplanering på kort- och lång sikt i såväl egna som köpta kanaler samt löpande optimering av kampanjer
Kreativt bidrag till utveckling av marknadsföringsstrategier och kampanjer.

Vi vinner tillsammans och arbetar som ett team, vid behov producerar du kreativt content vid tangenterna eller gör enklare uppdateringar av site.
Vi söker dig som
Är kreativ, strukturerad och har en förmåga att se projekt i både ett stort och litet perspektiv. Du är initiativrik i kombination med att du har ett lösningsfokus.Du är också social och ödmjuk men samtidigt driven och orädd.
Som vår ideala kandidat har du:
Relevant högskoleutbildning inom marknadsföring eller projektledning.
Några års erfarenhet av projektledning, gärna inom marknadsföring.
Grundläggande kunskaper i Google Analytics, Wordpress &Adobe; Creative Suite
Erfarenhet av att arbeta i ett marketing automation-system
Erfarenhet av digital marknadsföring & e-commerce samt content production i form av text, är meriterande.

Vi tror dessutom att du haren förmåga att arbeta självständigt men också i team där din styrka är att motivera andra.Självklart har du även starkkommunikationsförmåga i både svenska och engelska.
Om anställningenAnställningsform: Ett vikariat på heltid i minst ett år, med chans på att gå över somtillsvidareTillträde den 15 augustioch lön enligt överenskommelse.
Att jobba hos oss innebär att du blir en del av ett engagerat och framåtsträvande team. Vi går mer än gärna på de oupptrampade stigarna, för i vår värld finns inte begreppet ”det går inte”. Om du är en kommunikativ, prestigelös och flexibel person med en ”doer”-mentalitet så lovar vi att du kommer känna att du har hittat hem.Om du skriver under på detta så kommer vi att älska dig från första stund. Tror du att du kommer älska oss också? Well, bring your a-game och bli en del av ett riktigt vasst, dynamiskt marknadsteam i ett universum där allt är möjligt på vägen till att nå vår yttersta målsättning - att skapa stamgäster.Skicka in din ansökan senast den 28 april.

Ansök nu