Göteborg: Restaurangchef till Bellora

Hitta ansökningsinfo om jobbet Restaurangchef till Bellora i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-09 // Varaktighet: Heltid

Vårt alldeles egna lilla Italien, mitt på Avenyn i Göteborg, Bellora! Doften av nygräddad pizza är det första som når dig,Tu vuo’fa l’americanoknastrar i högtalarna och Aperol står på bordet. På Bellora är de familjen, gemenskapen och värmen det som står i fokus. Bordet fylls med italiska delikatesser, rummen är storblommiga och murgrönan kryper i varje vrå. Vi älskar livet och det ska vi visa med hela vår själ!
Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig, är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Nu söker vi dig, vår nya restaurangchef!
Som restaurangchef på Bellora kommer inte en dag vara den andra lik.Det är full fart, och du förväntas hantera administrativa uppgifter liksom vara delaktig i driften. Ditt uppdrag syftar till att ta hand om, utveckla och utmana ditt team, för att ni tillsammans ska kunna ta Bellora till nya nivåer.
Hur kan en dag se ut?
Du leder ditt team genom dagliga briefs där du skapartrygghet genom ett stabilt ledarskap. Du är en del av teamet, vilket innebär att du under vardagar och helger arbetar i drift kombinerat med administrativa uppgifter så som schemaläggning, planering och strukturering som utvecklar Bellora. Du är inte bara en del av restaurangen, utan även köket, receptionen, konferensen och housekeeping. På Bellora är vi ett hus som alltid jobbar tillsammans för att lyckas och för att utvecklas!

Om tjänsten
Anställningsform: 100% tillsvidare. Dag, kväll och helger.Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse
Så, vem är du?
Du ska kunna ta ansvar, vilja vara på plats och vilja vara med för att driva Bellora framåt. Du är glad, lättsam och trogen. Du har tidigare erfarenhet inom F&B och ledarskap. Du vågar utmana, ta för dig och samtidigt alltid ha våra värdeord med dig i allt du gör. Att kunna klara av stressiga situationer, där flexibilitet och improvisation är otroligt viktigt. Vi jobbar med hospitality och ser att detta är något du har i ryggraden och som dudessutom ärredo att lära vidare.
Utöver det tror vi att du behöver:
Ha administrativvana
Vara stark i ditt ledarskap
Se helheten
Vara en god lyssnare
Finns där för ditt team
Förstå affärens helhet

Om processen:
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag25:e april
Hos oss får duen arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Restaurangchef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Restaurangchef.

Restaurangchef

Läs mer Apr 23
Linnéstadens självklara Public House med galen puls från tidig morgon till sen kväll. Känslan präglas av en Italian Espressobar med influenser från en Jewish-deli i NYC såväl som en PUB i Shoreditch.
På Kafé Magasinet finns alltid något för alla, några njuter av en kaffe i vårt orangeri eller delar en pizza på vår uteservering.Från tidiga morgnar till sena nätter är det alltid full fart hos oss!
Om dig
I rollen som restaurangchef visar du vägen för dina ambitiösa medarbetare och är en förebild i ditt kunnande såväl som med din positiva energi.
Vi söker dig som växer med utmaningar, är positiv och lösningsorienterad. Du har ett coachande ledarskap och tillsammans med ditt team jobbar ni med tydlig kommunikation och är lyhörda mot varandra samt era gäster. I ditt ledarskap är du ödmjuk, tillitsfull och du är inte rädd för att hugga i när det behövs.
Du är den naturliga ledaren som brinner för service och med din flexibilitet så tar du dig an utmaningar med ett leende på läpparna.
Omfattning: Heltid
Lön: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning.
Vi ser gärna att du har 3-4 års tidigare erfarenhet i branschen samt tidigare erfarenhet av ledarskap.
www.Kafémagasinet.se

Ansök nu

Restaurangchef

Läs mer Apr 18
Linnéstadens självklara Public House med galen puls tidig morgon till sen kväll. Känslan präglas av en Italian Esspressobar med influenser från en Jewish-deli i NYC såväl som en PUB i Shoreditch.
På Kafé Magasinet finns alltid något för alla, några njuter av en kaffe i vårt orangeri eller delar en pizza på vår uteservering.Från tidiga morgnar till sena nätter är det alltid full fart hos oss!
Om dig
I rollen som restaurangchef visar du vägen för dina ambitiösa medarbetare och är en förebild i ditt kunnande såväl som med din positiva energi.
Vi söker dig som växer med utmaningar, är positiv och lösningsorienterad. Du har ett coachande ledarskap och tillsammans med ditt team jobbar ni med tydlig kommunikation och är lyhörda mot varandra samt era gäster. I ditt ledarskap är du ödmjuk, tillitsfull och du är inte rädd för att hugga i när det behövs.
Du är den naturliga ledaren som brinner för service och med din flexibilitet så tar du dig an utmaningar med ett leende på läpparna.
Omfattning: Heltid
Lön: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: Urval sker löpande
Anställningsform: Inleds med en provanställning följt av en tillsvidareanställning.
www.Kafémagasinet.se

Ansök nu

Vi söker en Restaurant Manager till Scandic Rubinen, heltid

Läs mer Mar 27
Västkustens pärla, Sveriges andra största stad, Lilla London. Kärt barn har många namn. Men det är här det händer! Med bästa läget i Göteborg, mitt på Avenyn, ligger Scandic Rubinen. Spännande inredning en innovativ restaurang och förmodligen Göteborgs bästa takbar. Vi är populära av stammisar, inresande och Göteborgarna själva.

Service för oss på Scandic Rubinen innebär alltid att vara det självklara valet för våra gäster, med detaljer i fokus, kreativitet och spontanitet. Ett hotell där våra medarbetare trivs och vill fortsätta utmanas och utvecklas i litet som stort. Tillsammans skapar vi stämning och atmosfären som präglar vistelsen för alla våra gäster och kollegor.

Vi söker en Restaurant Manager till Scandic Rubinen.

På Scandic arbetar alla tillsammans för att skapa en gästupplevelse i världsklass under gästens hela vistelse. Som Restaurant Manager är du den som motiverar, driver, utvecklar och engagerar alla i teamet att ta ett stort eget ansvar för att förbättra arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens, som vi överträffar gästens förväntningar och vi får även väldigt roligt på jobbet!

Vad innebär rollen?

I denna roll som Restaurant Manager har du det övergripande ansvaret för att ge våra gäster en fantastisk mat- och dryckesupplevelse i vår restaurang. Det innebär att du tillsammans med ditt team säkrar en hög servicenivå samt ett erbjudande som möter gästens behov

Du leder och utvecklar verksamheten och medarbetarna utifrån företagets strategi, mål och lokala förutsättningar. Du har en passion för service och genom ditt ledarskap inspirerar och motiverar du dina medarbetare samt skapar förutsättningar för att ni tillsammans ska skapa enastående gästupplevelser. Som Restaurant Manager är du även en del av den dagliga driften och du ansvarar för att planera och bemanna utifrån verksamhetens behov.

Vem är du?

Du ser positivt på förändringar och har förmågan att leda andra genom dem, är flexibel och har lätt att se lösningar och att skapa relationer. Du är en ledare, som ser det som självklart att vara närvarande på olika tider och dagar samt har ett helhetsperspektiv i allt du gör. Du ser till nyttan av samarbete, att ge regelbunden feedback och är kommunikativ i din ledarstil. Du planerar din tid och jobbar målmedvetet mot kort- och långsiktiga mål. Som ledare hos oss lever du efter vår ledarskapskompass med Inspire, Collaborate, Build trust och Empower som en naturlig del av ditt ledarskap. Du lever våra värderingar och agerar som ett föredöme i din roll.

Du har tidigare erfarenhet från att leda andra i en liknande roll samt relevant utbildning och erfarenhet inom servicebranschen. Du har god administrativ förmåga samt god vana att arbeta i olika systemstöd. Du behöver dessutom ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Information om tjänsten:

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av personlighetstester som del av urvalet.

Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic!


Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic.

Delar du våra värderingar?

BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

Ansök nu

Restaurangchef och FnB se hit!????

Läs mer Apr 10
SÖK NYTT JOBB - PÅ DINA VILLKOR!
Vi ska bli Sveriges roligaste restaurangföretag - tillsammans med dig. Låter det ambitiöst? Det är det också!
Vi siktar på att bli den mest effektiva rekryteringsplattformen och mötesplatsen för ledare inom besöksnäringen.
Är du hyfsat nöjd idag men är ute efter guldjobbet?
FRAM BEMANNING.
Det går bra för FRAM! Med en tillväxt på över 1200% de senaste fyra åren. Vi har framgångsrikt tagit över stora delar av marknaden i Göteborg, Malmö och nu har FRAM etablerat sig i Stockholm på riktigt med ruttade kollegor som kan branschen i alla avseenden.
Vi genuint älskar branschen, satsar stenhårt, tar inga fångar och har för avsikt att bli den i särklass bästa arbetsgivaren för oss branschfolk inom hotell- och restaurangbranschen. Självklart gör vi allt enligt boken, är medlemmar i Visita och Kompetensföretagen även anslutna till kollektivavtal.
FRAM har avtal med de flesta av de större, etablerade och seriösakoncernerna, hotellkedjorna, konferensanläggningarnam.fl. etablerade varumärken över hela Sverigemed stenkoll på vilka man ska tala med vart.
EN TJÄNST SOM BETYDER NÅT.
Våra beställare tillika vänner sombranschkollegor med mandatochansvar för att rekrytera nyckelpositioner har börjat vända sig till oss på FRAM för jäkla effektiva rekryteringar. Det handlar främst om slipade köksmästare och kompetenta restaurangchefer men även förekommit förfrågningar av personalchef tjänster, hotellchefer och FnBpå feta företag och schyssta koncerner.
Vi på FRAMhelt och hållet skippar säljtugget mot både kund, konsult och kandidat,jobbar transparentså här på FRAMbrukar det gå undan och smärtfritt. Vi är inga vänta-och-seare.
Andra trötta traditionella bemanning- och rekryteringsföretag plockar inte upp telefonen eller tar en kravprofil om de inte får skamlöst förskottsbetalt, skeva garantier som inte funkar i verkligheten ibland med halvtaskig leverans. Det här tycker vi på FRAMär jäkla fräckt, oschysst mot både beställaren och arbetstagarensom inte alls främjar någon ellerbranschen.
Är vi med på ett hörn, hittar guldjobb till bra folk, gör våra kunder en solid är det en win-win-win. Bra va!Det är vårt sätt att nätverka, träffa bra folksom minns oss och sprider ordet.
HUR FUNKAR DET?
Superenkelt. Slå oss en signal eller skicka in en spontanansökan så hör vi av oss. På telefonkommer vi att beta av vad som motiverar och inspirerar dig, dina mål, dina krav och lite annat formalia. Är du som oss och är på hugget så bokar vi in nåt.
Vi gillar möten!Kom på en kopp kaffe, en lunch eller en mellis. Vårt kontor ligger i Slakthusområdet i Gamlestaden. Du får känna oss på pulsen, vi får se att du är presentabel och börjar beta av din profil.
För eller senare kommer vi att ringa. Vi talar alla samma språk i den här branschenså när vi har något öronmärkt till digsom du skulle vara intresserad av så ser vi till att spika ett möte mellan dig och din potentiella framtida arbetsgivare. No strings attached, inga kostnader, inget skitsnack.
Vi är proffs, sköter det snyggt så du behöver inte vara nojjig och du vill hålla det mellan oss.
ANSÖKAN!
Ring mig, Fabian, på 073 5259113 om du har frågor eller skicka in en ansökan så återkommer jag. Intervjuer sker löpande.
Sökord: personalchef, restaurang, hotell, fnb, horeca, hovmästare, barchef, souschef, köksmästare, restaurangchef

Ansök nu

Restaurangchef och FnB se hit!????

Läs mer Apr 3
SÖK NYTT JOBB - PÅ DINA VILLKOR!
Vi ska bli Sveriges roligaste restaurangföretag - tillsammans med dig. Låter det ambitiöst? Det är det också!
Vi siktar på att bli den mest effektiva rekryteringsplattformen och mötesplatsen för ledare inom besöksnäringen.
Är du hyfsat nöjd idag men är ute efter guldjobbet?
FRAM BEMANNING.
Det går bra för FRAM! Med en tillväxt på över 1200% de senaste fyra åren. Vi har framgångsrikt tagit över stora delar av marknaden i Göteborg, Malmö och nu har FRAM etablerat sig i Stockholm på riktigt med ruttade kollegor som kan branschen i alla avseenden.
Vi genuint älskar branschen, satsar stenhårt, tar inga fångar och har för avsikt att bli den i särklass bästa arbetsgivaren för oss branschfolk inom hotell- och restaurangbranschen. Självklart gör vi allt enligt boken, är medlemmar i Visita och Kompetensföretagen även anslutna till kollektivavtal.
FRAM har avtal med de flesta av de större, etablerade och seriösakoncernerna, hotellkedjorna, konferensanläggningarnam.fl. etablerade varumärken över hela Sverigemed stenkoll på vilka man ska tala med vart.
EN TJÄNST SOM BETYDER NÅT.
Våra beställare tillika vänner sombranschkollegor med mandatochansvar för att rekrytera nyckelpositioner har börjat vända sig till oss på FRAM för jäkla effektiva rekryteringar. Det handlar främst om slipade köksmästare och kompetenta restaurangchefer men även förekommit förfrågningar av personalchef tjänster, hotellchefer och FnBpå feta företag och mindre schyssta koncerner.
Vi på FRAMhelt och hållet skippar säljtugget mot både kund, konsult och kandidat,jobbar transparentså här på FRAMbrukar det gå undan och smärtfritt. Vi är inga vänta-och-seare.
Andra trötta traditionella bemanning- och rekryteringsföretag plockar inte upp telefonen eller tar en kravprofil om de inte får skamlöst förskottsbetalt, skeva garantier som inte funkar i verkligheten ibland med halvtaskig leverans. Det här tycker vi på FRAMär jäkla fräckt, oschysst mot både beställaren och arbetstagarensom inte alls främjar någon ellerbranschen.
Är vi med på ett hörn, hittar guldjobb till bra folk, gör våra kunder en solid är det en win-win-win. Bra va!Det är vårt sätt att nätverka, träffa bra folksom minns oss och sprider ordet.
HUR FUNKAR DET?
Superenkelt. Slå oss en signal eller skicka in en spontanansökan så hör vi av oss. På telefonkommer vi att beta av vad som motiverar och inspirerar dig, dina mål, dina krav och lite annat formalia. Är du som oss och är på hugget så bokar vi in nåt.
Vi gillar möten!Kom på en kopp kaffe, en lunch eller en mellis. Vårt kontor ligger i Slakthusområdet i Gamlestaden. Du får känna oss på pulsen, vi får se att du är presentabel och börjar beta av din profil.
För eller senare kommer vi att ringa. Vi talar vi alla samma språk i den här branschenså när vi har något öronmärkt till digsom du skulle vara intresserad av så ser vi till att spika ett möte mellan dig och din potentiella framtida arbetsgivare. No strings attached, inga kostnader, inget skitsnack.
Vi är proffs, sköter det snyggt så du behöver inte vara nojjig och du vill hålla det mellan oss.

ANSÖKAN!
Ring mig, Fabian, på 073 5259113 om du har frågor eller skicka in en ansökan så återkommer jag. Intervjuer sker löpande.

Sökord: personalchef, restaurang, hotell, fnb, horeca, hovmästare, barchef, souschef, köksmästare, restaurangchef

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från ESS Hotel Group AB .

Innesäljare till Ess Group

Innesäljare
Läs mer Apr 24
Innesäljare till ESS Group
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för såväl kunder somkollegor?
Vill du bli en del av ett passionerat team där dina insatser bidrar till vår fortsatta tillväxt? Vi söker nu en ambitiös och resultatdrivenInnesäljare som brinner för försäljning och utmärkt kundservice. Detta är ett utmärkt tillfälle att arbeta i en dynamisk miljö, med möjlighet att påverka och utvecklas inom B2B-försäljning.
Om tjänstenSom Innesäljare hos Ess Group kommer du att vara en nyckelperson för att uppnå våra försäljningsmål.Du säljer konferenser och möten genom att hanterar inkommande förfrågningar via telefon och e-post samt genom proaktivt utgående säljsamtal. Som innesäljare hos oss säljer duupplevelser till samtliga ESS destinationer. Vi arbetar i team ochär flexibla under arbetstoppar.
Dina arbetsuppgifter inkluderar: Dagligen jobba med inkommande offertförfrågningar via telefon och mail och kontinuerlig uppföljning av dessa.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Arbeta mot uppsatta försäljningsmål.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har ett genuint intresse för försäljning och trivs i en roll där ditt resultat direkt påverkar företagets framgång.Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete samt vana av system. Du ser en möjlighet och tar den.Du behöver gilla att prata med kunder,skicka offerter, ständigt jobba för en hög hit rate, hålla etthögt tempo och älska att ringa utgående samtal.
Kvalifikationer: Erfarenhet av försäljning, företrädelsevis B2B och kundservice.
God kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Ansvarstagande och öppen för att både ge och ta emot feedback, detta för att vi kontinuerligt ska utvecklas i kontakten med våra kunder och varandra.
Vana vid att arbeta mot uppsatta mål.
Självgående och god förmåga att organisera och prioritera arbete.
Erfarenhet av CRM-system är meriterande.

Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom kontoret liksom inom ESS Groups alla destinationer. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom försäljning, självledarskap och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du vara en del av ett team och ett kontor med otroliga kollegor, som kanske till och med blir dina vänner för livet!
Information om tjänsten
Anställningsform: Heltid, tillsvidareArbetsort: Kontor i centrala GöteborgTillträde och lön: Enligt överenskommelse
Om ansökningsprocessen:Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen,så vänta inte med att skicka in din ansökan! Sista ansökningsdag är 8 maj 2024.
Är du redo att ta nästa steg i din förstäljningskarriär med oss på Ess Group?
Vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Food & Beverage Manager till Jacy'z Hotel & Resort

Restaurangchef
Läs mer Feb 29
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Food & Beverage Manager Jacy’z.

Vårt absolut främsta mål är att skapa stamgäster! Vi vill alltså att man ska vilja komma tillbaka igen, igen och igen. Och igen. Vi älskar också mat och dryck, och ser oss hellre som ett hus fullproppat med goda mat och dryckesupplevelser, som också råkar ha rum att sova över i Jacy’z, än att se oss som ett hotell som också har restauranger och barer.

På Jacy’z är F&B utbudet så tilltaget och brett att vi valt att jobba med två F&B Managers.

Vi letar nu efter en Food & Beverage Manager vars primära fokus kommer vara att skapa minnesvärde upplevelser där passionen kring mat- och dryckesupplevelser har strålkastarljuset i våra outlets JQ, Gogogaga och Pachanga.

Så, vad får du göra som Food & Beverage Manager Top Floors?

I rollen som F&B Manager Top Floors leder du våra F&B outlets JQ Bar, Gogogaga Dinner Club och Pachanga Pool Club mot nya höjder.

Tre unika ställen på tre unika platser inom Jacy’z, som alla bidrar till helheten med sina uttryck och avtryck på gästupplevelsen.

Uppdraget kommer handla mycket om att driva processer för vidare framgång, ibland fine-tunings och ibland större omtag baserat på verksamhetens, teamets och omvärldens efterfrågan och behov. Något vi förväntar oss av dig, är att du har ett driv i processerna och tillsammans med teamet runtom dig skapar actions för att ständigt vara aktuell och intressant för både lokalmarknaden samt den internationella efterfrågan i vår produkt och leverans.

Det förväntas att du kontinuerligt arbetar mot lönsamma affärer och tar beslut baserat på vad som är bäst ur både gäst-, medarbetare-, och ekonomiskt perspektiv.

I rollen som F&B Manager Top Floors har du avdelningschefer som rapporterar direkt till dig i form av Bar Manager, Restaurant Manager, Head Chef och Pool Club Manager.

Vi tror att det är med team och gäster vi gör störst skillnad, och ser därför att våra F&B Managers på Jacy’z skapar förutsättningar för våra avdelningschefer att hålla sitt primära fokus kring just våra gäster och medarbetare, något som F&B Manager också har sitt primära fokus kring, men som också tycker om att avlasta våra avdelningschefer med delar av de administrativa arbetsuppgifter som erhålls i deras roller i perioder för att ge dem dessa förutsättningar kontinuerligt.

Oavsett om det gäller gästresan eller ledarskap är ditt engagemang i våra värderord - personlig, professionell, passionerad och lekfull - avgörande. Som kulturbärare förväntas du engagera och visa vägen, vilket gör varje interation och beslut i linje med våra gemensamma värderingar. Vi lutar oss tillbaka på våra servicelöften - att allt börjar med att säga hej till alla. Det är det varma välkomnande som sätter tonen och möjliggör skapandet av unika och minnesvärda upplevelser för varje gäst.

Vem hoppas vi att du som söker är?

Vi letar efter en passionerad individ med en imponerande och lång bakgrund inom hotell och restaurang, med liknande eller annan ledande position, med en exceptionell fingertoppskänsla för koncept och upplevelser.

Du älskar att skapa rätt förutsättningar runt dina direktrapporterande och Jacy’z medarbetare för att de ska vidareutvecklas och utmanas både som individ och tillsammans med team, och är duktig att fira delmål såväl som stora vinster. Att du har ett långt tidsperspektiv i din planering ser vi som en självklarhet och nödvändighet för att du ska lyckas i din roll, parallellt med att du kontinuerligt säkerställer nu- och närtiden.

Då de outlets du ansvarar över i huvudsak lever på kvällar och helger behöver du vara en ledare som gillar att vara med verksamheten när den lever som bäst.

Vi söker efter en person som bryr sig på riktigt, och tar ansvar för att Jacy’z gäster och medarbetare rekommenderar Jacy’z vidare, samtidigt som vi ser att den finansiella lönsamheten är en viktig förutsättning för att vi ska lyckas långsiktigt.

Hur går vi vidare, för visst gör vi det?

Skicka in din ansökan! Alla ansökningar och intervjuer kommer hanteras löpande och tjänsten kommer att anställas under våren.

Sista ansökningsdag för tjänsten är 21/3.

Ett nästa steg är att svara på några urvalsfrågor som gör det enklare för oss att matcha och genomföra en kompetensbaserad rekryteringsprocess. Därefter väntas intervjuer med HOO, HR Partner samt CEO. Tester och arbetsprov kan vara en del i processen.

Formalia

Anställningen är en tillsvidareanställning och vi tänker att vi startar med 6 månaders provanställning. Vi ser gärna att du kan börja under maj. Som Food & Beverage Manager Top Floors rapporterar du till Head of Operations.

Let’s Go!

Niklas Jansson, Head Of Operations Jacy’z Hotel & Resort

Ansök nu

Client Success Agent

Innesäljare
Läs mer Feb 20
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Client Success Agent

Innesäljare
Läs mer Feb 21
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?

Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.

Nu söker vi en Client Success Agent (CSA)! Vad gör man då?
Skapar succé tillsammans med oss och våra kunder helt enkelt!

Du har ett säljansvar inom våra viktiga segment Meeting- och Eventbokningar mot B2B inom ESS Group. Vi arbetar aktivt med våra kunder genom införsäljning och offerering över telefon, mail och andra aktiva säljdrivande kanaler, både in- och utgående.

Du kommer att få en inblick i alla våra härliga destinationer och få möjligheten att bli en stjärna på två till tre av våra destinationer.

Huvudarbetsuppgifter:
Dagligen jobba med inkommande och utgående offertförfrågningar via telefon och mail.
Proaktivt jobba för att ännu fler ska få uppleva våra destinationer, via utgående samtal.
Leverera upplevelser i världsklass genom att knyta ihop kundens behov med all vår kunskap och erfarenhet.

Vi lever våra värdeord Professionell, Passionerad, Lekfull & Personlig. Som CSA innebär det att vara lyhörd och kreativ, samtidigt som vi tror på att veta vad som ger resultat.
Vi jobbar mot högt uppsatta mål, både individuellt och som team & mäter ständigt våra nyckeltal. Du behöver gilla att skicka offerter och ständigt jobba för en hög hit rate, högt tempo och älska att ringa utgående samtal. Varför mäta? För att se vad vi behöver hjälpas åt med för att hela tiden bli ännu bättre.

Vem är du?
Vi söker dig som delar vår passion för att skapa oförglömliga upplevelser och som älskar att skapa relationer med människor. Du är en stjärna på att sälja och har en god struktur i ditt arbete och vana av system. Du ser en möjlighet och tar den. Du är proaktiv och vill alltid utvecklas.

Meriterade:
Tidigare säljerfarenhet
Erfarenhet av hotellbranschen
Erfarenhet av CRM och system

Intresserad? Ansök senast den 5 mars. Vi intervjuar löpande.

Ansök nu

Massör till Jacy'z

Massör/Massageterapeut
Läs mer Apr 15
Att gå igenom ytterdörrarna på Jacyz ger dig puls bara det. Det är ett wow som slår dig här näst och vilket följer dig hela vägen upp till våning 28. Här blir alla vuxna unga igen och du kan verkligen känna den amerikanska glamourösa röda tråden in i detaljerna. Här har vi allt samlat under ett tak, upplev konserten, ät sharing med utsikt över hela Göteborg eller dyk ner i poolen till beatet från våra egna djs. Vi skapar upplevelser i världsklass, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över och vi lever våra värdeord i allt vi gör. Att vara Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig är vad som gör oss unika och vad som får oss att växa.
Massör till Jacy'z
Som massör på Jacy'z är du en nyckelperson i att skapa en avkopplande och förtrollande upplevelse för våra gäster. Med din expertis och dina magiska händer bidrar du till våra gästers fysiska och mentala välbefinnande. Detta är en unik möjlighet att arbeta i en dynamisk och inspirerande miljö som utmanar det traditionella spasynsättet. Som massör på Jacy'z kommer du:
Utföra en rad olika massagebehandlingar anpassade efter våra gästers behov
Rådge våra gäster om våra olika behandlingar och hur dessa främjar välbefinnande
Säkerställa en lugn och avkopplande miljö för våra gäster
Vara en ambassadör för Jacy'z och våra värdeord - Passionerad, Professionell, Lekfull & Personlig

Vem är du?
Vi söker dig som har en brinnande passion för massage och människors välbefinnande samt ärprofessionell i ditt arbete. Vi ser vidare att du är:
Certifierad massör med relevant utbildning
Erfaren inom olika massagetekniker med förmågan att anpassa dessa efter individuella behov
En utpräglad teamspelare som trivs i ett högt tempo
Kreativ och driven i att skapa unika upplevelser för våra gäster
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Om tjänsten
Anställningsform: Deltid
Arbetstid:Varierande dag/kväll samt helger
Tillträde och lön:Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse
Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 2 maj
Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till extremt fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!

Ansök nu

Projektledare till Marknadsavdelningen

Projektledare, reklam
Läs mer Apr 10
ESS Group verkar i den snabbfotade upplevelseindustrin där våra 13 destinationer - samtliga med egna, unika, starka varumärken - är sina egna avsändare. I en bransch av sällanköp gäller det för våra varumärken att vara top of mind och stay relevant. Genom kreativa och strategiska marknadsföringskampanjer skapar vi långvarigarelationer ochsträvar vi efter att nå rätt gäst i rätt tid, i rätt kanal och med rätt budskap.Vi har fyra värdeord som vi lever varje dag, i varje handling och i varje möte: personlig, professionell, lekfull och passionerad.
Vi söker nu dig, en strukturerad, kreativ ochdigital projektledaretill vårt centralamarknadsteam i Göteborg. Du leder, är drivande och följer uppvåra go to market-planer samt kommunicerar löpande effektivt både internt och externt.
Rollens ansvarsområden
Som projektledare på vår marknadsavdelning kommer du ha en central roll i vårt team. Du är marknadsansvarig, nästan så man kan säga marknadschef,för ett antal destinationer och ditt ansvar kommer att bland annatinkludera:
Planering och styrning av marknadsprojekt från start till mål.
Uppföljning, analys och rapportering av projektens framsteg och resultat.
Projektledning av marknadsteamets resurser där du initierar ochstyr arbetet
Samordning och nära samarbetemedbeställare på våra destinationer, interna resurser och externa partners
Beställare av creatives till bland annatpaid, web ochnyhetsbrev.
Budgetering av marknadsbearbetningen för ”dina” destinationer
Kampanjplanering på kort- och lång sikt i såväl egna som köpta kanaler samt löpande optimering av kampanjer
Kreativt bidrag till utveckling av marknadsföringsstrategier och kampanjer.

Vi vinner tillsammans och arbetar som ett team, vid behov producerar du kreativt content vid tangenterna eller gör enklare uppdateringar av site.
Vi söker dig som
Är kreativ, strukturerad och har en förmåga att se projekt i både ett stort och litet perspektiv. Du är initiativrik i kombination med att du har ett lösningsfokus.Du är också social och ödmjuk men samtidigt driven och orädd.
Som vår ideala kandidat har du:
Relevant högskoleutbildning inom marknadsföring eller projektledning.
Några års erfarenhet av projektledning, gärna inom marknadsföring.
Grundläggande kunskaper i Google Analytics, Wordpress &Adobe; Creative Suite
Erfarenhet av att arbeta i ett marketing automation-system
Erfarenhet av digital marknadsföring & e-commerce samt content production i form av text, är meriterande.

Vi tror dessutom att du haren förmåga att arbeta självständigt men också i team där din styrka är att motivera andra.Självklart har du även starkkommunikationsförmåga i både svenska och engelska.
Om anställningenAnställningsform: Ett vikariat på heltid i minst ett år, med chans på att gå över somtillsvidareTillträde den 15 augustioch lön enligt överenskommelse.
Att jobba hos oss innebär att du blir en del av ett engagerat och framåtsträvande team. Vi går mer än gärna på de oupptrampade stigarna, för i vår värld finns inte begreppet ”det går inte”. Om du är en kommunikativ, prestigelös och flexibel person med en ”doer”-mentalitet så lovar vi att du kommer känna att du har hittat hem.Om du skriver under på detta så kommer vi att älska dig från första stund. Tror du att du kommer älska oss också? Well, bring your a-game och bli en del av ett riktigt vasst, dynamiskt marknadsteam i ett universum där allt är möjligt på vägen till att nå vår yttersta målsättning - att skapa stamgäster.Skicka in din ansökan senast den 28 april.

Ansök nu