Göteborg: Konsultchef till centrala Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Konsultchef till centrala Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-25 // Varaktighet: Heltid

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Arbetsuppgifter
Vi söker en driven och framåtlutad konsultchef till vårt team i Göteborg!

Som konsultchef hos oss på Aditro driver och löser du självständigt bemanningsuppdrag för dina kunder i Göteborg med omnejd. Din förmåga att självständigt ta initiativ och driva affären framåt är viktig, och du kommer att ges stor frihet att utforma din arbetsdag för att uppnå bästa möjliga resultat.

Rollen innefattar:
- Personalansvar och ledarskap: ansvar för att vårda och utveckla relationerna med dina konsulter, genom löpande dialog, möten och service men också tillhörande administration och tidrapportering.
- Kundrelationer: att i nära samarbete med sälj vårda och utveckla nya och befintliga kundsamarbeten samt självständigt driva merförsäljning.
- Rekrytering: helhetsansvar för rekryteringsprocessen av konsulter till dina kunder; från uppstart och genomgång av kravprofil, annonsering, selektering, intervjuer till presentation av kandidater till kund.

Rollen har stort fokus på affärsutveckling. Du bearbetar kund- och kandidatrelationer och arbetar nära vår säljavdelning för att delta i införsäljning mot nya kunder. Din förmåga att nätverka och skapa långsiktiga relationer är därför en nyckel till framgång i denna roll. Arbetet är stimulerande och varierande med möjlighet att skapa ett stort kontaktnät i näringslivet.

Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du har ett genuint affärsintresse samt är en nyfiken, tävlingsinriktad person som brinner för mötet med människor. Vi lägger stor vikt vid kommunikativa egenskaper, modet att ta egna initiativ och förmågan att skapa och underhålla relationer. Du bör trivas i en dynamisk miljö med stort eget ansvar där du agerar snabbt och strukturerat för att på ett kvalitativt sätt matcha rätt profiler mot rätt uppdrag och i rätt tid. Du har en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an och trivs att arbeta i en kultur som präglas av ambition med tydliga mål där dina resultat är transparenta. Då vi sitter på ett litet och familjärt kontor är de personliga kvalifikationerna väldigt viktiga. Här är vi prestigelösa, målinriktade, har högt i tak och nära till skratt!

Vi ser gärna att du har:
- tidigare ledarerfarenhet och starka kommunikativa färdigheter
- en flexibel och lösningsfokuserad inställning samt förmågan att tänka utanför boxen för att hitta kreativa lösningar
- erfarenhet från lager- och logistikbranschen eller industri/produktion
- god datorvana
- B-körkort

Dessutom är det meriterande om du:
- erfarenhet av liknande roll inom bemanningsbranschen, gärna mot lager- och logistik sektorn
- erfarenhet av affärssystemet Intelliplan

Tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Vid frågor är du välkommen att kontakta Elise Hansen på Elise.Hansen@aditrologistics.com. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Personalansvarig

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Personalansvarig.

HR Business Partner

Läs mer Apr 19
This isn't a conventional car company. We're a new global brand that focuses on the need of the connected generation, sustainability, and a hassle-free customer experience.
We are now looking to add apassionate people-person who loves the challenge of finding a new way to HR - being solutions-oriented, pragmatic and innovative - to our HR Business and Strategy team an experienced, Swedish-speaking.
HR Business PartnerYou'll play a crucial role in harmonizing HR policies with business strategies, serving as the primary HR contact for all stakeholders. You'll becontributing to effective workforce planning and actively supporting the implementation and enhancement of HR solutions and processes.In the realm of change management, particularly during reorganization and strategic shifts, you'll be takingthe lead. You have the responsibility of coaching managers and guiding them on various HR matters, collaborating with HR colleagues, andworking towards aiding employees in resolving day-to-day workplace issues and overcoming challenges.
The role is based in Gothenburg.
What you'll do
Take up responsibility for a specific business units (tbd)
Function as a consultant, advisor, change manager, and confidante to key leaders and their respective organizations; participate in strategic planning sessions to translate business needs into workforce planning
Act as our internal expert in Swedish labor law and union cooperation
Provide compensation support including salary planning, approval of salary actions, promotions, and job re-leveling
Drive organizational change, improve processes, and implement new policies in cooperation with the HR Business and Strategy team

