Göteborg: LIA inom sälj till Verendus

Hitta ansökningsinfo om jobbet LIA inom sälj till Verendus i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-10-17 // Varaktighet: Heltid

Kort om oss pa? Verendus

Vi på Verendus utvecklar, marknadsför och säljer webbaserade affärssystem och digitala lösningar för fritidsfordonsbranschen. Va?ra system används främst av a?terfo?rsa?ljare, verksta?der, butiker och E-handlare som a?r nischade mot just fritidsfordon.

Idag a?r vi marknadsledande i ba?de Sverige, Norge och Tyskland med o?ver 500 kunder. Vi har en stark position på marknaden och har under 2023 a?ven börjat etablerat oss i UK. Va?r ambition och övertygelse a?r att bli det marknadsledande DMS-systemet i Europa fo?r just fritidsfordonsa?terfo?rsa?ljare.

Vi har va?rt huvudkontor i Jo?nko?ping da?r vi idag a?r drygt 30 personer. Da?rifra?n bedriver vi produktutveckling, support, projektledning och fo?rsa?ljning/marknad. Vi har a?ven kontor i Go?teborg, Oslo och Ausburg. Totalt är vi ca 50 anställda. Vi som jobbar på Verendus a?r en grupp av passionerade medarbetare, alla med stort engagemang i den sta?ndiga utvecklingen av Verendus och byggandet av kund- och anva?ndarva?rde.

Vi har sedan starten 2010 haft en kraftig tillva?xt och vi ser fortsatt ljust på framtiden. 2017 fo?rva?rvades Verendus av Progrits som a?r en mjukvarukoncern med sa?te i Go?teborg. I Progrits inga?r 15 mjukvarubolag med olika nischade omra?den. Totalt a?r vi idag o?ver 250 ansta?llda i koncernen.

Vad erbjuder vi på Verendus en LIA-student?

Va?rt inga?ngsva?rde a?r att en LIA-period hos oss på Verendus ska vara givande fo?r ba?de studenten och fo?retaget. Som LIA-student kommer man fa? jobba i en inspirerande kontorsmiljö, antingen på huvudkontoret i Jo?nko?ping eller på vårt koncernkontor i Göteborg. Det kommer också finnas möjlighet till en flexibel arbetsplats med distansarbete hemifrån om det skulle passa. På våra centralt belägna kontor har vi en god stämning, en härlig gemenskap och ett högt tempo - och vi drivs av att det ska vara kul att gå till jobbet. Dagarna som man inte a?r på kontoret kommer man vara ute hos kund tillsammans med sa?ljare fra?n Verendus, eller kanske på egenhand (om man vill och vågar). Inför sin LIA-period kommer vi skräddarsy ett schema och upplägg som passar vederbo?rande.

Aktuella marknader där vi ser att en LIA-student kan vara med och lära sig och bidra på är Sverige, Norge Tyskland och/eller Storbritannien. Vilken marknad som passar just dig kommer vi gemensamt fram till.

Fokuset är att man ska ta del och vara delaktig i hela eller delar av Verendus försäljningsprocess.

Insikt och la?ra sig Verendus produkter och tja?nster - prima?r

Insikt och la?ra sig o?vriga koncernens produkter och tja?nster - sekunda?r

Insikt och la?ra sig, samt till viss del a?ven utfo?ra Verendus fo?rsa?ljningsprocess.
Processens delar:
- Prospektering av nya kunder
- Bokning av kundbeso?k
- Genomfo?ra kundbeso?k tillsammans med handledare/befintlig sa?ljare
- Genomfo?r egna kundbeso?k (om man ka?nner sig redo fo?r det)
- Offerering till kund
- Uppfo?ljning / Presentation av offert/lo?sning
- Kontraktskrivning
- Onboarding / utbildning av kund
- Uppfo?ljning / kundva?rd

Vara delaktig i interna sa?ljmo?ten

Vara delaktig i interna marknadsmo?ten

Vara delaktig i interna mo?ten som ro?r produktutveckling

Vara delaktig på branschmässor

Vem so?ker vi?

Vi ser framfo?r oss en driven, prestigelo?s och affa?rsma?ssig student. Du ser mo?jligheter och a?r kreativ avseende hur du agerar fo?r att nå uppsatta ma?l. Du vill frama?t, är social och gillar att tra?ffa ma?nniskor, ba?de kunder och kollegor.

Du beho?ver inte ha en tidigare erfarenhet fra?n fo?rsa?ljning men det a?r sa?klart ett plus.

Vi va?rderar ”grit”; nyfikenhet och engagemang, ho?gt i Verendus och hela koncernen, vilket a?r tre egenskaper vi tror att du har fo?r att trivas och må bra hos oss. Just va?lma?ende sta?r ho?gt upp på va?r agenda.

Verendus och Progrits koncernen har erfarenhet av LIA-studenter

Vi har erfarenhet att hantera och ta han om LIA-studenter, både från IHM och andra Yrkeshögskolor. Vi sätter stort värde i detta och flera av studenterna har fått jobba och jobbar kvar i Verendus eller något av våra systerbolag.

Är man intresserad av att la?gga sin LIA-period hos oss sa? kontakta:

Oscar Bjo?rsell - Fo?rsa?ljningschef Verendus oscar.bjorsell@verendus.se / 0760-140898

La?s ga?rna mer om oss pa? va?r hemsida www.verendus.se eller sociala medier, LinkedIn, Facebook eller Instagram.

En del av Progrits

Verendus är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt private equity bolag med stort intresse för tech-sektorn.



Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Account Manager till Region Väst Svea Bank

Läs mer Maj 17
Vi söker nu en engagerad och målmedveten Account Manager för vår fordonssatsning till Region Väst/Göteborg som vill vara med på vår resa mot att erbjuda de bästa betal- och finansieringslösningarna. Har du ett starkt affärsfokus, gör det där lilla extra och har en inneboende nyfikenhet? Brinner du för att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer? Då kan den här rollen vara något för dig!Om rollen I rollen som Account Manager inom vårt affärsområde Payments kommer du att ha ansvar för försäljningen i Region Väst – Göteborg med omnejd. Huvudfokus kommer ligga på att prospektera och ta in nya kunder men även att utveckla våra befintliga kundrelationer. De bolag du arbetar mot har högt driv och framåtanda, och vi strävar alltid efter att vara en närvarande partner vad gäller arbetet att vidareutveckla våra produkter för att maximera kundens nytta av våra finansiella tjänster. I arbetet ingår därför att du är proaktiv i din roll, och fysiska kundmöten är en stor del av din vardag. Du har i rollen som Account Manager hos oss stort eget ansvar för att planera och strukturera ditt arbete och rollen är mycket självständig, med det finns alltid stöd att hämta från din chef och kollegor. Eftersom rollen innefattar resor inom regionen ser vi att du som visar intresse för tjänsten gärna utgår från Västra Sverige/Göteborg med omnejd. Vem är du? Vi tror att du som söker har en stor nyfikenhet, är lyhörd för att förstå kundernas sida och som drivs av att nå dina mål. Du är skicklig på att ta in och omvandla information på ett sätt som skapar mervärde, hela tiden med affären i fokus, där din lösningsfokuserade inställning bidrar till att du ser möjligheter där andra ser problem. En god förmåga att anpassa dig efter situationen och bemöta olika personer på rätt sätt för dem är en viktig del i den här rollen. Då du dagligen har många kontaktytor, både internt och externt, tror vi du är utåtriktad och har en lättsam inställning till olika möten där du på ett professionellt och naturligt sätt kommunicerar med såväl dina kunder som kollegor. Vidare har du god förmåga att strukturera och prioritera din tid och ditt arbete väl, då du i rollen kommer kunna få stor frihet under ansvar.
Erfarenhet och kvalifikationer:
God förståelse för eller vilja att sätta dig in i vår affär
Med fördel erfarenhet från en kundorienterad/säljande roll
Utbildning från IHM eller liknande inom försäljning är meriterande
Meriterande med erfarenhet av CRM-system
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
B-körkort

Om SveaSvea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna.Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Sanna Löfgren på sanna.lofgren@svea.com. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Maj 14
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på resan!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Account Manager at Mimbly ????

Läs mer Maj 13
About the role:
Stepping into an ambitious phase, Mimbly is eager to enter international markets and is looking for an Account Manager to join their journey. In this role, pivotal for expansion, the focus is on broadening client bases and managing distribution networks beyond Sweden. Mimbly, known for its innovative water recycling and microplastic filtrationtechnology, is at an excitingpoint where your contribution can significantly impact a sustainable future. This is a chance to join a team where innovation meets purpose, creating eco-friendly solutions for global challenges.
Your future responsibilities:
As the forefront of Mimbly's international ambitions, you'll among other:
Secure new clients and distribution partners globally.
Strengthen relationships with international distributors.
Ensure product innovations are effectively communicated to clients, aligning closely with R&D.
Navigate through extended sales processes strategically, from negotiations to value propositions.

We're looking for someone who:
Is experienced in international sales and distribution, ideally within sectors like laundry, hotel, healthcare, or facility management.
Can boast a robust international distributor network with a technical interest to bridge R&D and clients.
Communicates flawlessly in English. Also, it'svery meritorious if you have French, Spanish, German, or English as your native language.
Is outgoing, collaborative, and driven, thriving in a dynamic, flat organizational structure.

Additional information:
Start: Flexible.
Location: Based in Gothenburg, with the possibility of working remote occasionally.
Scope: Full-time
Type of Employment: Permanent, starting with a probation period.

About Mimbly:
At Mimbly we design and develop sustainable laundry solutions. We want to have an impact on the world by saving water(s), energy and microplastics. Mimbly’s first product, the Mimbox is a connected device and add-on solution for professional laundry machines that saves energy, recycles water and stops the microplastics released when washing textiles from entering our waterways and oceans.
We believe that sustainable solutions will become a part of our everyday lives, it is up to us to develop new concepts to be better than the products of today. We want to have an impact by saving water, energy and microplastics all around the world.
We're a passionate team of 13 and growing, and we are committed to building a world-class team to scale with us.
About Wrknest: At Wrknest, we take a different approach. Believing in constant innovation and the pursuit of new opportunities, we set out to redefine recruitment. In an era of rapid digital evolution, staying relevant means being adaptable. We look beyond resumes, focusing on potential and offering tailored upskilling to meet the needs of the moment. Discover more about how we match unique talents with opportunities at www.wrknest.se.

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Maj 7
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på vår resa!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Läs mer Apr 19
Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar.
Om rollen
Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna
Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager
Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager
Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners
Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder.
Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce)

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också:
Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare
Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B

Vi erbjuder:
- En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar
-En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt
- Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen

I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila hanne@rubino.se.
Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Verendus System AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Verendus System AB .

Developer to SaaS Company!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Okt 24
Are you eager to start working as a developer at a strong product company? Do you fantasise about great code, like to solve problems, and want good colleagues that you can trust and have fun with?

With us, you will have the opportunity to develop new functionality in the most used business system in the recreational vehicle industry - an industry that is growing and that is filled with opportunities. We work to provide an environment where we can apply the latest and most exciting technologies to take our product to the next level.

About you

To enjoy and thrive in a role as a Developer at Verendus, you should be curious, engaged, and full of initiative. Together with your team, you will be responsible for managing and further developing our existing GraphQL/Node.js back-end. We’re building the foundations of something truly big - so you hopefully have experience in writing clean, functional code on the back- and front-end. You will also be testing and fixing bugs or other coding issues across the full stack.

We would like you to have:

- Professional experience with Javascript / TypeScript / Node / NestJs
- Knowledge of relational database design principles
- Familiar and comfortable with My / MongoDB / Redis
- Knowledge of GraphQL / Apollo / Kubernetes is a merit


In addition to this, it’s important that you can find the right balance between the perfect code and what is required at the time.

Our office is located in Jönköping, but you also have the flexibility to work from home or from our (Progrits) office in Gothenburg. However, it would be fun if you are open to go to Jönköping sometimes to hang out with your colleagues there.

About us

At Verendus, we work in teams driven by clear initiatives. We believe in a culture where we as a team are allowed to work towards clear goals with a focus on outcomes. Collaboration is an incredibly important part of this role, as you work closely with your colleagues. Together, we set goals, develop solutions and follow up the result.

Do you value team spirit, innovation, openness and simply having fun at work? These are areas that we who work at Verendus value highly. We believe in a strong team with prosperous and committed colleagues - which in turn creates satisfied customers. Everyone is happy!

Do you want to know more?

If you want to know more about Verendus and if this role may be something for you - contact Henrik Gerdin, Head of Product at (henrik@verendus.se) and we will find a time to see you to talk further. Feel free to read more about Verendus on our website or here on our career site.

About Verendus

Verendus is the market-leading business system in Europe for recreational vehicle dealers. Our customers are dealers within motorhomes, caravans, boats, ATVs, jet skis and motorcycles. We are located in Sweden, Norway and Germany, with 25 colleagues working in either product management, development, sales or customer service.

Verendus mission is to help our customers reach their full potential and improve everyday life in the industry, through smart and user-friendly system solutions. We want to make it easier for our customers to provide great service so that more consumers can enjoy leisure adventures on the roads, at sea or in the mountains.

Verendus is a part of Progrits

Verendus is a part of Progrits - a Nordic software group with about ten entrepreneurial companies in the automotive, e-commerce / logistics and travel industries. We are driven by technological innovation, with the requirement that customer value is always at the center.

Progrits means increased opportunities for development both for us as a company and for you as an employee. It also means greater security as investments are made in the long term and with perseverance.

If you are like us, we believe that you want to feel meaningful at work and be part of making Verendus an even better and more fun place to work. To have fun is important - there is more to life than just work.

Ansök nu

Developer to SaaS Company!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Okt 7
Are you eager to start working as a developer at a strong product company? Do you fantasise about great code, like to solve problems, and want good colleagues that you can trust and have fun with?

With us, you will have the opportunity to develop new functionality in the most used business system in the recreational vehicle industry - an industry that is growing and that is filled with opportunities. We work to provide an environment where we can apply the latest and most exciting technologies to take our product to the next level.

About you

To enjoy and thrive in a role as a Developer at Verendus, you should be curious, engaged, and full of initiative. Together with your team, you will be responsible for managing and further developing our existing GraphQL/Node.js back-end. We’re building the foundations of something truly big - so you hopefully have experience in writing clean, functional code on the back- and front-end. You will also be testing and fixing bugs or other coding issues across the full stack.

We would like you to have:

- Professional experience with Javascript / TypeScript / Node / NestJs
- Knowledge of relational database design principles
- Familiar and comfortable with My / MongoDB / Redis
- Knowledge of GraphQL / Apollo / Kubernetes is a merit


In addition to this, it’s important that you can find the right balance between the perfect code and what is required at the time.

Our office is located in Jönköping, but you also have the flexibility to work from home or from our (Progrits) office in Gothenburg. However, it would be fun if you are open to go to Jönköping sometimes to hang out with your colleagues there.

About us

At Verendus, we work in teams driven by clear initiatives. We believe in a culture where we as a team are allowed to work towards clear goals with a focus on outcomes. Collaboration is an incredibly important part of this role, as you work closely with your colleagues. Together, we set goals, develop solutions and follow up the result.

Do you value team spirit, innovation, openness and simply having fun at work? These are areas that we who work at Verendus value highly. We believe in a strong team with prosperous and committed colleagues - which in turn creates satisfied customers. Everyone is happy!

Do you want to know more?

If you want to know more about Verendus and if this role may be something for you - contact Henrik Gerdin, Head of Product at (henrik@verendus.se) and we will find a time to see you to talk further. Feel free to read more about Verendus on our website or here on our career site.

About Verendus

Verendus is the market-leading business system in Europe for recreational vehicle dealers. Our customers are dealers within motorhomes, caravans, boats, ATVs, jet skis and motorcycles. We are located in Sweden, Norway and Germany, with 25 colleagues working in either product management, development, sales or customer service.

Verendus mission is to help our customers reach their full potential and improve everyday life in the industry, through smart and user-friendly system solutions. We want to make it easier for our customers to provide great service so that more consumers can enjoy leisure adventures on the roads, at sea or in the mountains.

Verendus is a part of Progrits

Verendus is a part of Progrits - a Nordic software group with about ten entrepreneurial companies in the automotive, e-commerce / logistics and travel industries. We are driven by technological innovation, with the requirement that customer value is always at the center.

Progrits means increased opportunities for development both for us as a company and for you as an employee. It also means greater security as investments are made in the long term and with perseverance.

If you are like us, we believe that you want to feel meaningful at work and be part of making Verendus an even better and more fun place to work. To have fun is important - there is more to life than just work.

Ansök nu

UX/Product Designer to SaaS Company!

Användbarhetsdesigner
Läs mer Sep 1
Do you want to work as a UX Designer where you will have a key role in influencing the product’s development and direction? Are you obsessed with the customer’s journey over time and how they interact with a product and company as a whole?

With us, you will have the opportunity to discover and deliver new functionality in the most used business system in the recreational vehicle industry - an industry that is growing and that is filled with opportunities.

About you

Are you curious, engaged and always full of initiative?

As a UX/Product Designer at Verendus you will have a lot of freedom and the opportunity to influence the product’s direction and development. You will work in a close collaboration with our existing product teams and various stakeholders to create a great experience for our customers. Meanwhile you will also have the opportunity to be a part of defining the UX processes at Verendus.

You will have a central role in the product development and be a true context provider. With the use of qualitative and quantitative research we continuously learn what problems to solve, and you will facilitate ideation with the team and produce valuable visuals for effective communication.

Some of your daily activities:

- Planning and conducting product discovery to continuously learn about our customers goals and needs.
- Analyzing and documenting research findings to identify insights and enable effective communication with relevant stakeholders and team members.
- Processing ideas from the wireframe stage into a final design, including prototypes and animation.
- Facilitate sessions for ideation and problem-solving together with our product teams.


You most likely have a couple of years’ experience as a Product- or UX Designer, preferably from working with B2B SaaS products.

The role requires that you can communicate in Swedish and English in both speech and writing.

Our office is located in Jönköping, but you also have the flexibility to work from home or from our (Progrits) office in Gothenburg. However, we would like you to be open to go to Jönköping sometimes to hang out with your colleagues there.

About us

At Verendus, we work in teams driven by clear initiatives. We believe in a culture where we as a team are allowed to work towards clear goals with a focus on outcomes. Collaboration is an incredibly important part of this role, as you work closely with your colleagues. Together, we set goals, develop solutions and follow up the result.

Do you value team spirit, innovation, openness and simply having fun at work? These are areas that we who work at Verendus value highly. We believe in a strong team with prosperous and committed colleagues - which in turn creates satisfied customers. Everyone is happy!

Do you want to know more?

If you want to know more about Verendus and if this role may be something for you - contact Henrik Gerdin, Head of Product at (henrik@verendus.se) and we will find a time to see you to talk further. Feel free to read more about Verendus on our website or here on our career site.

About Verendus

Verendus is the market-leading business system in Europe for recreational vehicle dealers. Our customers are dealers within motorhomes, caravans, boats, ATVs, jet skis and motorcycles. We are located in Sweden, Norway and Germany, with 25 colleagues working in either product management, development, sales or customer service.

Verendus mission is to help our customers reach their full potential and improve everyday life in the industry, through smart and user-friendly system solutions. We want to make it easier for our customers to provide great service so that more consumers can enjoy leisure adventures on the roads, at sea or in the mountains.

Verendus is a part of Progrits

Verendus is a part of Progrits - a Nordic software group with about ten entrepreneurial companies in the automotive, e-commerce / logistics and travel industries. We are driven by technological innovation, with the requirement that customer value is always at the center.

Progrits means increased opportunities for development both for us as a company and for you as an employee. It also means greater security as investments are made in the long term and with perseverance.

If you are like us, we believe that you want to feel meaningful at work and be part of making Verendus an even better and more fun place to work. To have fun is important - there is more to life than just work.

Ansök nu

Developer to SaaS Company!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Sep 1
Are you eager to start working as a developer at a strong product company? Do you fantasise about great code, like to solve problems, and want good colleagues that you can trust?

With us, you will have the opportunity to develop new functionality in the most used business system in the recreational vehicle industry - an industry that is growing and that is filled with opportunities. We work to provide an environment where we can apply the latest and most exciting technologies to take our product to the next level.

About you

To enjoy and thrive in a role as a Developer at Verendus, you should be curious, engaged, and full of initiative. Together with your team, you will be responsible for managing and further developing our existing GraphQL/Node.js back-end. We’re building the foundations of something truly big - so you hopefully have experience in writing clean, functional code on the back- and front-end. You will also be testing and fixing bugs or other coding issues across the full stack.

We would like you to have:

- Professional experience with Javascript / TypeScript / Node / NestJs
- Knowledge of relational database design principles
- Familiar and comfortable with My / MongoDB / Redis
- Knowledge of GraphQL / Apollo / Kubernetes is a merit


In addition to this, it’s important that you can find the right balance between the perfect code and what is required at the time.

Our office is located in Jönköping, but you also have the flexibility to work from home or from our (Progrits) office in Gothenburg. However, it would be fun if you are open to go to Jönköping sometimes to hang out with your colleagues there.

About us

At Verendus, we work in teams driven by clear initiatives. We believe in a culture where we as a team are allowed to work towards clear goals with a focus on outcomes. Collaboration is an incredibly important part of this role, as you work closely with your colleagues. Together, we set goals, develop solutions and follow up the result.

Do you value team spirit, innovation, openness and simply having fun at work? These are areas that we who work at Verendus value highly. We believe in a strong team with prosperous and committed colleagues - which in turn creates satisfied customers. Everyone is happy!

Do you want to know more?

If you want to know more about Verendus and if this role may be something for you - contact Henrik Gerdin, Head of Product at (henrik@verendus.se) and we will find a time to see you to talk further. Feel free to read more about Verendus on our website or here on our career site.

About Verendus

Verendus is the market-leading business system in Europe for recreational vehicle dealers. Our customers are dealers within motorhomes, caravans, boats, ATVs, jet skis and motorcycles. We are located in Sweden, Norway and Germany, with 25 colleagues working in either product management, development, sales or customer service.

Verendus mission is to help our customers reach their full potential and improve everyday life in the industry, through smart and user-friendly system solutions. We want to make it easier for our customers to provide great service so that more consumers can enjoy leisure adventures on the roads, at sea or in the mountains.

Verendus is a part of Progrits

Verendus is a part of Progrits - a Nordic software group with about ten entrepreneurial companies in the automotive, e-commerce / logistics and travel industries. We are driven by technological innovation, with the requirement that customer value is always at the center.

Progrits means increased opportunities for development both for us as a company and for you as an employee. It also means greater security as investments are made in the long term and with perseverance.

If you are like us, we believe that you want to feel meaningful at work and be part of making Verendus an even better and more fun place to work. To have fun is important - there is more to life than just work.

Ansök nu

Developer to SaaS Company!

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Aug 8
Are you eager to start working as a developer at a strong product company? Do you fantasise about great code, like to solve problems, and want good colleagues that you can trust?

With us, you will have the opportunity to develop new functionality in the most used business system in the recreational vehicle industry - an industry that is growing and that is filled with opportunities. We work to provide an environment where we can apply the latest and most exciting technologies to take our product to the next level.

About you

To enjoy and thrive in a role as a Developer at Verendus, you should be curious, engaged, and full of initiative. Together with your team, you will be responsible for managing and further developing our existing GraphQL/Node.js back-end. We’re building the foundations of something truly big - so you hopefully have experience in writing clean, functional code on the back- and front-end. You will also be testing and fixing bugs or other coding issues across the full stack.

We would like you to have:

- Professional experience with Javascript / TypeScript / Node / NestJs
- Knowledge of relational database design principles
- Familiar and comfortable with My / MongoDB / Redis
- Knowledge of GraphQL / Apollo / Kubernetes is a merit


In addition to this, it’s important that you can find the right balance between the perfect code and what is required at the time.

About us

At Verendus, we work in teams driven by clear initiatives. We believe in a culture where we as a team are allowed to work towards clear goals with a focus on outcomes. Collaboration is an incredibly important part of this role, as you work closely with your colleagues. Together, we set goals, develop solutions and follow up the result.

Do you value team spirit, innovation, openness and simply having fun at work? These are areas that we who work at Verendus value highly. We believe in a strong team with prosperous and committed colleagues - which in turn creates satisfied customers. Everyone is happy!

Do you want to know more?

If you want to know more about Verendus and if this role may be something for you - contact Henrik Gerdin, Head of Product at (henrik@verendus.se) and we will find a time to see you to talk further. Feel free to read more about Verendus on our website or here on our career site.

About Verendus

Verendus is the market-leading business system in Europe for recreational vehicle dealers. Our customers are dealers within motorhomes, caravans, boats, ATVs, jet skis and motorcycles. We are located in Sweden, Norway and Germany, with 25 colleagues working in either product management, development, sales or customer service.

Verendus mission is to help our customers reach their full potential and improve everyday life in the industry, through smart and user-friendly system solutions. We want to make it easier for our customers to provide great service so that more consumers can enjoy leisure adventures on the roads, at sea or in the mountains.

Verendus is a part of Progrits

Verendus is a part of Progrits - a Nordic software group with about ten entrepreneurial companies in the automotive, e-commerce / logistics and travel industries. We are driven by technological innovation, with the requirement that customer value is always at the center.

Progrits means increased opportunities for development both for us as a company and for you as an employee. It also means greater security as investments are made in the long term and with perseverance.

If you are like us, we believe that you want to feel meaningful at work and be part of making Verendus an even better and more fun place to work. To have fun is important - there is more to life than just work.

Ansök nu