Göteborg: Event Director sökes

Hitta ansökningsinfo om jobbet Event Director sökes i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-16 // Varaktighet: Heltid

Event Director sökes till Live Expo i Göteborg

Live Expo arrangerar mässor och konferenser och startades av personerna bakom framgångssagan Easyfairs. De fokuserar på att organisera mässor och event inom IT, digitala lösningar och andra framtidsteman.
 
Live Expo är inne i en mycket expansiv fas och söker nu en engagerad mässansvarig med gedigen erfarenhet inom marknadsföring och event. För att passa till den här rollen behöver du brinna för personliga möten, kommunikation och försäljning. Du ska även vara driven, strukturerad och orädd. På Live Expo får du möjlighet att utmana dig själv och utvecklas i en mångsidig roll där kreativitet, koncept och upplevelser är nyckelfaktorer.


Om rollen:
Som mässansvarig på Live Expo kommer du ha helhetsansvar för flera mässor per år. Du kommer att vara involverad i allt från att utforma marknadsplaner till att skapa relevant innehåll och genomföra evenemangen. Du kommer att arbeta strategiskt och kreativt för att locka utställare, talare och besökare. Du kommer att fungera som beställare gentemot grafiker, digitala specialister och PR-byråer.

Arbetsuppgifter:

* Utforma koncept och strategier
* Marknadsföring
* Förhandla med partners och leverantörer
* Budgetansvar
* Boka talare och aktiviteter
* Sälja in mässorna till samarbetsorganisationer


Vi söker dig som:
Har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och har arbetat i en liknade roll under några år. Som person är du resultatinriktad, relationsbyggande och en bra förhandlare. För att lyckas i rollen bör du trivas med att ha många bollar i luften samtidigt, vara van vid att arbeta i en snabb takt med strukturerat och problemlösningsorienterat arbetssätt.

Dessutom bör du:
* Vara ansvarsfull, handlingskraftig och ha mycket energi.
* Ha erfarenhet av projektledning inom marknadsföring.
* Vara en duktig kommunikatör både muntligt och skriftligt.
* Ha tydliga ledaregenskaper då du kommer att vara företagets ansikte utåt gentemot beslutsfattare och press.
* Ha erfarenhet av att framgångsrikt utforma marknadsplaner.


Övrig information:
* Tjänsten är en heltidsanställning tillsvidare.
* Du kommer att vara placerad på Live Expos huvudkontor i västra Göteborg.
* Vi intervjuar kandidater löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Marknadschef

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Marknadschef.

Event Director till Live Expo

Läs mer Apr 9
Nu söker vi en vass projektledare som har goda erfarenheter från marknadsföring och event till Live Expo i Göteborg. Vi söker dig som brinner för möten, kommunikation och sälj. Är du driven, strukturerad och orädd – då är detta rollen för dig! På Live Expo erbjuds du utmaningar och utveckling i en bred roll där idérikedom, koncept och upplevelse är nyckelord.
Om rollen
Som Event Director på Live Expo kommer du att vara helhetsansvarig för flertalet mässor per år där du gör allt från att ta fram marknadsplan till att fylla mässan med relevant innehåll och genomföra eventen. Du arbetar strategiskt och kreativt för att attrahera utställare, föreläsare och besökare. Du agerar också beställare gentemot grafiker, digitala specialister och PR byrå. Du är helt ansvarig för att besökarantalen säkerställs och att mötesplatsen besöks av rätt personer och rätt besökarantal. Du är ytterst ansvarig för marknadsföring, innehåll och genomförande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Ansvarig för koncept och strategi för marknadsplanen
Göra ut marknadsplan och tidsplan
Ta kontakt och förhandla med partners och leverantörer
Ansvara för budget
Säkerställa databasens storlek och kvalitet – utöka och mäta
Boka föreläsare och aktiviteter
Sälja in mässorna till samarbetsorganisationer

