Göteborg: Key Account Manager till Com7

Hitta ansökningsinfo om jobbet Key Account Manager till Com7 i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-28 // Varaktighet: Heltid

Är du vår nästa Key Account Manager?

Com7 erbjuder en spännande möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt företag inom telekombranschen! Hos Com7 strävar vi efter att ge våra kunder en minnesvärd upplevelse, övertygade om att nöjda kunder är nyckeln till stark tillväxt. Vi letar nu efter en driven, kommunikativ och kundorienterad Key Account Manager att ansluta till vårt team i Göteborg, beläget i Sisjön.

Som Key Account Manager kommer du att vara central för vår tillväxt, arbeta med företag för att erbjuda skräddarsydda kommunikationslösningar inom främst telefoni, men även IT och copy. Du är en mästare på att boka möten, trivs att arbeta i ett högt tempo och har en stark vilja att göra affärer! Du är van att arbeta mot uppsatta mål och budget. Att utveckla och vårda dina kundkontakter är din främsta styrka. Du arbetar med hela säljprocessen från start till mål. Tjänsten är mycket kundorienterad och du kommer att besöka dina kunder kontinuerligt i Göteborgsområdet.



Vem söker vi?

Com7 söker dig som har ett starkt driv och vilja att alltid prestera samt förstår innebörden av ett gediget arbete. Vi tror att din inställning och engagemang kommer att vara nyckeln till hur du kommer att lyckas i din roll. Kvalitet är något som vi efterfrågar och premierar. Med kvalitet kommer vi få lojala och återkommande kunder och därmed större tillväxt. Det är av stor vikt att du är duktig på att kommunicera och att knyta och vårda långsiktiga relationer.

Vi efterfrågar:

- Erfarenhet av B2B-försäljning inom telekom.

- Har arbetat med hela säljprocessen, boka kundmöten, hantera behovsanalys, offerering och avslut.

- Passionerad av att leverera resultat och att överträffa förväntningar

- Ansvarsfull och noggrann, du levererar kvalitet!

- Kundfokuserad och serviceminded - du sätter kunden i fokus

- Är kommunikativ med goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

- Genomförd gymnasieutbildning, säljutbildning är meriterande



Vad kan Com7 erbjuda dig

Vi är medvetna om att framgång är resultatet av kunskap, engagemang, en trivsam arbetsmiljö och en möjlighet att utvecklas. Hos oss får du vara med och påverka arbetet med att ge våra kunder den bästa kundupplevelsen. Com7 arbetar aktivt med att utveckla och stötta sina medarbetare genom kontinuerlig coaching och utbildningar.



- En plats i en flexibel, prestigelös organisation som präglas av stark teamkänsla, högt engagemang och mycket glädje där din kompetens kommer att göra skillnad.

- Goda utvecklingsmöjligheter och löpande utbildningar

- Kontorstider 8-17 med möjlighet till Flex

- Pensionsavsättning

- Friskvårdbidrag

- 25 dagars semester

- Mycket god grundlön med provision

- Placeringsort Göteborg

- Stark teamkänsla, vi hittar på mycket kul tillsammans såsom After work, resor samt events med kunderna

Du kan läsa mer om Com7 på deras hemsida www.com7.se

Vi intervjuar löpande och tillsättning av tjänsten kommer att bli runt februari månad. Bakgrundskontroller kommer att göras på slutkandidater.

I denna rekrytering har Com7 valt att samarbeta med DocuPartner. Vid frågor om tjänsten eller processen ska dessa riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på 070-825 08 10 alternativt linda.strom@docupartner.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Key account manager.

Tekniskt säljande relationskapare till RZ INM

Läs mer Apr 19
Just nu söker vi en tekniskt drivande säljaretill RZ INM i Göteborg.Missa inte chansen att bli en del av ett företag med en spännande framtid.
Arbetsuppgifter
Prospektera nya kunder
Offerter & upphandlingar
Kommunikation med intressenter
Relationsbygge med kunder
Produktmatchning
Uppföljning & support

Din profil
Gedigen erfarenhet av relationsskapande försäljning
Har grundläggande erfarenhet inom tillverkningsindustrin
Ritningslära
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift
Van att jobba i system
B-körkort

Som person är du en relationsbyggare med ett stort driv för att hitta bra lösningar samt ge kunden den absolut bästa servicen. Du är en självgående person som är målinriktad och drivs av nya utmaningar och förändringsprocesser.

Ansök nu

Account Manager Tillmobil Göteborg

Läs mer Mar 13
Vi letar efter en engagerad account manager för att komplettera vårt B2B-team. På vårt företag arbetar vi proaktivt för att guida våra kunder genom att effektivisera och förenkla deras kommunikation. Vi strävar alltid efter att leverera en service i världsklass och vi vill att du ska vara med på den resan.

Som Inhouse Account Manager hos oss kommer du att hantera både små och medelstora företag genom telefonkontakter. Din roll innebär att du kommer att arbeta både med befintliga kunder och att expandera vår kundbas genom att hitta nya affärsmöjligheter. Detta är en autonom roll som kräver förmågan att skapa och upprätthålla långsiktiga relationer med våra kunder och se till att de blir väl omhändertagna. Vårt kontor ligger centralt i Göteborg, vilket ger en fantastisk arbetsmiljö och möjlighet till lättillgängliga kommunikationsvägar.

Vi söker dig som:

- Som har sålt kommunikationslösningar inom B2B

- Vill utvecklas och är resultat driven

- Är ansvarsfull

- Är självgående, gillar att ta ansvar och har självinsikt

Ansök nu

Säljande Konsultchef

Läs mer Jan 16
Danda är mer än bara ett konsultbolag; det är en familj där varje medlem spelar en avgörande roll för vår gemensamma framgång. Vår företagskultur genomsyras av omtanke, samarbete och en ömsesidig respekt som skapar en trygg och trivsam arbetsmiljö.

Precis som i en familj är varje individ värdefull och unik. Vi strävar efter att skapa en atmosfär där varje medarbetare känner sig sedd och uppskattad. Våra teammedlemmar är inte bara kollegor; de är också vänner som stöttar varandra och delar kunskap för att främja både professionell och personlig tillväxt.

Vi tror på öppen kommunikation och lyssnar på varandras idéer och åsikter. Denna öppenhet främjar innovation och bidrar till att varje individ känner sig inspirerad att bidra med sitt bästa till våra projekt och uppdrag.

Precis som i en familj värdesätter vi varje persons välmående. Vi strävar efter en balans mellan arbete och liv och erbjuder stöd för våra medarbetares välbefinnande. Vår gemensamma framgång bygger på att varje individ kan blomstra och utvecklas.

Danda som familjärt konsultbolag är inte bara en arbetsplats, det är en plats där människor växer tillsammans och skapar varaktiga band. Vi är stolta över att vara en del av denna familj och ser fram emot att välkomna nya medlemmar som delar vår vision och värderingar.

Rollbeskrivning:

Som säljande konsultchef hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att leda och stödja ditt konsult team. Du kommer att ansvara för att utveckla och upprätthålla starka kundrelationer samtidigt som du driver försäljnings initiativ för att expandera ditt affärsområde. Din entreprenöriella anda kommer att vara en drivande kraft för att identifiera och utnyttja nya möjligheter.

Huvudsakliga Ansvarsområden:

- Proaktivt söka och utveckla nya affärsmöjligheter.

- Ansvara för försäljnings cykeln från prospektering till avslut.

- Leda och coacha konsult teamet för att maximera deras prestation och framgång.

- Upprätthålla och utveckla långsiktiga relationer med befintliga och potentiella kunder.

- Rekrytera dina egna stjärnor till ditt team och få din prägel på det hela :)

Kvalifikationer:

- Erfarenhet av framgångsrik försäljning och kundrelationer i konsultbranschen.

- Positiv och entreprenöriell approach.

- Minst 3 års erfarenhet från Konsultbranchen

Önskvärda Färdigheter:

- Stark kommunikationsförmåga.

- Förmåga att trivas i en dynamisk och snabbrörlig miljö.

- Förmåga att inspirera och motivera.

Anställning:

- Heltid

- Utgår från Stockholm/Göteborg - 100% Flexibelt och frihet i ditt arbete

- Fastlön + obegränsad bonus och en helt unik lönemodell som inte setts tidigare.

- Möjlighet att växa och börja anställa egna konsultchefer och bygga ett helt affärsområde, finns inga begränsningar hos oss.

Du kommer även ha hjälp och stöttning från personer i bolaget som varit i branschen över 15 år.

Ansök nu

Key Account Manager, B2B - Privata vårdmarknaden

Läs mer Apr 25
ABENA grundades 1953 och företaget började ursprungligen som en liten leve­rantör i Aabenraa, Danmark, med ett blyg­samt produktsortiment. Idag är den danska familjeägda koncernen verksam i 11 länder, har mer än 2 000 an­ställda, återfinns på mer än 90 olika marknader runtom i världen och erbjuder ett mycket brett produktsortiment. Vi på ABENA AB i Sverige har kontor och lager både i Växjö och i Kisa. Totalt är vi ca 150 anställda. I Kisa finns även vår produktionsanläggning, där vi utvecklar och tillverkar/konverterar engångsprodukter inom papper och plast, som främst används inom områden för hygien och omvårdnad. ABENA AB ansvarar vidare för sälj- och marknadsbearbetning av främst vårdrelaterade artiklar, men även förbrukningsartiklar såsom skyddskläder, handskar, avfallshantering, engångs- och cateringartiklar, hygienpapper och rengöringsmedel. Våra kunder återfinns främst inom hälsa- och sjukvård inom offentlig sektor, samt bland grossister, detaljhandeln, industrin och flera andra branscher. Vi är ett expansivt företag som fram­gångsrikt kombinerar sin storleksmässiga styrka med ett familjeägt företags förde­lar, såsom korta beslutsvägar och flexibi­litet, för att på bästa sätt kunna svara på marknadens behov. www.abena.se


Vi söker nu en driven och erfaren Key Account Manager med ett högt affärsmannskap som aktivt vill bidra till vår fortsatta tillväxt och att stärka vår marknadsposition ytterligare. Du kommer att arbeta från hemmakontor vilket gör att bostadsort är flexibel.
 
Dina arbetsuppgifter
Som KAM för den privata vårdmarknaden kommer du att ansvara för att på ett strukturerat sätt bygga upp nya och vårda nuvarande affärsrelationer. Du kommer till viss del att samarbeta med våra säljorganisationer i övriga nordiska länder då flera av våra större kunder är verksamma i hela Norden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar:
Identifiera, utveckla och bygga starka affärsrelationer med större slutkunder samt slutkundskedjor, exempelvis större företag inom vård och omsorg. 
Vårda och utveckla befintliga kunder och marknader.
Leda hela försäljningsprocessen från initiala kontakter till offert, förhandling och avtalsskrivning.
Nära samarbete med produktchefer och andra delar av försäljningsorganisationen för att samordna försäljningsarbetet och kunna erbjuda våra kunder de bästa lösningarna för just deras behov.


Din profil
Vi söker dig som besitter ett starkt affärssinne, är resultatorienterad med ett stort eget inre engagemang och driv. Som person är du ambitiös och har en stark vilja att ständigt lära och utvecklas. Det är viktigt att du är nyfiken och lyhörd inför marknadens signaler och att du har ett genuint intresse för branschen.
 
För att lyckas i rollen ser vi att du har dokumenterad erfarenhet av kvalificerad försäljning, med fördel mot större centraliserade inköpsorganisationer. Du är också en van förhandlare. Branschkunskap är inte ett krav, men det är meriterande om du har jobbat mot den privata marknaden inom vården. Bred erfarenhet och en förmåga att framgångsrikt driva affärer är avgörande för oss.

Vi lägger stor vikt vid din förmåga att uttrycka dig i såväl tal som i skrift. Du kommunicerar på ett professionellt och strukturerat sätt. Då du kommer att ha många kontakter med våra nordiska systerorganisationer är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på engelska.
Lockas du av att arbeta i en framgångsrik internationell koncern, med stora kunder och ett starkt fokus på miljö, hållbarhet och socialt ansvar, kan vi erbjuda dig en mycket spännande tjänst.

Varmt välkommen med din ansökan!
 
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Detta är en direktanställning hos Abena som i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Pamie Berglund Moe på telefonnummer 070-428 63 87.

Ansök nu

Head of Sales

Läs mer Feb 8
Head of sales!

Längtar du efter oss? Vi längtar i alla fall efter dig! Du som vill skratta med oss, fira våra framgångar och samtidigt vara med att utmana, driva och utveckla vår affär! Vi älskar att du är snabbtänkt, modig och relationsorienterad. Vi uppskattar verkligen din förmåga att se och prata med alla typer av människor och hur du ser det som en vinst när du kan bidra till att få en annan människa att växa och känna sig på topp.

Din erfarenhet inom IT och Techbranschen ger oss verkligen en stor skjuts framåt och ditt nuvarande nätverk hjälper oss att bredda vår affär. Du imponerar varje dag med din värme, ditt driv och din affärsmässighet!

Head of sales till expansivt konsult- och rekryteringsföretag i Göteborg!



Tech Talents är ett varmt och växande konsult- och rekryteringsföretag med ingenjören i fokus!

Om rollen

Tjänsten som Head of sales passar dig som brinner för sälj och konsult/rekryteringsaffären. I rollen är du med och sätter försäljningsstrategin för regionen och arbetar mot uppsatt budget. Du har stor möjlighet att påverka hur din arbetsdag skall se ut och du ser vikten av att hålla en kontinuerlig hög aktivitetsnivå samt älskar att ta egna initiativ. Du får energi av att bygga relation med olika typer av människor och av att skapa starka band till våra befintliga såväl som nya kunder.

I rollen har du ett helhetsansvar och driver din affär från start till långsiktig relation. Du bokar kundbesök, lyssnar, förstår, kommer med proaktiva lösningar och följer upp pågående affärer.

Omkring dig har du ett team av erfarna konsultchefer och rekryterare som tillsammans med dig presenterar de bäst lämpade kandidaterna i varje givet uppdrag.

För att stärka vår närvaro på marknaden ser vi nätverkande med kunder, konsulter och studenter som en naturlig del i arbetet. Det innebär att vi syns på olika mässor, i lämpliga forum och att vi både håller i och besöker olika event.

Du har en ledarroll internt och driver försäljningen. Du kommer få möjlighet att vara delaktig i att utveckla såväl Tech Talents varumärke samt sätta en premium-stämpel i det erbjudanden vi har mot marknaden.

Hos oss är vikten av en stark laganda högre än den individuella prestationen. Tillsammans arbetar vi mot ett gemensamt mål – att hitta och matcha olika typer av ingenjörer och utvecklare till spännande bolag inom teknikbranschen.

Vi söker dig som

Har en god affärsförståelse och erfarenhet från försäljning inom konsult/rekryteringsbranschen

Du är angelägen om att nå resultat och orädd för att ta dig an olika arbetsuppgifter. Du är kreativ och duktig på att skapa smarta affärslösningar för våra kunder. Det kan innefatta att skapa upplägg kring funktions- och projektförsäljning eller utbildningsprogram till kunderna.

Du har lätt för att skapa förtroendegivande relationer med såväl konsulter som kunder. Du besitter en förmåga att se, lyssna in och fånga människors intresse. Du vet vilken arbetsinsats som krävs för att nå våra gemensamma mål. Du har i grunden en hög energinivå och är självständig i ditt arbete.

Du trivs i en snabbfotad och rörlig miljö med många kontaktytor. Då bolaget är expansivt lägger vi stor vikt på att du är en lyhörd lagspelare som värderar ett nära samarbete tillsammans med dina kollegor.

Vi ser gärna att du som söker har:

·      Tidigare erfarenhet som säljare inom konsultbranschen, alternativt inom motsvarande bransch.

·      Etablerat nätverk inom branschen

·      Är en lyhörd, engagerad och kommunikativ ledare

·      En mycket god affärsmässighet och förmåga att arbeta både kort- och långsiktigt med ett resultatorienterat förhållningssätt som driver organisationen framåt

·      En god datavana, med en god administrativ planering, noggrannhet och organisering av ditt arbete.

·      Mycket goda kunskapar i både engelska och svenska i tal och skrift

·      B-körkort

Vår företagskultur karaktäriseras av våra T.E.C.H värderingar: Together, Experience, Challenge, Happy. Vi har en hög prestigelöshet, professionalism och en stor utmaningsanda, alltid nära till beslut och med stora möjligheter att påverka.

På Tech Talents ges chansen till att arbeta i en företagskultur som präglas av högt i tak, värme och en härlig gemenskap. Vi tror på att ha roligt tillsammans, fira våra framgångar och att utmana i nya tankebanor på konsultmarknaden. 

Om ossTech Talents är ett konsult- och rekryteringsföretag för ingenjörer. Där vi är en del i deras karriär från första jobbet upp till rekrytering av ledare och tekniska chefer. Vi fokuserar på spännande uppdrag inom IT och Teknik samt att skapa goda förutsättningar för att våra konsulter ska växa i deras yrkesroller.

Vi har varit verksamma i drygt fem år och har under denna period vuxit och etablerat oss i Linköping, Jönköping, Göteborg, Malmö och Stockholm - med en tydlig tillväxtplan på etablering i ytterligare städer kommande år. Vi har förtroenden från flertalet av regionens mest attraktiva arbetsgivare för ingenjörer, detta för vårt seriösa förhållningssätt och starka erbjudande till såväl kandidat som kund. Vi brinner för att skapa värde för våra konsulter och kunder.

Tech Talents är ett dotterbolag till Vinnergi AB och ingår i en större koncern. Huvudägare är Sobro AB, en engagerad och långsiktig ägarpartner. Genom affärsglädje, fokus på företagskultur och medarbetare samt tydliga målsättningar är de med och bygger våra lönsamma företag med god tillväxt och bestående värden.

Övrig information

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Plats: Göteborg

Vill du bli en del av vårt härliga team? Varmt välkommen med din ansökan.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av ansvarig regionchef, Caroline Gärde, caroline.garde@techtalents.se, 0702507904.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Docupartner i Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Docupartner i Stockholm AB .

Account Manager inom finansiell rådgivning

Account manager
Läs mer Feb 6
Filantropens Finanshus söker en Account Manager i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Sales Representative till Filantropens Finanshus

Account manager
Läs mer Feb 6
Filantropens Finanshus söker en Sales Representative i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Sales Representative:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Sales Representative inom Finansbranschen

Account manager
Läs mer Feb 1
Filantropens Finanshus söker en Sales Representative i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Sales Representative:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder

Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess:
I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager - Filantropens Finanshus

Account manager
Läs mer Feb 1
Filantropens Finanshus söker en Account Manager i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager - Finansiell Rådgivning

Account manager
Läs mer Jan 5
Filantropens Finanshus i Göteborg söker en Account Manager

Utforska en enastående karriärmöjlighet med Filantropens Finanshus, en banbrytare inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

På Filantropens Finanshus tror vi på en harmonisk kombination av hög avkastning och äkta omtanke om människor och planeten.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Account Manager för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem är du:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Mycket attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Teamleader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Alla frågor om processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager/Teamledare

Account manager
Läs mer Dec 21
Lyft Din Karriär med Filantropens Finanshus i Göteborg!

Utforska en enastående karriärmöjlighet med Filantropens Finanshus, en banbrytare inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Varför Du Bör Välja Oss:

-
Innovativt tillvägagångssätt: På Filantropens Finanshus tror vi på en harmonisk kombination av hög avkastning och äkta omtanke om människor och planeten.



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Account Manager för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem Du Är:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi Ser Gärna Att Du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Teamleader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Alla frågor om processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.

Urval och intervjuer kommer att påbörjas vecka 1.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu