Göteborg: Uthyrare till Partillebo - Vikariat

Hitta ansökningsinfo om jobbet Uthyrare till Partillebo - Vikariat i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-29 // Varaktighet: Heltid

Partillebo söker nu dig som har arbetat med uthyrning inom ett bostadsbolag. Det är ett vikariat på heltid och året ut. Är du en person som trivs med många kontaktytor och kan konsten att leverera god service till våra kunder? Sök då jobbet som Uthyrare till Partillebo i dag!




Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta på Hyresavdelningen i en arbetsgrupp på tio personer, där du får möjligheten att arbeta i en kundorienterad och etablerad verksamhet, som präglas av mycket samarbete. Det är tillsammans vi når framgång varför prestigelöshet är en viktig del.

Dina arbetsuppgifter består i att arbeta med hela uthyrningsprocessen. Du driver och samverkar i hyresrättsliga frågor. Du kommer bedöma nuvarande och kommande kunders behov av våra tjänster. Att bidra till Partillebos framtida utveckling med fokus på trygga bostadsområden och social hållbarhet är en naturlig del av ditt arbete.



Vem är du?
För att lyckas i rollen som uthyrare har du gedigen erfarenhet av fastighetsbranschen.

Vi söker dig som har:

* en eftergymnasial utbildning
* mycket goda kunskaper inom hyresjuridik
* god datavana och goda kunskaper i Officepaketet
* lätt för att utrycka dig både i tal och skrift på svenska
* tidigare erfarenhet av att jobba i ett större fastighetssystem, t ex Xpand, Momentum eller FAST 2


Som person har du ett stort fokus på kundservice och kan anpassa dig till den mångfald av kunder som finns i samhället idag. Du är noggrann samtidigt som du är handlingskraftig. Du är kommunikativ, en duktig relationsskapare och strukturerad. Du skall även känna att våra värdeord Trygga, Effektiva och Serviceinriktade kan vara en ledstjärna i ditt arbete.


Vad kan Partillebo erbjuda dig?

Tjänsten är ett vikariat hos Partillebo på heltid. Start omgående eller enligt överenskommelse och sträcker sig året ut.
Arbetstiderna är kontorstid med möjlighet till flex och distansarbete 1-2 dagar i veckan.

Partillebo har kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom sjukförsäkring och friskvårdsbidrag.

Företaget sitter i trivsamma lokaler på Kyrktorget 51 i centrala Partille.



Om Partillebo

Partillebo är ett fastighetsbolag som äger och förvaltar ca 4000 lägenheter och ca 255 000 m2 lokalyta i Partille kommun. Kommunen befinner sig i stor expansion. Kvalitet och delaktighet är några av nyckelorden i verksamheten. Det är även ett bolag med korta beslutsvägar. Bolaget har ca 80 st. anställda. Läs mer på www.partillebo.se



Hur söker jag jobbet?

I denna rekrytering samarbetar Partillebo med Jefferson Wells. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök nu" bredvid eller på jeffersonwells.se. Där bifogar du ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fia Fagerlund på fia.fagerlund@jeffersonwells.se

Gå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Uthyrare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Uthyrare.

Uthyrare till snabbväxande fastighetsbolag i Göteborg

Läs mer Apr 8
Vi söker efter en engagerad och driven uthyrare till ett konsultuppdrag i Göteborg. Uppdraget är på heltid och planeras vara i en tidsperiod om 3-6 månader med möjlighet till förlängning. Vår kund är ett framstående fastighetsbolag med stark tillväxt och gott rykte. Om du har ett passionerat intresse för fastighetsbranschen och vill arbeta med uthyrning ser vi fram emot din ansökan!

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi som bolag arbetar över hela landet med både rekrytering och uthyrning av personal i Sveriges ledande företag inom fastighet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Som anställd hos oss kan vi erbjuda dig omväxlande och spännande arbetsplatser hos Sveriges ledande företag inom fastighet. Du omfattas av kollektivavtalets anställningsavtal gällande lön, semester, försäkring och pension. För oss är det viktigt att du känner av vår närvaro och stöd under din anställning. På Isaksson brinner vi även för våra medarbetares välmående och vi är ett företag som styrs av våra ledord: Glädje, Engagemang, Kvalitet och Framåtanda. 

Ditt uppdrag som uthyrare
Som uthyrare ansvarar du för uthyrningen av lägenheter i ditt förvaltningsområde. Du kommer att arbeta tillsammans med förvaltaren på orten. Din uppgift är att ta hand om uppsägningar, utföra lägenhetsvisningar, ansvara för avtalsskrivning med nya hyresgäster samt att genomföra besiktningar av lägenheter. Du kommer också att arbeta med och genomföra marknadsföringsevent i ditt förvaltningsområde. Du kommer att arbeta både på kontoret och ute på fastigheterna. Eftersom en del visningar och event sker efter dagtid kan det förekomma arbete på kvällar och/eller helger. 

Vem söker vi för tjänsten? 
Vi söker dig som har tidigare arbetat med försäljning och kundkontakt. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper då ett betydande säljfokus är viktigt, med målet att alltid erbjuda en utmärkt kundupplevelse och att ha nöjda kunder. Du får gärna tidigare arbetat i en liknande roll på ett affärsdrivet fastighetsbolag. Du behöver ha ett B-körkort och utmärkt kommunikationsförmåga på både svenska och engelska, både i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha starka administrativa färdigheter med fokus på ordning och reda.

Kontaktuppgifter och ansökan
Om du har frågor och funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Ira Isaksson på 070-485 75 59 eller ira@isakssonrekrytering.se. Välkommen med din ansökan via vår hemsida redan idag då vi intervjuar kandidater löpande. Vi tar ej emot ansökningar via e-post.

Vi ser fram emot din ansökan!
Isaksson Rekrytering Bemanning arbetar över hela Sverige med rekrytering och uthyrning av kompetent personal främst inom fastighet, teknik, energi, bygg samt ekonomi/administration. Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsbolag hos Kompetensföretagen-Svenskt Näringsliv-Almega. Vi är även medlemmar i Byggföretagen, (före detta BI). För mer information besök https://www.isakssonrekrytering.se

Ansök nu

Uthyrare Arento

Läs mer Apr 12
Uthyrare Arento
Vi vill vara branschens mest omtyckta arbetsgivare. Inte den största – men bäst när det gäller. Därför investerar vi i våra medarbetare och satsar hållbart för framtiden. Hos oss får du korta beslutsvägar och ett team som samarbetar för att ge bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige rätt maskin på rätt plats. Låter det intressant?
Arento är ett helsvenskt bolag som ingår i Sveviakoncernen. Vi förser bygg- och entreprenadföretag runt om i Sverige med fordon, anläggnings- och byggmaskiner. Vi har kundcenter från Luleå i norr till Malmö i söder. Nu söker vi en uthyrare i Göteborg!
Som uthyrare hos oss är ditt uppdrag att hyra ut fordon, maskiner och utrustning till främst bygg- och anläggningsbranschen. Du kommer att spela en central roll i Arentos tillväxt och framgång i Göteborg med omnejd. Ditt ansvarsområde inkluderar:
Förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar inom bygg- och anläggningsbranschen.
Ge teknisk support och rådgivning till kunder angående våra maskiner.
Följa upp kundförfrågningar och offerter.
Administrativa arbetsuppgifter så som fakturering, beställning av besiktningar, uppföljning av uthyrningsgrad med mera.
Delta vid Öppet Hus eller liknande kundaktiviteter.

Vem är du?För att trivas i denna roll tror vi att du är en positiv, driven, självgående och resultatfokuserad person. Du har erfarenhet från bygg- eller uthyrningsbranschen vilket kommer hjälpa dig att förstå kundernas behov. Vi ser att du värdesätter relationskapande arbete med kunder samt har förståelse för kundupplevelsen betydelse för verksamheten. Har du jobbat med sälj eller har en vilja att utvecklas inom sälj är det ett stort plus.För att enkelt ta dig ut till kunderna har du självklart B-körkort. Då tjänsten innefattar administrativa arbetsuppgifter behöver du ha god datorvana och behärska svenska i tal och skrift. Har du kunskaper inom bodar och bodetableringar ser vi det som meriterande.
Vad vi erbjuder Ett utvecklande och stimulerande arbete med variation och stort eget ansvar. Arento är ett bolag i en expansiv fas med ett tydligt mål och med en ledning som ständigt strävar framåt i positiv anda. Hos oss blir du snabbt en i gänget. Samarbete ligger i vårt DNA och vi drar prestigelöst nytta av varandras styrkor. Arentos medarbetare trivs och stannar kvar – länge. Med stor kunskap om säkerhet, hantering, skötsel och underhåll finns här alltid någon att fråga. Vi vill vara en arbetsplats för alla. Det är tillsammans vi skapar framgång! Varje kundcenter driver egna frågor och med våra korta beslutsvägar är det lätt att göra sin röst hörd.
Din ansökanDu ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV och svara på några urvalsfrågor. Vår rekryteringsprocess bygger på ett kompetensbaserat arbetssätt, det är en förutsättning för att rekrytera kvalitetssäkert, inkluderande och fördomsfritt. Därför vill vi inte ha ett personligt brev. Den här processen omfattas av tester och vi använder oss av MAP (personlighetstest) och Matrigma (arbetspsykologiskt test).
Sista dag för ansökan är den 14 maj - urvalet sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta kundcenterchef Maria Ericsson 010-458 12 89.
Fackliga företrädare når du via Svevias växel 08-404 10 00.
Vi har tagit ställning till annonsering, vilket gör att vi inte önskar säljsamtal för ytterligare frågor kring annonsering, rekrytering eller bemanning.

