Göteborg: Avonova Solutions söker utesäljare till Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Avonova Solutions söker utesäljare till Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-07-03 // Varaktighet: Heltid

Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Rollen som utesäljare är en del av en växande organisation och hjälper oss att positionera Avonova ännu starkare i Sverige. Som utesäljare är du ansvarig för säljprocessen från genomförande av kundbesök till avtalsskrivning?med understöd av våra mötesbokare. 



Vi söker

Vi söker dig som är socialt kompetent, självgående, vill utvecklas vidare som säljare och har viljan att göra ”det lilla extra” för att uppnå resultat. Du drivs av utmaningar och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du brinner för försäljning och digitala lösningar, är en en förtroendeingivande relationsskapare samt målmedveten både vad gäller resultat och personlig utveckling. Vi önskar att du har erfarenhet av att avsluta affärer (close avtal) inom B2B.

Vi jobbar enligt devisen frihet under ansvar vilket innebär att du arbetar på ett strukturerat sätt och planerar din egen tid. Arbetet sker både enskilt och i team och innefattar mycket resor och möten med nya människor. Körkort och tillgång till egen bil är därför en nödvändighet.

Det är viktigt att du lätt kan ta till dig ny kunskap och att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. (Kunskaper i norska är meriterande.)

 

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.
- Fina, nya lokaler i Göteborg.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Intervjuer påbörjas efter semesterperioden. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utesäljare.

Säljare, Göteborg

Läs mer Apr 18
Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?
Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.



Om tjänsten
Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande.

Vem är du?
Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?
Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2024-05-05. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller emma.engdal@polfarskt.se
Om oss
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service.
Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination.
Totalt har Polfärskt över 1100 anställda varav över 500 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Apr 24
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Säljare inom cleantech till ledande solcellsföretag i Göteborg!

Läs mer Apr 17
Om oss 1KOMMA5 satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5 siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollenVi erbjuder en spännande möjlighet för dig som säljare att ta hand om hela säljprocessen, från prospektering till avtal. Du kommer att vara en värdefull del av ett dynamiskt team, där det är av yttersta vikt att du trivs med att arbeta i ett snabbrörligt tempo. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.
Vi kommer ge dig:
Möjlighet att sälja våra innovativa produkter
En fast lön och en attraktiv provisionsmodell
En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter
Kompentensutveckling inom försäljning
Utbildning av våra produkter och branschen
Friskvårdsbidrag och tjänstepension

Vi tror att du:
Har tidigare erfarenhet av försäljning
Är en driven vinnarskalle och ser lösningar istället för problem
Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid
Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska
Arbetat med CRM-system (meriterande)
Har b-körkort (meriterande)

START: Enligt överenskommelsePLATS: StockholmOMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagarLÖN: Fast lön + provisionARBETSTIDER: Måndag-torsdag kl.12-20, fredag kl.12-16
1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Värvare hos Naturskyddsföreningen i Göteborg.

Läs mer Apr 10
Bli en del av vårt framgångsrika team.
Är du driven, säljinriktad och karriärsugen? Vill du vara en del av ett team som arbetar för att bevara och skydda vår natur? Då är du precis den vi letar efter!
Naturskyddsföreningen söker engagerade och entusiastiska värvare som vill vara med och driva vårt arbete framåt. Som värvare hos oss får du möjlighet till fast anställning med månadslön, periodbiljett (A) och andra förmåner. Men det bästa är att du inte bara får en lön – du får också möjligheten till personlig och professionell utveckling.
Vi erbjuder kanske den bästa sälj- och kommunikationsträningen i branschen, vilket ger dig de verktyg du behöver för att lyckas. Dessutom finns det stora karriär- och utvecklingsmöjligheter inom organisationen. Jobbet som värvare innebär inte bara en möjlighet till att påverka vår värld positivt, det ger också kunskaper och färdigheter som du kommer ha nytta av resten av livet.
Så om du är redo att ta nästa steg i din karriär och samtidigt göra en insats för miljön, ansök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team!
Krav:
Engagemang för miljöfrågor
God kommunikationsförmåga
Förmåga att arbeta självständigt och i team
Positiv attityd och vilja att lära

Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev där du berättar varför du vill arbeta som värvare hos Naturskyddsföreningen till [kontaktinformation].
Vi ser fram emot att höra från dig!

Vill du komma i kontakt med oss?
Raluca Roiescu,F2F chef,073-782 01 65,raluca.roiescu@naturskyddsforeningen.se
Göran BeskowF2F säljledare073-675 57 17


Fackliga kontaktpersoner
Unionen: GertStraschewski, 08-702 65 52, gert.straschewski@naturskyddsforeningen.se
Saco: Petra Holgersson, 072-565 44 05, petra.holgersson@naturskyddsforeningen.se

Ansök nu

Säljande Distributör i Göteborg

Läs mer Apr 4
Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?
Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.



Om tjänsten
Som säljare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Göteborg med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Du ansvarar för ordertagning, påfyllnad och försäljning på dina butiker. Körkort B krävs då detta är en rörlig roll där du kör lätt lastbil mellan butikerna. Körkort C och YKB är meriterande.

Vem är du?
Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?
Då är du varmt välkommen med din ansökan via www.recruitpartner.se . Skicka gärna in din ansökan snarast då urval görs löpande, dock senast 2024-05-05. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Emma Engdal, 0706-658448 eller emma.engdal@polfarskt.se
Om oss
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service.
Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination.
Totalt har Polfärskt över 1100 anställda varav över 500 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Avonova Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Avonova Sverige AB .

Avonova Solutions söker konverteringssäljare

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 24
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Avonova, Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling, letar nu efter ambitiösa konverteringssäljare till Avonova Assist i Göteborg!

Om rollen

Som konverteringssäljare kommer du att ha ansvar för hela försäljningsprocessen gentemot våra befintliga kunder i Sverige. Det innebär att du ansvarar för att boka möten med kunderna för att sedan genomföra försäljningsmöten och stänga affären på egen hand. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd inom arbetsmiljö, hälsa och HR, och syftar till att öka medarbetarengagemang, minska sjukfrånvaro samt förbättra produktivitet och lönsamhet. I rollen som konverteringssäljare rapporterar du till en teamledare i Göteborg och till säljchefen i Norge. 

Arbetsuppgifter

Din huvudsakliga uppgift som konverteringssäljare är att proaktivt boka möten med våra befintliga kunder för att presentera Avonova Assist och sedan genomföra försäljningsmöten där du stänger affären på egen hand.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får en grundlig utbildning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en solid grund samt kontinuerlig utveckling inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper

Vi söker dig som är skicklig på att kommunicera med alla typer av människor och som delar vår passion för arbetsmiljö och hållbarhet. Du är målinriktad, positiv, flexibel och har förmågan att bygga långsiktiga relationer. Om du är intresserad av att utvecklas inom försäljning är detta en unik möjlighet.

Kompetenskrav

Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning och trivs med att driva hela försäljningsprocessen självständigt. Du är van vid att använda olika IT-system och kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Kunskaper i norska är meriterande.

Vi erbjuder

- Möjlighet att arbeta med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom en tvådagarsutbildning på Avonova-Skolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är på heltid.
- Gedigen utbildning och vägledning med möjlighet till vidareutveckling.
- Attraktiv lön samt en konkurrenskraftig provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Trevliga och kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom försäljning. 



Avslutningsvis

Vi söker flera konverteringssäljare till vår säljavdelning på Avonova Solutions i Göteborg. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med två dagar på Avonova-Skolan i Larvik, Norge, för att lära känna företaget och vår kultur samt utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang. Vi önskar att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning.

Skicka in ditt personliga brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi tackar för din ansökan och ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Apr 22
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete. Rollen är ett vikariat som sträcker sig året ut. Därefter finns det god chans till fast anställning. 


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter
- Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



 

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no, +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Mar 19
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete.


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter
- Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



 

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no, +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker systemrådgivare till Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 13
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig tillväxt och utveckling? Då kan du vara vår nästa Systemrådgivare!

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management.

Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade och drivna kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som systemrådgivare hos oss är du ett viktigt stöd för kunden genom hela kundresan. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt systematiska arbetsmiljöarbete. Det är viktigt att du som systemrådgivare är lyhörd för vad kunden behöver samt är duktig på att förklara saker på ett pedagogiskt och enkelt sätt.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

- Rådgivning till kunder avseende vår digitala plattform, SAM-digital, via telefon, mail och Teams. Även vissa fysiska kundmöten kan förekomma. Verktyget vi använder för ärendehantering är Hubspot.
- Utbildning av nya kunder i SAM-digital.
- Föreslå och verkställa kundspecifika lösningar i kundens systemkonto.
- Importera kundens tidigare dokumentation av systematiskt arbetsmiljöarbetet in i SAM-digital.
- Utbilda nya kollegor samt hålla workshops internt i SAM-digital.
- Skapa goda kundrelationer och hela tiden arbeta för att utveckla kundupplevelse till det bättre.
- Alltid sträva efter att ge det lilla extra.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Kunskapsberika vårt CRM-system Hubspot.

Vem är du?

Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna och ser lösningar i stället för att fastna vid hindren. Du är duktig på att tänka utanför boxen och finna olika vägar till ett mål. Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är förtroendeingivande i din kommunikation. Du bör kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska för att kunna hjälpa våra kunder.  Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet från rådgivande roller, kundservice eller servicerelaterade arbeten. Du får gärna ha erfarenhet eller intresse av försäljning. Har du dessutom erfarenhet av att ha guidat kunder i digitala plattformar/system är detta ett plus.

Du behöver ha en god systemkännedom och teknisk förståelse samt förmågan att lätt navigera i den digitala världen. Rollen innebär endast front end uppgifter, ingen kodning eller back end uppgifter. Relevant utbildning är meriterande men inte ett krav.



Vi erbjuder

- Möjlighet till personlig och professionell utveckling.
- En stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Kollektivavtal.
- Friskvård och andra personalförmåner.

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Utdrag ur belastningsregistret sker i samband med anställning.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker säljare/mötesbokare till Avonova Assist i Göteborg

Innesäljare
Läs mer Feb 2
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Avonova Solutions expanderar och söker efter framåtlutade säljare/mötesbokare till Avonova Assist! https://www.avonova.com/se/assist

Roll
Som säljare/mötesbokare och med ägarskap för en egen forsäljning, kommer du att vara en viktig del av teamet som säljer Avonova Assist på den svenska marknaden. Avonova Assist är vår nya digitala produkt som erbjuder arbetsgivaren stöd i en rad tjänster inom arbetsmiljö, hälsa och HR. Syftet med Avonova Assist är att bidra till högre medarbetarengagemang, lägre sjukfrånvaro samt bättre produktivitet och lönsamhet. I rollen som mötesbokare rapporterar du till en teamledare i Göteborg och till säljchefen i Norge.

Arbetsuppgifter
Din uppgift som säljare/mötesbokare är att kontakta utvalda företag och presentera Avonova Assist, samt att boka in ett uppföljande möte mellan kund och utesäljare som stänger affären.

Du arbetar med telefonen som arbetsverktyg och tar utgångspunkt i vår egenutvecklade säljmetod som du får gedigen upplärning i. Vi har också ett säljträningsprogram som ger dig en bra grund samt påbyggnad inom försäljningspsykologi och försäljningsmetoder.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är duktig på att prata med alla sorters människor, som tycker att arbetsmiljö och hållbarhet är viktigt och som brinner för att skapa resultat. Målinriktad, positiv, flexibel och en stjärna på att bygga relationer gör dig perfekt för rollen. Och är du intresserad av att utvecklas inom säljområdet är det här en unik möjlighet. 

Kompetenskrav
Vi ser gärna att du gillar att sälja och har försäljningserfarenhet. Du är en van att använda olika IT-system och kommunicerar bra på svenska och engelska, i tal och skrift. Kan du norska är det en merit.

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar.
- Introduktion till Avonova och våra produkter genom Avonovaskolan.
- Arbetstid från 8-17 med en timmes lunch. Tjänsten är en heltidstjänst.
- Grundlig upplärning och guidning med möjlighet till vidareutveckling.
- Konkurrenskraftig lön samt en attraktiv provisionslösning.
- Bra pensionsförsäkring.
- Härliga kompetenta kollegor med lång erfarenhet inom sälj.



Avslutningsvis
Vår säljavdelning på Avonova Solutions i Norge består för närvarande av drygt 30 personer och vi växer hela tiden. Vårt mål är att bli lika stora i Sverige som i Norge. Just nu söker vi efter flera säljare/mötesbokare. Uppstartsfasen kommer att bestå av en längre onboarding-process, med fyra dagar på Avonovaskolan i Larvik, Norge för att lära känna företaget och vår kultur och utbildas i säljteknik av våra säljledare.

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.

Vi önskar att du bor i Göteborg så att du kan vara på plats på kontoret varje dag för att bidra till att skapa en bra arbetsmiljö och bygga kultur. Vi håller till på Mölndalsvägen 95. Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning.

Vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Vi påbörjar intervjuerna efter semesterperioden. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Avonova Solutions söker SAM-rådgivare till Göteborg

Arbetsmiljöingenjör
Läs mer Nov 7
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

 

Vill du vara med och skapa tryggare och professionellare arbetsplatser? Brinner du för att ge service i världsklass och vill jobba i en organisation med kraftig växt och utveckling? Då kan du vara vår nästa SAM-Rådgivare.

Avonova är Nordens ledande företag inom företagshälsovård och produkten Trygghetsavtal Assist som vi på Avonova Solutions tillhandahåller ger små och medelstora företag möjligheten att ha full kontroll på sitt systematiska arbetsmiljöarbete och HR Management. Assist ger smarta digitala verktyg för att avlasta och effektivisera vardagen för chefer/ledare. Vi tillhandahåller även utbildning inom ett brett spektrum för både chefer och medarbetare. Hos oss blir du en del i en verksamhet som präglas av glöd, sammanhållning och professionalitet och runt dig har du engagerade, drivna och magiska kollegor. Vi gillar att tävla och utmana varandra, men är omtänksamma och backar alltid upp varandra. Här finns goda möjligheter för dig att växa och utvecklas inom företaget.

I rollen som SAM-rådgivare hos oss bistår, inspirerar och vägleder du kunden i systematiskt arbetsmiljöarbete. Våra kunders behov ser olika ut beroende på storlek, bransch och interna utmaningar men gemensamt för dem alla är att de kan känna sig trygga med oss som en stadig partner i sitt SAM-arbete.


Arbetsuppgifter och ansvarsområden
- Ansvara för egen kundportfölj, planlägga möten samt följa upp kunders aktiviteter. Ge proaktiv och kompetent rådgivning om Avonovas tjänster utifrån kunders behov och önskningar.
- Hjälpa kunden i framdriften och planeringen av sitt systematiska arbetsmiljöarbete.
- Till viss del ansvara för beställningar och kontakt med Hälsocentren i ärenden relaterat till kunderna i egen portfölj
- Hjälpa kunderna navigera i vår plattform SAM Digital och svara på enklare systemfrågor.
- Medverka aktivt till att vi ökar vår kundportfölj och identifierar områden som kan öka merförsäljning på existerande kunder.
- Hålla god ordning, kunskapsberika och dokumentera i vårt CRM-system Hubspot och journalsystem J4.

Vem är du?
Din absolut bästa egenskap är att du har en positiv inställning som smittar av sig på människor omkring dig. Du fokuserar på möjligheterna i stället för att fastna vid hindren.

Du gillar att utveckla dig själv, dina kollegor och verksamheten till att ständigt bli bättre, effektivare och professionellare. Vi ser att du är en person som har en stor portion eget driv, du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar strukturerat. Du är en stjärna på att kommunicera både via tal och skrift samt är ärlig och förtroendeingivande i din kommunikation.  Du är nyfiken till naturen, lyssnar intresserat in kunden och gör relevanta behovsanalyser. Du navigerar lätt i olika digitala system och har lätt för att lära dig nya.

Vi ser positivt på om du har tidigare erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete och/eller HR-relaterade frågor, gärna i kombination med kundrelationer/service. Har du jobbat med coachning/rådgivning tidigare eller har erfarenhet av att tolka lagtexter (Arbetsmiljölagen, LAS osv) ser vi även detta som meriterande. I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.



Vi erbjuder

- Heltidstjänst med arbetstid 8-17.
- Fördjupad utbildning och vägledning i att arbeta med ett erkänt och starkt varumärke.
- Möjlighet till vidareutveckling.
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga mål.

Ansökan 

Vi rekryterar löpande så vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no,  +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu