Göteborg: Avonova Hälsa söker leg psykolog till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Avonova Hälsa söker leg psykolog till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-02-06 // Varaktighet: Heltid

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor.  

 

Är du vår nya leg. psykolog?

Som leg. psykolog hos oss är du ett stöd till våra kunder inom området psykologiskt stöd, rådgivning och behandling samt inom organisatorisk och social arbetsmiljö. Med din erfarenhet och expertkunskap hjälper du våra kunder utifrån ett individ-, grupp- och organisationsperspektiv, i nära samarbete med företagsläkare, företagssköterskor, ergonomer/fysioterapeuter och andra professioner. Meriterande om du har erfarenhet och god förmåga att hålla i utbildningar och föreläsningar inom exempelvis stress, sömn, kris.

Du har god förståelse för, och kan förklara, sambanden mellan individ och arbetsmiljö och mellan insats och effekt. Du har förmåga att skapa goda kundrelationer och därmed nya uppdrag. Du har också god förmåga att sätta dig in i olika verksamheters förutsättningar och utmaningar, liksom att förstå och möta olika behov.

 

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i ett företag som utvecklas. Hos oss finns det uppbyggda kompetensnätverk och stora möjligheter till utveckling. Du erbjuds ett spännande uppdrag tillsammans med kompetenta kollegor, intressanta kunder och en kultur som främjar samarbete och kollegialt lärande. Engagemanget och viljan att bidra till hållbara individer och organisationer är hög hos oss.

 

Uppgifter

- Bedömning, stöd, rådgivning, behandling och rehabilitering, digitalt, enskilt eller i grupp
- Arbetsförmågebedömning
- Konflikthantering
- Krisstöd
- Kartläggningar av organisatorisk och social arbetsmiljö
- Utbildningar och föreläsningar
- Handledning
- Grupputveckling, ledningsgruppsutveckling, teambuilding, grupp- och samarbetsträning
- Chefsstöd
- Medverkan vid förändrings- och utvecklingsinsatser
- Utvärdering av olika projekt
- Kompetensutvecklande insatser på lednings- och medarbetarnivå

 

Önskade kvalifikationer/kompetens

- Legitimerad psykolog (steg 1 i KBT).
- Flerårig dokumenterad erfarenhet som psykolog/psykoterapeut, gärna från företagshälsovård, primärvård eller liknande verksamhet.
- Utbildning i faktaundersökning och/eller RUM
- Du är bekväm med att arbeta både digitalt och fysiskt, enskilt och med grupper.

 

Personliga egenskaper

- Relationsbyggare som fungerar bra i team och har god kommunikationsförmåga
- Organisatorisk och administrativ förmåga
- Strukturerad och kvalitetsinriktad
- Resultatinriktad
- Förmåga att snabbt bekanta dig med nya branscher, lösningar och problem
- Förmåga till självständigt arbete
- God initiativförmåga
- Affärsmässighet och intresse av att bidra till hållbara organisationer






Tjänstgöringsgrad: 100%. Tillträde enligt överenskommelse. Vi har kollektivavtal mellan Almega Vårdföretagarna och Vårdförbundet, Fysioterapeuterna, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret samt drogtest kommer att ske i samband med anställning.

Tycker du detta låter intressant är du välkommen med din ansökan med CV och personligt brev. Vi arbetar med löpande urval så vi vill att du sänder din ansökan snarast möjligt. Vill du veta mer kontakta konsultchef Viktoria Johansson, viktoria.johansson@avonova.se

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Psykolog

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Psykolog.

Vi söker neuropsykiatriska mottagningar (psykolog och psykiater)

Läs mer Mar 16
Sveapsykologerna söker neuropsykiatriska mottagningar (psykolog och psykiater) som brinner för neuropsykiatriska utredningar i Göteborg. Eftersom vi söker underkonsulter med egen firma och egen lokal så innebär det att arbetsplatsen blir er egna mottagning.
Underkonsulten är patientens vårdgivare och behöver därför vara registrerad vårdgivare hos IVO. Verksamheten ska ha F-skattsedel.
Det är viktigt att ni har erfarenhet från arbete med neuropsykiatriska utredningar. Det är även viktigt att ni är bra på att bygga en god allians.
Sveapsykologerna får in klienter från ett flertal försäkringsbolag, vårdcentraler samt privata klienter. Vi arbetar både med vuxna och barn. Vi arbetar på svenska, engelska samt andra språk.
Vi tar emot klienter dagtid, kvällstid och helger.
Ange följande i din ansökan:
Om du har en mottagning i Göteborg samt vart den är belägen.
Om du tar emot barn/vuxna.
Vilka språk du behärskar.

