Göteborg: NTI Handelsgymnasiet söker administratör

Hitta ansökningsinfo om jobbet NTI Handelsgymnasiet söker administratör i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-17 // Varaktighet: Deltid

NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Handelsgymnasiet är en skola med ca 270 elever fördelade på två program: ekonomiprogrammet och försäljnings- och serviceprogrammet. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och arbetar löpande med kollegialt lärande. Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Vill du vara med och utveckla skolan? Då är vi rätt skola för dig!

Vi söker nu en administratör på 50%

Administratörsuppdraget är en nyckelfunktion för att vår skola ska fungera. Uppdraget innebär ansvar för administrationen på NTI Handelsgymnasiet och att underlätta i våra pedagogers och elevers vardag. Till din hjälp finns befintlig administratör på systerskolan NTI Kronhus.

I rollen som administratör kommer du att bli viktig i kommunikationen med elever, deras vårdnadshavare och alla medarbetare på skolan. Arbetet är varierande och innehåller såväl enklare rutinmässiga arbetsuppgifter som mer kvalificerade uppdrag. Exempel på arbetsuppgifter är att ansvara för elevregistrering, betygsadministration, inköp och fakturering, vikarieanskaffning, nyckelutlämning och lunchbeställning mm. Du kommer att arbeta nära skolans ledning och en stor del i arbetet innebär att bistå ledningen i arbetet med att bedriva verksamheten. Det inkluderar att vara flexibel, tillmötesgående och stresstålig samt att proaktivt utföra uppgifter som ligger inom ramen för administratörens ansvarsområde.

Det här söker vi

Vi söker dig med kompetens inom administration via dokumenterad erfarenhet från liknande uppdrag. Utöver en gedigen erfarenhet och goda referenser vill vi gärna att du har relevant eftergymnasial utbildning.

Som person gillar du ordning och reda, arbetar proaktiv i de processer du ansvarar för och lägger stort värde i att färdigställa de uppgifter du tar dig an. Vidare är du självgående och söker aktivt efter den bästa lösningen på problem som kan uppstå. Du gillar att organisera och samordna saker så att det flyter på smidigt i verksamheten. När det dyker upp oförutsedda händelser har du lätt för att prioritera om arbetet och tillfälligt lägga något åt sidan. Du återkopplar och har en naturlig fallenhet för god kommunikation.

Det här erbjuder vi dig

NTI Handelsgymnasiet är en trevlig arbetsplats med laganda och en gemensam vilja att utveckla vår verksamhet.

Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Övrigt

Några av de system som används idag är Schoolsoft och Skola24/Novaschem. Vi arbetar även med Google drive och Outlook för kommunikation, planering och dokumentation. För tjänsten behöver du också god kännedom om Officeprogrammen.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 50% med start i januari 2024.
Har du frågor, kontakta gärna rektor Anna Robertsson, 072-502 24 39, anna.robertsson@ntig.se

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Utbildningsadministratör

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Utbildningsadministratör.

Vi söker skoladministratör till Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Op

Läs mer Mar 12
Drottning Blankas Gymnasieskola startade sin verksamhet 1996 och har idag 27 skolor på 23 orter runt om i Sverige. Vi bedriver utbildning inom såväl praktiskt inriktade som teoretiska gymnasieprogram, alla med utrymme för högskolebehörighet. Inom Drottning Blanka värderar vi relationer och det mänskliga mötet högt. Konkret innebär det att alla skolor inom DBGY arbetar aktivt med engagemang på ett personligt, lokalt och globalt plan där såväl ledning som personal och elever involveras. Du kan läsa mer om oss på www.dbgy.se.

Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar inom Samhällsvetenskapsprogrammet, Ekonomiprogrammet, och Hantverksprogrammet - frisör.

Skoladministratör till Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan

Ditt uppdrag

Från hösten 2024 öppnar vi upp dörrarna till en helt ny skola, Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan. Vi letar efter en skoladministratör på heltid som kan vara ansiktet utåt för skolan och som har en avgörande roll för att säkerställa att vår skola fungerar smidigt.