Din profil
Vi ser att du har en relevant eftergymnasial utbildning inom marknadsföring och minst ett par års erfarenhet i en liknande roll. Som person är du resultatdriven och relationsbyggande med ett gott sinne för förhandling. För att trivas bäst i rollen gillar du att ha många bollar i luften och är van att jobba i ett högt tempo på ett strukturerat och lösningsfokuserat sätt. Vidare ser vi att du:
Du gillar att ta ansvar, är en riktig doer och har mycket energi
Har erfarenhet av projektledning inom marknadsföring – du är en duktig marknadsförare
Är trygg i att leda och en van beställare av marknadsmaterial och digital kommunikation
Är en stark kommunikatör både muntligt och skriftligt
Tydliga ledarskapsegenskaper – du är vårt ansikte som representerar varumärket gentemot makthavare och press
Har erfarenhet av att ha lagt marknadsplaner med gott resultat

Om företaget
Live Expo producerar mässor och konferenser och startades av personerna bakom framgångssagan Easyfairs. Vi fokuserar på att arrangera Smarta mässor och event; mötesplatser inom IT, digitala lösningar, produktion 4.0 och övriga framtidsområden. Här sammankopplas människor och företag för att göra affärer, nätverka och inspireras av varandra. Med ett fulladdat innehåll inspirerar, utvecklar och uppdaterar vi vår mässpublik och gör dem redo för något nytt. Vi skapar mötesplatser där nyheter och innovationer visas för första gången av både etablerade företag och startups. Här skapas nya insikter som i sin tur genererar spännande och nya affärsmöjligheter som gör skillnad för både säljare och inköpare.
Vi gör det möjligt för våra mässbesökare att bli de första att uppleva ”nästa stora grej” inom hi-tech, samhällsutveckling och affärsutveckling. Våra event förbereder dig inte bara på förändring – de ger energi och gör dig fullt förberedd att ta dig an utveckling och transformation. Allt för att du enkelt, tryggt och med fullt självförtroende ska kunna navigera dagens innovationsrevolution.
Övrigt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du är placerad på Live Expos huvudkontor i Göteborg, vi arbetar i team och det är av yttersta vikt att vi arbetar på kontoret, vi tror att vi blir starka tillsammans. Vi intervjuar löpande så vänta inte med din ansökan. Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Så har du frågor om rollen kontakta John Andersson på: john@a-hub.se Mobil 0731523129

Ansök nu

Marknad- och säljansvarig

Läs mer Mar 1
Chalmers Industriteknik är en forsknings- och utvecklingsorganisation med fokus på innovation för att skapa ett hållbart samhälle. Vi är ett passionerat team av innovatörer, forskare och projektledare som drivs av att göra skillnad för framtiden. Genom att stärka svensk innovationsförmåga och tillgängliggöra forskning arbetar vi för att forma en bättre och mer hållbar värld. Vi gör morgondagen redo för framtiden.

Vi söker nu en driven och resultatinriktad Marknad- och säljansvarig för att stärka vår verksamhet och vidareutveckla vår kommersiella affär som expertkonsulter. Denna roll är viktig för vår fortsatta tillväxt och utveckling. Vi tror på innovation, kvalitet och göra skillnad på riktigt genom att bidra med vår expertis. Om du har en stark passion för marknadsföring och försäljning, och söker en ny utmaning, kan detta vara nästa steg i din karriär.

Om tjänsten
Som Marknad- och säljansvarig kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla, leda och genomföra vår marknadsförings- och säljstrategi. Arbetet är både operativt och strategiskt och du kommer samarbeta nära våra medarbetare för att öka varumärkesmedvetenhet, stärka kundrelationer och generera potentiella affärsmöjligheter. Säljarbetet fokuserar främst på vår kommersiella affär som grundar sig i forskningsnära konsulttjänster. Det innebär att vi erbjuder företag kompetens och tjänster som springer ur forskningen och kan tillämpas inom industrin för att driva förändring. Marknadsarbetet tar ett mer helhetsperspektiv där aktiviteterna och kommunikationen omfattar hela verksamheten och våra olika typer av uppdrag.

Du har personalansvar för 1 person och arbetar nära våra kommunikatörer. Du ingår i ledningsgruppen och rapporterar till VD.

Ansvarsområden

- Utveckla och implementera marknadsförings- och säljstrategier, tillika utveckla och effektivisera den interna säljprocessen.

- Säkerställa enhetlig och effektiv implementering av strategierna inkl. sätta upp relevanta KPI:er, följa upp och rapportera mål, budget och resultat.

- Analysera, kartlägga och segmentera marknadens behov och potential för verksamhetens olika områden.

- Konceptualisera och paketera Chalmers Industritekniks expertis och erbjudande.

- Positionera Chalmers Industriteknik strategiskt på marknaden, sprida varumärket och främja synlighet genom att bl.a. identifiera och driva relevanta marknads- och kommunikationsaktiviteter samt arbeta aktivt med intern och extern kommunikation.

- Nätverka och verka relationsbyggande med nya och befintliga kunder.

- Säljaktiviteter så som samtal, möten, hantera leads, stötta i offertskrivning, osv.

- Inspirera och stötta medarbetarna till att se affärsmöjligheter och samverka i säljarbetet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som gillar och finner energi i mötet med människor. Du är skicklig på att nätverka och bygga starka relationer, internt som externt. Med din förmåga att lyssna, visa nyfikenhet och inspirera skapar du en engagerande atmosfär. Du är resultatorienterad och en handlingskraftig doer med proaktivt förhållningssätt, och utmärker dig genom att översätta marknadsinsikter till konkreta strategier. Du är en naturlig projektledare och tar ansvar i att driva både ditt och andras arbete framåt för att nå framgång.

Andra kvalifikationer:

- Akademisk utbildning inom marknadsföring, försäljning eller motsvarande relevant område.

- Flerårig erfarenhet av ledande roll inom försäljning eller marknadsföring, inkl. strategisk och operativ affärsutveckling. Med det ser vi att du har ett väl uppbyggt nätverk inom näringslivet.

- God teknisk förståelse och gärna teknisk bakgrund från ex. bolag som arbetar inom teknologiutveckling och framförallt med avancerade konsulttjänster. Meriterande om man arbetat inom något av våra expertområden; cirkulär ekonomi, AI, material och/eller energi.

- Stark kommunikationsförmåga i tal och skrift, både på svenska och engelska

- God digital vana och erfarenhet av CRM-system.

Vi erbjuder
En roll i en spännande, växande organisation med fokus på problemlösningar, där du är med och påverkar morgondagen. Du får kompetenta prestigelösa kollegor som samarbetar mot en hållbar framtid. Vi tar tillvara din kompetens men också din vilja att utvecklas. Här finns möjligheter att rikta in dig på det du brinner för.

Tjänsten är på heltid och tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Vi ser gärna att du söker tjänsten snarast möjligt, dock senast den 17 mars. Bifoga/skriv gärna ett personligt brev till din ansökan. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Erfaren Marknadsprojektledare med digital kompetens

Läs mer Maj 3
.

Vi letar efter en passionerad och drivande marknadsprojektledare med gedigen erfarenhet inom digital annonsering och strategisk marknadsföring. Vår uppdragsgivare är ett banbrytande och framstående företag som leder vägen inom expos där människor och företag samlas för att göra affärer och låter sig inspireras av innovationer. Genom deras mässor är du säker på att vara först med att upptäcka det senaste inom hi-tech och affärsutveckling. Deras event skapar energi och rustar oss att navigera dagens innovationsrevolution med självförtroende.
 
Beskrivning:
I denna avgörande roll kommer du att vara ansvarig för att stärka företagets närvaro på marknaden och maximera synligheten online. Om du har en stark passion för att skapa engagerande innehåll och är van vid att arbeta mot ambitiösa budgetmål, kan du vara den perfekta kandidaten för oss. I denna nyckelroll kommer du att leda företagets marknadsföringsstrategi för att stärka närvaron på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa engagerande innehåll och har expertis inom digital annonsering och strategisk marknadsföring, kan du vara den perfekta kandidaten.