Ansök nu

Säljare inom entreprenad sökes!

Läs mer Feb 15
Säljare inom entreprenad sökes! 
Just nu söker vi en duktig säljare inom entreprenadbranschen till en av våra kunder i Kungälv. Vi söker dig som har lätt för att skapa relationer både med befintliga och nya kunder, är duktig på det administrativa och har ett stort lösningsfokus. 

Som säljare kommer du ha kontakt med nya och befintliga kunder via besök på arbetsplatser, mail och telefon. Därför söker vi dig som brinner för kundservice och tycker att sälj är bland det roligaste som finns. Vi söker även dig som är duktig rent administrativt då rollen bland annat innebär offert- och orderhantering. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från entreprenadbranschen. 
Krav
B-körkort 
God datavana
Svenska engelska i tal och skrift (då det används i det dagliga arbetet)

Merit 
Erfarenhet av eller förståelse för branschen 

Tjänsten är placerad i Kungälv och är på heltid. Du kommer även få tillgång till en förmånsbil. 

Urvalet sker löpande!

Genom att skicka in dina handlingar till oss på Prowork - så godkänner du vår Integritetspolicy som finns att läsa på www.prowork.se

Ansök nu

Uthyrare till Partillebo

Läs mer Feb 7
Partillebo söker nu dig som har arbetat med uthyrning inom ett bostadsbolag. Är du en person som trivs med många kontaktytor och kan konsten att leverera god service till våra kunder? Sök då jobbet som Uthyrare till Partillebo i dag!



Dina huvudsakliga arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta på Hyresavdelningen i en arbetsgrupp på tio personer, där du får möjligheten att arbeta i en kundorienterad och etablerad verksamhet, som präglas av mycket samarbete. Det är tillsammans vi når framgång varför prestigelöshet är en viktig del.

Dina arbetsuppgifter består i att arbeta med hela uthyrningsprocessen. Du driver och samverkar i hyresrättsliga frågor. Du kommer bedöma nuvarande och kommande kunders behov av våra tjänster. Att bidra till Partillebos framtida utveckling med fokus på trygga bostadsområden och social hållbarhet är en naturlig del av ditt arbete.



Vem är du?
För att lyckas i rollen som uthyrare har du gedigen erfarenhet av fastighetsbranschen.

Vi söker dig som har:

* en eftergymnasial utbildning
* mycket goda kunskaper inom hyresjuridik
* god datavana och goda kunskaper i Officepaketet
* lätt för att utrycka dig både i tal och skrift på svenska
* tidigare erfarenhet av att jobba i ett större fastighetssystem, t ex Xpand, Momentum eller FAST 2

Som person har du ett stort fokus på kundservice och kan anpassa dig till den mångfald av kunder som finns i samhället idag. Du är noggrann samtidigt som du är handlingskraftig. Du är kommunikativ, en duktig relationsskapare och strukturerad. Du skall även känna att våra värdeord Trygga, Effektiva och Serviceinriktade kan vara en ledstjärna i ditt arbete.

Vad kan Partillebo erbjuda dig?

Tjänsten är en anställning hos Partillebo på heltid. Arbetstiderna är kontorstid med möjlighet till flex och distansarbete 1-2 dagar i veckan. Start omgående eller enligt överenskommelse.

Partillebo har kollektivavtal med avtalspension, försäkringar, utbildningar och andra förmåner såsom sjukförsäkring och friskvårdsbidrag.

Företaget sitter i trivsamma lokaler på Kyrktorget 51 i centrala Partille.



Om Partillebo

Partillebo är ett fastighetsbolag som äger och förvaltar ca 4000 lägenheter och ca 255 000 m2 lokalyta i Partille kommun. Kommunen befinner sig i stor expansion. Kvalitet och delaktighet är några av nyckelorden i verksamheten. Det är även ett bolag med korta beslutsvägar. Bolaget har ca 80 st. anställda. Läs mer på www.partillebo.se



Hur söker jag jobbet?

I denna rekrytering samarbetar Partillebo med Jefferson Wells. Du söker tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök nu" bredvid eller på jeffersonwells.se. Där bifogar du ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökan via e-post eller brev.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fia Fagerlund på fia.fagerlund@jeffersonwells.se

Gå gärna in på LinkedIn och lägg till Fia Fagerlund.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Experis AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Experis AB .