Som skoladministratör spelar du en central roll i kommunikationen med elever, deras vårdnadshavare och alla medarbetare på skolan. Ditt arbete kommer att vara varierande och omfatta både enklare rutinmässiga uppgifter samt mer kvalificerade ansvarsområden. Det innebär bland annat att hantera administration, ge allmänt chefsstöd, utföra ekonomiarbete, hantera elev- och personaladministration, hantera betygsrapportering, arbeta med IT-system, hantera CSN-registrering, schemaläggning och vikarieanskaffning.

I rollen kommer du att arbeta nära skolledningen, och en betydande del av ditt arbete kommer att innebära att underlätta skolans dagliga verksamhet. Detta kräver att du är flexibel, positiv och har en lösningsfokuserad inställning, samtidigt som du samarbetar nära med skolledningen.

Din profil

Vi letar efter dig som har kompetens inom området genom dokumenterad erfarenhet från liknande uppdrag. Förutom en gedigen erfarenhet och goda referenser är det meriterande med relevant eftergymnasial utbildning.

Personlighetsmässigt är du någon som värdesätter ordning och reda, är proaktiv i de processer du ansvarar för och ser till att färdigställa de uppgifter du tar dig an. Du är självgående och har en förmåga att aktivt söka efter den bästa lösningen på eventuella problem som uppstår. Att organisera och samordna saker så att verksamheten flyter smidigt är något du trivs med. När oväntade händelser uppstår är du snabb på att prioritera om arbetet och temporärt lägga åt sidan mindre viktiga uppgifter. Du är också skicklig på att kommunicera och har en naturlig fallenhet för god kommunikation.

Eftersom du är den enda administratören på enheten är det viktigt att du har förmågan att självständigt inhämta kunskap om hur system fungerar, söka information från våra olika stödfunktioner (t.ex. ekonomi, HR), hitta information på medarbetarwebben och andra informationskällor, samt kommunicera direkt med myndigheter och andra intressenter. Du kommer också att ha kontakt med administratörskollegor på andra enheter.

Vi erbjuder

Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi arbetar aktivt tillsammans för att alla elever ska lyckas. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. På Drottning Blankas Gymnasieskola Göteborg Operan erbjuder vi en arbetsplats med stor trivsel och gemenskap där vi alla hjälps åt och där alla har en viktig roll för skolans utveckling.

Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker i augusti 2024.

Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Mona Fallenhag på 076-148 72 74 eller mailadress mona.fallenhag@dbgy.se

Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Ansök nu

Utbildningsadministratör

Läs mer Apr 18
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för ekonomi och samhälle, Handelshögskolan vid Göteborgs universitet utlyser en tjänst som utbildningsadministratör. Institutionen bedriver utbildning och forskning inom tre olika ämnesområden; ekonomisk historia, kulturgeografi samt innovation, entreprenörskap och management av intellektuella tillgångar. De olika ämnesområdena inom institutionen skapar möjligheter till tvärvetenskaplig utbildning och forskning.

Institutionen är uppdelad i tre avdelningar och har en gemensam administration, som ansvarar för studie-, forsknings-, ekonomi – och personaladministration och kommunikation samt ledningsstöd. Institutionen har totalt ca 70 medarbetare varav åtta arbetar med den gemensamma administrationen vid institutionen. Inom utbildningsadministrationen finns idag tre administratörer som arbetar i team tillsammans.

Arbetsuppgifter

Arbetet som utbildningsadministratör innebär att du administrerar grundutbildningens kurser vid institutionen för ekonomi och samhälle tillsammans med ytterligare utbildningsadministratör. Utbildningsadministrationen arbetar i team och arbetet planeras löpande. Du är ett administrativt stöd till utbildningshandläggare, ämneskoordinatorer och lärare, samt arbetar direkt mot studenterna.

Som utbildningsadministratör tar du ansvar för olika uppgifter inom utbildningsadministration såsom ansvara för planering av scheman och bokning av lokaler. Du ansvarar för förberedelserna av digitala tentor: bokning av tentamenslokaler, skapa aktivitetstillfällen i Ladok, aktivera tentamen i Disa, sätta deadlines för lärare (frågor, rättning) aktivera och avboka tentaplatser.