Arbetsuppgifter:
* Planera och genomföra effektiva sociala mediekampanjer med fokus på resultat.
* Bidra till utvecklingen och implementeringen av innovativa marknadsstrategier.
* Nära samarbete med andra avdelningar för att säkerställa samordnad och effektiv marknadsföring.
* Du kommer projektleda och delta på några av bolagets evenemang


Kvalifikationer:
* Flera års erfarenhet av digital annonsering med KPI-uppföljning och budgethantering.
* Erfarenhet av att skapandet av engagerande innehåll för sociala medier.
* Färdigheter i Meta Suite, Canva, Photoshop, Indesign, LinkedIn, Mailchimp, Google Ads, Google Analytics och WordPress är meriterande
* Stark kommunikationsförmåga i både skrift och tal.
* Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med fokus på att driva resultat.
* Eftergymnasial utbildning inom relevant område.

Detta är en fantastisk möjlighet att växa och utvecklas i en dynamisk miljö där du kommer att få ökat ansvar, konkurrenskraftig ersättning och möjlighet att påverka din karriär. Om du är redo att ta nästa steg och bli en del av ett framgångsrikt och växande team, skicka in din ansökan nu för att vara med på denna spännande resa!

Ansök nu

Kommersiell Chef till IFK Göteborg

Läs mer Mar 28
Är du en erfaren och resultatinriktad ledare med en brinnande passion för försäljning? Lockas du av tanken på att arbeta med marknadsfrågor för ett av de starkaste varumärkena inom svensk idrott? Då kan det vara dig vi söker till tjänsten som kommersiell chef hos IFK Göteborg!

Din framtida arbetsgivare
IFK Göteborg är Sveriges internationellt sett mest framgångsrika fotbollsklubb med två Uefacupsegrar, 18 SM-guld och åtta guld i Svenska Cupen. Vi vill vara hela stadens lag genom att med fotboll som verktyg bidra till att bryta barriärer för att öka känslan av delaktighet, trygghet och förbättra hälsan hos stadens invånare. IFK Göteborg vill vara en klubb att se upp till – på och utanför planen.

Vad erbjuder rollen?
Som kommersiell chef hos IFK Göteborg tar du ledningen för att driva Blåvitts marknadsavdelning framåt – med fullt ansvar för både personal och budget. Med hjälp av din gedigna erfarenhet stöttar och leder du ditt engagerade och kompetenta team mot nya framgångar, och finns närvarande för att agera strategiskt bollplank vid behov. Du blir en nyckelspelare för att forma och stärka IFK Göteborg, dess varumärke och det kommersiella arbetet, vilket innefattar ansvar inom följande områden:

• Företag och partners
• Biljettförsäljning och kundsupport
• Evenemang
• Publikrekrytering och medlemmar
• Merchandise
• Varumärke



Vem är du?
För att lyckas i rollen ser vi att du är en stark ledare och chef som välkomnar nya utmaningar och som med din tydlighet i beslutsfattandet bidrar till att motivera och stötta dina medarbetare. Du är proaktiv i ditt förhållningssätt och har förmågan att strategiskt se helheten samtidigt som du är strukturerad och analytisk i dina arbetsmetoder. Att vara säljdriven är en naturlig del av din personlighet, och din närvaro skapar en inspirerande atmosfär för dina kollegor. Din kommunikativa tydlighet gör det enkelt att samarbeta och driva projekt i måltillsammans med andra. Som den målinriktade person du är står resultatet alltid i fokus. Du trivs i en miljö med ständig förändring där din flexibilitet kommer till sin rätt.

Krav:
• Flerårig erfarenhet i liknande roll
• Flerårig erfarenhet av personalansvar
• Tidigare budgetansvar
• Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Meriterande:
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet av att ha jobbat med varumärkesutveckling
• Branschspecifik erfarenhet


Om Team Effektiv
Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.

Till dig som kandidat vill vi ge det lilla extra, med en bra upplevelse genom hela rekryteringsprocessen, vilket vår utmärkelse Årets Rekryteringsföretag är ett kvitto på. Effektivs värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.

Detta är en direktrekrytering, vilket innebär att Effektiv ansvarar för rekryteringsprocessen och du kommer att bli anställd direkt hos kundföretaget.


Varmt välkommen med din ansökan
Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Markus på markus@effektiv.se


Sökord
Fotboll, allsvenskan, idrott, marknad, chef

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Kontorsbemanning Sverige AB .

Erfaren IT -Tekniker sökes

IT-tekniker/Datatekniker
Läs mer Maj 7
.

För kunds räkning söker vi nu en supportansvarig IT-tekniker för rekrytering.
 
Företaget är idag ca 15 anställda, som har funnits i snart 30 år och de är en helhetsleverantör inom IT med kontor beläget i Mölndal.
 
Du kommer att ingå i ett supportteam om 7 personer där ni alla utför liknande arbetsuppgifter. Du kommer arbeta självständigt med helhetsanvar för dina egna kunder. Arbetsplatsen har ett trevligt arbetsklimat och en god sammanhållning.
 
För att kvalificera dig för rollen bör du ha ett par års erfarenhet av liknande arbete. Du kommer bli "IT-ansvarig" ute hos kund då de out-sourcar hela IT-driften till företaget. 
 
Du ansvarar för kundernas IT-drift, sedvanliga arbetsuppgifter kan vara:
* Support av Windows operativsystem med standardapplikationer och programvaror
* Underhåll av nätverk och brandväggar
* Konfiguration och administration av molnlösningar såsom Office365
* Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
* Proaktivt kontrollera att datorparken är funktionell och säker
* Anpassa nya datorer och datorprogram för att passa företagets behov


Stor del av rollen innebär att man är ute hos kund och jobbar med deras IT-miljö. Vissa ärenden kan dock lösas remote från kontoret.
 
Vi tror att Du som söker har någon form av eftergymnasial utbildning inom relevant område. Som person är du positiv, flexibel och serviceminded.
Du är även lösningsorienterad och en god lyssnare som tycker om att arbeta såväl självständigt som i team.
* Körkort är ett krav
* Flytande svenska i tal och skrift
* Tidigare erfarenhet av liknande uppgifter

Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan snarast

Ansök nu

Fantastisk möjlighet som Projektledare för SAP-integration

Projektledare, IT
Läs mer Maj 8
.

Vi söker för närvarande efter en erfaren SAP-projektledare med specialisering inom integration för en spännande uppdrag som är baserat i Göteborg med möjlighet till fjärrarbete.

Rollöversikt:
Som Integration Lead kommer du att ansvara för att leda och samordna design och utveckling av alla nödvändiga IT-integrationer från början till slut åt vår kund. Detta inkluderar att säkerställa fastprisleverans från våra systemintegratörer (SI) inom angivna tidsramar och kvalitetsstandarder. Dessutom kommer du att driva analysen av nya initiativ och implementeringar ur ett integrationsperspektiv för att säkerställa att den definierade omfattningen av integrationer genomförs effektivt.
 
Huvudsakliga ansvarsområden:
Granska arbetsframsteg hos SI Partner Integration Development Team
Hantera projektplaner för integrationsaktiviteter, inklusive satellitsystem
Övervaka och hantera budget för integrationsaktiviteter, spåra tidslinjer och budgetar samt uppdatera prognoser
Planera och samordna aktiviteter och resurser med satellitsystem
Ge tillsyn för alla integrationsaktiviteter, inklusive utveckling, testning och dokumentation

Erforderliga färdigheter:
* Starka projektledningsfärdigheter
* Färdighet i agil metodik
* Visade ledarförmågor
* Förståelse för SAP med moderna integrationsmönster (API:er, händelsestyrd arkitektur, etc.)
* Övergripande förståelse för affärsprocesser


Uppdragsdetaljer:

Uppdraget sträcker sig ca 12 tolv månader med eventuell chans till förlängning

Önskvärda kvalifikationer:
 
Erfarenhet av SAP-projektledning och integration
Färdighet i engelska på expertnivå  

Det är viktigt att söka omgående då vi genomför löpande urval för denna position. Detta är en utmärkt möjlighet att ta på sig en ledande roll inom SAP-integration i en dynamisk miljö. Om du uppfyller kriterierna ovan uppmuntrar vi dig att ansöka.

Ansök nu

Driven Säljare till växande företag

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Maj 14
.

Vi söker en entusiastisk säljare för ett banbrytande eventsföretag där du kommer att övertyga B2B-kunder att delta på dynamiska mässor och skapa värdefulla affärsrelationer. Din roll innebär att proaktivt kontakta företagskunder, presentera fördelarna med evenemangen och säkerställa hög kundnöjdhet genom hela processen.

Om rollen:
* Skapa och utveckla kundrelationer genom kalla samtal samt bearbeta befintliga kunder inom B2B-sektorn.
* Ansvara för hela säljprocessen från prospektering till avslut, med fokus på långsiktiga affärsrelationer.
* Förstå och tillgodose kundernas behov genom skräddarsydda mässkoncept och lösningar.
* Bygga och underhålla starka affärsrelationer med ett nätverk av företagskunder inom B2B-sektorn.


Krav och egenskaper:
* Erfarenhet av kvalificerad försäljning inom B2B med dokumenterade framgångar.
* Affärsmässig och långsiktig med förmåga att skapa tillväxt och mervärde för kunder.
* Stark kommunikationsförmåga och förtroendeingivande personlighet för att sälja in mässor och bygga långsiktiga relationer.
* Målinriktad och självständig med hög aktivitetsgrad.
* Passion för kalla samtal, merförsäljning och att avsluta affärer.


Vi erbjuder:
* En dynamisk arbetsmiljö där du kan påverka och utveckla din egen försäljning och lön.
* Fast grundlön med obegränsade möjligheter baserat på ambition och prestation.
* Möjlighet att vara en del av ett framgångsrikt team inom ett växande företag under en spännande tillväxtfas.


Ansök nu och bli en del av vår kunds framgångssaga!
Vi uppmuntrar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi genomför urval löpande.

Ansök nu

Erfaren Marknadsprojektledare med digital kompetens

Marknadschef
Läs mer Maj 3
.

Vi letar efter en passionerad och drivande marknadsprojektledare med gedigen erfarenhet inom digital annonsering och strategisk marknadsföring. Vår uppdragsgivare är ett banbrytande och framstående företag som leder vägen inom expos där människor och företag samlas för att göra affärer och låter sig inspireras av innovationer. Genom deras mässor är du säker på att vara först med att upptäcka det senaste inom hi-tech och affärsutveckling. Deras event skapar energi och rustar oss att navigera dagens innovationsrevolution med självförtroende.
 
Beskrivning:
I denna avgörande roll kommer du att vara ansvarig för att stärka företagets närvaro på marknaden och maximera synligheten online. Om du har en stark passion för att skapa engagerande innehåll och är van vid att arbeta mot ambitiösa budgetmål, kan du vara den perfekta kandidaten för oss. I denna nyckelroll kommer du att leda företagets marknadsföringsstrategi för att stärka närvaron på marknaden och öka synligheten online. Om du brinner för att skapa engagerande innehåll och har expertis inom digital annonsering och strategisk marknadsföring, kan du vara den perfekta kandidaten.

Arbetsuppgifter:
* Planera och genomföra effektiva sociala mediekampanjer med fokus på resultat.
* Bidra till utvecklingen och implementeringen av innovativa marknadsstrategier.
* Nära samarbete med andra avdelningar för att säkerställa samordnad och effektiv marknadsföring.
* Du kommer projektleda och delta på några av bolagets evenemang


Kvalifikationer:
* Flera års erfarenhet av digital annonsering med KPI-uppföljning och budgethantering.
* Erfarenhet av att skapandet av engagerande innehåll för sociala medier.
* Färdigheter i Meta Suite, Canva, Photoshop, Indesign, LinkedIn, Mailchimp, Google Ads, Google Analytics och WordPress är meriterande
* Stark kommunikationsförmåga i både skrift och tal.
* Förmåga att arbeta både självständigt och i team, med fokus på att driva resultat.
* Eftergymnasial utbildning inom relevant område.

Detta är en fantastisk möjlighet att växa och utvecklas i en dynamisk miljö där du kommer att få ökat ansvar, konkurrenskraftig ersättning och möjlighet att påverka din karriär. Om du är redo att ta nästa steg och bli en del av ett framgångsrikt och växande team, skicka in din ansökan nu för att vara med på denna spännande resa!

Ansök nu

Market and Competitive Intelligence Manager sökes till ett spännande uppdr

Marknadsanalytiker
Läs mer Maj 7
.

Uppdragsbeskrivning

Som Market and Competitive Intelligence Manager kommer du att ha följande ansvarsområden:
* Utveckla marknadsöversikter för utvalda produktkategorier, segment och marknader genom att använda olika källor såsom externa databaser, intervjuer, konferenser och media.
* Stödja säljteamets projekt och aktiviteter genom att tillhandahålla extra marknadsinformation vid behov.
* Bidra med marknadsinsikter till den taktiska försäljningsplanen.
* Hantera databasen för marknadsprissättning.

Krav på kompetens
Vi söker en mycket analytisk person med bevisade forskningsfärdigheter. Tidigare kunskap om marknadsdynamik och produkter är fördelaktig men inte obligatorisk.

Viktiga kompetenser inkluderar:
* Samarbetesförmåga: Förmåga att bygga partnerskap och arbeta effektivt mot gemensamma mål.
* Resultatinriktning: Levererar konsekvent resultat även under utmanande förhållanden.
* Självutveckling: Aktivt söker personlig och professionell tillväxt.
* Tillitsuppbyggnad: Demonstrerar ärlighet, integritet och äkthet för att vinna kollegors och intressenters förtroende.


Utöver detta förväntas den ideala kandidaten:
* Ha en analytisk approach: Övervaka marknadsförhållanden för att förutse trender och spåra konkurrentaktiviteter.
* Samla in intelligens: Analysera data om kund- och branschtrender för att få marknadsinsikter.
* Kommunicera effektivt: Presentera affärsinformation på olika sätt för att engagera och informera kollegor och team.
* Affärsmässig skicklighet: Använda marknadsinsikter för att identifiera nya affärsmöjligheter.


En examen i företagsekonomi är önskvärd men motsvarande erfarenhet kommer att beaktas.

Uppdraget sträcker sig från den 3 juni 2024 till den 31 december 2024 med en arbetsbelastning på 40 timmar per vecka och möjlighet till 20 % distansarbete, baserat i Göteborg, Sverige. Det kan finnas möjlighet till förlängning efter avslutad period.

Ansökningar granskas löpande, skicka därför din ansökan omgående för att vara med i urvalsprocessen.

Ansök nu

Senior Mjukvaruutvecklare

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Apr 29
.

För vår kunds räkning söker vi en erfaren Senior Mjukvaruutvecklare för ett spännande uppdrag inom utveckling av testutrustning och testmiljöer för framtida trafiksäkerhetssystem.
 
Uppdraget innebär att arbeta i ett dedikerat utvecklingsteam för att forska och utveckla testutrustning och metodik som bidrar till att vår kund förblir världsledande inom verifiering av framtidens automatiserade och uppkopplade transportsystem. Den efterfrågade kompetensen kommer att vara avgörande för att möjliggöra avancerade tester av automatiserade fordon och säkerställa en trygg och hållbar trafikmiljö.
 
Obligatoriska krav:
Masterexamen inom relevant område
Minst 5 års erfarenhet som mjukvaruutvecklare i industrin
Analytisk förmåga med intresse för forskningsfrågor
Goda C++-programmeringskunskaper, företrädesvis även Python och machine learning
Erfarenhet av arbete med olika Linux-distributioner
Stark samarbetsförmåga och ansvarstagande för att slutföra uppgifter
Extra meriterande är om du har erfarenhet av:
Sensor fusion, sensorutveckling, särskilt radarsensorer
Simulering, såsom CARLA, Unreal Engine
Digitala tvillingar och 3D-utveckling (t.ex. Blender)
 
Uppdraget är under ett år med chans till förlängning. Vi rekommenderar att du ansöker snarast eftersom vi kontinuerligt granskar ansökningar.

Ansök nu