Skadeförebyggare El | LF Trygghetstjänster | Göteborg

Installationselektriker
Läs mer Apr 24
Vill du bli en del i ett nytt team på nystartade LF Trygghetstjänster? Vi söker dig som är en social och driven medarbetare med bakgrund inom el som vill anta utmaningen i rollen som Skadeförebyggare El!



Vårt erbjudande
Du kommer till ett dotterbolag till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän som har hjärtat hos sina kunder och tillika ägare. Vi har nu startat upp ett helt nytt verksamhetsområde med syftet att stärka tryggheten för våra kunder där vi bland annat ska tillhandahålla skadeförebyggande tjänster inom brand, vatten och inbrott. För oss är det en naturlig del att jobba med skadeförebyggande produkter och driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi är just nu i en utvecklingsfas vilket innebär att du blir en del av en nystartad resa. Vi vill att våra medarbetare ska må bra och därför har vi stort fokus på hälsa. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur.

Din nya utmaning
I rollen som Skadeförebyggare arbetar du behovsanpassat och proaktivt med våra skadeförebyggande tjänster och produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
* Kundmöten, både fysiskt och digitalt där du förmedlar skadeförebyggande information och hjälper kunder att förebygga eventuella risker
* Administration, samordning och hög servicenivå. Du ansvarar för att strukturera och planera ditt arbete
* Aktivt delta och utvecklas tillsammans med gruppen av skadeförebyggare med spetskompetens inom brand-, vatten- och inbrottsfrågor
* Stötta och utbilda kollegor i verksamheten

Målet med vårt arbete är att skapa nöjda kunder och minimera skadornas omfattning och mängd. Vi erbjuder våra kunder allt under samma tak och en lösning för en tryggare vardag.

För att lyckas i rollen tror vi att
* Du är en lagspelare som ser möjligheter och bidrar med god stämning och energi för att vi ska lyckas tillsammans. Arbetet sker också i nära samarbete med övrig organisation i moderbolaget och utgår från ett gemensamt arbetssätt
* Du är tekniskt intresserad, analytisk, kreativ och har ett stort engagemang för skadeförebyggande arbete och för att hjälpa människor.
* Du har gymnasiekompetens samt allmän behörighet inom el. Erfarenhet från tidigare skadeförebyggande arbete är meriterande
* Du har eget driv och förmåga att skapa goda relationer både med kunder och kollegor. Som person är du förtroendegivande, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad. Du gillar ordning och reda, är ansvarstagande och lämnar inget år slumpen
* För dig är det en självklarhet att lyfta blicken, samspela med dina kollegor och hitta den lösning som är bäst för kunden

För oss är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför vill vi att du är med och bidrar till en inkluderande kultur. Det är också givet att du precis som vi tycker att hållbarhet är viktigt. Och självklart känner du igen dig i våra värdeord: Enkla, Engagerade och Professionella.

Vill du bli en av oss - ansök redan i dag!
I den här rekryteringen samarbetar LF Trygghetstjänster med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Irene Bengtsson på mail alternativt på 031-617294.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi ser fram emot din ansökan.

Övrigt
Facklig kontaktperson FORENA, Rickard Hagberg Smalc, 0522-911 77.

I rekryteringsprocessen gör vi bakgrundskontroller på slutkandidater för att få en helhetsbild av dig som kandidat och din lämplighet för den tjänst du sökt. Bakgrundskontrollerna hanteras av extern part.

Ansök nu

Skadeförebyggare Vatten | LF Trygghetstjänster | Göteborg

VVS-montör
Läs mer Apr 24
Vill du bli en del i ett nytt team på nystartade LF Trygghetstjänster? Vi söker dig som är en social och driven medarbetare med VVS-bakgrund och branschcertifikat som vill anta utmaningen i rollen som Skadeförebyggare Vatten!



Vårt erbjudande
Du kommer till ett dotterbolag till Länsförsäkringar Göteborg och Bohuslän som har hjärtat hos sina kunder och tillika ägare. Vi har nu startat upp ett helt nytt verksamhetsområde med syftet att stärka tryggheten för våra kunder där vi bland annat ska tillhandahålla skadeförebyggande tjänster inom brand, vatten och inbrott. För oss är det en naturlig del att jobba med skadeförebyggande produkter och driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete. Vi är just nu i en utvecklingsfas vilket innebär att du blir en del av en nystartad resa. Vi vill att våra medarbetare ska må bra och därför har vi stort fokus på hälsa. Som medarbetare hos oss blir du en del av en varm och inkluderande kultur.

Din nya utmaning
I rollen som Skadeförebyggare arbetar du behovsanpassat och proaktivt med våra skadeförebyggande tjänster och produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:

* Kundmöten, både fysiskt och digitalt där du förmedlar skadeförebyggande information och hjälper kunder att förebygga eventuella risker
* Administration, samordning och hög servicenivå. Du ansvarar för att strukturera och planera ditt arbete
* Aktivt delta och utvecklas tillsammans med gruppen av skadeförebyggare med spetskompetens inom brand-, vatten- och inbrottsfrågor
* Stötta och utbilda kollegor i verksamheten

Målet med vårt arbete är att skapa nöjda kunder och minimera skadornas omfattning och mängd. Vi erbjuder våra kunder allt under samma tak och en lösning för en tryggare vardag.

För att lyckas i rollen tror vi att
* Du är en lagspelare som ser möjligheter och bidrar med god stämning och energi för att vi ska lyckas tillsammans. Arbetet sker också i nära samarbete med övrig organisation i moderbolaget och utgår från ett gemensamt arbetssätt
* Du är tekniskt intresserad, analytisk, kreativ och har ett stort engagemang för skadeförebyggande arbete och för att hjälpa människor
* Du har gymnasiekompetens samt har branschcertifikat för VVS-montör. Erfarenhet från tidigare skadeförebyggande arbete är meriterande
* Du har eget driv och förmåga att skapa goda relationer både med kunder och kollegor. Som person är du förtroendegivande, kvalitetsmedveten och lösningsorienterad. Du gillar ordning och reda, är ansvarstagande och lämnar inget år slumpen
* För dig är det en självklarhet att lyfta blicken, samspela med dina kollegor och hitta den lösning som är bäst för kunden

För oss är det viktigt med jämställdhet och mångfald och därför vill vi att du är med och bidrar till en inkluderande kultur. Det är också givet att du precis som vi tycker att hållbarhet är viktigt. Och självklart känner du igen dig i våra värdeord: Enkla, Engagerade och Professionella.

Vill du bli en av oss - ansök redan i dag!
I den här rekryteringen samarbetar LF Trygghetstjänster med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Irene Bengtsson på mail alternativt på 031-617294.
Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående. Vi ser fram emot din ansökan.

Övrigt
Facklig kontaktperson FORENA, Rickard Hagberg Smalc, 0522-911 77.

I rekryteringsprocessen gör vi bakgrundskontroller på slutkandidater för att få en helhetsbild av dig som kandidat och din lämplighet för den tjänst du sökt. Bakgrundskontrollerna hanteras av extern part.

Ansök nu

Lagermedarbetare till Kojapo i Göteborg

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Maj 16
Sedan starten 1972 har vi varit en stabil aktör i det system som säkerställer att dricksvatten kan distribueras till svenska industrier, fastigheter och hushåll på ett säkert sätt. Från början verkade vi inom åkeribranschen där vi ofta lade märke till stora säkerhetsbrister i samband med VA-arbeten. Vi bestämde oss för att göra något åt det.

Sedan 1979 heter vi Kojapo och säljer och hyr ut ett brett sortiment kvalitets- och säkerhetsprodukter som underlättar arbetet och framförallt minskar säkerhetsriskerna för alla de fackmän som arbetar i och kring schakter, brunnar samt avlopps- och vattenreningsverk. Våra produkter förebygger belastningsskador, akuta skador och till och med dödsfall som kan ske när säkerhetsrutiner vid schaktning och släntning brister.

Kojapo är i en tillväxtfas och vi söker nu en ny kollega som vill vara med på vår resa och det i rollen som lagermedarbetare på vår depå i Göteborg.

Vi söker dig som är handlingskraftig, strukturerad och initiativrik och som trivs med att arbeta i ett litet och tajt team. Vi erbjuder dig en ansvarsfull, självständig och flexibel roll där du ges möjligheten att vara med och utveckla lagret på vår depå i Göteborg.

Om jobbet!

Jobbet som lagermedarbetare hos oss innebär ett spännande och omväxlande arbete där nedan är några av de dagliga sysslorna:

* Utföra inventering och hantering av lagret.
* Hantera in- och utleverans.
* Upprätthålla underlag för fakturering av reparationer m.m.
* Boka transporter.
* En viss del av arbetet kommer ske utomhus.
* Utföra svetsnings- och reparationssysslor vid behov.
* Följa säkerhetsföreskrifter och företagspolicyer vid arbete.
* Utföra underhållsarbete för att säkerställa driftens effektivitet.

Du utgår från vår depå i södra Göteborg och rapporterar till Depåchef. Vissa resor kan förekomma i tjänsten.

Vem är du?

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av lager & logistikarbete. Då det ingår vissa reparationssysslor i rollen vill vi att du har erfarenhet av det samt att du är en händig person som inte räds tyngre lyft. Har du även erfarenhet av svetsning är det mycket meriterande.

För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad, noggrann och handlingskraftig person som är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ men som också tycker om att arbeta i ett team. Att arbeta på vårt lager innebär att man är ansiktet utåt och inåt. Det är därför viktigt att du gillar möten med människor såväl externt som internt.

Du har god förmåga att kommunicera i tal och skrift både på svenska och engelska samt god datavana. B-körkort samt truckkort är ett krav.

Vad kan vi erbjuda dig?

Att jobba hos oss ger dig möjlighet att få vara med i en spännande fas där vi har som tydligt mål att expandera. Du kommer till ett mindre och trevligt företag där stämningen är god och där man hjälper varandra. Hos oss kommer du att utgöra en mycket viktig roll. För rätt person erbjuder vi ett utmanande och givande arbete med möjligheten att vara med och påverka företagets positiva utveckling.

Kontaktperson

I denna rekrytering samarbetar Kojapo med Jefferson Wells. Tjänsten söker du via länken nedan. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult: Sofia Huhta på 08-452 33 69 alternativt på sofia.huhta@jeffersonwells.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Kojapo undanbeder sig samtal och mail från rekryterings- och bemanningsföretag samt säljare, tack!

Ansök nu

Strategisk inköpare | Saab Surveillance | Göteborg

Inköpare
Läs mer Maj 16
Vi på Jefferson Wells söker idag en strategisk inköpare till Saab Surveillance i Göteborg för att stärka deras växande inköpsorganisation. Är du en lagspelare som är skicklig på att utvärdera, förhandla och kommunicera med både interna och externa intressenter för att utveckla en effektiv leverantörsbas? Välkommen med din ansökan till oss på Jefferson Wells och Saab Surveillance i Göteborg!

Ort: Göteborg
Start: Enligt överenskommelse

Om rollen
Som Strategisk Inköpare hos Saab Surveillance kommer du att vara en del av ett team som driver den strategiska agendan för våra nyckelleverantörer och toppmodern teknik för Saab Surveillances produkter. Du kommer att ha ett ansvar för strategiska leverantörer, vilket innebär ett kommersiellt ansvar för att säkra optimerade affärslösningar för Saab. Du kommer att arbeta nära produktionen, produktledningen, produktutvecklingen och leverantörerna för att anpassa krav och hitta möjligheter att skapa mervärde för Saab när det gäller kvalitet, kostnad och teknik. Du kommer också att ansvara för leverantörsprestanda och stödja organisationen vid eskalerade frågor.

Saabs strategiska inköpare har en viktig roll i utvecklingsprojekt för att driva inköpsaktiviteter och kommersiellt välgrundade beslut inom varje projekt. Dina ansvarsområden är att fokusera på långsiktiga kostnadsaktiviteter, etablera leverantörsavtal och kontinuerligt styra och förbättra samarbetet med våra leverantörer. I denna roll kan du också tilldelas specifika projekt, såsom strategiska make-buy-beslut eller lokaliseringsprojekt för leveranskedjan i strategiska länder.

Du kommer att vara en del av ett inköpsteam som är engagerat i förbättring och att hitta ytterligare värde för Saab. Du kommer att vara en central figur inom organisationen, nära samarbete med affärsenheter, produktutveckling, produktion och externa parter. Ansvar för strategiskt inköp kommer att vara inom Elektronikhårdvara vid BU Surveillance.

Är det dig vi söker?
Vi letar efter dig som har en stark affärsförståelse och förmåga, med en drivkraft att förbättra och utmana Saabs verksamhet med en kommersiell och analytisk ansats. Du har förmågan att tänka och agera strategiskt för att nå mål, och eftersom din framgång är starkt beroende av det nära samarbetet med interna intressenter och leverantörer tror vi att du är en sann lagspelare och en bra kommunikatör.

Vidare tror vi att du har:

* Förmåga att utveckla avtal för att stödja kommersiellt syfte
* Juridisk och kommersiell erfarenhet
* Bevisad förmåga att driva effektiva leverantörsrelationer
* Stort engagemang för att stödja och generera energi i våra team
* God orientering i ledningssystem, uppförandekod, affärssystem
* Utmärkta kunskaper i talad och skriven engelska och svenska

Vad du kommer att vara en del av
Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med en bestående mission, att hjälpa nationer att hålla sina medborgare och samhälle säkra.

Med hjälp av sina 18 000 talangfulla medarbetare driver Saab ständigt gränserna för teknik för att skapa en säkrare, mer hållbar och mer rättvis värld.