Du arbetar med löpande kursadministration och har mycket kontakt med presumtiva och registrerade studenter, till exempel att svara på frågor, omregistreringar, avbrott på kurs, studieuppehåll och pedagogiskt stöd samt delta på introduktion vid kursstart. Du ansvarar för att organisera studentevent såsom inspirationskvällar, arbetsmarknadsdag och andra aktiviteter för registrerade studenter.

I tjänsten ingår även andra administrativa arbetsuppgifter:


• Ansvara för gästforskarservicen vid institutionen. Du skriver avtal med gäster som ska kopplas till institutionen, samt beställa resor för dessa samt hjälpa till med behörigheter såsom x-konto, passerkort och e-post. Backup reseräkningshantering.
• Inneha rollen som institutionens IT-samordnare, vilket innebär att ha överblick över institutionens verksamhetsområden och deras behov av IT-tjänster och du har kontroll över institutionens IT-utrustning samt inköp av dessa.
• Vara institutionens inköpskoordinator, vilket innebär att köpa in varor samt vara uppdaterad om Göteborgs universitets avtal och upphandlingsregler.

Annan administration kan komma att ingå i rollen och variera över tid beroende på institutionens behov och bemanning.

Arbetet som utbildningsadministratör innebär många kontakter både inom och utanför institutionen, vilket ställer höga krav på kommunikations- och samarbetsförmåga. Du förväntas hålla dig informerad om styrdokument och regelverk för studier och utbildning samt delta i nätverk, möten och arbetsgrupper.

Kvalifikationer

Du har en utvecklad känsla för service och tycker om att tidvis arbeta i högt tempo. Du har ett proaktivt synsätt och har lätt för att identifiera och lösa de uppgifter som uppkommer. Arbetet kräver god samarbetsförmåga, samtidigt som du klarar av att självständigt fullfölja arbetsuppgifterna. Som person är du noggrann och strukturerad, är ansvarsfull och du trivs med att arbeta administrativt. Du är nyfiken på att lära och har en vilja att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Krav

- Universitets- eller högskoleexamen inom administration, offentlig förvaltning eller liknande ämne som arbetsgivaren bedömer motsvarande samt god administrativ kunskap och erfarenhet.

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift.

Meriterande

- Tidigare erfarenheter inom utbildningsadministration och de regelverk som där gäller

- Erfarenhet av universitetets studieadministrativa system såsom Ladok, TimeEdit, Canvas, NYA, Akeneo och GUDOK

- Erfarenhet av administrativa systemen Primula och POP.

- Intresse för IT-frågor

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Anställning

Anställningen är ett vikariat t o m 2025-07-31 med en omfattning på 100% med placering vid institutionen för ekonomi och samhälle. Tillträde för anställningen är 2024-08-01 eller enligt överenskommelse. Institutionen kan komma att tillämpa provanställning.

Tillsättningsförfarande

I urvalsprocessen är det aktuellt med bland annat intervjuer och granskning av sökandes referenser.

Kontaktuppgifter för anställningen

Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta:

Liselotte Falk Johansson, administrativ chef

031-786 4750 Liselotte.Falk@gu.se

Sofia Wikner, personalhandläggare

031-786 5794 Sofia.Wikner@gu.se

Fackliga organisationer

Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: http://www.gu.se/omuniversitetet/aktuellt/lediga-jobb/fackliga-kontaktpersoner

Ansökan

Bifoga i ansökan: Personligt brev, CV, Examensbevis, Intyg, Referenser, Övriga dokument, relevanta för ansökan (Ange tydligt ditt personnummer i ansökan) 

Ansökan ska vara inkommen senast: 2024-05-09

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Utbildningsadministratör

Läs mer Mar 19
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för kliniska vetenskaper är jämte fem andra institutioner en del av Sahlgrenska akademin. Här bedrivs forskning och utbildning som sätter människans hälsa och livskvalitet i fokus. Institutionen för kliniska vetenskaper utgörs av fyra sektioner och 16 olika ämnesområden (avdelningar).

Den administrativa stödverksamheten vid institutionen för kliniska vetenskaper består av 24 personer som arbetar inom HR, ekonomi, utbildningsadministration, kommunikation och IT. Verksamhetsstödet leds av en administrativ chef. Huvuddelen av institutionens administration har sin placering inom Sahlgrenska universitetssjukhusets miljöer där forskare och lärare är aktiva.

Inom institutionen ansvarar vi för ett antal kurser på grund- och avancerad nivå, bland annat på läkarprogrammet, sjukhusfysikerprogrammet och röntgensjuksköterskeprogrammet, men har även forskarkurser och andra utbildningsuppdrag. Vi söker nu en utbildningsadministratör för att förstärka vår utbildningsfunktion och som vill vara med och lyfta arbetet till nästa nivå.  Placeringen för anställningen är i universitetets administrativa lokaler på Sahlgrenska sjukhuset.

Arbetsuppgifter 
Att arbeta som utbildningsadministratör är ansvarsfullt och varierande. Du kommer främst arbeta med utbildningsadministration på termin 7 på Läkarprogrammet vid Sahlgrenska akademin, men även andra kurser kan komma att ingå. Arbetet är självständigt och du har en central roll som administrativt ansvarig för din kurs, vilket innebär ett nära samarbete med kursledare, amanuenser, lärare samt med övriga kollegor inom institutionens utbildningsadministration. Du är även ett stöd till studenterna i administrativa frågor som rör utbildningen. 

I arbetsuppgifterna som utbildningsadministratör ingår publicering av kursinformation i universitetets lärplattform, schemaläggning, lokalbokningar, hantering av examinationer och resultatrapportering. En viktig del är arbetet med olika administrativa stödsystem som Ladok, Canvas och DISA. Även andra arbetsuppgifter inom administration kan komma att ingå och arbetsuppgifterna anpassas efter verksamhetens behov.

Kvalifikationer 
Du har en för tjänsten relevant högskoleutbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet från att ha arbetat med utbildningsadministration inom högskola/universitet värderas högt liksom erfarenhet av studieadministrativa system.

Som person är du strukturerad, månar om hög kvalitet och har förmåga att driva ditt arbete framåt. Du har utvecklad känsla för service och är pragmatisk och kommunikativ. Arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt, något som ställer höga krav på god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Du värnar om goda relationer och bidrar med lösningsfokus och konstruktivt förhållningssätt i dina samarbeten. Du är van att arbeta i olika IT-system och gillar digital utveckling. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Anställning 
Anställningen är tillsvidare på heltid med placering tills vidare vid Institutionen för kliniska vetenskaper. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas.  

Kontaktuppgifter för anställningen 
Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta biträdande administrativ chef, Anna Carlsson på tfn: 031-786 57 17, mail: anna.carlsson.2@gu.se

Fackliga?organisationer 
Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här:?https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande  

Ansökan 
Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. 

Ansökan ska vara inkommen senast: 2024-04-09

 

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Utbildningsadministratör

Läs mer Mar 15
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för kliniska vetenskaper är jämte fem andra institutioner en del av Sahlgrenska akademin med drygt 260 anställda och cirka 400 doktorander. Här bedrivs forskning och utbildning som sätter människans hälsa och livskvalitet i fokus. Institutionen för kliniska vetenskaper utgörs av fyra sektioner och 16 olika ämnesområden (avdelningar).

Den administrativa stödverksamheten vid Institutionen för kliniska vetenskaper består av 24 personer som arbetar inom HR, ekonomi, utbildningsadministration, kommunikation och IT. Verksamhetsstödet leds av en administrativ chef. Huvuddelen av institutionens administration har sin placering inom Sahlgrenska universitetssjukhusets miljöer där forskare och lärare är aktiva.

Institutionens utbildningsvolym har succesivt ökat och vi söker nya kollegor som vill vara framtida nyckelspelare i vår grupp av utbildningsadministratörer. Inom Institutionen för kliniska vetenskaper ansvarar vi för ett antal kurser på grund- och avancerad nivå, bland annat på läkarprogrammet, sjukhusfysikerprogrammet och röntgensjuksköterskeprogrammet, men har även forskarkurser och andra utbildningsuppdrag. Institutionen bedriver även, i samarbete med Regionalt cancercentrum i väst, Kliniska forskarskolan för doktorander. 

Arbetsuppgifter 
Att arbeta som utbildningsadministratör är ansvarsfullt och varierande. Arbetet är självständigt och du har en central roll som administrativt ansvarig för din kurs, termin eller program, vilket innebär ett nära samarbete med program- och kursledare, amanuenser, lärare samt med övriga kollegor inom institutionens utbildningsadministration. Du är även ett stöd till studenterna i administrativa frågor som rör utbildningen. 

I anställningen ingår i huvudsak hantering av administrativa utbildningsärenden inom den Kliniska forskarskolan. Förrutom arbetsuppgifter inom den Kliniska forskarskolan är du involverad i annan kursverksamhet inom institutionen. I arbetsuppgifterna ingår bland annat antagningsärenden, schemaläggning och lokalbokning, administration av kurssidor på lärplattform, resultatrapportering, hantering av examinationer, forskarutbildningsadministration och arkivering. En viktig del är arbetet med olika administrativa stödsystem som Ladok, Canvas, FUBAS och DISA. Även andra arbetsuppgifter inom administration kan komma att ingå och arbetsuppgifterna anpassas efter verksamhetens behov. 

Kvalifikationer 
Du har en för tjänsten relevant högskoleutbildning eller erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Erfarenhet från att ha arbetat med utbildningsadministration inom högskola/universitet värderas högt liksom erfarenhet av studieadministrativa system. Du är van att arbeta i olika IT-system och gillar digital utveckling. 

Som person är du strukturerad, månar om hög kvalitet och har förmåga att driva ditt arbete framåt. Du har utvecklad känsla för service och är pragmatisk och kommunikativ. Arbetet innebär mycket kontakter både internt och externt, något som ställer höga krav på god förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska. Du värnar om goda relationer och bidrar med lösningsfokus och ett konstruktivt förhållningssätt i dina samarbeten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. 

Anställning 
Anställningen är tillsvidare på heltid med placering tills vidare vid Institutionen för kliniska vetenskaper. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. 

Kontaktuppgifter för anställningen 
Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta biträdande administrativ chef, Anna Carlsson på tfn: 031-786 57 17, mail: anna.carlsson.2@gu.se
 

Fackliga?organisationer 
Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här:?https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande 

 

Ansökan 
Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. 

Ansökan ska vara inkommen senast: 2024-04-08

 

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Utbildningsadministratör - vikariat

Läs mer Mar 11
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, IPS, bedriver forskning, forskarutbildning, grundutbildning och samverkansuppdrag inom pedagogik och specialpedagogik. Centrala intresseområden vid institutionen är frågor som rör relationen utbildning och samhälle, inkluderande utbildningssystem, skolutveckling och skolledarskap, vuxenutbildning, språk och bedömning samt betygsfrågor. Institutionen har ca 270 medarbetare varav ca 40 tillhör verksamhetsstödet.

Institutionen är beläget i Pedagogen på Grönsakstorget i centrala Göteborg.

Du kan läsa mer om Institutionen för pedagogik och specialpedagogik här: https://www.gu.se/pedagogik-specialpedagogik. 

 

Om utbildningsadministratörsrollen och arbetsuppgifter 
Utbildningsadministrationen som är den största gruppen inom verksamhetsstödet består idag av 10 personer bestående av studieadministratörer, utbildningsadministratörer, studievägledare och utbildningssamordnare. Arbetet som utbildningsadministratör innebär varierande arbetsuppgifter där utbildningsadministratören ger administrativ service till studenter såväl som till undervisande personal. Du kommer att ha ett nära samarbete med andra funktioner på institutionen så som studierektorer, programledare, kursledare, studievägledare, utbildningshandläggare, utbildningssamordnare och även studieadministratörerna på institutionen. I rollen kommer du att arbeta med utbildningsadministrationens alla delar i de många olika studieadministrativa system som Göteborgs universitet använder så som Ladok, Canvas, Gubas, Fubas, NyA, SoV-webben, Sunet Survey, Disa, Gupea, TimeEdit och även andra system så som Microsoft SharePoint, Teams och Office. Arbetet sker i enlighet med institutionens rutiner och gällande regelverk och över tid kan arbetsuppgifterna komma att ändras.

