Göteborg: Sesami Cash Management Technology Nordic AB - Produktspecialist

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sesami Cash Management Technology Nordic AB - Produktspecialist i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-17 // Varaktighet: Heltid

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Ta steget mot en spännande karriär hos Sesami Cash Management Technology Nordic AB!

Är du redo för en unik möjlighet att bli en del av den ledande kraften bakom säkra kontanthanteringslösningar? Vi letar efter en passionerad individ som triggas av utmaningar och är redo att ta rollen som vår nästa Produktspecialist.

Varför Sesami?

Hos oss möts du av en dynamisk arbetsmiljö där vi fokuserar ständigt på produktsäkerhet. Vår globala närvaro sträcker sig över hela världen, och vi är stolta leverantörer av innovativa och säkra lösningar inom kontanthantering till företag i världsklass. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats som inte bara är trevlig utan också flexibel och stabil, med förmåner skräddarsydda för våra anställda.

Din roll hos oss:

Som Produktspecialist kommer du att spela en nyckelroll där du stöttar projekt, hanterar dokumentation och säkerställer att våra produkter är på topp. Din passion för att lösa problem och din tekniska expertis kommer att vara centrala när du skapar monteringsinstruktioner, testar nya designlösningar och fungerar som det tekniska gränssnittet med vår externa produktion.

Din profil:

Vi värdesätter initiativtagande och problemlösningsförmåga mer än formell utbildning. Vi söker dig som är självgående, strukturerad och nyfiken, med en passion för mekanik och konstruktion. Din förmåga att samarbeta och kommunicera effektivt på både svenska och engelska är av stor vikt för oss.

Krav och meriter:

Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet inom liknande roller och en stark passion för mekanik. Erfarenhet av produktionsteknik och kunskap i CAD och PDM-system är meriterande. En teknisk ingenjörsexamen eller erfarenhet av sedel/mynt-hanteringssystem är ett extra plus.

Om positionen:

Det här är en heltidsanställning enligt kollektivavtal. Reguljära resor till våra andra enheter eller leverantörer kan förekomma. Tillträde enligt överenskommelse och vi strävar efter att fylla rollen så snart som möjligt.

Sesami Cash Management Technology Nordic AB är platsen för dig som söker en utmaning, vill utvecklas och vara en del av något stort. Om du tror att du är den vi letar efter, väntar vi ivrigt på din ansökan!

Ansök nu och vara med och forma framtiden för säker kontanthantering!
Om Sesami

Sesami Cash Management är verksamt över hela världen och finns i mer än 25 länder. Vår tillverkning finns i Europa, Asien och Amerika. Vi levererar automatiska kontanthanteringslösningar, mjukvara och tjänster för kunder inom detaljhandel, banker, värdetransportörer och finansbolag över hela världen.

Genom vårt erbjudande, skapar vi en effektivare och säkrare kontantprocess och minskar kostnaderna för hanteringen av sedlar och mynt genom hela cykeln. Trygghet för våra kunder och betalningsfrihet för slutkunden.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Produktutvecklare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Produktutvecklare.

Mechatronic Engineer

Läs mer Apr 18
Are you in need of new challenges in life? Do you have a BSc or MSc degree within Mechatronic Engineering, and want to contribute to the development of our future products? Yes!Keep reading the ad.

Who we are looking for
You should have a broad understanding and some experience of developing electronics and writing technical requirements. You feel comfortable of owning and taking responsibility of your components and do so proactively and learn quickly. You have the right attitude when facing new issues. You are curious, positive, proactive and want to work within product development.

The personal qualities that we value are the ability to solve problems with an energetic touch, someone who is genuinely interested in technology and, in that way, create confidence to build long lasting relationships with our world leading automotive manufacturer partners!

Type of responsibilities:
Initiate and develop design and systems concepts to meet project objectives
Develop the product in collaboration with suppliers and customers
Coordinate cross-functional work to ensure product quality, delivery, product cost and smooth integration of systems
Create, modify, and release product documentation
Analyze and troubleshoot issues related to the systems and propose solutions
Secure testing and validation of the system to ensure compliance with industry standards


Requirements:
Bachelor's or Master's degree inMechatronic Engineering
Ability to read and understand technical requirements and specifications
Strong communication and teamwork skills
Fluent in written and spoken English - Swedish ismeritorious
Preferable: Experience in mechatronic system design
Preferable: Experience from automotive industry
Preferable: Experience from defence industry


Other:
Some of our assignments may be covered by defense secrecy, which means requirements for a certain citizenship and approval of a security clearance.

Welcome to Conmore, future Conmorite!
We are a technology consulting company that strives to create a safe, modern and inspiring work environment for our employees. To enhance and strengthen you as an individual all employees have their own development plan for individual growth. In order for everyone to develop further and thrive in their role as consultants, the group manager dedicates time for regular one-on-one meetings to listen and follow up on the work plan, and need for training, provide feedback, and more to make sure you are satisfied and in the right place.We are proud of our company’s unique family feeling and we highly value competence and a secure work environment which we believe contributes to a pleasant and motivating workplace. Besides professional activities such as training et cetera, we offer regular social activities which bring us together to have a good time and share knowledge and experiences in the group. Despite our constant willingness to grow as a company we still emphasize preserving our warm family feeling.

In Conmore, we have a Women's Network called KICO:

We aim to create a sense of security among our employees and to serve as a role model in the engineering industry through our women's network "Female Engineers at Conmore" (KICO). KICO is a network where we inspire, share experiences, and act as role models for each other. KICO usually organizes around 2-3 events per year to gather all women and non-binary engineerswithin the company to inspire, network, and exchange experiences with each other. We have representatives at all our offices. Link to KICO: https://conmore.se/karriar/kvinnliga-ingenjorer-kico/
If you're interested in participating, you're always welcome to the events.

Would you also like to be a part of our team?We are recruiting continuously, please don’t hesitate with your application and feel free to contact us if you have questions.
Responsible Talent Acquisition Specialist: Jessika WarvneMail: jessika.warvne@conmore.sePhone: +46735-629279
Please note that due to GDPR, we will not accept applications via mail. Please use our career site.
We are looking forward to hearing from you!

Ansök nu

Mekanikingenjör / Produktutvecklare i Göteborg

Läs mer Feb 2
UTVALD! Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och vi vill att det skall märkas, hos oss ska man bli sedd och hörd. Våra kunder skall vända sig till oss för att få de Utvalda. Vi tillhandahåller ingenjörstjänster inom produktutveckling, vår kompetens finns inom teknikområdena Mekanik, Inbyggda system, Elkraft och El/automation. Vi är verksamma med kontor i Göteborg, Malmö, Jönköping, Linköping, Örebro, Ludvika och Västerås.

Mekanikingenjör/Erfaren Konstruktör med komponentansvar!

IKG är ett teknikkonsultföretag som jobbar mot produktutvecklande företag inom flera olika branscher. Vi startade 1990 i Västerås och finns idag på 7 orter, Göteborg, Malmö, Jönköping, Linköping, Örebro, Västerås och Ludvika. Vår vision är att hitta rätt person till rätt uppdrag!

Om tjänsten:

IKG ser en mycket god efterfrågan på erfarna mekanikkonstruktörer!

Vi söker DIG som är redo för ny utmaning i produktutvecklande roll.

Följande kompetens och erfarenhet efterfrågas:

• Mekanikkonstruktör med några års yrkeserfarenhet avseende produktutveckling.
• Är kunnig i företrädesvis Creo eller Catia V5, även Inventor eller SolidWorks.
• Har god kännedom och erfarenhet i olika material och med olika produktions- och tillverkningsmetoder.
• Behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift

Meriterande:

• Komponentansvar - Driv och intresse för att föra utveckling av ditt komponentområde mot nya höjder!

Vi vill även att du:

• Drivs av tekniska utmaningar och älskar problemlösning!
• Tycker om att arbeta i team men kan även driva ditt arbete framåt individuellt.
• Tycker om att sprida glädje och positivitet!
• Är redo för nya utmaningar!

Som medarbetare hos IKG kommer du att ha ett spännande arbete och jobba med kunder som är världsledande inom sina områden. Du kommer att ges möjlighet att arbeta med olika faser inom mekanikkonstruktion och teknikutveckling. Som konsulterande ingenjör hos IKG får du jobba i utvecklande och utmanande miljöer där du utformar tekniska lösningar ute hos kund.

Vad erbjuds du som konsult på IKG?

• Coachade ledarskap
• Kollektivavtal (Tjänstepension, sjukersättning, försäkring, föräldraledighetstillägg)
• Fast månadslön oberoende av uppdrag
• 6 veckors årlig semesterrätt
• Bonusupplägg (upp till +2000 kr/mån)
• 5 000 kr i friskvårdsbidrag
• Företagshälsovård
• Jobba nära teknikutvecklingen
• Möjlighet till varierade arbetsuppgifter, produkter och system
• Jobba med både kunder och dess leverantörer inom olika branscher
• Kunna utveckla dina tekniska kunskaper inom mekanik
• Skapa kontaktnät för din framtida karriär

Varför IKG?

Vi värdesätter känslan av samhörighet! Genom en öppen dialog och stöd från din närmsta chef ser vi till att arbetet blir rätt för just dig. Regelbundna träffar och aktiviteter med kollegor gör att du snabbt blir en i teamet. På IKG sätter vi välmående i fokus med hjälp av rätt förmåner, marknadens högsta friskvårdsbidrag och en flexibilitet som skapar möjlighet att kombinera arbete och fritid.

Ansök nu

Vill du jobba med medicinteknik?

Läs mer Dec 20
Consat är ett entreprenörsdrivet företag med korta beslutsvägar. Vi strävar alltid för att ligga i framkant inom teknik och innovation! Nu letar vi efter nya medarbetare som vill jobba med spetsteknik, och göra Consat ännu bättre.

Information om rollen

Vi är ett etablerat ingenjörshus och i startgroparna av bla vår satsning på medicinteknik och vill att du ska vara med! Du kommer att vara med och bygga upp vår avdelning för Life Science och det kan innebära del i inhouse projekt eller ute hos kund. Detta kommer att innefatta projekt där vi tar fram produkter som innehåller elektronik, mjukvara och mekanik. Det finns även möjlighet att jobba i andra branscher.

Vad vi kan erbjuda dig:



- En stimulerande och varierande miljö med innovation i centrum

- Intressanta uppdrag

- Vara med och skapa något nytt

- Många möjligheter till personlig utveckling i en växande organisation

Vi letar efter dig som:



- har erfarenhet av att ha tagit en teknisk produkt från idé till produktion

- är ingenjör och har erfarenhet inom R&D

- har bakgrund i elektronik, mjukvara och/eller mekanik

- har dokumenterad erfarenhet av de regulatoriska standarderna (ex ISO 13485, GMP)

Vad vi gör inom avdelningen:



- Som ingenjörshus jobbar vi i tvärfunktionella team

- Utvecklar egna produkter som kommer våra kunder till gagn

- Är innovativa och kompetenta!

Kontakt:

För frågor om tjänsten kontakta: Ulrika Lin, ulrika.lin@consat.se

På grund av ledighet under jul och nyår kan återkoppling gällande din ansökan dröja något.

Vår långsiktiga syn på våra medarbetare har bidragit till att Consat för tionde året i rad har utsetts till ett av Sveriges 100 Karriärsföretag! Läs mer på: www.consat.se (http://www.consat.se/) & Din karriär börjar här - Consat (teamtailor.com (https://consat.teamtailor.com/)

Ansök nu

Produktutvecklare inom MedTech

Läs mer Apr 17
Vi söker dig med erfarenhet av medicinteknik och som vill utveckla framtidens produkter. Hos Together Tech får du möjlighet att utforska nya roller och arbeta i en inspirerande miljö tillsammans med idérika människor, där innovation och hållbarhet är i fokus!
Vi samarbetar med branschledande företag inom medicinteknik och variationen av projekt är stor. Nu letar vi efter produktutvecklare som vill använda sitt kunnande för att hjälpa våra partners ta nästa steg i sin innovationsresa. Det kan handla om hela eller delar av produktutvecklingsprocessen såsom utveckling och analysering av material, konceptutveckling, översättning av användarbehov till designkrav, riskhantering, verifiering, validering, utredning av kundklagomål eller annat.
Läs gärna mer om vårt engagemang inom området Medtech | Together Tech.

Din tekniska bakgrund
Master-/Kandidatexamen inom medicinteknik, bioteknik, kemiteknik eller närliggande område.
Har flerårig erfarenhet av utveckling av medicintekniskt klassade produkter.
Djup förståelse för design control och change control.
Kunnig inom material, reagens, mjukvara/applikationer, inbyggd elektronik eller annat område kopplat till medical device.
Skicklig på att hantera komplex dokumentation.
Äger dina projektuppgifter och driver aktiviteter framåt.
Har god förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Dina personliga egenskaper
Att vara konsult kräver en flexibel och nyfiken grundinställning, ett självständigt arbetssätt och förmågan att bygga starka relationer med kunder och kollegor. Du är intresserad av den senaste utvecklingen inom ditt områdeoch är motiverad att utvecklas tillsammans med oss.
Together Tech för hållbar produktutveckling
Vi ger möjligheter till att kunna utvecklas genom en variation av uppdrag inom olika branscher och områden, i uppdrag hos kund eller i något av våra spännande in-houseprojekt. Hos oss på Together Tech arbetar du tillsammans med andra ingenjörer som brinner för miljö och hållbarhet, alla med en vilja att skapa bestående lösningar med hjälp av teknik – eller som vi säger: Better World Tech!
Din utveckling & vårt stöd
Din utveckling och ditt välmående är viktigt för oss varpå vi erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. Vi värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder vi friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter.
Vi gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. Vi strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. Vi erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. Vi är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024!

Vill du veta mer om oss, besök gärna vår hemsida www.togethertech.com
För frågor kring den aktuella tjänsten, kontakta rekryterande ledare Sofia Nilsson(0737-179438)eller Claes Jonsson(0700-889729).

Ansök nu

QA / RA MedTech

Läs mer Apr 17
Vi söker dig med erfarenhet av medicinteknik och som vill utveckla framtidens produkter. Hos oss påTogether Tech får du möjlighet att utforska nya roller och arbeta i en inspirerande miljö tillsammans med idérika människor, där innovation och hållbarhet är i fokus!
Vi samarbetar med många branschledande företag inom medicinteknik och variationen av projekt är stor. Nu letar vi efter produktutvecklare som vill använda sitt kunnande för att hjälpa våra partners ta nästa steg i sin innovationsresa. Det kan handla om kvalitetssäkring i hela eller delar av produktutvecklingsprocessen eller stöttning i regulatoriska frågor inom olika medicintekniska områden såsom material, reagens, inbyggd elektronik och mjukvara/applikationer.
Läs gärna mer om vårt engagemang inom området Medtech | Together Tech

Din tekniska bakgrund
Master-/Kandidatexamen inom medicinteknik, bioteknik, kemiteknik eller närliggande område
Du har flerårig erfarenhet av arbete med quality assurance eller regulatory affairs inom medicinteknisk produktutveckling
Skicklig på att hantera komplex dokumentation
Äger dina projektuppgifter och driver aktiviteter framåt
Har god förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Dina personliga egenskaper
Att vara konsult kräver en flexibel och nyfiken grundinställning, ett självständigt arbetssätt och förmågan att bygga starka relationer med kunder och kollegor. Du är intresserad av den senaste utvecklingen inom ditt områdeoch är motiverad att utvecklas tillsammans med oss.
Together Tech för hållbar produktutveckling
Together Tech är med och utvecklar innovativa produkter och digitala lösningar. Vi tror på att skapa en inkluderande, dynamisk arbetsplats och uppmuntrar våra medarbetare att kombinera sin starka tekniska kompetens med viljan att utmana för att skapa en mer hållbar framtid.Hos oss arbetar du tillsammans med andra ingenjörer med viljan att skapa bestående lösningar med hjälp av teknik – eller som vi säger: Better World Tech!
Din utveckling & vårt stöd
Din utveckling och ditt välmående är viktigt för oss varpå vi erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. Vi värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder vi friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter.
Vi gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. Vi strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. Vi erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. Vi är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024!

Vill du veta mer om oss, besök gärna vår hemsida www.togethertech.com
För frågor kring den aktuella tjänsten, kontakta rekryterande ledare Sofia Nilsson,på telefon 0737-179438.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Meet a Group international AB .

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 28
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
I denna roll som receptionist och Service Manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum som invigde sin fina informationsdisk under 2022. Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega eftersträvar du kundbemötande i världsklass som ger besökare och shoppare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.
Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.
Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning

Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande


 
Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Feb 2
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Om tjänsten
I denna roll som Receptionist och Service manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för  besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.
Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är noggrann, positiv och gillar att jobba i team. Du är professionell i ditt sätt att bemöta besökare och kollegor och orädd inför att ta egna initiativ. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.
Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande 

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning

Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande


 
Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.
Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:
http://instagram.com/middlepoi...
Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Receptionist till Infocenter i Frölunda Torg

Kontorsreceptionist
Läs mer Jan 23
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om tjänsten

I denna roll som receptionist och Service Manager får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum som invigde sin fina informationsdisk under 2022. Som receptionist är du en del av serviceupplevelsen för såväl besökare som medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega eftersträvar du kundbemötande i världsklass som ger besökare och shoppare en upplevelse utöver det vanliga. Du kommer vara en del av denna upplevelse vilket kräver god samarbetsförmåga, lyhördhet, flexibilitet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb, i trevlig miljö och med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden.

Vem är du?
Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an alla arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, flexibel och gillar att jobba i team. För att göra succé i rollen är du medveten om vikten av engagerad service för att utveckla verksamheten framåt samt har lätt att hantera oväntade situationer på ett serviceminded sätt.

Tidigare erfarenheter

Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service

Du talar flytande svenska och engelska

Du har erfarenhet av Office-paketet

Avslutad gymnasieutbildning


Anställningen
Anställningsform: Vikariat                                                                            Sysselsättningsgrad: 86%
Start: Enligt överenskommelse men senast juni 2024
Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan lördag 09:30-14:00.


Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Är du på jakt efter nya utmaningar inom IT?

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Dec 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du nyfiken på ett jobb eller redo att ta nästa steg i karriären inom IT? På Jobbify dyker det regelbundet upp nya spännande IT-jobb!

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi ser gärna att du har en avslutade utbildning eller något års erfarenhet inom området, men det absolut viktigaste är en positiv attityd och dina personliga egenskaper.

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Är du på jakt efter nya utmaningar inom Försäljning?

Innesäljare
Läs mer Dec 6
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du nyfiken på ett jobb eller redo att ta nästa steg i karriären inom Försäljning? På Jobbify dyker det regelbundet upp nya spännande Försäljningsjobb!

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi ser gärna att du har en avslutade utbildning eller något års erfarenhet inom området, men det absolut viktigaste är en positiv attityd och dina personliga egenskaper.

Omfattning: Heltid

Ansök nu

Är du på jakt efter nya utmaningar inom HR/Rekrytering?

HR-assistent
Läs mer Dec 7
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du nyfiken på ett jobb eller redo att ta nästa steg i karriären inom HR/Rekrytering? På Jobbify dyker det regelbundet upp nya spännande jobb inom HR/Rekrytering!

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi ser gärna att du har en avslutade utbildning eller något års erfarenhet inom området, men det absolut viktigaste är en positiv attityd och dina personliga egenskaper.

Omfattning: Heltid

Ansök nu