Göteborg: Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-06 // Varaktighet: Deltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Marknadsassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Marknadsassistent.

Servicegeni med marknadsbakgrund ????????

Läs mer Jan 26
Letar du efter en spännande utmaning där ingen dag är den andra lik? Då kan rollen som Marknadskoordinator / Brand Manager på Progressio vara precis rätt för dig! Här är du spindeln i nätet internt och externt.

Vi är ett litet företag som är i tillväxtakt med höga målsättningar att bli besöksnäringens ledande moderna rekryteringsföretag. Där positiva och långsiktiga relationer maximeras. Med andra ord är du en doer som får saker att hända.

DITT ARBETE
Som en del i vårt gäng älskar du mötet med människor, har ett driv och engagemang som ser ut att dina branschkollegor jobbar halvtid. Med andra ord är du otroligt skarp på digitala lösningar, automatiseringar och planering.

Några av dina arbetsuppgifter

- Koordinera marknadsföringskampanjer på mail och sociala medier

- Stärka Progessios synlighet utåt och våra kunders varumärke internt

- Spindeln i nätet internt

- Boka- och genomföra kandidatmöten

- Underhålla relationer

OM DIG
Vi tror att du är en person som drivs av att hjälpa människor hitta smarta lösningar i deras verksamhet. När du brinner för en produkt eller tjänst, märks det i sättet du kommunicerar - det är en genuin känsla som genomsyrar ditt arbete.

I det dagliga arbetet får du ständigt nya idéer som kan göra processen enklare, och roligare! Din positiva inställning smittar av sig och du drivs av att skapa något nytt tillsammans med dina kollegor. För att sammanfatta det

Vi tror du har en bakgrund inom marknadsföring och har arbetat inom besöksnäringen med att stärka varumärke digitalt och fysiskt.

- Du är passionerad

- Du har utmärkta kommunikationsfärdigheter

- Du är proaktiv med att generera nya idéer för att förenkla och förbättra processer.

- Du har en positiv inställning som smittar av sig.

- Du har en samarbetsinriktad inställning och är motiverad att skapa något nytt tillsammans med kollegor

DET HÄR FÅR DU

- Arbete från ett flexibelt kontor.

- En företagskultur där vi vinner tillsammans och älskar att fira

- En gedigen on-boarding för att lära dig allt om företaget, processerna och tjänsten

- Hänga på otroligt coola platser

- Utvecklas inom affärsutveckling och marknad

- Träning på arbetstid

- Tjänstepension

- Friskvårdsbidrag

Om Progressio
Vi är inte ett vanligt rekryteringsföretag. Vi hjälper våra samarbetspartners att utvecklas och komma framåt, med rätt lösningar på ett effektivt sätt.

För de flesta företagare är personallösningar, introduktioner och utbildningar något som man varken har tid med eller lägger pengar på. Trots det, är det fortfarande många företagares främsta källa till frustration och största utgift. Rekrytering. En anledning till det är att man inte utvecklas tillräckligt åt det håll man vill, eller får falska löften av sin arbetsgivare.

Vi grundade Progressio för att ändra synen på medarbetarresan. Med Progressios digitala plattform som bas kan företagare lägga mer tid på att följa, utmana och leda sitt team. Inte hitta ny personer, kontinuerligt. På så vis behåller vi och skapar rätt förutsättningar för medarbetare och företagare.

Sedan Progressios start 2022 har vi hjälpt flertalet kandidater och företag att komma i kontakt med varandra på ett smidigt sätt. Det gör att vi utmanar marknaden på ett effektivt och hållbart sätt inom hotell och restaurangbranschen. Vi sneglar mot hela besöksnäringen för optimera karriärsmöjligheter.

Våra Värderingar

Våra värderingar bygger på personlig engagemang & autencitet. Vår målsättning är attrahera och behålla medarbetare för att utveckla en hel bransch.

Anställningsform

Heltid eller deltid
Lön enligt överenskommelse
Tätt samarbete med grundare
Plats: Göteborg
Startdatum: När vi hittar rätt

Tillträde: När vi har hittat rätt.

Ansök nu

Studerande marknadsassistent till dSPACE Nordic

Läs mer Apr 27
Om du studerar inom marknadsföring och vill ta dig an en roll där du får agera expert inom området, ska du söka den här tjänsten. På dSPACE kommer du tillhöra ett engagerat team som sitter mitt i centrala Göteborg. Du kommer arbeta med frihet under ansvar och tillsammans med övriga kollegor hitta rätt väg framåt för att arbeta med och utveckla företagets marknadsstrategi. Vi tillämpar löpande urval, sök redan idag!

OM TJÄNSTEN
Hos dSPACE jobbar det flera ingenjörsteam där medarbetarna jobbat länge tack vare en sund företagskultur, mycket humor och nära till skratt med kollegorna. dSPACE har kontor både i Stockholm och Göteborg, med 10 medarbetare på kontoret på Östra hamngatan. Företaget har vuxit till att bli en viktig spelare i fordonsbranschen genom att erbjuda hård- och mjukvara, kursverksamhet och konsultarbete inom modellbaserad utveckling och testning av inbyggda styrsystem. Det handlar bland annat om styrsystem för självkörande bilar och kunderna är stora fordonstillverkare som bland annat Volvo, CEVT, Scania och NEVS.

dSPACE behöver fortsatt stärka sitt brand gentemot deras kunder, och du kommer in som en expert för att hitta rätt väg. Främsta fokus kommer vara att arbeta med deras marknadsföring och skapa content till digitala kanaler. Tjänsten passar dig som brinner för marknadsföring och redan under studierna vill ta möjligheten att ansvara för ett helt marknadsprojekt. Du har dessutom ett intresse för teknik då företaget är verksamma inom området och för att på bästa sätt kunna lyckas i din roll.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos dSPACE. Du kommer arbeta mellan 8-16h/veckan med flexibilitet för att anpassa arbetstid utefter dina studier.

Du erbjuds
- En flexibel och utvecklande tjänst
- Stora möjligheter att påverka och sätta dina egna idéer till verket
- Ett långvarigt samarbete under din studietid
- Möjlighet att knyta kontakter och utbyta erfarenheter med leverantörers marknadsföringsavdelningar

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Skriva artiklar i marknadssyfte att publicera på Linkedin
* Komma med idéer på marknadsaktiviteter
* Utveckla marknadsmaterial som syftar till att fronta företagets monter på mässor
* Designa presentationer och skapa grafiskt och rörligt material
* Arbeta med nyhetsbrev och pressreleaser


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning inom Media- och kommunikation/marknad, med minst två år kvar till examen
- Skriver och talar obehindrat såväl svenska som engelska. En stor del av materialet du kommer skapa är på engelska
- Har erfarenhet och kunskap av att arbeta med sociala medier

Det är meriterande om du har
- Har tidigare arbetslivserfarenhet
- Har erfarenhet av något video-redigeringsprogram och har klippt och redigerat videos sedan tidigare
- Har goda kunskaper i Indesign, Photoshop/ Adobe Creative Suite eller andra bildbehandlingsprogram
- Har goda kunskaper i Wordpress

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Innovativ
- Självgående
- Resultatinriktad
- Kommunikativ

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!

Ansök nu

Extrajobb inom digital marknadsföring och sociala medier - Göteborg

Läs mer Dec 22
Är du mitt i dina studier inom marknadsföring eller liknande? Vill du jobba med ett företags närvaro på sociala medier i ett högt tempo?



Vi är Brightvision, ett företag som skapar tillväxt för B2B-tech företag. I över 20 år har vi gjort vårt avtryck i sektorn, drivit på tillväxt och stöttat snabb tillväxt av teknologiska innovationer. Detta gör vi genom att erbjuda helhetslösningar för marknadsföring och försäljning, exklusivt för B2B-tech företag i Europa.

Transparens, lagarbete och personlig utveckling präglar vår företagskultur. Vår vision är att bli den största och mest betrodda tillväxtpartnern för B2B-tech företag, vår vision är starkt kopplad till att vi tror på teknologi och dess kraft att lösa mänsklighetens problem.
Lär dig mer om oss och vår kultur här.



Möjligheten

Vi letar nu efter en person som kan jobba med våra sociala medier bredvid sina studier och säkerställa att vi har en hög närvaro med organiska inlägg över flera olika plattformar. Med stort eget ansvar och en uppmuntran till kreativitet samt en nyfikenhet på nya sätt att synas i sociala medier, tror vi att rollen erbjuder tillväxt på för oss som företag men även för dig som person.

Med hjälp av både nytt och existerande content, från till exempel webinars, events, podcasts och bloggar kommer du skapa material att publicera i sociala kanaler. Med aktiv närvaro på sociala medier och en förståelse för vad som fungerar tillsammans med viljan att experimentera kommer du öka vår följarbas med relevanta personer och driva trafik till olika landningssidor.



Arbetsuppgifter

- Producera och redigera underlag utifrån både nytt och existerande material till olika sociala medier, som tex video-redigering.

- Jobba kreativt med nya sätt att producera underlag att publicera.

- Redigera poddcasts

- Schemalägga och publicera inlägg på olika sociala plattformar.

- Uppnå veckovisa KPIer på publicerade inlägg.

- Kunna hjälpa till med lite olika uppgifter som kan dyka upp kring marknadsföring.

- Jobba aktivt med olika AI för att effektivisera jobbet, vi ser gärna att du har egna ideér kring system att använda här!

Kvalifikationer

- Vi tror du studerar troligtvis något åt ekonomi/marknadsföring, men om du är grym på sociala medier och kommer från annat håll är vi öppna för det också.

- Har privat erfarenhet av att vara aktiv på sociala medier

- Kunna närvara på kontoret i Göteborg (som ligger på Drottninggatan 5 i Göteborg)

- Högt driv och en vilja att utvecklas

- Kunna jobba ca 10-15 h/vecka

Varför välja Brightvision?

Vi är en trevlig grupp av "ödmjuka vinnare" med en god humor (om vi får säga det själva). Sedan vår start år 2000 har vi strävat efter att vara "remote first", vilket innebär att du kommer ha kollegor runt om i världen och även ha möjligheten att jobba hemifrån (Fast vi ser gärna att du kommer in till kontoret ofta).

Enligt vår personal så skapar, bland annat, områdena nedan en bra trivsel på Brightvision:

- Bra lagsammanhållning med fantastiska kollegor

- Decentraliserad organisation där du jobbar i mindre team

- Fokus på kompetensutveckling och intern coaching

- Fantastiska kickoffer och sociala aktiviteter

- Mycket transparens och bra kommunikation

- Internationell miljö med kollegor runt om i världen

- Hälsa & välmående program

- Fokus på världsklass ledarskap

- Möten med din chef varannan vecka

Låter det som vi letar efter dig?

Ansök med CV och personligt brev nedan, lägg gärna med länkar till olika sociala medier där du jobbat med andra företags sociala medier.

Handbook | Growth Agency | B2B Tech (https://brightvision.com/handbook)

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 12
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 17
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 28
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
I denna roll som receptionist och Service Manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum som invigde sin fina informationsdisk under 2022. Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega eftersträvar du kundbemötande i världsklass som ger besökare och shoppare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.
Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.
Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning

Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande


 
Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 2
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
I denna roll som Receptionist och Service manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för  besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.
Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är noggrann, positiv och gillar att jobba i team. Du är professionell i ditt sätt att bemöta besökare och kollegor och orädd inför att ta egna initiativ. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.
Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande 

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning

Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande


 
Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 23
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om tjänsten

I denna roll som receptionist och Service Manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum som invigde sin fina informationsdisk under 2022. Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega eftersträvar du kundbemötande i världsklass som ger besökare och shoppare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.

Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.

Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning


Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.


Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Säljare DVH sökes i Göteborg/Trollhättan

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Maj 17
Nytt
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om oss
FMCG Partner är ett av Sveriges ledande säljbolag inom dagligvaruhandeln (DVH), Servicehandeln, Apotek, Foodservice och online. Vi arbetar med inriktad butiksförsäljning och har hand om över 70 varumärken där flertalet är starka marknadsledare. Med våra 120 personer på fältet skapar vi långsiktiga resultat som syns. FMCG Partner är en del av SSI - Sales Services International som är världens största leverantör av säljtjänster med 90 000 anställda och en omsättning på 8 MDKR.

Arbetsuppgifter
Din främsta uppgift är att sälja in produkter till dagligvarubutikerna av de varumärken som kommer att ingå i din portfölj. I arbetet ingår även att bevaka kundernas position och samla in data vid dina besök. Ditt resultat kommer utveckla kundernas position på marknaden och du är en stor nyckelspelare i deras framgång.

Vem söker vi?
Vi söker en säljare som kan bygga relationer med butikens inköpare, har möjligheten att komma till avslut och leverera goda resultat. Du är van att hantera olika typer av personer, men tappar inte fokus från vad ditt butiksbesök handlar om. Du är pålitlig, strukturerad och kan planera din vardag på eget initiativ.

Du behöver vara social, utåtriktad och älska möten med inköpare. Vi ser gärna att du har jobbat som säljare inom DVH tidigare men dina personliga egenskaper & egna driv väger tyngre oavsett erfarenhet.

Anställningen är en projektanställning 1 Juli 2024 - 31 Dec 2024.

Våra krav på dig som söker

Du är van att bygga och underhålla yrkesmässiga relationer

Erfarenhet av B2B-försäljning, gärna butik/DVH

B-Körkort

God datavana


Meriterande

erfarenhet från DVH

erfarenhet av nykundsbearbetning

erfarenhet av CRM-systemet Genero


Vi erbjuder

Starka och intressanta varumärken i portföljen.

Ett roligt, omväxlande arbete med frihet under ansvar.

Engagerade & positiva kollegor.

Kunnig säljledning

Egen tjänstebil

En stabil fast lön + bonus

Arbetstider Mån-Fre mellan kl. 8-17


Vi önskar dig lycka till och varmt välkommen med dig ansökan.

Notera att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsdatum då vi ämnar kalla till intervjuer löpande under rekryteringsprocessen.

Lycka till!

Ansök nu

Produktionsplanerare till Göteborg

Produktionsplanerare, tillverkningsindustri
Läs mer Maj 17
Nytt
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Vi på Eltel söker nu en produktionsplanerare till Göteborg!
Vi erbjuder dig en trygg arbetsgivare, en härlig arbetsmiljö och trevliga kollegor. Vi söker nu en tekniskt intresserad person som har fallenhet för att planera och organisera och vill jobba som produktionsplanerare hos oss på Eltel!
Vad är mina arbetsuppgifter?
Som produktionsplanerare utgör du en länk mellan kund, kundservice, tekniker och projektörer. Det är du som ser till att våra beställningar från kund genomförs på bästa sätt, till rätt ekonomi och du skapar förtroende hos både våra kunder och tekniker och ser till att förvalta det på bästa sätt.

Som produktionsplanerare koordinerar du kundjobben åt avdelningens tekniker. Det är du som planerar ut jobben på rätt personer i rätt tid. Du är spindeln i nätet som ser till att planeringen är effektiv. Du kommer jobba såväl självständigt som tillsammans med dina kollegor för att på bästa sätt klara deras kundåtaganden utifrån krav och förväntningar.

I din roll kommer du att:

ansvara för ett effektivt resursutnyttjande av tekniker och hitta åtgärder för att effektivisera produktion och resursanvändning/resurssäkring

säkerställa att rätt arbetshandlingar finns för att utföra arbetet på ett säkert och effektivt sätt

driva arbetet till framgång och fatta nödvändiga beslut som gör att arbetet löper på. Ekonomiska beslut fattas i samråd med ansvarig ledare

agera administratör och samordnare i flera processer samtidigt


Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?
Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng i Göteborg som jobbar både självständigt och tillsammans. Du kommer att tillhöra ett team med stor teknisk bredd och kompetens. Här erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning.

En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Att Eltel håller en hög nivå på säkerhetsskyddsarbetet är en avgörande faktor för vår affärsverksamhet och du är en viktig spelare för att säkerställa att vi bibehåller den höga nivå vi har idag. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!

Ansök nu

Platform Engineer

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Maj 16
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Kognic is on a mission to make everything that moves autonomous. We help AI product teams better understand their data by providing the best dataset management platform for sensor-fusion datasets. We are an ambitious team, building a global company together. We are now looking for a new colleague to join our Platform Engineering team. Want to join us?

The Role

Join our Platform Engineering team and seize the exciting opportunity to enhance the developer experience for our product teams and shape the future of development workflow. We are seeking an individual who is passionate about building a core platform, with a primary goal to empower our product teams to create scalable and reliable software. As a member of this team, your responsibilities will span the entirety of the developer experience, providing countless opportunities to make a significant impact. We are constantly innovating and advancing our core platform, discovering new ways to boost the developer experience, and expanding the paved road as our company grows.

You will work with a group of driven platform engineers and interact with developers and stakeholders across the company. The team serves our product teams with a globally capable cloud platform and paves the road for product teams to operate their services easily and confidently. The platform is built on open source tools with a cloud native mindset, focusing on solving CI/CD, runtime and observability, and other needs our developers have. With tools such as Kubernetes, Opentelemetry and Terraform, we enable our developers to spend more focus on building the best product than figuring out how to get there.

Key responsibilities:

Drive relentless improvement of our platform, tools, and processes

Discover new ways to enable ownership and operability of our software stack

Architect and implement solutions from a cloud/platform perspective that fits the company's needs

Share knowledge within the team and with our development teams

Work towards the optimization of our platform

Enable scalability, improve security, performance, and cost efficiency



We are looking for you!

Besides your platform knowledge, we value that you are a team player with good communication skills and you have a growth mindset and value outcomes over activities. To thrive in this role we believe you are passionate about fostering an innovative and collaborative environment and that you have significant expertise in facilitating swift and high-quality deliveries for development teams. Additionally, you always strive for operational excellence and have the ability to view challenges from various perspectives.

We believe that you have:

Few years of experience in Platform engineering, DevOps Engineering or SRE

An automation mindset

Experience with creating performant and cost effective cloud solutions

The ability to simplify complexity

Fluency in English



Why Kognic?

We are in it to win, and have a lot of fun while doing it! To be part of Kognic is to be part of a purpose-driven company with strong values where we, together, create what Kognic will be tomorrow. Besides working with around 120 talented and humble people, from many different nationalities, in a fun and creative environment, we also have many other great benefits!

Working in the exciting field of AI and playing an important part in the world’s next great technological leap

A hybrid work model and an employer that prioritises life-work balance

Lots of team and office events, parental pay, salary exchange, great health benefits, order your own computer, place your own pension—to name a few


From our early days as a pure start-up to our current life as a scale-up, we work in a dynamic environment, which means that every day might be different from the next, but that is exactly how we want it. Kognicians all have a strong desire to explore uncharted territory and a willingness to constantly be learning.

Join us!

We recommend that you submit your application as soon as possible. Please include your CV or LinkedIn profile in the application, cover letter is optional. We select and perform interviews continuously. You are more than welcome to have a look at our career website to read more about our recruiting process. If you have any questions regarding the position, please contact the Hiring Manager Jonas Lohse on jonas.lohse@kognic.com.

About Kognic

Kognic was conceived in the curious minds of Daniel Langkilde and Oscar Petersson, two engineering students, who dared to dream big and help machines make sense of our messy, chaotic, and unstructured world. Kognic's pioneering dataset management solution helps companies accelerate the development of high-performing and trusted AI products, focusing on bringing the most advanced driver-assistance systems (ADAS) and autonomous driving (AD) to market.

Ansök nu