Göteborg: Brand Product Manager till Estrella // Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Brand Product Manager till Estrella // Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-14 // Varaktighet: Heltid

Redo att forma framtiden för landets snackskonsumenter och ett av Sveriges mest älskade varumärken? Vi söker dig som vill göra avtryck på vår resa och ta varumärket och vårt erbjudande till nya höjder. Intresserad? Scrolla ner och läs mer!

Om rollen:
Här på Estrella får du möjligheten att samarbeta med ett dedikerat team och ta fullt ägandeskap för några av våra snackskategorier. Dina uppgifter är lika mångsidiga och varierande som smakerna i vårt produktsortiment och du kommer få stora möjligheter att påverka med dina idéer och tankar. Med ansvar för att skapa tillväxt och lönsamhet för dina produktkategorier kommer du hantera hela värdekedjan för vår produktportfölj, från marknadsanalys, produktutveckling och sortimentstrategi, till innovation och marknadsföring. Du blir helt enkelt projektledaren som utvecklar våra erbjudanden och säkerställer ett starkt och smakfullt produktsegment för våra kunder.

Exempel på några av dina kommande uppgifter:



- Analysera trender, försäljning, konkurrenter samt uppföljning av egen
portfölj.

- Ansvar för egen produktportfölj inkl. Sortimentsstrategi, roadmaps och
budget.

- Utveckla planer för tillväxt och lönsamhet för dina produktsegment.

- Driva produktutvecklingsprojekt i krossfunktionella team (från
konsumentinsikt till färdig produkt).

- Samarbeta internt, med sälj, kategori, fabrik, systerföretag i
Norden/Europa, externa byråer och övriga funktioner.

- Driva försäljnings-och varumärkesdrivande aktiviteter.

- Utveckling av förpackningsdesign och kommunikation.

- Skapa säljande presentationer till kunder och säljkår.

Vad vi erbjuder:


- Möjligheten att arbeta med ett av Sverige mest välkända varumärken och ett fantastiskt team.

- En utvecklande arbetsmiljö som satsar på kompetensutveckling med ett brett urval av kurser och konferenser.

- Nära samarbete med produktionen som sitter under samma tak.

- 30 dagars semester.

- Generöst friskvårdsbidrag och tillgång till förmånsportal.

- En arbetsplats med familjär känsla och högt medarbetarindex.

- En flexibel arbetsplats med möjlighet att jobba hemifrån.

- Ett internationellt utbyte genom vår ägare Intersnack - Europas största
snacksproducent.

Om dig:


- Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi/marknadsföring.

- Några års erfarenhet av liknande roll och uppgifter inom dagligvaruhandeln.

- Tidigare erfarenhet av att driva egna projekt.

- Utmärkta kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

- God analysvana och samarbetsförmåga.

- Prestigelös teamplayer med ett tydligt resultatdriv.

Om företaget
Vilka är Estrella? Eller snarare, vad vore helgen utan Estrella? 1957 tog vi snacksen till Sverige när vi startade den första produktionen av chips och popcorn i landet. Idag är vi ca 230 medarbetare och ägs av Intersnack Group - ett familjeägt snacksföretag med huvudkontor i Düsseldorf. Vår fabrik, som också är vårt huvudkontor, ligger i Angered och potatislagret finns i Kistinge utanför Halmstad. Tillsammans jobbar vi alla här för att uppnå vår vision: att tillverka de godaste snacksen och vara det schysstaste företaget. Med det sagt vill vi inte bara skapa snacks som smakar gott i stunden, utan som också lämnar en god eftersmak ur klimatsynpunkt. Vårt hjärta klappar även lite extra för närsamhället Angered och ungdomarna här. Vi tror att vi som stor aktör kan göra skillnad och bidra till ett lite bättre samhälle för alla oss kring fabriken.

Vill du också sätta guldkant på svenska folkets krispiga stunder? Skicka in din ansökan idag!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg, Angered
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Produktchef, marknadsföring

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Produktchef, marknadsföring.

Product Manager till Forbo Flooring, Göteborg

Läs mer Apr 15
Forbo Flooring Systems är en global aktör på golvmarknaden som erbjuder innovativa och hållbara golvlösningar, framför allt inom linoleum, vinyl och textil. Företaget ingår i den schweiziska Forbo-koncernen som har filialer i 36 länder. Huvudkontoret för vår nordiska säljorganisation ligger i Sisjön, Göteborg. I Sverige har vi även en nationell säljkår, två stycken depåer för golvläggare (i Göteborg och Stockholm) samt ett showroom på Etage1 på Söder i Stockholm.

Är du vår nya Nordic Product Manager för Vinyl & Entré?

Forbo Flooring är ett globalt företag som erbjuder ett brett sortiment av innovativa och hållbara golvlösningar. Eftersom vår tidigare produktchef för vinyl & entré precis har gått i pension, söker vi en ny strategisk- och operativ stjärna som vill driva och utveckla vårt attraktiva vinyl- och entrésortiment på den nordiska marknaden. Sortimentet omfattar flera produkter med stor tillväxtpotential. Ett par exempel är vår nya våtrumskollektion samt det innovativa membrangolvet Sarlon Modul´Up. Är du en engagerad och målstyrd person som gillar att analysera och driva utveckling samt tycker att det är spännande att skapa ett attraktivt sortiment? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med produkter där kundens behov och produktens funktioner skapar affärer? Tycker du om att samarbeta med kollegor i Norden och i Europa? Om detta stämmer på dig, så tror vi att du kan vara helt rätt person för att stärka vårt team.

Om tjänsten

I rollen som Nordic Product Manager är ditt huvudansvar att säkerhetsställa att vi har ett attraktivt sortiment på den nordiska marknaden. Rollen har tre huvudteman; Skapa och bibehålla en djup förståelse för kundbehov och marknaden, ansvara för lanseringar av innovativa och attraktiva produkter och vårda det befintliga sortimentet. Du rapporterat till vår nordiska marknadschef. Tjänsten är placerad i Sisjön, Göteborg.

Arbetsuppgifter

Analysera och aktivt jobba för att förstå marknaden för dina produkter genom sälj- och branschsiffror, omvärldsbevakning samt en tät dialog med säljavdelningen.
Använda marknadsanalyser och trender i ditt arbete och presentationer.
Ansvara för att aktivt driva ett attraktivt och lönsamt vinyl- och entrésortiment.
Ansvara för att förmedla de nordiska kundbehoven till våra internationella produktchefer/utvecklare.
Ansvara för att varje månad uppdatera det Nordiska marknadsteamet gällande produktförändringar.
Ansvara för lansering och uppföljning av nya vinyl- och entréprodukter i Sverige.
Ansvara för att årligen analysera befintliga sortimentet och lyfta alt fasa ut produkter.
Initiera och planera kommunikationssatsningar på befintliga och nya produkter.
Starta alt. driva projekt baserat på marknads- och kundbehov.
Agera produktexpert, som internt stöd för sälj och marknad.
I egenskap av produktchef deltar du ibland med presentationer vid externa event och utbildningar.


Vi söker dig som

?Har akademisk utbildning (marknadsekonom, ingenjör eller annan relevant utbildning).
Besitter 3–5 års erfarenhet från liknande roller, med fördel inom en internationell miljö.
Är utmärkt i kommunikation på svenska och engelska, både i tal och skrift.
Har goda kunskaper i Office-paketet.


Som person är du en strategisk do:er

Nyfiken och prestigelös.
Analytisk och affärsinriktad.
Kommunikativ och samarbetsvillig.
Har erfarenhet av arbete i eller nära en säljorganisation.


Erbjudande

Vi välkomnar dig in i ett företag med stark gemenskap och omtanke. Vi är stolta över våra varumärken, produkter och varandra. Och vi har väldigt kul på jobbet!

Ansökan

Skicka din ansökan med CV och personligt brev där du berättar varför du är rätt person för denna roll. Har du frågor är du välkommen att höra av dig till Helene Hagman, Jerrie, helene.hagman@jerrie.se, 0708-204704, Linkedin. Vi ser fram emot att höra från dig senast den 3 maj. Forbo Flooring är en arbetsplats som värdesätter mångfald och jämlikhet. Vi välkomnar ansökningar från alla kvalificerade individer.

Läs mer om rekryteringsprocessen här.

Ansök nu

Brand Manager

Läs mer Feb 20
At Beiersdorf, home of Nivea we want to help people feel good about their skin – and our commitment goes far beyond caring for skin. We act according to our purpose, WE CARE BEYOND SKIN and take responsibility for our consumers, our employees, the environment and society.

In co-operation with Nordic Marketing Manager define and achieve specific sales, profit and market share objectives through the execution of a strategic marketing plan and adapt these where necessary to deliver our set targets for long term growth.

Your Tasks

Marketing Strategy & Plan
In close co-operation with Marketing Manager Nordics, defines the marketing strategy and investment for defined brand groups within Eucerin for BU Nordics, ensuring alignment with the Global Strategy and BU Marketing strategy and delivery of the agreed Market Share, EBIT and Sales targets. In close cooperation with the Marketing Manager, develop and recommend BU marketing plans for consideration and agreement by BU Pharmacy Director Nordics.



Campaign, PR and Project Management
Drive and project lead agreed initiatives, collaborations and campaigns, coordinate activities with suppliers and stakeholders. Localize global assets when in line with Nordic strategy, promote Nordic interests and needs in collaboration with Global and Regional brand teams.



Marketing Budget
Propose needed investments for defined brand groups and make recommendations to improve performance against plan when necessary. Follow up and ensure agreed project and campaign budgets are meet. Reconciles invoices ensuring any issues are resolved in a timely manner.



Launches/Relaunches
Initiates and project lead launch/relaunch process following Global Launch plan and monitors assortment for defined brand groups in close cooperation with Pharmacy Managers and Supply Chain, ensuring activity fits with the brand strategy and are agreed with the BU Pharmacy Director. Informs S&OP; on a monthly basis of product launches/relaunches, product issues or planned marketing activity to ensure the necessary supply of products.


Brand Performance
Monitors Brand performance for defined brand groups in both market shares and brand awareness and recommends action (when needed) to ensure focus is kept on delivering agreed targets.
Artworks and Product Claims & Communication
Coordination and localization of artwork process as well as ensuring overall communication is in line with overall strategy and in consultation with Regulatory Affairs Nordics/NOE, ensuring that claims are in line with regulatory demands.



Competitor and Market Monitoring
Proactively collect and share insights, competitor activity and consumer behavior opportunities to the defined brand groups - and initiate relevant actions based on insights.



Support Nordic Export
Actively share insights, assets, best practice and relevant strategic initiatives /advice on assortment and launches with export responsible and Nordic Stakeholders



Your Profile
University degree in Marketing or equivalent
Fluent in English
Very good knowledge in Swedish, oral and written
High communication skills
Project management
Consumer marketing
Well structured
Analytical
Process driven
Solution oriented – positive mindset
Creativity – out of the box mindset
Relationship building



Desirable
Experience of pharmacy/skin care
Holistic business understanding (big picture as well as details)

Ansök nu

Product Marketing Manager

Läs mer Nov 8
At Eliq, you'll be part of a rapidly growing SaaS company that empowers utilities and other industry verticals to drive the clean energy transition and enhance the end-customer experience. We currently serve 25+ utilities with our cutting-edge SaaS service, energy analytics, and white-label mobile apps, and our ambitious goal is to reach hundreds of millions of end-customers in the coming years.


As we embark on this exciting growth journey, we're seeking an exceptional Product Marketing Manager to join our team. You will play a pivotal role in developing and executing product marketing strategies, shaping our brand's narrative, and ensuring that our products meet and exceed customer expectations. You will have your foundation in the product teams but work closely both with sales and marketing. If you're a passionate marketer with a track record of launching and promoting successful products, we invite you to join us on this exciting journey.
The role is based in Gothenburg, Sweden.


Key Responsibilities:
Product Positioning: Develop and refine product positioning and messaging that resonates with our target audience, highlighting unique value propositions.
Go-to-Market Strategy: Create and execute go-to-market plans for new product launches, including defining target markets, pricing strategies, and distribution channels.
Market Research: Conduct thorough market research to identify customer needs, market trends, and competitive insights, using data to drive decision-making.
Content Creation: Collaborate with cross-functional teams to create compelling marketing collateral, including product documentation, website content, blog posts, and more.
Sales Enablement: Provide sales teams with the tools and training needed to effectively communicate product benefits and drive sales growth.
Campaign Management: Collaborate with the Marketing team to launch new products
Analytics and Metrics: Utilize data and analytics to measure campaign effectiveness and adjust strategies accordingly to maximize ROI.
Customer Feedback: Gather and analyze customer feedback to inform product improvements and enhancements.
Competitive Analysis: Stay informed about industry competitors and market dynamics, adapting strategies to maintain a competitive edge.

Qualifications:
Bachelor's degree in Marketing, Product, Business, or a related field..
5+ years of proven experience in product marketing, with a track record of successful product launches.
Strong analytical skills and the ability to translate complex technical concepts into clear, customer-centric messaging.
Exceptional written and verbal communication skills.
Proficiency in marketing tools and platforms, as well as data analysis tools.
Demonstrated ability to work collaboratively in a cross-functional environment.
Creative thinking and a passion for innovation.
Results-oriented with a focus on achieving and exceeding goals.
If you're passionate about making a significant impact, working in a fast-paced environment, and contributing to the transition to clean energy, we invite you to join our team.

Take this opportunity to be part of Eliq's mission to create a sustainable and smart energy future that positively impacts millions of lives.


To apply, please submit your application today. We look forward to hearing from you!

Ansök nu

Customer Journey Specialist

Läs mer Jan 3
The SaaS-company Avinode Group has a suite of global digital B2B services for business aviation and is now looking to strengthen their Customer Experience team with a Customer Experience Specialist. The company is constantly striving to close identified gaps in the market by creating innovative and essential tools for modern business aviation. They are doing so with three platforms, Avinode, Schedaero and Paynode.

Your will work with customer journey maps to break down customer experience in different stages. From brand discovery, to being a first-time user, to becoming a loyal repeat-customer. By breaking down customer segments and personas, you will work on creating bespoke journeys suited for each client segment. The role will involve working cross-functional with colleagues from different departments - marketing, onboarding, support, sales and many more. You will also have a great deal of data to work with in order to better understand client interactions and will also have competent data engineers at your disposal.

Responsibilities
Customize journey maps to address specific needs and include aspects that are relevant for each case.
Design, build and manage customer journeys for various touchpoints in the customer lifecycle
Create bespoke touch point journeys, as well as tweak existing experiences
Create and implement customer journeys with other teams that drive towards positive customer and business outcomes
Using our tech stack to create these journeys which contains the use of multiple tools
Work with other teams to create customer experience excellence

Ideal candidate
Experience working with customer segmentation and complex customer journeys
Minimum 2 years' of experience in a customer journey centered role
Great with analytics - capable of understanding and analyzing metrics to base your actions and business cases on
Communicating fluently in English - written and spoken


To become a "Noder" you have to be a good thinker and communicator. Your analytical skills combined with a deep understanding of how every interaction a customer has with Avinode is crucial and needs to be consistent towards the brand and service. You love building advanced automated customer journeys that drives a positive outcome for both the customer and the business. Your drive is contagious and speaking in metrics and numbers is probably how you interact with stakeholders a lot of the time.

Employment
This is a recruitment process meaning you will be hired by Avinode directly and OIO acting as a recruitment partner with all questions regarding the role going through us.

Additional info

Employment type: Full-time, office hours with a flexible schedule
Location: Gothenburg/Remote in Sweden
Contact: Dino Segetalo - dino@oio.se

About OIO

Our passion is to help you find the right role and workplace. At the same time, we are aware of the fact that you are picky and choose carefully before taking your next career step, we would do the same. That is why we are dedicated in making sure we get to know you and your ambitions during the recruitment process. We believe that people in the right place have a greater chance of reaching their full potential. Through fair, uncomplicated employment conditions and a present leadership, we strive to help you grow professionally. In this way, we aim to become an obvious career partner for you. We are as picky as you are.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Oddwork Sweden AB .

Business and sales developer till Profcon- SIOX Solutions // Göteborg

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Apr 29
Nytt
Nu söker vi dig som vill ta ägandeskap för försäljningen av vår livsviktiga produkt på den svenska marknaden. Är du en relationsbyggare av rang med tekniskt intresse? Gör dig redo att identifiera nya affärsmöjligheter för framtidens brandskydd i ventilation och fastighetsautomation! Ditt nya uppdrag:
Här kommer du ansvara för att sprida ordet om vårt varumärke SIOX Solutions och framför allt vårt styrsystem Smoke Contol System. Detta livsviktiga styrsystem hjälper våra kunder att effektivt styra brandspjäll i sina fastigheter – samtidigt som ekonomin optimeras. Ett system för att styra brandspjäll, vad innebär det? Kanske du tänker. Snart kommer ju du vara proffset, men låt oss ge dig en liten snabb onboarding: SIOX Solutions – Smoke Control System kontrollerar och förhindrar rök från att spridas vid bränder och är ett livsviktigt säkerhetssystem som är designat för att skydda människor från rökrelaterade skador eller komplikationer. Sjukhus, hotell, arenor och skyskrapor är fina exempel på dina kommande kunder. Minst sagt intressant, eller hur? Vänta bara, det kommer mer. Med hela Sverige som kundstock, blir din uppgift att luska och gräva fram nya affärsmöjligheter och få potentiella kunder att hålla med dig om alla fördelar som finns med våra system. I denna självständiga och flexibla roll skapar du egen struktur och plan framåt. Och med våra branschledande produkter erbjuder du högsta kvalitet i kundrelation, uppföljning och leverans. Du kommer samarbeta tätt med närmsta chef och kollega, Johan, som har en lång erfarenhet i branschen. Lika nära finns även vårt tekniska supportteam som stöttar upp vid tekniska utmaningar. Om långa säljcykler, nära kundkontakt och jakten på nya affärer är din grej – då vet vi att du kommer passa utmärkt hos oss.
Din profil:
Erfaren och teknikintresserad: Du har ett tekniskt intresse och några års säljerfarenhet. Har du även en utbildning i el och teknik? Pluspoäng till dig!
Lyhörd och affärsmannamässig: Du har ett naturligt driv mot att nå uppsatta mål och en fallenhet för att identifiera nya möjligheter till merförsäljning
Ett körkort i plånboken: Vi står för tjänstebilen.
Svenska och engelska

Är du vår nästa kollega? Kul! Vi läser ansökningar löpande och gör vårt bästa för att återkoppla till dig så snart som möjligt.Förresten – du har väl inte missat att vi just nu söker två säljare? Här hittar du vår andra annons om du vill ta en kik eller tipsa en kompis. Vi hörs!
START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Recruiter Carolina Elofsson, Carolina@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Revisor till BoRevision // Göteborg

Revisor
Läs mer Mar 28
Redo att växa i en dynamisk miljö på Sveriges ledande revisionsbolag med inriktning bostadsrättsföreningar? Nu söker vi dig som vill hjälpa oss att bli hjältar inom revision och bygga ett företag världsklass. Intresserad? Då kanske det är du som kliver in på Barnhusgatan 1 i Göteborg som vår nya revisor!
Om din nya roll: Vi är 12 kollegor som nu letar efter nya lagspelare! Som medarbetare hos oss kommer du bidra med din kunskap inom revision med fokus på bostadsrättsföreningar och ansvara för alltifrån bokslutsmaterial och årsredovisning till revideringar och gå igenom protokoll. Men framför allt blir du en del av ett team som vågar och lyckas tillsammans. Din resa kommer starta med introduktionsveckor där du får gå bredvid en av våra mer erfarna kollegor. På sikt kommer du ansvara för din egen kundstock. För att lyckas i din nya roll krävs laget-före-jaget-mentalitet och att du har lätt för att kommunicera med andra oavsett bakgrund.
Om dig:
Du har en relevant utbildning i ekonomi, gärna inom revision.
1–2 års erfarenhet inom ekonomi, redovisning. Erfarenhet inom revision är meriterande.
Du är en social och prestigelös person som trivs bäst i grupp och i samarbeten med andra.
God svenska i både tal och skrift.
Kunskap i och om fastigheter är meriterande. Du kanske jobbar i en förening som ekonom/revisor idag?

Om oss: BoRevision Sverige är ett familjärt bolag som genomsyras av ledorden förtroende, engagemang, tillgänglighet och samarbete – och på så sätt har vi lyckats vara relevanta i 90 år. Idag är vi marknadsledande inom revision av bostadsrättsföreningar med ca 40 anställda fördelade i Göteborg, Malmö, Sundsvall, Uppsala och Örebro. Trots det geografiska avståndet mellan oss fortsätter vi att arbeta som ett enda företag, något vi värdesätter högt. Tillsammans förändrar vi synen på vikten av revision och förvaltning inom fastighetssektorn. För vi tror att människor som kan kommunicera, trivs och har roligt ihop, kommer att ta sig till oändliga höjder. Att arbeta här innebär att du kan växa i en aktuell bransch tillsammans med ett stöttande team. För att kontinuerligt fortsätta att utvecklas och stötta varandra har vi återkommande träffar med hela företaget. Vill du bli en av oss? Sök idag!
START: 1 september eller enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) URVAL SKER LÖPANDE
Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

Ansök nu

Drifttekniker natt till Pågen // Göteborg

Underhållsmekaniker
Läs mer Mar 13
Nattuggla på jakt efter ett nytt uppdrag inom drift och underhåll? Läs vidare!

Om rollen

Nu söker vi efter nästa viktiga kugge i hjulet - närmare bestämt efter dig som vill ta del av vårt företag i ständig utveckling! Här får du chansen att verkligen sätta händerna i degen när det kommer till teknik, drift och underhåll i en nyckelroll på vårt företag. I vår automatiserade verksamhet med en mångfald av olika utrustningar, blir du oljan i maskineriet när du jobbar förebyggande med underhåll och förbättringsarbeten inom hela teknikområdet - med tyngdpunkt på mekanik och pneumatik. Dessutom får du ta del av vårt strategiska affärsutvecklingsarbete där vi arbetar för att långsiktigt förbättra kvalitet och tillgänglighet. Vi lägger även stor vikt vid att våra medarbetare ska fortsätta växa hos oss. Med andra ord finns det inga käppar i hjulet när det kommer till din egen utveckling!

Om dig

Detta tror vi att du har med dig:


- En utbildning på gymnasienivå inom teknik/verkstad

- Kunna läsa & följa elritningar

- Erfarenhet av styr- och reglerteknik, felsökning och underhållssystem

- Kunskaper inom industriell mekanik, el, samt enklare maskinbearbetning

- Meriterande om du har erfarenhet av underhållssystemet Maximo

- Svenska och engelska i tal och skrift

Om oss på Pågen
Hos oss på Pågen väntar möjligheten att hänga med på vår tekniska innovationsresa där du får vara med och säkra driften för att utveckla vår avdelnings framtid. Vi strävar ständigt efter att ligga i framkant när det kommer till teknik och automation och ser fram emot att ta del av dina idéer på hur vi kan bli ännu bättre och effektivare. Låter detta som något helt i din smak? Skicka in din ansökan idag!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid, natt
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande



Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Supplier Quality Engineer till Matthews Marking Systems // Mölndal

Kvalitetsingenjör, maskin/Kvalitetstekniker, maskin
Läs mer Mar 5
Vill du bidra till framtidens utveckling och kvalitetsförbättring av märkningsprodukter? Är struktur, dokumentation och processer ditt expertisområde? Välkommen till spännande roll hos oss på Matthews!


Din nästa utmaning:

Nu är vi på jakt efter en analytisk problemlösare som vill bli en del av vårt internationella bolag! Här väntar en självständig roll på vår kvalitetsavdelning där du kommer leda förbättringsprojekt och kvalitetsärenden gällande dokumentation, processer och samarbete med leverantörer. Med ansvar för kvaliteten i våra produktioner och produkter, säkerställer du att vi möter leveranskrav, uppfyller standarder och väljer rätt leverantör och material. Förutom teamet i Mölndal, kommer du även samarbeta med kollegorna på Costa Rica och närmsta chef i USA. Några resor per år förkommer i din tjänst.

Ett axplock av dina uppgifter och ansvarsområden:


- Utvärdera och jämföra leverantörer baserat på kvalitet och prestanda

- Utveckla acceptanskriterier för material

- Skapa och underhålla kvalitetsprocessen för inkommande material och godkännande av komponenter för användning i produkter

- Utveckla testprotokoll, övervaka tester och utfärda kvalificeringstestrapporter

Det här har du med dig:


- Ingenjörsutbildning

- Några års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter?

- Goda kunskaper i Excel?

- Flytande svenska och engelska i tal och skrift?

Om Matthews Marking Systems
Som en del av det etablerade företaget Matthews International, är vi stolta över att ha allt från utveckling och tillverkning till försäljning under ett och samma tak på vårt svenska kontor - samtidigt som vi arbetar i en global kontext. Vi jobbar mot olika typer av branscher och märker allt ifrån äggkartonger, kvalitetsmärkning på ändträ och spårbarhet på pappersbruk. Här välkomnas du in i en internationell och trivsam miljö där vi levererar både till svenska slutkunder och partners runt om i världen. Dessutom väntar en grundlig onboarding och utbildning i våra produkter, ett generöst friskvårdsbidrag, leasingcykel, flextid och kollektivavtal. För rätt person finns det såklart även stora möjligheter till utveckling inom bolaget.

Intresserad? Skicka in ditt CV på engelska, vi ser fram emot att höras!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Mölndal
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)?
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu

Teknisk utesäljare till Profcon // Göteborg med omnejd

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Feb 22
Är nätverkande med nära kundkontakt, teknik och stort ansvar under frihet din grej? Strålande! Vi söker nämligen en relationsbyggande säljare som är redo att spela en nyckelroll i vårt bolag och identifiera nya affärsmöjligheter på vår spännande tillväxtresa.

Ditt nya uppdrag:
Nu söker vi dig som vill ta ägandeskap för försäljningen av Profcons produkter och lösningar på den svenska marknaden! Här på Profcon levererar vi allt från enstaka kort till kundspecifika industridatorer. Inom företaget har vi också möjlighet att komplettera vårt kraftfulla erbjudande med egenutvecklad hårdvara och ofta skräddarsyr vi även Windows Embedded-lösningar där vi implementerar kundens egna program. Vi levererar till både större och mindre företag, exempelvis inom fastighetsautomation, medicin, industri och fartyg, men även högskolor och universitet. I denna självständiga och flexibla roll, ansvarar du för att luska och gräva fram nya affärsmöjligheter och affärsområden, skapa din egen struktur och bygga vidare på våra befintliga kundrelationer. Du kommer samarbeta tätt med både Micael, närmsta chef och kollega, samt teamet i Vansbro som har en gedigen erfarenhet i branschen. Är du en relationsbyggare av rang, som trivs i nätverkande momentum och är redo för en ny utmaning? Då ser vi fram emot din ansökan!

Din profil:


-
Erfaren och teknikintresserad: Du har ett tekniskt intresse och några års säljerfarenhet. Har du även en teknisk utbildning och kunskap om datorer eller elektronik? Pluspoäng till dig!

-
Lyhörd och affärsmannamässig: Du har ett naturligt driv att nå uppsatta mål och en fallenhet för att identifiera nya möjligheter till merförsäljning

-
Ett körkort i plånboken: Vi står för tjänstebilen.

-
Svenska och engelska.

Är du vår nästa kollega?
Kul! Vi läser ansökningar löpande och gör vårt bästa för att återkoppla till dig så snart som möjligt. Förresten - du har väl inte missat att vi just nu söker två säljare? Här (https://jobb.oddwork.se/jobs/3612733-teknisk-utesaljare-till-profcon-goteborg) hittar du vår andra annons om du vill ta en kik eller tipsa en kompis. Vi hörs!

START: Enligt överenskommelse
PLATS: Göteborg med omnejd
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, mikaela.ehk@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande

Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i?Oddworks?värld genom att klicka här (https://oddwork.se/sv/om-oss/) eller hitta fler karriärmöjligheter här. (https://oddwork.se/sv/jobba-hos-oss/)

Ansök nu