Ansök nu

Leg. psykolog Pe3

Läs mer Apr 28
Nytt
Om arbetsgivaren - Pe3 Meliva
Pe3 grundades 2006 med affärsidén att vara en modern och konsultinriktad företagshälsa med ett kundanpassat och helhetsinriktat tjänstekoncept. Vår resa har varit framgångsrik och vi finns idag med verksamheter i Göteborg, Kungälv, Kungsbacka, Varberg, Halmstad, Vänersborg och Uppsala. Vi har stora kunder inom såväl offentlig som privat verksamhet. Vi har idag drygt 50 fantastiska medarbetare i en organisation som präglas av hög tillit, korta beslutsvägar och mycket humor och värme. Sedan snart tre år sedan är vi en del av Meliva, en bred vårdgrupp som växer på den svenska marknaden med primärvård, BVC och företagshälsa i fokus och som värnar om såväl kvalitet i våra leveranser, som medarbetares arbetsmiljö. Meliva har sin grund i den finska vårdkoncernen Mehiläinen som i Finland är näst störst på marknaden inom företagshälsa med ca 22 000 företagskunder. Mehiläinen har också varit pionjärer inom den digitala utvecklingen inom både företagshälsa och övrig vårdverksamhet.
Pe3 har som del av Meliva en spännande tid framför sig, vi växer då fler kunder vill arbeta tillsammans med oss och därför söker vi ytterligare en leg. psykolog som vill vara med att bygga och utveckla vår verksamhet.
Om rollen
Som leg. psykolog kommer du att ha en nyckelroll i att leverera tjänster och skapa värde för våra kunder som finns inom både det privata och offentliga arbetslivet. Du kommer att ha möjlighet att arbeta på individ, grupp och organisationsnivå i uppdrag som kan vara av såväl stödjande, utredande som rehabiliterande karaktär. Det kan till exempel handla om stressrelaterade besvär, konflikter, arbetsförmågebedömningar, arbetsplatsproblematik, chefs- och ledarutveckling, samt stöd och utveckling av grupper och organisationer. Rollen innebär att kunna ta sig an ett brett spektra av ärenden inom arbets- , ledarskaps- och organisationsområdet och på alla nivåer i våra kunders verksamheter.
Din profil
Vi är en stor arbetsgrupp av 17 medarbetare som består av psykologer, beteendevetare och organisationskonsulter. För oss är det viktig att ha en bred kompetens inom vår kategorigrupp därför söker vi en psykolog som kan bidra till detta. Vi söker dig som är legitimerad psykolog och ser variation och flexibilitet i arbetet som en fördel. Som en del i vårt arbetslag kommer dina arbetsdagar att se väldig dynamiska ut och även om din bas ska vara i Göteborg kan din arbetsdag börja på en arbetsplats och sluta på en annan då vi arbetar mycket hos kund. Vårt geografiska område sträcker sig från Kungsbacka till Vänersborg. Vi är ett serviceinriktat företag där vårt arbete utgår från kundensbehov och deras utmaningar. Du behöver därför vara bekväm i att arbeta i en intäktsfinansierad konsultverksamhet och ha en god känsla för och anpassningsförmåga till olika verksamhetskulturer.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kunskap inom neuropsykiatri är meriterande likaså vidareutbildning inom KBT eller liknande. Körkort och tillgång till bil är en fördel men inget krav.
Som person är du ansvarsfull och självgående. Du är lyhörd och har god förmåga att möta kunders behov. Du är engagerad, positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat och har förmåga att arbeta både i team och självständigt. Arbetslivserfarenhet inom företagshälsovård är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder dig
Du kommer att tillhöra en stor arbetsgrupp med varierande yrkesbakgrund och bred kompetens. I vår arbetsgrupp arbetar vi aktivt med kollegialt erfarenhetsutbyte, mentorskap och vi har även extern handledning. Det finns goda förutsättningar att kunna lära av varandra och få möjlighet att ta sig an nya utmaningar. Vi är en arbetsgrupp som präglas av prestigelöshet och ett tillåtande klimat där vi har det roligt tillsammans.
Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer att ske löpande.
Annat viktigt att veta
Vi omfattas av kollektivavtal Almega/vårdföretagarna sektionen för företagshälsovård. Tjänsten är en tillsvidareanställning 100%.
Tillträde 2024-09-01 eller enligt överenskommelse.
För frågor om tjänsten går bra att kontakta chef psykologer & beteendevetare
Antonio Guerrero Briones 0706-37 58 71 antonio@pe3.se