What you should have
Several years of experience as an HR Business Partner in an international andpreferably high-growth environment
In-depth understanding of Swedish labor law, as well as knowledge and hands-on experience working with theUnions in Sweden
To succeed in the role strong analytical skills, good business sense, and the ability to deliver hands-on and pragmatic solutions in a constantly changing environment will be needed

Working for Lynk & Co
Want to learn more about working for Lynk & Co and what we offer? Read more via this link:Why Lynk & Co - Lynk & Co (lynkco.com)
Our recruitment process
We work with a competence based framework. You apply by submitting your LinkedIn-profile or CVwritten in English and answering a few questions.
Our selection will primarily look at acquired competencies and skills.
To help us place the right people in the right role, we believe in science-based and fair assessment methods. Therefore, as part of our recruitment process, we use psychometric assessments from Alva Labs to help us increase our hiring success by identifying the candidates that are most likely to thrive and be successful in the role.
We look forward to receiving your application as soon as possible, but latest 13th May 2024. We will do ongoing selection of candidates during the application period, so don't hesitate to submit your application if you're interested.
If you have any questions about the recruitment process, please reach out to bijal.bakhda@lynkco.com
Tolearn more about us, checkoutourwebsiteand follow us onLinkedInandFacebook.

Ansök nu

Konsultchef till Tranpenad Göteborg

Läs mer Apr 19
Vi fortsätter att lägga vårt Sverigepussel! Ta chansen att bli en del av det och oss! Har du erfarenhet av ledarskap, rekrytering och bemanning inom industri? Är du en lagspelare? Kanske rent av vår nya stjärnvärvning? Nu söker vi Dig som trivs i den mycket ansvarstagande rollen som Konsultchef, där du får arbeta brett med både utveckling av relationer, rekrytering och ledarskap. Känner du igen Dig? Då kan tjänsten som Konsultchef hos oss på Tranpenad vara något för Dig!
Om tjänsten
I rollen som Konsultchef bjuder varje dag på nya utmaningar! Tjänsten är mycket varierande, bestående av ärenden kring både personal och kunder samtidigt som Du arbetar resultatinriktat och lösningsfokuserat. Du har eget ansvar för dina kunder samt eget personalansvar för dina konsulter.
Arbetsuppgifter• Rekrytering och onboarding av nya konsulter• Tidattestering och personaladministration i Intelliplan• Personalplanering och personalvård• Nyckeltals- och leveransuppföljning• Daglig kund- och konsultkontakt i industri- och produktionsmiljö

Om dig som söker
Till tjänsten som Konsultchef söker vi Dig som trivs i en snabb och ständigt föränderlig miljö med många kontaktytor, ofta samtidigt. Våra kunder bedriver verksamhet under växlande tider på dygnet, vilket ställer höga krav på flexibilitet, prioriteringsförmåga och ansvarstagande hos Dig. Vidare ser vi att du är trygg i ditt ledarskap, då du har fullständigt personalansvar för dina konsulter.
Vi söker dig som• Har dokumenterad erfarenhet av bemanning/personalplanering exempelvis som Konsultchef, till fördel inom industri och/eller produktion• Har en positiv inställning och arbetar resultatinriktat• Kan strukturera och fördela din arbetsdag på ett effektivt sätt• Har B-körkort
Övriga villkor
Omfattning: HeltidLön: Fast månadslön - marknadsmässig enligt branschstandard Start: Början av juni med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Vad vi kan erbjuda dig
Hos Tranpenad kommer du till ett företag i en spännande expansiv tillväxtfas, med hög entreprenörsanda och stora möjligheter för personlig utveckling. Tranpenads ledstjärna är attalltid vara bättre! Gillar du att jobba med människor, skapa förtroende, samt att få både stora som små saker att hända - då kommer Du älska varje dag på jobbet!

Om Tranpenad Group25 års erfarenhet av bemanning och kompetensförsörjning.Tranpenad är Sveriges enda privatägda bemannings- och driftpartnerföretag av vår storlek. Vi grundades i Göteborg 1999 och har idag vårt huvudkontor i Mölndal samt lokala kontor runt om i landet. Sedan 1999 har vi arbetat med små lokala företag till stora internationella koncerner. Oavsett storlek är vårt åtagande detsamma; vi kommer aldrig att vara komplicerade och kommer alltid att erbjuda våra kunder den bästa servicen.Under våra 25 år på marknaden har vi vuxit till en av de ledande krafterna i vår bransch. Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör, och ha roligt medan vi gör det, har vi tack vare vår långa erfarenhet av bemanning inom tillverkningsindustrin, produktion, e-handel, lager och logistik möjlighet att erbjuda konkurrenskraftiga helhetslösningar. Dessa lösningar är utformade för att öka produktiviteten och höja standarden.
Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare genom att erbjuda konkurrenskraftiga löner och förmånliga anställningsvillkor samtidigt som vi skapar en trivsam arbetsmiljö där våra medarbetare kan utvecklas och växa. Vi värdesätter gemenskap och arbetar aktivt för att vår personal ska känna sig uppskattad och motiverad. Genom att investera i våra medarbetare kan vi säkerställa att de gör en positiv skillnad i våra kunders verksamheter varje dag.
Vi vill ständigt förbättra vår verksamhet och skapa värde för våra medarbetare, konsulter och partners. Genom att vara en aktiv samhällsaktör och stödja lokala föreningar samt genom vårt långvariga partnerskap med Stadsmissionen, strävar vi efter att vara en positiv kraft för förändring och tillväxt i samhället.
Hållbarhetsaspekten är en central del av vår verksamhet på Tranpenad. Vi tror på och strävar efter en hållbar värld i alla dess dimensioner - ekologiskt, ekonomiskt och socialt. Vi genomför våra uppdrag med fokus på att minska vår miljöpåverkan och bidra till en hållbar utveckling. Genom våra certifieringar inom hållbarhet och kvalitet (ISO 14001, CoC, ISO 9001) och tydliga hållbarhetsmål för miljöpåverkan säkerställer vi kvalitet och ansvar i vårt arbete.
Sedan 2022 är även Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work fokuserar på att skapa effektiva kedjor för utbildning och matchning för att hjälpa individer att nå sina karriärmål. Med närvaro på ett 60-tal orter i landet, strävar Eyes4work och Tranpenad tillsammans efter att vara en katalysator för individuell tillväxt och framgång.

AnsökanSkicka in Din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Under rekryteringsprocessen förekommer personlighets- och logiktester samt bakgrundskontroller. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Kristoffer Ottosson, Kontorschef Tranpenad Göteborg, telefonnummer: 072-002 16 48
En grundsyn genom hela rekryteringsprocessen är att alla människor har lika värde och därmed ska behandlas på samma sätt. Samtliga kandidater ska värderas utifrån dess formella meriter, praktisk erfarenhet och personliga egenskaper. För Tranpenad är mångfald en självklarhet, vilket innebär att alla har samma rättigheter och skyldigheter oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, trosuppfattning, funktionshinder, sexuell läggning eller ålder. Jämställds- och mångfaldsaspekten ska beaktas vid urval till nya rekryteringar.

Ansök nu

Kund- och personalansvarig inom personlig assistans

Läs mer Maj 10
Nytt
Just nu söker vi på Alma Assistans Kundansvariga till Växjö, Göteborg och Jönköping. Tycker du att förändring är roligt och vill du vara med och nå våra mål samtidigt som du utvecklas i en organisation med hjärtat på rätt ställe? Då kan du vara den vi söker. Vi är det familjära bolaget med de stora resurserna!
Om tjänsten
Som Kund- och personalansvarig hos oss får du ett omväxlande arbete med mycket frihet under ansvar. Du arbetar nära kunder och personal men i din roll har du även kontakt med myndigheter som kommun och försäkringskassa. Tillsammans med dina kunder och din personal formar du en individuellt anpassad och väl fungerande assistans. Du kommer att arbeta med den dagliga driften och sköta såväl schemaläggning som arbetsmiljöfrågor.
Alma Assistans är det medelstora bolaget med de stora resurserna. Hos oss är det högt i tak och kollegorna finns alltid nära till hands om du behöver ett bollplank, eller stöd i någon fråga. På Alma är vi vana att jobba i ett högt tempo med stort ansvar och vi har nära till skratt och glömmer aldrig bort att måna om varandra.
Om dig
Vi söker dig som har kunskap inom LSS och annan relevant lagstiftning som t ex. arbetstidslagen. Du har minst ett par år av ledarerfarenhet med personal-/ bemanningsansvar. Har du tidigare erfarenhet av personlig assistans är det ett plus. Har du erfarenhet av olika funktionsvariationer ser vi det som meriterande. B-körkort är ett krav eftersom du behöver kunna ta dig ut till våra kunder.
Som person är du driven och självständig i ditt arbete, du gillar att ta eget ansvar. Du har en god samarbetsförmåga och en stark känsla för service. Det mänskliga mötet är viktigt för dig och du brinner för att jobba med samt tycker om att ha kontakt med flera olika typer av människor. För att lyckas i rollen är det även viktigt att du har ett flexibelt och lösningsfokuserat arbetssätt och att du arbetar proaktivt och strukturerat.
Annat viktigt att veta
Tjänsten är heltid tillsvidare, tillträde enligt överenskommelse.
I denna rekrytering kan det i ett senare skede bli aktuellt med bakgrundskontroll av slutkandidat.
Välkommen med din ansökan senast den 16 juni. Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden.
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Andrea Hartwig, Jobbet.se på 076-7230727.
Välkommen till oss!
Om vill läsa mer om Alma Assistans, besök gärna www.almaassistans.se.
Krav
Kunskap inom LSS och annan relevant lagstiftning som arbetstidslagen
Minst ett par års ledarerfarenhet med personal/-bemanningsansvar
B-körkort

Meriterande
Tidigare erfarenhet av personlig assistans
Erfarenhet av olika funktionsvariationer



Om arbetsgivaren - Alma Assistans
Alma Assistans är ett rikstäckande företag verksamma inom branschområdet personlig assistans. Alma har sedan starten 2010 successivt vuxit från ett litet företag till ett medelstort företag med drygt 700 personliga assistenter över hela Sverige. Vi strävar inte efter att bli störst utan bäst, bäst på att utföra assistans av god kvalitet. Vi vet att goda relationer med kunder och medarbetare är en förutsättning till en väl fungerande assistans.
Alma Assistans är en del av Friab-koncernen som med hög kompetens, stort engagemang och ett varmt bemötande arbetar för att skapa en positiv miljö med individen i fokus. Friab grundades år 2001 och består av flera specialiserade verksamheter som tillsammans utgör en organisation med stor bredd.

Ansök nu

Heltid - Varm kvinnlig assistent sökes till kvinna i 30 årsåldern,

Läs mer Feb 7
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Umeå, Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö.

Vill du ha ett arbete där du varje dag känner att du gör skillnad?

Vi är en grupp på 7 assistenter som omgående behöver förstärkning i Gråbo.
Bil underlättar resan till arbetsplatsen men det går tåg, buss.
8-18.30, 11-21.15 Vi är två kollegor som arbetar ihop en del av dagen, övrig tid är man själv.
Behovet är omgående from nu och framåt.
Vi söker en positiv, varm, erfaren kvinnlig assistent och kollega som är duktig på att läsa av brukarens språk och signaler.
Gärna erfarenhet av ep, sond, inhalationer men är också något som du kan lära dig på plats.
Vi ser helst att man kan fortsätta vara vår kollega även till höst och vinter. Fast anställning för rätt person.

Ansök nu

Avonova Solutions söker rådgivare inom arbetsmiljö och arbetsrätt

Läs mer Maj 8
Vi leder vägen till ett hållbart arbetsliv – varje dag 

 




Avonova är Nordens ledande aktör inom företagshälsa och ledarutveckling.

Med bred kunskap och stort engagemang hjälper Avonova organisationer och dess medarbetare att bli mer hållbara, kommunicera effektivare och må bättre. Hälsa och arbetsmiljö är avgörande faktorer för att skapa långsiktigt framgångsrika organisationer. Våra 1300 medarbetare på 170 orter levererar varje dag hälsotjänster över hela Norden. Våra kunder finns inom såväl offentlig som privat sektor. Avonova Solutions tillhör Avonova-koncernen och erbjuder digitala lösningar inom arbetsmiljöfrågor för mindre företag.

Vi söker en ny medarbetare till vår avdelning inom arbetsmiljöarbete och arbetsrätt.
Avdelningen är en intern resurs som bistår andra avdelningar i verksamheten med rådgivning, internupplärning, kvalitetssäkring och utveckling av ämnesspecifikt material. Som rådgivare hos oss kommer du vara en del av ett tvärfunktionellt team som arbetar mot verksamhetens avdelningar i både Sverige och Norge. Vi rekryterar nu en person som ska arbeta på svensk sida och därför med svenskt språk och regelverk, men samtidigt ha förmågan att samarbeta med verksamhetens norska avdelningar. Vi lägger vikt vid att förstå bredden i våra leveranser. Arbetsplats är Göteborg, men tjänsten rapporterar till ledning som sitter i Larvik i Norge.

 

Arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer vara varierade, och innebär bland annat:

- Framtagning av upplärning- och ämnesmaterial, exempelvis instruktioner och mallar inom arbetsmiljöarbete
- Kvalitetssäkring av upplärning- och ämnesmaterial skapat av kollegor
- Samarbete med systemutvecklare för att hantera korrekt utveckling av våra digitala produkter och tjänster
- Internupplärning och interna utbildningar relaterat till onboarding för nyanställda och säkra vidareutveckling
- Bistå interna resurser med ämneskompetens

Vi söker dig som

- Trivs med att arbeta tvärfunktionellt och i team
- Har förmågan att arbeta självständigt och systematiskt
- Är lösningsorienterad och kan kombinera kvalitet med effektiv progression, samt är ansvarstagande för detta i små och stora projekt

 

Krav på utbildning och erfarenhet

- Relevant högre utbildning inom arbetsmiljö och/eller arbetsrätt
- Praktisk erfarenhet från systematiskt arbetsmiljöarbete, antingen som ledare, inom företagshälsa, rådgivare eller liknande
- God förståelse för regelverk, gärna med erfarenhet från arbetsmiljölagen
- God förståelse för arbetsmiljöbranschen, gärna med erfarenhet från flera branscher
- Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift samt god förståelse för norska
- God förmåga att vägleda andra och ge upplärning
- Goda datakunskaper 
- Erfarenhet av arbete i Officepaketet

Vi erbjuder

- Möjlighet att jobba med ett starkt varumärke
- En ambitiös och stabil arbetsgivare med långsiktiga målsättningar
- Bra pensionsförsäkring

Vår kultur och värdegrund är stark, vi har högt i tak – och det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs och känner ett engagemang, vi vill leva som vi lär.



Ansökan 

Vi ber dig inkomma med personligt brev och CV så snart som möjligt. Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras i samband med anställning. Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Marius Haugerud Karlsen på marius.karlsen@avonova.no / +47 97726208.

Vi är medlemmar i Almega Vårdföretagarna med kollektivavtal med Vårdförbundet, Akademikerförbunden, Läkarförbundet och Vision.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Aditro Logistics Staffing AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Aditro Logistics Staffing AB .

Bilmekaniker Göteborg

Verkstadsmekaniker/Verkstadstekniker
Läs mer Maj 10
Nytt
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gånger i månaden!

Arbetsuppgifter
Nu söker vi efter dig med ett brinnande intresse för bilar och tidigare erfarenhet av att arbeta som bilmekaniker. Här möts du av en arbetsplats med högt i tak där du kommer få arbeta med allt ifrån service till felsökning och reparation. Vid säsong kan det även förekomma däckskifte. Arbetsplatsen är belagd på centrala Hsingen och arbetstiden är förlagd på dagtid, mån-fre. Arbetsplatsen präglas av god gemenskap och familjär känsla, därav lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker någon som är självgående och med en positiv attityd.

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av kund på en tillsvidareanställning där 6 månaders provanställning tillämpas.

Placeringsort: Centrala Hisingen
Arbetstid: måndag – fredag, dagtid
Omfattning: Heltid

Din profil
För att lyckas i rollen som bilmekaniker hos vår kund tror vi du har ett hjärta som klappar extra mycket för bilar. Troligtvis har du några års erfarenhet i branschen alternativt utbildning inom fordon. Viktigast av allt är att du har rätt inställning och atittyd där laget går före jaget. Eftersom du kommer jobba i ett litet och sammansvetsat team och ha mycket kundkontakt lägger vi stor vikt vid att du har en god social förmåga och har lätt för att sammarbeta. Då en dag kan variera med allt från service till reparation och däckskifte ser vi gärna att du är flexibel, ansvarsfull och självgående.

Kvalifikationer för tjänsten:
- Svenska i tal och skrift.
- Tidigare erfarenhet som mekaniker alt utbildning.
- B-körkort.

Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Rekryering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Innesäljare till kund i centrala Göteborg!

Innesäljare
Läs mer Maj 3
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med.

Vi erbjuder dig:
Stor möjlighet till personlig utveckling genom alla våra olika kundsamarbeten samt vårt nätverk inom logistikbranschen.
Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap och du kommer under din anställning att ha en nära kontakt med din konsultchef.
Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på bland annat träningskort och behandlingar.

Arbetsuppgifter
Är du en målmedveten person som drivs av att jobba resultatinriktat med mycket sociala kontakter? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi söker fler innesäljare till vår kund verksam inom elbranschen som håller till i fräscha lokaler i centrala Göteborg. Du kommer att erbjudas en trivsam arbetsplats och varierande roll som bjuder på många spännande utmaningar.

Din roll:
-Via telefon kontakta nya och befintliga kunder för att sälja elavtal eller andra tilläggstjänster.
-Utföra tillhörande administration i system samt ansvara för uppföljning av kunder.
-Arbeta mot att överträffa både individuella och gemensamma mål för avdelningen.
-Du kommer att ingå i ett engagerat team samt få kontinuerlig coachning och uppföljning.

Placering: Göteborg
Arbetstider: Mån-fredag, dagtid.
Omfattning: Heltid


Din profil
Först och främst tror vi att du är en person med stor vinnarinstinkt , social kompetens och en positiv inställning! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv. Vi tror också att du drivs av att göra det lilla extra för att leverera ett bemötande i toppklass samt har en fallenhet för att skapa goda kundrelationer. Dina kunskaper i Svenska är flytande i tal och skrift och du är trygg med att arbeta med dator och telefon som arbetsverktyg. Tidigare erfarenhet av försäljning och liknande roll är meriterande.

Du erbjuds en trivsam arbetsplats med högt i tak. Utöver en fast grundlön erbjuds du även ett tilltalande bonussystem. Under din start kommer du få en introduktion samt en kortare utbildning.

Ansök nu

Nu söker vi lastbilschaufför till kommande uppdrag i Göteborg!

Bussförare/Busschaufför
Läs mer Maj 10
Nytt
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har.

Arbetsuppgifter
Vi söker nu en driven person för kommande behov som vill arbeta heltid eller deltid som lastbilschaufför. Vi söker dig som har C/CE-körkort och erfarenhet från att köra lastbil. Du kanske redan jobbar som chaufför i dagsläget och är sugen på nya utmaningar.

Arbetstiderna är vardagar både dag och kväll. För att trivas som konsult ska man även vara flexibel och tycka att det är roligt att jobba hos olika kunder med olika arbetsuppgifter.

Omfattning: Heltid/Deltid
Ort: Göteborg med omnejd


Din profil
Vi söker dig som:

- Har C/CE-körkort
- Har stor körvana
- Kan arbeta självständigt
- Noggrann
- Ansvarsfull
- Har hög arbetsmoral

Vill du bli en del av vårt företag? Tveka då inte att skicka in din ansökan till oss då urval sker löpande!

Ansök nu

Lagermedarbetare med erfarenhet till kund i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Maj 10
Nytt
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gången i veckan!

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete och söker ett långsiktigt arbete där du kan fortsätta utvecklas och växa på företaget? I så fall har du kommit helt rätt! Just nu söker vi lagermedarbetare till kunder i Göteborg med omnejd. Som lagermedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift plock och pack och sortering av gods. Det är viktigt att du är van vid att arbeta på lager sedan tidigare och kan jobba bra i både team och självständigt för att klara av högt uppsatta mål. Arbetet passar dig som trivs i att arbeta med kroppen och har lätt för att arbeta metodiskt, är noggrann och ser vad som behöver göras. Vid en anställning kommer du bli anställd som ambulerande konsult och uthyrd till någon av våra kunder i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att:
- packa och plocka varor
- ta emot leveranser
- sortering

Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg med omnejd (Torslanda, Mölnlycke, Landvetter)
Arbetstid: Dagtid, måndag - fredag


Din profil
För rollen som lagermedarbetare söker vi dig med ett genuint intresse för lagerbranschen och en stor vilja att utvecklas. Det är även viktigt att du tar ansvar och vill göra rätt för dig, är noggrann och kan arbeta efter högt uppsatta mål. För att trivas i rollen som lagermedarbetare tror vi också att du har en positiv inställning och har viljan att lära dig mer samt att du är professionell i din yrkesroll och kan representera vårt varumärke på bästa sätt. För rätt person finns det goda möjligheter till utveckling!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- ha truckkort
- behärska svenska obehindrat i både tal och skrift
- ha erfarenhet av lagerarbete

Det är även meriterande om du:
- har B-körkort och tillgång till bil

Låter det som du har kommit rätt? Tveka i så fall inte på att söka! Eftersom tillsättning sker löpande ser vi fram emot att få din ansökan redan idag!

Ansök nu

Lagermedarbetare med erfarenhet till kund i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Apr 24
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gången i veckan!

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete och söker ett långsiktigt arbete där du kan fortsätta utvecklas och växa på företaget? I så fall har du kommit helt rätt! Just nu söker vi lagermedarbetare till kunder i Göteborg med omnejd. Som lagermedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift plock och pack och sortering av gods. Det är viktigt att du är van vid att arbeta på lager sedan tidigare och kan jobba bra i både team och självständigt för att klara av högt uppsatta mål. Arbetet passar dig som trivs i att arbeta med kroppen och har lätt för att arbeta metodiskt, är noggrann och ser vad som behöver göras. Vid en anställning kommer du bli anställd som ambulerande konsult och uthyrd till någon av våra kunder i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att:
- packa och plocka varor
- ta emot leveranser
- sortering

Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg med omnejd (Torslanda, Mölnlycke, Landvetter)
Arbetstid: Dagtid, måndag - fredag


Din profil
För rollen som lagermedarbetare söker vi dig med ett genuint intresse för lagerbranschen och en stor vilja att utvecklas. Det är även viktigt att du tar ansvar och vill göra rätt för dig, är noggrann och kan arbeta efter högt uppsatta mål. För att trivas i rollen som lagermedarbetare tror vi också att du har en positiv inställning och har viljan att lära dig mer samt att du är professionell i din yrkesroll och kan representera vårt varumärke på bästa sätt. För rätt person finns det goda möjligheter till utveckling!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- ha truckkort
- behärska svenska obehindrat i både tal och skrift
- ha erfarenhet av lagerarbete

Det är även meriterande om du:
- har B-körkort och tillgång till bil

Låter det som du har kommit rätt? Tveka i så fall inte på att söka! Eftersom tillsättning sker löpande ser vi fram emot att få din ansökan redan idag!

Ansök nu

Lagermedarbetare till kund i Mölnlycke!

Lagerarbetare
Läs mer Maj 10
Nytt
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Arbetsuppgifter
Nu söker vi lagerarbetare till vår kund i Mölnlycke. I rollen kommer du att jobba med varierande lageruppgifter såsom orderplock, inleverans och utleverans. Truckkörning förekommer till viss del och det är därför ett krav att du har truckkort A+B och ett plus om du har körvana. Arbete i kyl förekommer.

Vid en eventuell anställning kommer du bli uthyrd till kunden som konsult via Aditro Logistics Staffing. Uppdraget är långsiktigt utan slutdatum med goda möjligheter att bli övertagen hos kund.

OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Mölnlycke
ARBETSTIDER: Dagtid mån-fre.

I den här rekryteringsprocessen kommer vi att göra en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregister.


Din profil
För att vara aktuell för tjänsten får du gärna ha tidigare erfarenhet av varierat lagerarbete! Som person är du ansvarsfull, noggrann och har goda matematiska kunskaper. Här kommer du få möjlighet att utvecklas i din roll som lagerarbetare och kan se framemot ett stabilt långsiktigt uppdrag.

Krav:
- Truckkort A1-4 och B1-4.
- Tidigare lagererfarenhet.
- Svenska - flytande i tal och skrift.
- Gymnasieexamen - bifoga intyg i ansökan.

MERITERANDE:
- Erfarenhet från arbete i kyl.
- Datakunskaper.
- Körkort och tillgång till bil.
- Engelska - goda kunskaper i tal och skrift.

Låter det som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande rekrytering så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu