Göteborg: Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50%

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundrådgivare till Telia i Göteborg 50% i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-17 // Varaktighet: Deltid

Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill arbeta med att ge service och då som kundtjänstmedarbetare hos vår kund på centrala Hisingen. Uppdraget är på 50% och distansarbete är ej aktuellt.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du trivs att arbeta med teknik och ett målinriktat arbete? Gillar du att se resultat?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fiber
Fakturor, abonnemang
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Arbetstider är förlagda vardagar 08.00-19.00 samt lördagar 09.00-18.00. Det finns möjlighet till flexibilitet att arbeta förmiddagar eller eftermiddagar.
Utbildningen är på heltid under 3 veckor med start 6 maj och det är ett krav att du har möjlighet att närvara under hela utbildningen, mån-fre kl 8-17.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras kontorslokaler. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund.
Vi erbjuder:
Ett utvecklande arbeteKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 50%

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Apr 30
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Söker du en deltidstjänst? Se hit!

Läs mer Apr 30
Nytt
Vi på Sprio letar efter en person som är intresserad av att arbeta deltid inom kundtjänst och som har potential att växa i rollen. I detta jobb kommer du att ta hand om inkommande samtal från kunder som har frågor kring bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster.
Vi uppskattar din förmåga att identifiera varje kunds unika behov och att erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina goda kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna öka försäljningen och skapa enastående kundupplevelser.
Vi letar efter dig som: Har en passion för högkvalitativ service.
Är engagerad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål.
Har flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och bra kunskaper i engelska.
Vill arbeta med merförsäljning.
Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundtjänst med utvecklingsmöjligheter.
En modern arbetsplats.
En fullt betald utbildning i början av anställningen.
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak.
Generösa försäljningstävlingar.
Om tjänsten: Deltidsanställning på 50%.
Öppettider måndag till fredag 08:00–19:00.
Arbetstiderna följer ett veckovis schema med förmiddagar eller eftermiddagar.
Arbete i fina och fräscha lokaler på Backaplan.

OBS! Anställningen inleds med en heltidsutbildning under tre veckor.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Apr 30
Nytt
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder: Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som: Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är på heltid, med en provanställning på 6 månader. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt härliga team!

Ansök nu

Kundrådgivare till Volvo Car Retail i Tuve sökes!

Läs mer Apr 30
Nytt
Spänn fast dig för en resa i bilbranschen med Volvo Car Retail!
Vill du vara en del av en dynamisk arbetsplats där bilkunskap, teknologi och kundfokus förenas? Här är din chans! Som kundrådgivare hos oss får du möjligheten att skapa minnesvärda kundupplevelser för våra kunder. Bli en del av bilrevolutionen och ansök idag för att ta nästa steg i din karriär!

OM FÖRETAGETVolvo Car Retail är en del av Volvo Cars och erbjuder nya och begagnade bilar samt verkstad- och servicetjänster av Polestar och Volvo. Genom hållbara produkter, innovativa lösningar och laddade upplevelser vill Volvo Car Retail göra betydande skillnad varje dag för våra kunder, anställda, branschen i stort och generationer på väg. Och vi gör det tillsammans. Vi finns representerade på 16 anläggningar i Stockholm, Göteborg och Enköping samt består av ca 800 medarbetare.

OM TJÄNSTEN
I rollen som kundrådgivare kommer att du att spela en central roll för kundernas behov och frågor, med fokus på att erbjuda digital kundrådgivning och support. Din huvudsakliga uppgift att tillhandahålla kundsupport via framför allt telefon men även mejl. Du kommer att erbjuda produktspecialiststöd för förmånsbilar och hantera frågor om produkter och tjänster relaterade till företagsbilarna. I tjänsten ingår också att registrera ärendena i det interna systemet. Vidare kommer du även att koordinera leveranser av nya bilar till kunder vilket innefattar att gå igenom logistiska detaljer. Du kommer också att föra dialoger kring verkstadsbesök och boka in dessa.
VEM ÄR DU?Du har en förmåga att lyssna och förstå varje kunds individuella behov. För att trivas i denna roll är det viktigt med en kundfokuserad inställning och ett intresse för bilbranschen. Vi ser även att du har mycket goda kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt, med förmåga att hantera flera ärenden samtidigt. För att lyckas i rollen har du en god förmåga att ta initiativ, arbeta flexibelt och en vilja att lära dig nya saker!
VI SÖKER DIG SOM
Har en fullständig gymnasieutbildning
Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
Har en god dator- och systemvana

Meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service samt har ett intresse för eller erfarenhet av bilbranschen.

PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare:Volvo Car RetailStart: Omgående, enligt överenskommelseOmfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Tuve, GöteborgArbetstider: Kontorstider, måndag till fredag
WORKZ ERBJUDER DIG
Workz specialiserar sig på kundservice och erbjuder dig en grundlig utbildning och träning inom service och kundhantering. Efter avslutad utbildning blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Din karriärutveckling hos oss är helt upp till dina egna ambitioner, och vi stöttar dig fullt ut i din utveckling.
Som anställd hos Workz får du kollektivavtalsenliga villkor och en dedikerad operativ chef som utbildar och stödjer dig. Välkommen till Workz!
ANSÖKANVi genomför tester i vår rekryteringsprocess. Testet skickas till din mail direkt efter utförd intervju och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Apr 29
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Bemanningskontoret Rt i Sverige .

Fordonselektriker - Tunga fordon/maskiner

Fordonsmontör
Läs mer Apr 22
Vår kundsom är verksamma inom fordonsindustrin växlar upp med ytterligare 1 arbetslag, och därför behöver viutöka med ytterligare 1 fordonselektriker till en utav deras anläggningar. Start för denna tjänster är under April 2024.Har du tidigare erfarenhet utav att ha arbetat med el med inriktning mot kanske bilar, båtar eller kanske annan likvärdig produktion eller bransch?
Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag - torsdag 06:30-16:00, fredag 06:30-13:00,
Du kommer att ingå i ett team som fordonselektriker med inriktning på tunga fordon. Felsökning, tester och montering. Tekniska uppdateringar av fordon.
Din profil
Kunna läsa el schema & kopplingsschema
Vana av felsökning och tester
God monterings och verktygsvana
B-Körkort
Engelska & svenska tal och skrift

Tjänsten är på heltid och vi applicerar 6 månaders provanställning med start enligt överenskommelse. Tjänsten är tänkt att gå över till en fast anställning ute hos kunden efter 6 månader.

Ansök nu

Erfaren EL- Drifttekniker till internationell kund sökes!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 12
Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du hög teknisk kompetens och är allmänt bred inom området el- driftteknik så kan detta vara jobbet för dig!
För vår kunds räkning söker vi efteren driven el- drifttekniker med kompetens inom avancerad fastighetsdrift och elanläggningar. Som meriterande ser vi gärna att du har goda erfarenheter inom UPS, reservkraft, el och energimätning. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team hos vår kund beläggen ute i Göteborgs hamn på Hisingen. Du har tillsammans med det övriga teamet ansvaret för att säkerställa att kundens fastighetstekniska system är i gott skick med fokus på drift och underhåll.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning.
Arbeta och rapportera i vårt interna system för planerat underhåll.
Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar.
Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner.
Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet.
Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med Kundföretaget:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy.

Vi söker dig som har:
God erfarenhet inom el. Önskvärd el-behörighet eller likvärdigt.
Vi söker dig som är driven och proaktiv.
Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och god fastighetsteknisk kompetens.
Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder.
Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer.
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem.
Ett rent belastningsregister är ett krav för anställning.

Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Tjänsten är tänkt att övergå till en fast anställning/tillsvidareanställning ute hos kundföretagetefter 6 månaders inhyrning som konsult.
Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Kontakt: Tobias WolfgangTel. +46725002677

Ansök nu

Kundrådgivare till logistikföretag

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 25
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare till vår kund på centrala Hisingen.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga och nöjda under genom hela processen.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Leveransdatum
Paketspårning
Kontakt med ombud
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00 mån-fre och uppdraget startar den 20 maj.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och du får en trivsam arbetsmiljö med härliga kollegor.
Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska få en bra start och bli mer bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:KollektivavtalGoda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundrådgivare till Telia i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 22
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service och arbeta mot uppsatta mål. Du får också härliga kollegor och en trivsam arbetsplats!
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund. Uppdraget startar den 3 juni.
Som kundrådgivare har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av Sveriges största teleoperatörer med inriktning mot bredband, tv och mobiltelefoni.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning av Telias produkter och tjänster
Nykundshantering
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning för att du ska bli trygg i din roll och startar den 3 juni.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 08.00-19.00 samt lördagar kl 09.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalFast lön + Provision
Varierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 26
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare till streamingtjänster i Göteborg

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 26
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling inom kundtjänst för nordens största tv-leverantör.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete på en trivsam och energisk arbetsplats?
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga. Här får du chansen att jobba hos en av nordens största tv-leverantör. Så är även tv, sport, film och serier ett intresse så kommer du att trivas.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Abonnemang
Fakturor
Teknisk support
Merförsäljning
Nykundshantering
Mail
Vissa administrativa uppgifter

Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda vardagar kl 09.00-20:00 samt helger kl 10.00-18.00
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplatsKollektivavtalInledande och fullt betald utbildningVarierande arbetstider 80- 100%Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Ansök nu