Ansök nu

Leg. psykolog Pe3

Läs mer Apr 23
Om arbetsgivaren - Pe3 Meliva
Pe3 grundades 2006 med affärsidén att vara en modern och konsultinriktad företagshälsa med ett kundanpassat och helhetsinriktat tjänstekoncept. Vår resa har varit framgångsrik och vi finns idag med verksamheter i Göteborg, Kungälv, Kungsbacka, Varberg, Halmstad, Vänersborg och Uppsala. Vi har stora kunder inom såväl offentlig som privat verksamhet. Vi har idag drygt 50 fantastiska medarbetare i en organisation som präglas av hög tillit, korta beslutsvägar och mycket humor och värme. Sedan snart tre år sedan är vi en del av Meliva, en bred vårdgrupp som växer på den svenska marknaden med primärvård, BVC och företagshälsa i fokus och som värnar om såväl kvalitet i våra leveranser, som medarbetares arbetsmiljö. Meliva har sin grund i den finska vårdkoncernen Mehiläinen som i Finland är näst störst på marknaden inom företagshälsa med ca 22 000 företagskunder. Mehiläinen har också varit pionjärer inom den digitala utvecklingen inom både företagshälsa och övrig vårdverksamhet.
Pe3 har som del av Meliva en spännande tid framför sig, vi växer då fler kunder vill arbeta tillsammans med oss och därför söker vi ytterligare en leg. psykolog som vill vara med att bygga och utveckla vår verksamhet.
Om rollen
Som leg. psykolog kommer du att ha en nyckelroll i att leverera tjänster och skapa värde för våra kunder som finns inom både det privata och offentliga arbetslivet. Du kommer att ha möjlighet att arbeta på individ, grupp och organisationsnivå i uppdrag som kan vara av såväl stödjande, utredande som rehabiliterande karaktär. Det kan till exempel handla om stressrelaterade besvär, konflikter, arbetsförmågebedömningar, arbetsplatsproblematik, chefs- och ledarutveckling, samt stöd och utveckling av grupper och organisationer. Rollen innebär att kunna ta sig an ett brett spektra av ärenden inom arbets- , ledarskaps- och organisationsområdet och på alla nivåer i våra kunders verksamheter.
Din profil
Vi är en stor arbetsgrupp av 17 medarbetare som består av psykologer, beteendevetare och organisationskonsulter. För oss är det viktig att ha en bred kompetens inom vår kategorigrupp därför söker vi en psykolog som kan bidra till detta. Vi söker dig som är legitimerad psykolog och ser variation och flexibilitet i arbetet som en fördel. Som en del i vårt arbetslag kommer dina arbetsdagar att se väldig dynamiska ut och även om din bas ska vara i Göteborg kan din arbetsdag börja på en arbetsplats och sluta på en annan då vi arbetar mycket hos kund. Vårt geografiska område sträcker sig från Kungsbacka till Vänersborg. Vi är ett serviceinriktat företag där vårt arbete utgår från kundensbehov och deras utmaningar. Du behöver därför vara bekväm i att arbeta i en intäktsfinansierad konsultverksamhet och ha en god känsla för och anpassningsförmåga till olika verksamhetskulturer.
Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kunskap inom neuropsykiatri är meriterande likaså vidareutbildning inom KBT eller liknande. Körkort och tillgång till bil är en fördel men inget krav.
Som person är du ansvarsfull och självgående. Du är lyhörd och har god förmåga att möta kunders behov. Du är engagerad, positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat och har förmåga att arbeta både i team och självständigt. Arbetslivserfarenhet inom företagshälsovård är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder dig
Du kommer att tillhöra en stor arbetsgrupp med varierande yrkesbakgrund och bred kompetens. I vår arbetsgrupp arbetar vi aktivt med kollegialt erfarenhetsutbyte, mentorskap och vi har även extern handledning. Det finns goda förutsättningar att kunna lära av varandra och få möjlighet att ta sig an nya utmaningar. Vi är en arbetsgrupp som präglas av prestigelöshet och ett tillåtande klimat där vi har det roligt tillsammans.
Välkommen med din ansökan! Intervjuer kommer att ske löpande.
Annat viktigt att veta
Vi omfattas av kollektivavtal Almega/vårdföretagarna sektionen för företagshälsovård. Tjänsten är en tillsvidareanställning 100%.
Tillträde 2024-09-01 eller enligt överenskommelse.
För frågor om tjänsten går bra att kontakta
chef psykologer & beteendevetare
Antonio Guerrero Briones 0706-37 58 71 antonio@pe3.se

