Göteborg: Kundansvarig/säljare Homestyling

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundansvarig/säljare Homestyling i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2021-12-15 // Varaktighet: Heltid

Vi söker en kundansvarig säljare för homestyling.
Tjänsten innebär att man arbetar självständigt gentemot mäklarkontor och privat personer.
Som person ska du vara glad, positiv och lyhörd för kundernas behov och förväntningar. Jobbet innefattar mycket kundkontakt vilket gör att du är social och har lätt för att ta kontakt med andra.
Du är kunnig inom inredningsområdet och kan förmedla dina tankar och förbättringsförslag på ett tydligt sätt. Det är viktigt att du precis som vi värdesätter kunderna och sätter dem främst.
Då arbetet är olika intensivt krävs det att du är flexibel och har möjlighet att arbeta längre dagar vid behov.
Du har erfarenhet av sälj och är van vid kundkontakt. Du har ett stort inredningsintresse och koll på de senaste trenderna inom inredning/design.
Körkort är ett krav.
Låter detta som ett jobb för dig? Skicka in ditt CV och personligt brev till info@bybon.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Key account manager.

Strategisk Key Account Manager till Xamera!

Läs mer Maj 15
Xamera söker en Strategisk Key Account Manager
Vill du vara med på en fantastisk tillväxtresa? Brinner du för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenheter av att bearbeta stora bolag och vill vara med och utveckla vår organisation framåt? Då kan du vara den vi söker för rollen som Strategisk Key Account Manager hos oss på Xamera!
Om Xamera
Xamera är en ledande aktör inom rekrytering av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Linköping, Göteborg och Stockholm. Vår snabbväxande organisation behöver nu stärka upp med en ambitiös och driven Key Account Manager med fokus på vårt nyöppnade Malmö-kontor men med möjlighet att utgå från våra kontor i antingen Malmö, Göteborg, Stockholm eller Linköping.
Xamera växer snabbt och har som mål att bli ett miljardbolag inom 5 år. För att lyckas med det behöver vi ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential.
Om rollen som Key Account Manager
Som Key Account Manager på Xamera kommer du att ansvara för att etablera och underhålla starka, långsiktiga relationer med våra nyckelkunder på högsta nivå, såsom inköpschefer och ledande befattningshavare och ledningsgrupper hos stora företag. Din roll innebär att du kommer att arbeta strategiskt för att förstå och möta kundens behov, skapa värde och driva affärer med hög volym. Genom att ha en djup förståelse för vad som är viktigt för våra kunder kan du hjälpa dem att uppnå sina strategiska mål och samtidigt bygga starka relationer som bidrar till att öka försäljningen och lönsamheten för både Xamera och våra kunder.
Rollen innebär att leda och styra de interna resurserna i relation till våra stora kunder. Du kommer att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande samt delta i olika marknadsaktiviteter. Med din breda affärsförståelse och erfarenhet av strategiskt arbete i tidigare roller kommer du att bidra till att stärka Xameras position på marknaden och skapa långvariga partnerskap.
Vem söker vi?
För att lyckas i rollen som Key Account Manager tror vi att du är en självständig och driven person som har förmågan att nå uppsatta mål. Du är initiativrik, öppen och ansvarstagande samt har ett affärsmässigt förhållningssätt. Du förstår vikten av samarbete och goda relationer, både internt och externt.
Vi tror att du har förmåga att skapa förtroende för ditt eget och företagets kunnande, vara lyhörd för kundens behov och kunna omsätta dessa behov i affärer. Du är van att göra kundplaner, utforma strategier samt att skapa och utveckla relationer med kundernas kontaktpersoner.
Du har relevant högskole/universitetsutbildning och arbetslivserfarenhet samt säljerfarenhet inom tjänsteförsäljning. Vi förväntar oss att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Vi söker dig som:
Har minst 5 års erfarenhet av strategiskt arbete, gärna med inslag av B2B-försäljning.
Har erfarenhet av att arbeta med nyckelkunder och att bygga långsiktiga relationer.
Har stark kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska.
Har en högskoleutbildning inom försäljning, ekonomi eller liknande (meriterande).
Är driven och resultatorienterad, med god förmåga att bygga och underhålla relationer.
Har affärsmässigt tänk och problemlösningsförmåga.
Är en teamplayer med en positiv attityd.

Vad erbjuder vi?
En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher.
En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team.
Möjligheter till personlig och professionell utveckling.
En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer.
En nyckelroll på Xamera där du är med och påverkar i en spännande tillväxtmiljö.

Ansökan
Är du vår nästa Key Account Manager? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten är tänkt att starta igång efter sommaren i slutet av augusti, så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!

Ansök nu

Key Account Executive

Läs mer Maj 8
Kognic is on a mission to make everything that moves autonomous. We help AI product teams better understand their data by providing the best dataset management platform for sensor-fusion datasets. We are an ambitious team, building a global company together. We are now looking for our new Key Account Executive, want to join us?The RoleAs our Key Account Executive, you'll be the driving force behind enhancing our relationships with existing customers. This role requires proactive engagement, a deep understanding of client needs, and the ability to devise innovative solutions. We believe you will become the trusted advisor to our customers’ decision makers and other important stakeholders. You will not only manage the account, but also strategize and execute account-related plans. By leading an account team and involving company experts when needed, you will handle intricate software sales and service processes. Your role ensures software delivery and adoption for sustained account growth.
Working closely with our internal teams, you'll ensure exceptional service delivery and actively seek opportunities for upselling. If you thrive in a results-driven setting, value autonomy, and enjoy collaborating with teams and stakeholders, then this role is tailored for you!We are looking for you!We believe that you are a great communication and networking professional with a sense for structure and details. You value the concept of autonomous work, exhibit an initiative-taking and proactive attitude, and regularly spot chances for account growth and product expansion. A genuine technology interest, to be able to always be up-to-date with the latest industry trends, is a big advantage to thrive in this role. Our main office is in Gothenburg and while we prefer a candidate that is located in the Gothenburg area, we are open to you being located somewhere else in Sweden or Germany since some of our customers are located there.
We believe you have:

Experience from from managing accounts in a B2B/Enterprise sales environment


Experience from selling or delivering complex services and IT solutions


Ability to travel to conferences and visit customers in Europe and North America regularly


Fluency in English. Speaking German too? Even better!


If you also have some of the following it is a great plus:

Experience from the AD/ADAS field, or experience from Machine Learning/AI in general


Experience from the automotive or robotics industries


Experience from working in start-up/scale-up companies


Experience managing or leading teams


Why Kognic?We are in it to win, and have a lot of fun while doing it! To be part of Kognic is to be part of a purpose-driven company with strong values where we, together, create what Kognic will be tomorrow. Besides working with around 120 talented and humble people, from many different nationalities, in a fun and creative environment, we also have many other great benefits!

Working in the exciting field of AI and playing an important part in the world’s next great technological leap


A hybrid work model and an employer that prioritises life-work balance


Lots of team and office events, coming to the office is something you should want to do


Competitive salary and benefits such as, parental pay, salary exchange, great health benefits, order your own computer, place your own pension—to name a few


From our early days as a pure start-up to our current life as a scale-up, we work in a dynamic environment, which means that every day might be different from the next, but that is exactly how we want it. Kognicians all have a strong desire to explore uncharted territory and a willingness to constantly be learning.Join us!We recommend that you submit your application as soon as possible. We select and perform interviews continuously. If you have any questions regarding the position, please contact our Hiring Manager Anton Nilsson at anton.nilsson@kognic.com.
About KognicKognic was conceived in the curious minds of Daniel Langkilde and Oscar Petersson, two engineering students, who dared to dream big and help machines make sense of our messy, chaotic, and unstructured world. Kognic's pioneering dataset management solution helps companies accelerate the development of high-performing and trusted AI products, focusing on bringing the most advanced driver-assistance systems (ADAS) and autonomous driving (AD) to market.

Ansök nu

Tekniskt säljande relationskapare till RZ INM

Läs mer Apr 19
Just nu söker vi en tekniskt drivande säljaretill RZ INM i Göteborg.Missa inte chansen att bli en del av ett företag med en spännande framtid.
Arbetsuppgifter
Prospektera nya kunder
Offerter & upphandlingar
Kommunikation med intressenter
Relationsbygge med kunder
Produktmatchning
Uppföljning & support

Din profil
Gedigen erfarenhet av relationsskapande försäljning
Har grundläggande erfarenhet inom tillverkningsindustrin
Ritningslära
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Van att jobba i system
B-körkort

Som person är du en relationsbyggare med ett stort driv för att hitta bra lösningar samt ge kunden den absolut bästa servicen. Du är en självgående person som är målinriktad och drivs av nya utmaningar och förändringsprocesser.

Ansök nu

Account Manager Tillmobil Göteborg

Läs mer Mar 13
Vi letar efter en engagerad account manager för att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.

Som Inhouse Account Manager hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.

Vi söker dig som:

- Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B

- Vill utvecklas och är resultat driven

- Är ansvarsfull

- Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Ansök nu

Säljande Konsultchef

Läs mer Jan 16
Danda är mer än bara ett konsultbolag; det är en familj där varje medlem spelar en avgörande roll för vår gemensamma framgång. Vår företagskultur genomsyras av omtanke, samarbete och en ömsesidig respekt som skapar en trygg och trivsam arbetsmiljö.

Precis som i en familj är varje individ värdefull och unik. Vi strävar efter att skapa en atmosfär där varje medarbetare känner sig sedd och uppskattad. Våra teammedlemmar är inte bara kollegor; de är också vänner som stöttar varandra och delar kunskap för att främja både professionell och personlig tillväxt.

Vi tror på öppen kommunikation och lyssnar på varandras idéer och åsikter. Denna öppenhet främjar innovation och bidrar till att varje individ känner sig inspirerad att bidra med sitt bästa till våra projekt och uppdrag.

Precis som i en familj värdesätter vi varje persons välmående. Vi strävar efter en balans mellan arbete och liv och erbjuder stöd för våra medarbetares välbefinnande. Vår gemensamma framgång bygger på att varje individ kan blomstra och utvecklas.

Danda som familjärt konsultbolag är inte bara en arbetsplats, det är en plats där människor växer tillsammans och skapar varaktiga band. Vi är stolta över att vara en del av denna familj och ser fram emot att välkomna nya medlemmar som delar vår vision och värderingar.

Rollbeskrivning:

Som säljande konsultchef hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att leda och stödja ditt konsult team. Du kommer att ansvara för att utveckla och upprätthålla starka kundrelationer samtidigt som du driver försäljnings initiativ för att expandera ditt affärsområde. Din entreprenöriella anda kommer att vara en drivande kraft för att identifiera och utnyttja nya möjligheter.

Huvudsakliga Ansvarsområden:

- Proaktivt söka och utveckla nya affärsmöjligheter.

- Ansvara för försäljnings cykeln från prospektering till avslut.

- Leda och coacha konsult teamet för att maximera deras prestation och framgång.

- Upprätthålla och utveckla långsiktiga relationer med befintliga och potentiella kunder.

- Rekrytera dina egna stjärnor till ditt team och få din prägel på det hela :)

Kvalifikationer:

- Erfarenhet av framgångsrik försäljning och kundrelationer i konsultbranschen.

- Positiv och entreprenöriell approach.

- Minst 3 års erfarenhet från Konsultbranchen

Önskvärda Färdigheter:

- Stark kommunikationsförmåga.

- Förmåga att trivas i en dynamisk och snabbrörlig miljö.

- Förmåga att inspirera och motivera.

Anställning:

- Heltid

- Utgår från Stockholm/Göteborg - 100% Flexibelt och frihet i ditt arbete

- Fastlön + obegränsad bonus och en helt unik lönemodell som inte setts tidigare.

- Möjlighet att växa och börja anställa egna konsultchefer och bygga ett helt affärsområde, finns inga begränsningar hos oss.

Du kommer även ha hjälp och stöttning från personer i bolaget som varit i branschen över 15 år.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från By Bon AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från By Bon AB .

Bärhjälp, Flytta möbler

Bohags- och flyttbilsförare
Läs mer Nov 27
Vi är ett inredning/styling företag som behöver bärhjälp på timmar.
Jobbet går att kombinera med studier eller annat jobb.
Ej helg eller kvällar endast dagtid.
Jobbet är tungt och kan ibland vara stressigt.
Körkort är ett krav
Välkommen att skicka in din ansökan till oss!

Ansök nu

Bärhjälp, flytta möbler

Bohags- och flyttbilsförare
Läs mer Aug 14
Vi är ett inredning/styling företag som behöver bärhjälp på timmar.
Jobbet går att kombinera med studier eller annat jobb.
Ej helg eller kvällar endast dagtid.
Jobbet är tungt och kan ibland vara stressigt.
Körkort är ett krav
Välkommen att skicka in din ansökan till oss!

Ansök nu

Bärhjälp av möbler

Flyttkarl/Stadsbud
Läs mer Mar 27
Vi är ett inredning/styling företag som behöver bärhjälp på timmar.
Jobbet går att kombinera med studier.
Jobbet är tungt och kan ibland vara stressigt.
Välkommen att skicka in din ansökan till oss!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Inredningsstylist

Inredningsdesigner
Läs mer Nov 17
Vi söker dig med erfarenhet eller utbildning inom homestyling. Som person är du positiv, du har stort intresse för inredning och håller dig uppdaterad inom de senaste trenderna. Då arbetet är fysiskt och i högt tempo har du inga problem att kavla upp ärmarna.
Skicka in din ansökan till info@bybon.se

Ansök nu

Transport och bärhjälp

Bohags- och flyttbilsförare
Läs mer Aug 17
Vi är ett inredning/styling företag som söker flytt och bärhjälp.
Du ska köra vår lastbil samt transportera möbler och bära.
Körkort ett krav

Ansök nu