Göteborg: Kundtjänst till Wackes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundtjänst till Wackes i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-14 // Varaktighet: Heltid

Är du redo att bli en nyckelspelare inom sales support och vara en del av ett blomstrande företag? Är du passionerad när det kommer till att skapa och upprätthålla starka kundrelationer och trivs i en strukturerad arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker till kundtjänstteamet hos Wackes i Göteborg!

Din framtida arbetsgivare
Wackes viktigaste tillgång är deras anställda. Här möts du av en företagskultur som bygger på att det ska kännas roligt att gå till jobbet och där det finns plats för utveckling. Wackes värdeord – engagemang, nyfikenhet och respekt – ska genomsyra allt de gör.

Wackes erbjuder noggrant utvalda och hållbara produkter och tjänster som stärker och synliggör deras kunders varumärken. Deras expertis är varumärkesstärkande produktmedia och merchandise. Med ett tydligt kvalitets- och hållbarhetsfokus strävar de efter att följa och överträffa de högsta internationella CSR- och miljöstandarderna.

Wackes grundades 1983 i Borås och är nu bland de största i branschen inom Sverige. Deras ambition var, och är fortfarande, att tillhandahålla högkvalitativa marknadsföringslösningar till stora och medelstora globala och nordiska företag och organisationer. Under åren har de växt och utvecklat sitt erbjudande. Wackes har kontor i Borås, Göteborg, Malmö, Stockholm, Helsingfors, Oslo och Shanghai.

Vad erbjuder rollen?
I rollen som Kundtjänst-medarbetare kommer du bli en central del av kundtjänstteamet där du dagligen kommer att hantera olika aspekter av kundinteraktion. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå utav hantering av mail, chattar, säljsupport, orderhantering samt hantering av kundförfrågningar. I rollen kommer du att arbeta både självständigt men också i grupp vilket sätter krav på din självständighet men också din förmåga att samarbeta med andra kollegor.

Vem är du?
För att passa in i rollen är du en energifylld person som värdesätter struktur och flexibilitet. Du är en person som har enkelt för att sätta dig in i nya saker och system, och ser möjligheter och utveckling snarare än problem. Rollen kräver att du är nyfiken, driven och ser service och kvalité som viktiga aspekter i ditt arbete. Tidigare erfarenhet inom kundtjänst, sales support eller liknande är meriterande för rollen, men din personlighet och inställning kommer att vara det som avgör om du är den rätta för tjänsten. Vi ser gärna att du tidigare arbetat inom service eller med kundbemötande i någon form.

Krav:
- Hanterar svenska och engelska affärsmässigt, både i tal och skrift.
- Är en teamplayer – sätter laget framför jaget!

Meriterande:
- Tidigare erfarenhet inom kundtjänst, säljsupport eller orderadministration
- Besitter kunskaper i Office 365

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?

Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus Nordbring på markus@effektiv.se

Sökord
Kundtjänst, administration, sales support

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Läs mer Apr 26
Nytt
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Innesäljare till välkänt energibolag

Läs mer Apr 24
Om företaget
Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare.

Din roll
Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer
Stort intresse för försäljning
Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska
Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken
God datorvana, lätt för att ta dig an nya system
Hög social kompetens
Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande

Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg
Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på clara.strignert@clevry.com. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

Ansök nu

Vi söker dig som tar studenten i juni

Läs mer Apr 23
Ska du snart ta studentenfrån gymnasiet och söker ditt nästa äventyr på heltid? Vill du utvecklas inom kundtjänst och service? Kickstarta karriären hos Teleperformance på en av våra kundtjänster med en fullt betalt utbildning i början av din tjänst!
I ditt arbete som kundservicemedarbetare kommer du att kommunicera med kunder via telefon, chatt eller mail där du på ett pedagogiskt sätt kommer förmedla information ochvara behjälplig kunden. Du kommer ingå i ett team med härliga kollegor och stark sammanhållning där utvecklingsmöjligheterna är goda. Arbetet är på kontoret på Backaplan.
Vi söker dig som:
Är serviceinriktad
Är bra på att arbeta i team
Vill utvecklas och ständigt strävar efter att lära sig mer
Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Har en fullständigt gymnasieexamen