Ansök nu

Psykolog? Välkommen till Neuropsykiatrimottagning Öster!

Läs mer Apr 18
Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till nationell högspecialiserad vård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. Hos oss är det viktigt med digital kompetens och att alla bidrar till den digitala utvecklingen. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har – Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.



Om verksamheten

Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Neuropsykiatrimottagning Öster är en del av Västra Götalandsregionen.

Vi arbetar med allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. I fokus är en lättillgänglig och köfri vård med hög patientsäkerhet. Som medarbetare, forskare och student erbjuds du den stora organisationens rika valmöjligheter, många intressanta projekt med inriktning mot framtidens sjukvård samt en tydlig profil mot klinisk forskning.

Neuropsykiatrimottagning Öster är en av två neuropsykiatriska mottagningar inom det nybilda verksamhetsområdet Neuropsykiatri. På de neuropsykiatriska mottagningarna utreder och behandlar vi adhd och psykiatrisk samsjuklighet framförallt i ångest- och depressionssjukdomar, därtill har vi även ett utredningsansvar för autism. 

På Neuropsykiatrimottagning Öster har vi för närvarande cirka 3000 aktiva patienter. På mottagningen finns sammantaget 11 psykologtjänster fördelade på fyra team. Som psykolog hos oss arbetar man med utredning av neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, samt med grupp- och individuella behandlingar riktade både mot neuropsykiatrisk problematik och svårare affektiv samsjuklighet. Psykologgruppen har mycket gemensamt arbete och ett par pågående forskningsprojekt.

Sammantaget är vi lite drygt 60 medarbetare. Vår arbetsplats präglas av hög professionalitet och öppet klimat. Vi strävar alltid efter kvalitetsförbättringar och att upprätthålla banden till universitet och forskning.

Arbetsuppgifter

Arbetet som psykolog hos oss i ett av våra NP-team kräver att du har en förmåga att känsligt bemöta enskilda patienter samt tycker om att fundera kring differentialdiagnostiska frågeställningar. I utredningsarbetet arbetar vi framförallt med sambedömningar - det vill säga, att man genomför utredningarna tillsammans med en läkare eller en annan psykolog. Detta ställer krav på din samarbetsförmåga, men är också en modell för inlärning om du ännu inte har så stor erfarenhet av utredningsarbete. Även gruppbehandlingarna görs tillsammans med antingen en annan psykolog eller en arbetsterapeut eller sjuksköterska. Det är därför bra om du tycker om att arbeta med grupper (Safren, DBT-inspirerad färdighetsträning, UP-grupp). Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av psykologarbete med vår målgrupp, antingen behandling eller utredning. I psykologgruppen på mottagningen har vi skapat två olika inriktningar; en inriktning där man arbetar mer med individuell behandling och en inriktning där man arbetar mer med individuell neuropsykiatrisk bedömning. Vi söker psykologer som på sikt har intresse för att specialisera sig antingen med behandlingsinriktning eller utredningsinriktning.

Vi värnar om ett gott arbetsklimat på mottagningen. Detta bygger på ett stort engagemang, en positiv grundinställning och en god kollegial gemenskap, vilket ställer krav på samarbetsförmåga och sociala kompetens. Du skall ha god kommunikativ förmåga och med lätthet kunna uttrycka dig i tal och skrift. Vi vill också att du har datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya IT-system.

Vi erbjuder dig ett stimulerande, varierat och utvecklande arbete med goda möjligheter till lärande.

Välkommen med din ansökan!

Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.


Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate.
VGR krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare


Ansökan
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.


Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

Ansök nu

PTP-psykologer till privat mottagning i Malmö

Läs mer Mar 31
Hej alla psykologerstudenter som längtar till att få komma igång och börja jobba!
Är du intresserad av en PTP-tjänst med härliga kollegor, spännande klienter och chans att få ansvar och styra över dina egna behandlingar? Vill du dessutom sitta i ett snyggt rum tillsammans med patienten och erbjuda bästa tänkbara vård till en motiverad patientgrupp där personlig anpassning går före strikta mallar, iKBT-program och förbestämda antal tillåtna besök?
Vi söker färska psykologer till vårt PTP-program i Göteborg med start under höstterminen 2024.
Arbetet består utav kliniskt behandlingsarbete av klienter som kommer som privatpersoner eller genom företag, försäkringsbolag eller andra institutioner. Vi jobbar även med NPF-utredningar. En del av tjänsten är också att bidra organisatoriskt med spännande och varierande uppgifter.
Tjänsten är en heltidstjänst om 40 timmar per vecka.
Vi söker dig som är:
- Utbildad psykolog som ska påbörja din PTP
- Tycker om kliniskt behandlingsarbete
- Har KBT med dig från utbildningen
- Arbetar självständig och uppskattar eget ansvar
- Vill ta emot i stort sett alla patientgrupper på primärvårdsnivå. T ex barn, ungdomar, par, engelsktalande.
- Vi har spännande organisatoriskt arbete för den intresserade. Här värdesätter vi tidigare yrkeserfarenheter & ett inre driv.
Vi erbjuder:
- Roligt arbete med spännande klienter
- Möjlighet att skräddarsy behandlingar
- Handledning och stöttning av duktiga psykologer
- Utbildningar med fokus på att göra dig till en riktigt bra psykolog
- Härliga kollegor som hittar på roliga saker


Svea KBT är en privat psykologmottagning som håller till på flera platser i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala och Linköping. Vi är i en expansiv fas där mycket nytt och spännande händer. Vi kommer under året att utveckla och utöka vår verksamhet och ser fram emot en spännande tillökning av nya, duktiga psykologer.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Avonova Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Avonova Sverige AB .

Avonova Solutions söker konverteringssäljare

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 24
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Avonova, Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling, letar nu efter ambitiösa konverteringssäljare till Avonova Assist i Göteborg!

Om rollen

Som konverteringssäljare kommer du att ha ansvar för hela försäljningsprocessen gentemot våra befintliga kunder i Sverige. Det innebär att du ansvarar för att boka möten med kunderna för att sedan genomföra försäljningsmöten och stänga affären på egen hand. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd inom arbetsmiljö, hälsa och HR, och syftar till att öka medarbetarengagemang, minska sjukfrånvaro samt förbättra produktivitet och lönsamhet. I rollen som konverteringssäljare rapporterar du till en teamledare i Göteborg och till säljchefen i Norge. 

Arbetsuppgifter

Din huvudsakliga uppgift som konverteringssäljare är att proaktivt boka möten med våra befintliga kunder för att presentera Avonova Assist och sedan genomföra försäljningsmöten där du stänger affären på egen hand.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får en grundlig utbildning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en solid grund samt kontinuerlig utveckling inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är skicklig på att kommunicera med alla typer av människor och som delar vår passion för arbetsmiljö och hållbarhet. Du är målinriktad, positiv, flexibel och har förmågan att bygga långsiktiga relationer. Om du är intresserad av att utvecklas inom försäljning är detta en unik möjlighet.

Kompetenskrav

Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning och trivs med att driva hela försäljningsprocessen självständigt. Du är van vid att använda olika IT-system och kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i norska är meriterande.

Vi erbjuder

- Möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom en tvådagarsutbildning på Avonova-Skolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är på heltid.
- Gedigen utbildning och vägledning med möjlighet till vidareutveckling.
- Attraktiv lön samt en konkurrenskraftig provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Trevliga och kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom försäljning. 



Avslutningsvis

Vi söker flera konverteringssäljare till vår säljavdelning på Avonova Solutions i Göteborg. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med två dagar på Avonova-Skolan i Larvik, Norge, för att lära känna företaget och vår kultur samt utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang. Vi önskar att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning.

Skicka in ditt personliga brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi tackar för din ansökan och ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Apr 22
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete. Rollen är ett vikariat som sträcker sig året ut. Därefter finns det god chans till fast anställning. 


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter
- Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



 

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no, +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Mar 19
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete.


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter
- Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



 

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no, +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker systemrådgivare till Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 13
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig tillväxt och utveckling? Då kan du vara vår nästa Systemrådgivare!

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management.

Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade och drivna kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som systemrådgivare hos oss är du ett viktigt stöd för kunden genom hela kundresan. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt systematiska arbetsmiljöarbete. Det är viktigt att du som systemrådgivare är lyhörd för vad kunden behöver samt är duktig på att förklara saker på ett pedagogiskt och enkelt sätt.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Rådgivning till kunder avseende vår digitala plattform, SAM-digital, via telefon, mail och Teams. Även vissa fysiska kundmöten kan förekomma. Verktyget vi använder för ärendehantering är Hubspot.
- Utbildning av nya kunder i SAM-digital.
- Föreslå och verkställa kundspecifika lösningar i kundens systemkonto.
- Importera kundens tidigare dokumentation av systematiskt arbetsmiljöarbetet in i SAM-digital.
- Utbilda nya kollegor samt hålla workshops internt i SAM-digital.
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre.
- Alltid sträva efter att ge det lilla extra.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.

Vem är du?

Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna och ser lösningar i stället för att fastna vid hindren. Du är duktig på att tänka utanför boxen och finna olika vägar till ett mål. Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är förtroendeingivande i din kommunikation. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.  Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från rådgivande roller, kundservice eller servicerelaterade arbeten. Du får gärna ha erfarenhet eller intresse av försäljning. Har du dessutom erfarenhet av att ha guidat kunder i digitala plattformar/system är detta ett plus.

Du behöver ha en god systemkännedom och teknisk förståelse samt förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Rollen innebär endast front end uppgifter, ingen kodning eller back end uppgifter. Relevant utbildning är meriterande men inte ett krav.



Vi erbjuder

- Möjlighet till personlig och professionell utveckling.
- En stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Kollektivavtal.
- Friskvård och andra personalförmåner.

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker säljare/mötesbokare till Avonova Assist i Göteborg

Innesäljare
Läs mer Feb 2
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Avonova Solutions expanderar och söker efter framåtlutade säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist

Roll
Som säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning, kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö, hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till en teamledare i Göteborg och till säljchefen i Norge.

Arbetsuppgifter
Din uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist, samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. 

Kompetenskrav
Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.



Avslutningsvis
Vår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av drygt 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi efter flera säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik, Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.

Vi önskar att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning.

Vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Vi påbörjar intervjuerna efter semesterperioden. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Nov 7
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete.


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter. Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar.
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete.
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4.

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



Vi erbjuder

- Heltidstjänst med arbetstid 8-17.
- Fördjupad utbildning och vägledning i att arbeta med ett erkänt och starkt varumärke.
- Möjlighet till vidareutveckling.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål.

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no,  +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu