Göteborg: Account Manager inom finansiell rådgivning

Hitta ansökningsinfo om jobbet Account Manager inom finansiell rådgivning i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-06 // Varaktighet: Heltid

Filantropens Finanshus söker en Account Manager i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Account Manager till Region Väst Svea Bank

Läs mer Maj 17
Nytt
Vi söker nu en engagerad och målmedveten Account Manager för vår fordonssatsning till Region Väst/Göteborg som vill vara med på vår resa mot att erbjuda de bästa betal- och finansieringslösningarna. Har du ett starkt affärsfokus, gör det där lilla extra och har en inneboende nyfikenhet? Brinner du för att skapa och utveckla långsiktiga kundrelationer? Då kan den här rollen vara något för dig!Om rollen I rollen som Account Manager inom vårt affärsområde Payments kommer du att ha ansvar för försäljningen i Region Väst – Göteborg med omnejd. Huvudfokus kommer ligga på att prospektera och ta in nya kunder men även att utveckla våra befintliga kundrelationer. De bolag du arbetar mot har högt driv och framåtanda, och vi strävar alltid efter att vara en närvarande partner vad gäller arbetet att vidareutveckla våra produkter för att maximera kundens nytta av våra finansiella tjänster. I arbetet ingår därför att du är proaktiv i din roll, och fysiska kundmöten är en stor del av din vardag. Du har i rollen som Account Manager hos oss stort eget ansvar för att planera och strukturera ditt arbete och rollen är mycket självständig, med det finns alltid stöd att hämta från din chef och kollegor. Eftersom rollen innefattar resor inom regionen ser vi att du som visar intresse för tjänsten gärna utgår från Västra Sverige/Göteborg med omnejd. Vem är du? Vi tror att du som söker har en stor nyfikenhet, är lyhörd för att förstå kundernas sida och som drivs av att nå dina mål. Du är skicklig på att ta in och omvandla information på ett sätt som skapar mervärde, hela tiden med affären i fokus, där din lösningsfokuserade inställning bidrar till att du ser möjligheter där andra ser problem. En god förmåga att anpassa dig efter situationen och bemöta olika personer på rätt sätt för dem är en viktig del i den här rollen. Då du dagligen har många kontaktytor, både internt och externt, tror vi du är utåtriktad och har en lättsam inställning till olika möten där du på ett professionellt och naturligt sätt kommunicerar med såväl dina kunder som kollegor. Vidare har du god förmåga att strukturera och prioritera din tid och ditt arbete väl, då du i rollen kommer kunna få stor frihet under ansvar.
Erfarenhet och kvalifikationer:
God förståelse för eller vilja att sätta dig in i vår affär
Med fördel erfarenhet från en kundorienterad/säljande roll
Utbildning från IHM eller liknande inom försäljning är meriterande
Meriterande med erfarenhet av CRM-system
Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift
B-körkort

Om SveaSvea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna.Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mail. Om du har frågor om tjänsten går det bra att kontakta Sanna Löfgren på sanna.lofgren@svea.com. Urval och intervjuer sker löpande och vi önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Maj 14
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på resan!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Account Manager at Mimbly ????

Läs mer Maj 13
About the role:
Stepping into an ambitious phase, Mimbly is eager to enter international markets and is looking for an Account Manager to join their journey. In this role, pivotal for expansion, the focus is on broadening client bases and managing distribution networks beyond Sweden. Mimbly, known for its innovative water recycling and microplastic filtrationtechnology, is at an excitingpoint where your contribution can significantly impact a sustainable future. This is a chance to join a team where innovation meets purpose, creating eco-friendly solutions for global challenges.
Your future responsibilities:
As the forefront of Mimbly's international ambitions, you'll among other:
Secure new clients and distribution partners globally.
Strengthen relationships with international distributors.
Ensure product innovations are effectively communicated to clients, aligning closely with R&D.
Navigate through extended sales processes strategically, from negotiations to value propositions.

We're looking for someone who:
Is experienced in international sales and distribution, ideally within sectors like laundry, hotel, healthcare, or facility management.
Can boast a robust international distributor network with a technical interest to bridge R&D and clients.
Communicates flawlessly in English. Also, it'svery meritorious if you have French, Spanish, German, or English as your native language.
Is outgoing, collaborative, and driven, thriving in a dynamic, flat organizational structure.

Additional information:
Start: Flexible.
Location: Based in Gothenburg, with the possibility of working remote occasionally.
Scope: Full-time
Type of Employment: Permanent, starting with a probation period.

About Mimbly:
At Mimbly we design and develop sustainable laundry solutions. We want to have an impact on the world by saving water(s), energy and microplastics. Mimbly’s first product, the Mimbox is a connected device and add-on solution for professional laundry machines that saves energy, recycles water and stops the microplastics released when washing textiles from entering our waterways and oceans.
We believe that sustainable solutions will become a part of our everyday lives, it is up to us to develop new concepts to be better than the products of today. We want to have an impact by saving water, energy and microplastics all around the world.
We're a passionate team of 13 and growing, and we are committed to building a world-class team to scale with us.
About Wrknest: At Wrknest, we take a different approach. Believing in constant innovation and the pursuit of new opportunities, we set out to redefine recruitment. In an era of rapid digital evolution, staying relevant means being adaptable. We look beyond resumes, focusing on potential and offering tailored upskilling to meet the needs of the moment. Discover more about how we match unique talents with opportunities at www.wrknest.se.

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Maj 7
Cloudgruppen Göteborg flyttar till större kontor och söker just nu fler Account Managers som vill vara med på vår resa!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Tänkt startdatum: Augusti 2024
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Läs mer Apr 19
Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar.
Om rollen
Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna
Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager
Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager
Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners
Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder.
Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce)

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också:
Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare
Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B

Vi erbjuder:
- En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar
-En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt
- Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen

I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila hanne@rubino.se.
Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Docupartner i Stockholm AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Docupartner i Stockholm AB .

Sales Representative till Filantropens Finanshus

Account manager
Läs mer Feb 6
Filantropens Finanshus söker en Sales Representative i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Sales Representative:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Sales Representative inom Finansbranschen

Account manager
Läs mer Feb 1
Filantropens Finanshus söker en Sales Representative i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Sales Representative:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder

Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess:
I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager - Filantropens Finanshus

Account manager
Läs mer Feb 1
Filantropens Finanshus söker en Account Manager i Göteborg

Upptäck en spännande karriärmöjligheter med Filantropens Finanshus, en nyskapande aktör inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Sales Representative för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem vi söker:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Team Leader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Samtliga frågor gällande processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager - Finansiell Rådgivning

Account manager
Läs mer Jan 5
Filantropens Finanshus i Göteborg söker en Account Manager

Utforska en enastående karriärmöjlighet med Filantropens Finanshus, en banbrytare inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

På Filantropens Finanshus tror vi på en harmonisk kombination av hög avkastning och äkta omtanke om människor och planeten.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Din roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Account Manager för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina arbetsuppgifter inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem är du:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi ser gärna att du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Mycket attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Teamleader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Alla frågor om processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Account Manager/Teamledare

Account manager
Läs mer Dec 21
Lyft Din Karriär med Filantropens Finanshus i Göteborg!

Utforska en enastående karriärmöjlighet med Filantropens Finanshus, en banbrytare inom finanssektorn. Grundat i Malmö med en framstående filial i Stockholm, är vi övertygade om att hög avkastning och medvetenhet om människor och planet går hand i hand.

Filantropens Finanshus expanderar och öppnar upp en filial i Göteborg under Q1 - 2024



Varför Du Bör Välja Oss:

-
Innovativt tillvägagångssätt: På Filantropens Finanshus tror vi på en harmonisk kombination av hög avkastning och äkta omtanke om människor och planeten.



Din Roll som Account Manager:

Vi letar efter en engagerad och kompetent Account Manager för att ta tillvara på det stora intresset för våra produkter. Ditt arbete kommer innebära direkt kundkontakt med rådgivning om de produkter som Filantropens Finanshus erbjuder.

Filantropens Finanshus stöttar företag och privatpersoner med hållbara obligationer och finansiell rådgivning. Du kommer att ansvara för hela kundprocessen, från förberedelse till utförande och uppföljning, för att ge våra kunder bästa möjliga service. Vår personal kännetecknas av djup kunskap och driv och vi levererar hög kvalitet där kundernas nytta alltid är i fokus. Arbetsmiljön präglas av kreativitet och entreprenörsanda. Du har möjlighet att fakturera från eget bolag och ha egna ombud. En del möten bokas av externa mötesbokare, medan du själv aktivt kommer att skapa nya relationer genom proaktivt uppsökande mötesbokning.



Dina Arbetsuppgifter Inkluderar:

- Kontakta potentiella kunder och följa upp

- Genomföra kundbesök via Teams, på plats hos kund eller på kontoret

- Bibehålla relationer med befintliga kunder och bygga långsiktiga förbindelser

- Skicka offerter och skriva avtal

- Delta i företagets utveckling och driva det framåt

- Du kommer främst arbeta mot företagskunder, men även med en viss del privatkunder



Vem Du Är:

Vi söker dig med säljerfarenhet och intresse för finans, aktier och obligationer. Det är viktigt att du är social, driven, allmänbildad och målinriktad. Du är skicklig på att skapa och upprätthålla relationer och utför ditt arbete noggrant.

Det finns goda utvecklingsmöjligheter och chans att tjänsten går mot en Teamledarroll.



Vi Ser Gärna Att Du:

- Är mycket socialt kompetent

- Har målinriktad inställning och ett stort driv för personlig utveckling

- Har tidigare erfarenhet av försäljning

- Har meriterande kundregister eller etablerade relationer

- Levererar högklassig finansiell rådgivning med hög moral och etik

- Är angelägen om att lyckas och att vilja utvecklas



Filantropens Finanshus Erbjuder:

- Kontoret kommer att befinna sig i centrala Göteborg

- Attraktiv fast lön och generös provisionsstruktur

- 30 dagars semester

- Möjlighet att arbeta en viss del hemifrån

- Utmärkta utvecklingsmöjligheter, inklusive Teamleader-roll

- Partnerskap - möjlighet att fakturera från eget bolag

- Möjlighet att ha egna ombud

- Delta och påverka företagets tillväxtresa då vi befinner oss i tillväxtfas

- Pensionsavsättning

- Friskvårdsbidrag

- Kontorstider med flexibel arbetstid 9-17



Ansökningsprocess: I denna rekrytering har Filantropens Finanshus valt att samarbeta med DocuPartner AB. Alla frågor om processen bör riktas till rekryterare Linda Ström linda.strom@docupartner.se alternativt 070-925 08 10

Bakgrundskontroller samt referenser kommer att vara aktuella för slutkandidater.

Urval och intervjuer kommer att påbörjas vecka 1.



Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Ansök nu