Affärsområdet Surveillance erbjuder världsledande sensorteknik för övervakning och beslutsstöd för att skydda mot hot. Portföljen omfattar flyg-, mark- och sjöbaserad radar, elektronisk krigföring, C4I-lösningar, luftfartssystem och cybersäkerhet.

Om Jefferson Wells
Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb. Vi matchar dina färdigheter och karriärmål med några av Sveriges mest attraktiva verksamheter och varumärken, så att du kan uppnå dina karriärmål.

Ansökan
Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande.

Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

Ansök nu

Asset Manager | Fjärrvärmedistribution | Göteborg Energi

Drift- och underhållsingenjör, anläggning
Läs mer Maj 8
Vill du hjälpa oss att göra Göteborg till en hållbar stad där människor, företag och miljö trivs och mår bra? Vi söker dig som vill vara delaktig i stadens utveckling och ges möjlighet att påverka vilken riktning Göteborg Energi skall ta när vi skall förse staden med framtidens klimatsmarta och ekonomiskt hållbara energilösningar.



Din uppgift
Vårt energisystem och vår affär står i närtid inför stora utmaningar, när vi nu går fram med stora investeringar i förnybar energiproduktion, samtidigt som vi står inför ett stort reinvesteringsbehov i så väl befintlig produktion som i distributionsnäten. I rollen som Anläggningsägare, tillika Asset Manager, ges du stor möjlighet att påverka vår verksamhet och bidra till stadens transformation och omställning.

Vi erbjuder en varierande vardag med ett stort eget ansvar att fånga upp och driva frågor i samarbete med interna så väl som externa parter. Du säkerställer en långsiktig, strategisk och hållbar förvaltning av fjärrvärmenätet och ansvarar för att identifiera och möjliggöra nödvändiga projekt för att säkerställa tillgänglighet och leveranssäkerhet i enlighet med målen för dina tillgångar. Du delar din tid mellan Asset Management för dina tillgångar, och rollen som projektägare.

Tjänsten är idag inriktad mot fjärrvärmedistribution, men innehållet kan komma att variera till att även omfatta andra tillgångar.

Din kompetens

* Ingenjörsutbildning med relevant inriktning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet som vi bedömer relevant för tjänsten
* Några års erfarenhet av energidistribution, vilket du införskaffat genom arbete inom energibranschen, processindustrin eller närliggande område
* Eftersom koncernspråket, alla lagtexter och standarder samt vår dokumentation är på svenska behöver du kunna hantera svenska språket i både tal och skrift

För att möjliggöra framtidens hållbara energisystem står vi inför ett stort behov av både förnyelse och omställning, vilket gör att vi värdesätter din förmåga att tänka nytt och vilja att bidra till förändring. Vi söker dig med goda ledaregenskaper och med vana av att ta ansvar, prioritera och fatta beslut. Du arbetar strukturerat och lösningsorienterat, ser helheten och omsätter problem till handling. Du har hög strategisk och analytisk förmåga och en känsla för affärsmässighet. Rollen innefattar en stor mängd kontaktytor och passar dig som trivs med människor och har förmåga att skapa hållbara samarbeten.

Ditt team
Du kommer tillhöra avdelning Anläggning som ansvarar för den strategiska förvaltningen av moderbolaget Göteborg Energis samtliga fysiska tillgångar och bolagets övergripande investeringsportfölj. Idag är vi 14 medarbetare som tillsammans arbetar för att uppnå en förstklassig tillgångsförvaltning och på så vis ta Göteborg Energis energiförsörjning in i en hållbar framtid. Ditt dagliga arbete bedrivs i stor utsträckning i team, vilka förändras över tid och bemannas av resurser från över hela organisationen. Här har du en unik möjlighet att tillsammans med oss påverka hur framtidens energisystem skall se ut när vi nu går in i en omfattande klimatomställningsresa!

Du rapporterar till avdelningschef Emma Gustafsson, och så här beskriver hon sitt ledarskap:

- Jag tror på ett lyhört och stöttande ledarskap där jag alltid finns nära till hands. Jag jobbar hårt för att mina medarbetare ska känna att de har mitt fulla förtroende att driva sitt arbete framåt. Jag vill ha ett arbetsklimat där vi alla bidrar till en trygg och positiv atmosfär, arbetar tillsammans och hjälps åt för att förflytta bolaget framåt.

Ansökan
I den här rekryteringen samarbetar Göteborg Energi med Jefferson Wells. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Edemyr, 0727 - 30 52 46, anna.edemyr@jeffersonwells.se Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående, dock senast 2 juni.
Ansökan sker via länken: Asset Manager Fjärrvärmedistribution (goteborgenergi.se)

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vår arbetsplats
Göteborg Energi är ett energibolag som ägs av Göteborgs Stad. Det innebär att vi arbetar för alla göteborgare och med hela staden. Förutom att leverera och utveckla nya lösningar inom energi och stadsfiber för boende, företag och transporter, jobbar vi också för ett större mål - ett hållbart Göteborg. Delar du vår vision och vill vara med oss på resan för att skapa en mer hållbar vardag för göteborgarna? Välkommen till Göteborg Energi!

Som anställd hos oss kan du räkna med en arbetsplats som är både spännande och utvecklande. Vi har förmåner som uppmuntrar till ett hållbart arbetsliv. Det ska vara tryggt att jobba med oss. Men det ska kännas roligt också. Hos oss har du goda möjligheter att växa på jobbet och utvecklas inom organisationen. Läs mer om vårt erbjudande på goteborgenergi.se/jobbamedoss .

Vi tror på en arbetsplats med mångfald och jämställdhet. Medarbetare med olika erfarenheter utvecklar vår verksamhet! Styrkan i olikheter skapar framgång. Delar du våra värderingar och vill vara med och bidra till en inkluderande arbetsplats? Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Onsite Manager | Göteborg | Experis

Driftchef, data
Läs mer Maj 8
Är du en problemlösare som gillar att coacha och guida andra? Som Onsite Manager hos oss på Experis får du möjlighet att växa, utvecklas och utmanas - tillsammans med ditt team.

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att inspirera och lyfta andra? Är du en teknik-guru utan dess like som drivs av att stötta andra med din tekniska kompetens? Som Onsite Manager hos oss på Experis öppnas dörren till en miljö där utveckling är i fokus och där du samtidigt får möjlighet att driva arbetet framåt genom att stötta upp i teamets och kundens tekniska utmaningar. I din arbetsvardag kommer du att ansvara för ditt servicedeskteam och säkerställa en högkvalitativ supportupplevelse. För att effektivt lösa dessa utmaningar kommer du att arbeta både strategiskt och operativt, vilket ger dig möjligheten att utveckla både dig själv och ditt team.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

* Utbildning och kompetenshöjning:
- Ge kontinuerlig feedback för att säkerställa hög kvalitet i servicen och leveransen.
- Planera för utbildning och kompetenshöjningsinsatser.

* "Best Practice" föredöme:
- Sprid och säkerställ att bästa praxis implementeras och följs.
- Delta aktivt i att främja och upprätthålla standarder för tjänstekvaliteten.

* Tekniskt stöd för servicedesken:
- Fungera som tekniskt stöd för gruppen.
- Besvara tekniska frågor och bidra med din kunskap i komplexa ärenden.

* Identifiering av trender och förbättringsåtgärder:
- Identifiera trender och analysera samt föreslå förbättringsåtgärder för att optimera effektiviteten.

* Agilt Förbättringsarbete:
- Driv agilt förbättringsarbete tillsammans med gruppen.
- Identifiera och genomför gemensamma förbättringsåtgärder för att ständigt förbättra servicenivån.

* Projektdeltagande:
- Delta aktivt i servicedeskrelaterade projekt vid behov.
- Samverka med andra teammedlemmar för att säkerställa framgångsrik projektgenomförande.

Vem är du?

Vi tror att du intresserar dig för mänskliga relationer och trivs i att jobba och lyckas tillsammans med andra - du är en lagspelare och vill skapa resultat genom andra. Du drivs av tillväxt och ser coachning som ditt verktyg - du önskar utveckla såväl dig själv som ditt team. Vi tror att du är flexibel och gillar att växeldra mellan olika arbetsuppgifter och prioriteringar - du gillar att ha många bollar i luften och se resultat.

Vi tänker oss gärna att du har:

Minst 3 års ledarerfarenhet
Erfarenhet inom IT och digitalisering
Erfarenhet inom ITIL-miljöer
Kunskap inom LEAN filosofin
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Om Experis

Experis är ett ledande konsultbolag inom IT/Tech i Sverige och del av den globala koncernen ManpowerGroup. Som konsult hos Experis får du chansen att avancera snabbt. Vi hjälper dig att ta nästa karriärsteg inom IT utifrån dina unika talanger. Tillsammans lägger du och din konsultchef upp en plan som möter dina karriärmål. Hos oss har du en trygg anställning och kan se fram emot både spännande arbetsuppgifter och ett nätverk av trevliga och kompetenta kollegor.

Experis har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser.

Gör Din Ansökan Redan Idag

Låter detta intressant? Sök jobbet redan idag, urval sker löpande! Vi tar inte emot ansökningar via mail, men om du har frågor är du välkommen att kontakta Ellen Egnell på mailadress ellen.egnell@se.experis.com eller Dara Tysani på mailadress dara.tysani@se.experis.com.

Ansök nu