Kopplat till utbildningsverksamhetens art har vi arbetstoppar vid till exempel terminsstart och terminsslut. Under lugnare perioder ska studieadministratören arbeta proaktivt inför kommande deadlines samt även arbeta med utveckling av arbetsuppgifterna.

 

Kvalifikationer 
Krav: 


• Akademisk utbildning som arbetsgivaren finner relevant för rollen med inriktning pedagogik
• Erfarenhet av proaktivt arbete där du självständigt planerar ditt egna arbete för att hålla deadlines
• Erfarenhet av att hantera många olika uppgifter parallellt
• Erfarenhet av att ha vidareutvecklat arbetsuppgifter där du visat en god problemlösningsförmåga
• Erfarenhet av att ha arbetat resultatinriktat och analytiskt i ditt arbete samt uppvisat förmåga att se helheten
• Kommunikativ förmåga och förmåga att skapa förtroendefulla relationer
• Mycket hög administrativ förmåga
• Mycket god IT och systemvana
• Mycket goda kunskaper i tal och skrift i svenska och engelska

 

Meriterande: 


• Erfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av studieadministrativa system

Rollen ställer höga krav på förmågan att själständigt planera och driva sitt arbete utifrån rutiner, gällande regelverk och handlingsordningar samt prioritering i enlighet med verksamhetens behov. Arbetet kräver god samarbetsförmåga, flexibilitet och förmåga att självständigt lösa arbetsuppgifter på ett strukturerat och serviceinriktat sätt. Arbetet kräver även att du är strukturerad och noggrann. Du behöver också vara stresstålig då rollen innefattar arbetstoppar och skarpa deadlines. 

 

Det är viktigt att du är flexibel och lösningsorienterad och har hög servicekänsla. Arbetet ställer stora krav på kommunikation inom och utanför verksamheten, därför behöver du ha pedagogisk förmåga och kan både muntligen och skriftligen kommunicera kring processer och regelverk. I din roll behöver du ha ett genuint intresse för människor och förstår behoven i den verksamhet du skall stötta.

 

I urvalsförfarandet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. 

 

Anställning 
Anställningsform: Vikariat från 2024-08 till 2025-01-31 med eventuell möjlighet till förlängning beroende på när tjänstens ordinarie återgår helt till arbete

Omfattning: 100%

Placering: Institutionen för pedagogik och specialpedagogik, Göteborgs universitet

Tillträde: I augusti 2024 enligt överenskommelse

Diarienummer: PAR 2024/286

 

 

Kontaktuppgifter för anställningen 
Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta biträdande administrativ chef, Ingrid Ploghed, ingrid.ploghed@gu.se

 

Fackliga?organisationer 
Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här:?https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande 

 

Ansökan 
Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. 

Ansökan ska vara inkommen senast: 2024-04-02

 

Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten.

Universitetet tillämpar individuell lönesättning.

Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från NTI Gymnasiet Macro AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från NTI Gymnasiet Macro AB .

Lärare i IT-ämnen till NTI Gymnasiet Johanneberg

Lärare i gymnasieskolan
Läs mer Apr 22
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Gymnasiet Johanneberg i Göteborg är en attraktiv skola med tre program inriktade på teknik, design och it. Vi har också ett fjärde tekniskt år med inriktning mjukvarudesign. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och ett tryggt och kreativt arbetsklimat. Sedan flera år arbetar vi systematiskt med kollegial utveckling på skolan. Är du genuint nyfiken på elevers potential och drivkrafter? Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Då är vi rätt skola för dig.

Vi söker en lärare i IT-ämnen till vårt yrkesprogram med inriktning dator- och kommunikationsteknik. Vi söker dig som har utbildning eller yrkeserfarenhet från IT- branschen och brinner för att göra våra elever anställningsbara.

Det här erbjuder vi dig

Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. Vi ser samarbete som en förutsättning för att alla ska lyckas och erbjuder möjligheter till pedagogisk och ämnesdidaktisk utveckling inom ramen för uppdraget. Som pedagog har du nära samarbete med och stöd från andra kollegor och de olika professionerna inom elevhälsan. Vår skola kännetecknas av en trygg och kreativ arbetsmiljö för eleverna och ett starkt fokus på lärande.

Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Det här söker vi

Vi söker dig som antingen är utbildad lärare eller har relevant yrkesutbildning och ett engagemang att lära ut dina kunskaper till ungdomar. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat själv i branschen med support av nätverk och datorer. Du bör ha kunskap om hur nätverk är uppbyggda och vana vid att arbeta i windowsmiljö. Du ska ha ett engagemang i att handleda och undervisa ungdomar.

Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och kan variera din undervisning. Vidare har du lätt att skapa förtroende med elever och inställd på att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 80-100% med start i augusti. Placeringsort är NTI Johanneberg, Göteborg. Tjänsten består huvudsakligen av undervisning och mentorsskap. För mer information om skolan besök oss på www.ntijohanneberg.se

För frågor om tjänsten, kontakta gärna rektor Josefin Claesson, 0702981725.

Om du erbjuds anställning är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu

NTI Handelsgymnasiet söker lärare i handelsämnen

Yrkeslärare
Läs mer Apr 18
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Handelsgymnasiet Göteborg är en attraktiv skola med ca 300 elever fördelade på två program: Ekonomiprogrammet och Försäljnings- och serviceprogrammet. Vi har fokus på entreprenörskap och arbetar sedan flera år tillbaka med pedagogisk utveckling och kollegialt lärande. Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Vill du vara med och utveckla våra program och driva goda samarbeten mellan skola och näringsliv? Då är vi rätt skola för dig!

Det här erbjuder vi dig

Som lärare hos oss kommer du att undervisa i yrkesämnen, såsom servicekunskap, personlig försäljning och branschkunskap på Försäljnings- och serviceprogrammet. Som en del av lärarlaget kommer du att få vara med och utveckla programmet och driva samarbeten med näringsliv och internationella partners.

NTI Handelsgymnasiet Göteborg startade i egen regi 2022 men EK- och FS-programmen fanns tidigare på systerskolan NTI Kronhus som har funnits i centrala Göteborg sedan 2002. Hösten 2024 flyttar Handelsgymnasiet in i helt nya lokaler på Kronhusgatan 11. Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. Utöver kollegorna på NTI Handelsgymnasiet kommer du också att ingå i samarbetsgrupper med lärare på NTI Kronhus.

Det här söker vi

Vi söker dig som är utbildad lärare och helst van att undervisa i handelsämnen på gymnasienivå. Du har en god pedagogisk förmåga, har ett gott ledarskap i klassrummet och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och förutsättningar. Vidare har du lätt att skapa förtroende hos elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med start 12 augusti 2024.

Har du frågor, kontakta gärna rektor Anna Robertsson, 072-502 24 39, anna.robertsson@ntig.se

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu

NTI Kronhus söker lärare i programmering

Lärare i gymnasieskolan
Läs mer Apr 18
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Gymnasiet Kronhus är en skola med ca 300 elever fördelade på tre program: teknikprogrammet, el- och energiprogrammet samt naturvetenskapsprogrammet. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och arbetar sedan flera år tillbaka med kollegialt lärande. Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Vill du vara med och utveckla våra program och driva goda samarbeten mellan skola och näringsliv? Då är vi rätt skola för dig!

Vi söker nu en lärare i programmering och webbserverprogrammering

Det här erbjuder vi dig

Som lärare hos oss kommer du att undervisa i programmering, tillämpad programmering och webbserverprogrammering på EE- och TE-programmet. Du kommer att bli del av ett lärarlag som driver ett av dessa program och du kommer att få vara med och utveckla programmen mot tech och IT samt driva samarbeten med näringsliv och högre utbildning. TE- och IT-programmen är certifierade för Teknikcollege där goda samarbeten med näringsliv och högre utbildning hör till kvalitetskraven.

NTI Gymnasiet Kronhus har funnits i centrala Göteborg sedan 2002. Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet.

Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Det här söker vi

Vi söker dig som vill undervisa i programmering, tillämpad programmering och webbserverprogrammering på gymnasienivå. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov. Vidare har du lätt att skapa förtroende hos elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet. Du vill driva programutveckling och samarbeten med näringsliv och högre utbildning inom Teknikcollege.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 85% med start 12 augusti 2024.
Har du frågor, kontakta gärna rektor Anna Robertsson 072-502 24 39, anna.robertsson@ntig.se eller biträdande rektor, Magnus Rydell, magnus.rydell@ntig.se, 0768 35 35 31.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu

Lärare i matematik till NTI Gymnasiet Johanneberg

Lärare i gymnasieskolan
Läs mer Dec 19
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Gymnasiet Johanneberg är en attraktiv skola med tre starka program och ca 490 elever. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och arbetar sedan flera år med formativ bedömning och kollegialt lärande. Är du genuint nyfiken på elevers potential och drivkrafter? Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Då är vi rätt skola för dig.

Vi söker nu en lärare för undervisning i matematik 5 och matematik 2C till vårt Teknikprogram med inriktning informations- och medieteknik.

Det här erbjuder vi dig

Som lärare hos oss kommer du främst att undervisa i matematik på Teknikprogrammet. Du har stor möjlighet att påverka och utveckla din egen undervisning och genom kollegialt lärande och arbete i lärteam bidra till hela skolans utveckling. I läraruppdraget ingår det även mentorskap för en grupp elever.

Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet.

Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Det här söker vi

Vi söker en legitimerad lärare med behörig att undervisa i matematik på gymnasienivå. Du kan variera och anpassa din undervisning till elever med mycket goda matematiska kunskaper såväl som till elever som behöver mer stöd i sitt lärande. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och förutsättningar. Vidare har du lätt att skapa förtroende med elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet. Det är meriterande om du har behörighet i andra ämnen som knyter an till Teknikprogrammet.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på minst 60 %. Beroende på behörigheter i andra ämnen kan tjänstens omfattning bli större. Placeringsort är Göteborg. Tillträde 2024-01-08 eller enligt överenskommelse.

Har du frågor, kontakta gärna rektor Josefin Claesson, 070-2981725 eller biträdande rektor Sara Nilsson, 0708-359562.

Om du erbjuds anställning är du skyldig att visa upp ett utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtalet träder i kraft.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu

NTI Kronhus söker programmeringslärare

Lärare i gymnasieskolan
Läs mer Dec 18
NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i.

Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se.

NTI Gymnasiet Kronhus är en skola med drygt 300 elever fördelade på tre program: teknikprogrammet, IT-programmet (EE) och naturvetenskapsprogrammet. Vi har fokus på hög kvalitet i undervisningen och arbetar sedan flera år tillbaka med kollegialt lärande. Vill du arbeta i ett dynamiskt klimat där elevperspektivet genomsyrar verksamheten? Vill du vara med och utveckla våra program och driva goda samarbeten mellan skola och näringsliv? Då är vi rätt skola för dig!

Vi söker nu en lärare i programmering och webbserverprogrammering

Det här erbjuder vi dig

Som lärare hos oss kommer du att undervisa i programmering, tillämpad programmering och webbserverprogrammering på IT- och TE-programmet. Du kommer att bli del av ett lärarlag som driver ett av dessa program och du kommer att få vara med och utveckla programmen mot tech och IT samt driva samarbeten med näringsliv och högre utbildning. TE- och IT-programmen är certifierade för Teknikcollege där goda samarbeten med näringsliv och högre utbildning hör till kvalitetskraven.

NTI Gymnasiet Kronhus har funnits i centrala Göteborg sedan 2002. Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet.

Vi erbjuder våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling.

Det här söker vi

Vi söker dig som vill undervisa i programmering, tillämpad programmering och webbserverprogrammering på gymnasienivå. Du har en god pedagogisk förmåga och kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov. Vidare har du lätt att skapa förtroende hos elever och är van att ha föräldrakontakter. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper, strävar efter att alltid utveckla din undervisning och delta i det kollegiala lärandet. Du vill driva programutveckling och samarbeten med näringsliv och högre utbildning inom Teknikcollege.

Övrigt

Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med start januari 2024.
Har du frågor, kontakta gärna rektor Anna Robertsson 072-502 24 39, anna.robertsson@ntig.se eller biträdande rektor, Magnus Rydell, magnus.rydell@ntig.se, 0768 35 35 31.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Ansök nu