Du erbjuds:
En tillsvidareanställning på heltid
Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt
Ett glatt team med en stark gemenskap
Fräscha kontorslokaler
Lön och förmåner enligt kollektivavtal

Vi videointervjuar löpande och ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Jobba med Telias kundtjänst - inget CV krävs

Läs mer Apr 22
Söker du jobb som kundtjänstmedarbetare och är en person som motiveras av möjligheten att komma framåt i din yrkeskarriär? Lockas du av tanken på att kunna utvecklas långsiktigt på en arbetsplats? Då kan Telia i Göteborg som just nu söker flera kundtjänstmedarbetare vara din nästa arbetsgivare. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan till oss på Sprio!
Om jobbet som kundtjänstmedarbetare Administrera och hantera enklare supportärenden genom att ta emot inkommande samtal och mail från kunder
Hantera frågor om fakturor och betalningar
Arbeta med en enklare typ av merförsäljning genom att identifiera behov hos kunden, på så vis har du även möjlighet till provision/bonus
Din profil
Vi söker dig som har ett stort driv och engagemang. Vi ser gärna att du är tävlingsinriktad och tycker om att jobba mot målsättningar. Det är även positivt om du har ett intresse för försäljning, även om denna tjänst endast innefattar en enklare typ av sälj via inkommande samtal.
Vi erbjuder dig En fullt betald utbildning samt stora interna utvecklingsmöjligheter
Lön enligt kollektivavtal med möjlighet till bonus
En härlig gemenskap i fräscha lokaler
Friskvårdsbidrag, tjänstepension och andra förmåner enligt kollektivavtal
Arbetstider Tjänsten har en omfattning på 80–100 % vilket kommer fördelas över kundtjänstens arbetstider som är följande: Måndag - Fredag 08–19
Lördagar 09–18

Du erbjuds en provanställning som efter 6 månader övergårtill en tillsvidareanställning. Vår förhoppning är givetvis att du ser långsiktigt på denna tjänst, här får du alla förutsättningar att utvecklas i rollen och bli en stjärna inom service!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare sökes till Telia

Läs mer Apr 22
Vi på Sprio söker dig som vill växa inom kundservice.Här kommer du arbeta med att ta inkommande samtal från kundersom har frågor om bland annat appar, smartphones, fiber och mobilabonnemang.
Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell.
Vi söker dig som: Brinner för högklassig service
Är engagerad och tycker om att jobba mot högt uppsatta mål
Flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vill jobba med merförsäljning
Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder: En spännande tjänst med garanterade utvecklingsmöjligheter
En ung och modern arbetsmiljö med bland annat eget gym
En fullt betald utbildning i början av din anställning
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak
Generösa säljtävlingar
Om företaget: Heltidstjänst på 80-100%
Måndag - Fredag 08:00 - 19:00
Lördagar 09:00 -18:00
Jobba efter ett schema
Fina och fräscha lokaler vid Backaplan

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Effektiv Göteborg

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Effektiv Göteborg .

Leveransplanerare till Anticimex

Leveransbevakare
Läs mer Apr 25
Är du en driven person med tidigare erfarenhet av administrativt arbete som dessutom är en fena på att arbeta lösningsorienterat? Då kan du vara den vi söker som leveransplanerare till Anticimex i Göteborg. Det här är en perfekt roll för dig som vill ta ett första steg in i en välkänd och kompetent verksamhet där du får möjlighet att utvecklas.


Om företaget
Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, mat-säkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 12 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.

Anticimex ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt ge våra kunder professionell och personlig service. Att ta ansvar för människors hälsa och livskvalitet är grunden i Anticimex hållbarhetsarbete. Vi söker nu fler serviceinriktade medarbetare och talanger som vill utvecklas tillsammans med oss.


Vad erbjuder rollen?
I rollen som leveransplanerare kommer du dagligen att planera, styra upp och strukturera bokningar mellan kund och tekniker. Du kommer vara involverad i att upprätthålla rätt information och dokumentation gentemot interna kollegor och externa kunder för att säkerställa en bra leverans av arbete. Du kommer tillhöra ett mindre team där samarbete är A och O för att kunna hantera de dagliga arbetsuppgifterna. Tillsammans planerar ni teknikernas tid så att rätt kompetens används på rätt plats i en välplanerad rutt med hög servicegrad motkunderna. Till er hjälp har ni digitala ruttplaneringssystem där du snabbt kan övervaka och hantera situationer om dyker upp löpande.
Här erbjuds du en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och lära dig av kompetenta kollegor. Du tillhör en verksamhet med högt engagemang och en stark vilja att satsa på sina medarbetare.

Krav:
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete och service.
- Gymnasieexamen
- Flytande svenska i tal och skrift.
- Datorvana



Villkor:
Start: Omgående
Placering: Göteborg, Mölndal
Dagtid: 7:30- 16:30
Omfattning: Heltid, 40 h/ veckan.
Anställningsform: Visstidsanställning (Maj- September)


Vem är du?
Vi söker dig som besitter tidigare erfarenhet av en administrativ / koordinerande roll och som har enkelt för att sätt sig in i nya system och program. Som person ser vi att du är prestigelös, lösningsorienterad och bra på att planera. Du förmedlar en positiv energi och gillar att ta ansvar i ditt arbete.

För att passa i rollen krävs det att du är kommunikativ som person och kan kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift. Du behöver vara orädd och kunna hantera de olika situationer som kan uppstå under arbetsdagen på ett professionellt sätt gentemot både kunder och kollegor.


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning.


Sökord
Leveransplanerare, administration, Göteborg, Mölndal

Ansök nu

Säljare till Kinnarps

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 25
Kinnarps försäljning fortsätter växa och söker nu fler drivna, relationsskapande säljare till deras team i Göteborg. Det här är en roll för dig som vill utvecklas inom försäljning hos ett bolag i framkant, med fokus på hållbarhet och miljö. Har du en passion för att bygga långsiktiga relationer och utveckla kunder? Då kan det vara dig vi söker!

Din framtida arbetsgivare
Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder.
Läs mer på www.kinnarps.se

Vad erbjuder rollen?
I rollen som säljare arbetar du med kundvård och nykundsbearbetning inom ett av Kinnarps affärsområden: näringsliv, skola, vård och omsorg. Du tilldelas en mindre kundbas sedan tidigare vilka behöver bearbetas, besökas och vårdas – fokus ligger på proaktivitet och kvalitet. Parallellt arbetar du med att finna nya kunder och möjligheter.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter är:

• Proaktiv, långsiktig bearbetning och värdeförsäljning till befintliga kunder
• Prospektbearbetning och nykundsförsäljning
• Driva och ansvara över affären/projektet, från början till slut
• Att säkerställa- och administrera affären i företagets datorsystem, exempelvis CRM-, ritnings- och offertsystem
• Kundvårdande aktiviteter
• Vara behjälplig i upphandlingsarbete

Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet av rollen som B2B säljare, gärna inom lösnings-/värdeskapande försäljning. Du har en god datorvana och meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta i CRM-system. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med offentliga kunder och/eller med försäljning inom kontors-, skola-, eller vård- och omsorgssektorn. Vidare har du goda kunskaper i svenska och engelska samt innehar B-körkort.

Som person är du tävlingsinriktad, resultatorienterad och prioriterar kvalité och långsiktighet. Du är en god kommunikatör såväl i tal som skrift och bekväm i att hålla presentationer för kunder och andra intressenter. Vi letar efter dig med ett positivt mindset som ser möjligheter, är lösningsorienterad och har ett strategiskt tänk och ser affärsmöjligheter längre fram i tiden. Du är organiserad och bekväm i att driva projekt och affärer med många kontaktytor såväl internt- som externt, samt är van att arbeta med en bred produktportfölj innefattande flertalet leverantörer och produktalternativ.

Krav:
• Några års erfarenhet av b2b-försäljning
• B-körkort

Meriterande:
• Erfarenhet av att arbeta i CRM-system
• Erfarenhet av att bedriva försäljning mot offentliga sektorn

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.

Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Joakim på joakim@effektiv.se eller Markus på markus@effektiv.se

Sökord
Försäljning, möbler, B2B, Account manager, Key account Manager, KAM, nykundbearbetning

Ansök nu

Säljansvarig region väst till Proclient

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 18
Är du en driven säljare som brinner för att skapa relationer och har ett affärssinne i världsklass? Väletablerade Proclient satsar vidare i sin utveckling, vill du vara med på den resan? De firar dessutom 30 år i år!

Din framtida arbetsgivare
Proclient är en av Sveriges främsta specialister på affärssystemet (ERP) Pyramid. De erbjuder en heltäckande lösning för affärssystemet Pyramid till deras kunder. Verksamheten består idag av 30 medarbetare och finns representerade på deras kontor i Göteborg, Malmö, Stockholm och Sundsvall. Proclient fortsätter sin tillväxtresa och söker nu en säljansvarig med ett stort engagemang och driv för att göra affärer.

Vad erbjuder rollen?
I rollen som säljansvarig kommer du att se till att få in nya affärer och kunder till Proclients region väst genom att proaktivt och långsiktigt bygga relationer och affärsmöjligheter. Du kommer även att förvalta- och utveckla befintliga kunder tillsammans med Proclients konsult- och utvecklingsteam. Arbetet präglas av ett seriöst och ärligt relationsbyggande i en värdeskapande försäljning.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Utveckla nya kundrelationer och förädla befintliga.
• Hantera försäljningscykeln från första kontakt till avslut och uppföljning
• Teamarbete med konsult- och utvecklingsavdelningen för att säkerställa kvalitet i leveransen
• Bygga en pipeline för att uppnå din budget genom möten, presentationer, nätverkande, erbjudanden och förhandlingar.


Vem är du?
Proclient söker dig som har ett starkt resultatdriv och är ett självgående försäljningsproffs med ett utpräglat sinne för affärer. Du har beprövad förmåga att öka försäljningen och en proaktiv inställning som är nyckeln till din framgång. Ditt huvudfokus ligger på att skapa mervärde genom att erbjuda optimala lösningar för den specifika kunden och din exceptionella kommunikationsförmåga möjliggör övertygande presentation av idéer och värden. Vidare förstår du de ekonomiska utmaningarna företag står inför idag och kan på ett förtroendeingivande sätt förmedla Proclients lösningar till kund.

Krav:
• Flertalet års erfarenhet av komplex B2B-försäljning
• Starkt nätverk i regionen
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• B-körkort

Meriterande:
• Erfarenhet av försäljning av affärssystem
• Relevant eftergymnasial utbildning


Är detta din perfekta match?
Proclient erbjuder en dynamisk arbetsplats där varje dag bjuder på nya utmaningar och möjligheter till tillväxt. Med ständig innovation och nya funktioner blir varje dag spännande och unik. Här möter du en prestigelös företagskultur där idéer och insatser värderas högre än hierarkier. Vi betonar samarbete och öppen kommunikation för att nå gemensamma mål. Du får också skapa din arbetsdag efter dina egna behov och önskemål. Vi ger dig friheten att forma din tid och arbetsmetoder för att uppnå balans och produktivitet.

Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 12/5-2024. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Jens Lindroth på jens@effektiv.se eller Markus Nordbring på markus@effektiv.se.

Sökord
Pyramid, affärssystem, försäljning, ERP, KAM

Ansök nu

B-korts Chaufför till DHL Express

Budbilsförare
Läs mer Mar 26
Nu söker vi dig som vill jobba på DHL Express som budbilschaufför och utgå ifrån deras kontor i Landvetter! På DHL Express arbetar du i en fartfylld och spännande vardag där du varje dag får chansen att utvecklas i din roll. Vill du vara med och måla världen gul? Varmt välkommen med din ansökan!

Din framtida arbetsgivare
DHL Express är världens ledande leverantör av internationella expresstransporter och nu söker de dig som vill bli en i teamet och måla världen gul. På DHL Express Landvetter hanteras försändelser från hela världen. De har terminalverksamhet och distribution och är ca: 180 medarbetare som arbetar med att hantera allt från att sortera paket, införtulla paket, köra kurir och skicka export. De vardagliga utmaningarna består av att hantera samtliga paket samma dag och varje paket är tidskritiskt. DHL tar sitt sociala ansvar genom att löpande arbeta med åtgärder för att minska klimatpåverkan och genom att bidra med katastrofhantering samt utbildning.

DHL Express utsågs år 2021 till värdens bästa arbetsgivare av organisationen Great Place To Work - hos DHL är det människorna som räknas! Här uppmärksammas skillnaden du medför i verksamheten och tillsammans delas stoltheten i de Internationella Expresstjänsterna. Du erbjuds ett roligt jobb med grymma kollegor samt möjligheten till personlig och yrkesmässig utveckling.

Vad erbjuder rollen?
I tjänsten som budbilschaufför ansvarar du för leverans och hämtning av paket hos kunderna i ditt område. Arbetet utförs enligt givna instruktioner och processer där du representerar DHL Express i alla kundmöten. Rollen kan även innebära sortering, paketering, lossning och lastning av gods, samt kontrollera tillhörande dokumentation. Tjänsten innebär även att man arbetar i team med sina kollegor och transportledare för att tillsammans garantera toppklassig kundservice. I arbetet kan det förekomma tunga lyft.

Arbetstiderna är vardagar kl. 08:30 – 17:30 eller kl 09:00 - 18:00.

Vem är du?
Vi söker dig som trivs i ett högt tempo där du sätter kunden i fokus, samt värnar om högklassig service och kvalité. Detta arbete är så mycket mer än bara ett chaufförsjobb. Det är ett socialt arbete där du är ansiktet utåt för DHL, du har den dagliga kundkontakten och alla kunder är lika viktiga. Därför är kundservice, kvalitet och effektivitet viktigt i varje kundmöte. För att trivas i rollen som budbilschaufför är Du prestigelös och flexibel.

Krav:
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift.
- Körkort B i minst 2 år.
- Gymnasieutbildning eller likvärdigt.
- Godkänt utdrag ur Polisens belastningsregister.
- Godkänd säkerhetsprövning pga. att arbetet sker inom säkerhetsklassat område, prövningen utförs av Effektiv & DHL Express.
- Kunna starta uppdraget 15 Maj.

Meriterande:
-Tidigare vana av arbete som kurir/budbilsförare.
-Tidigare vana från annat arbete inom kundservice.

Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, intervjuer och tillsättningar kommer att ske löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Team Effektiv
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra kärnvärden Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga – ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten kommer du inledningsvis vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.

Sökord
Kurir, Chaufför, Budbil, Landvetter, Göteborg, DHL, Express, Bil, B-körkort, Kundservice.

Ansök nu

Kommersiell Chef till IFK Göteborg

Marknadschef
Läs mer Mar 28
Är du en erfaren och resultatinriktad ledare med en brinnande passion för försäljning? Lockas du av tanken på att arbeta med marknadsfrågor för ett av de starkaste varumärkena inom svensk idrott? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som kommersiell chef hos IFK Göteborg!

Din framtida arbetsgivare
IFK Göteborg är Sveriges internationellt sett mest framgångsrika fotbollsklubb med två Uefacupsegrar, 18 SM-guld och åtta guld i Svenska Cupen. Vi vill vara hela stadens lag genom att med fotboll som verktyg bidra till att bryta barriärer för att öka känslan av delaktighet, trygghet och förbättra hälsan hos stadens invånare. IFK Göteborg vill vara en klubb att se upp till – på och utanför planen.

Vad erbjuder rollen?
Som kommersiell chef hos IFK Göteborg tar du ledningen för att driva Blåvitts marknadsavdelning framåt – med fullt ansvar för både personal och budget. Med hjälp av din gedigna erfarenhet stöttar och leder du ditt engagerade och kompetenta team mot nya framgångar, och finns närvarande för att agera strategiskt bollplank vid behov. Du blir en nyckelspelare för att forma och stärka IFK Göteborg, dess varumärke och det kommersiella arbetet, vilket innefattar ansvar inom följande områden:

• Företag och partners
• Biljettförsäljning och kundsupport
• Evenemang
• Publikrekrytering och medlemmar
• Merchandise
• Varumärke



Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är en stark ledare och chef som välkomnar nya utmaningar och som med din tydlighet i beslutsfattandet bidrar till att motivera och stötta dina medarbetare. Du är proaktiv i ditt förhållningssätt och har förmågan att strategiskt se helheten samtidigt som du är strukturerad och analytisk i dina arbetsmetoder. Att vara säljdriven är en naturlig del av din personlighet, och din närvaro skapar en inspirerande atmosfär för dina kollegor. Din kommunikativa tydlighet gör det enkelt att samarbeta och driva projekt i måltillsammans med andra. Som den målinriktade person du är står resultatet alltid i fokus. Du trivs i en miljö med ständig förändring där din flexibilitet kommer till sin rätt.

Krav:
• Flerårig erfarenhet i liknande roll
• Flerårig erfarenhet av personalansvar
• Tidigare budgetansvar
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av att ha jobbat med varumärkesutveckling
• Branschspecifik erfarenhet


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus på markus@effektiv.se


Sökord
Fotboll, allsvenskan, idrott, marknad, chef

Ansök nu

Chaufförer på deltid

Budbilsförare
Läs mer Mar 26
Är du student eller har en annan huvudsakligsysselsättning på minst 50%? Då kan du va den vi söker för ett nytt spännande uppdrag som chaufför! Är du en person som gillar att köra bil, besitter ett bra lokalsinne och har en service känsla av rang, då är detta jobbet för dig! Varmt välkommen med din ansökan!

Vad erbjuder rollen?
Som B-chaufför hos vår kund kommer du att vara ansiktet utåt och leverera matkassar till kunder runt om i Göteborg. Du kommer påbörja din arbetsdag med att packa din bil och kolla din körning innan du ger dig ut för dagens äventyr. Du som söker bör tycka om fysiskt arbete då rollen innefattar tunga lyft men också en hel del gång i trappor. För att passa i rollen krävs det att du har ett B-körkort och har en vana av att köra runt i trafiken i Göteborg.

Vem är du?
Vi söker dig som idag studerar eller har minst en annan huvudsakligsysselsättning på minst 50% och kan arbeta 2-3 pass i veckan. Har du tidigare erfarenhet som B-chaufför eller liknande? Nice! Men om du bara är en glädjespridare som älskar att köra bil är det också okej! Du älskar ett högt tempo och att jobba självständigt, samtidigt som du brinner för att ge våra kunder en grym upplevelse.
För denna roll är svenska ett krav i tal och skrift för att kunna kommunicera med kunder, och om du är en hejare på datorer så är det också ett plus. Även om du vanligtvis är ute och kör på egenhand är det viktigt för oss att du är en teamplayer och sprider glädje till dina kollegor.

Krav:
- Svenska i tal och skrift
- Van vid fysiskt arbete
- Körkort och van vid att köra bil


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

För den här tjänsten kommer du inledningsvis att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget med chans till förlängning/övertag av kund.


Varmt välkommen med din ansökan
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Lina på Lina.karlsson@effektiv.se

Ansök nu