Göteborg: Bokningsassistent till hotellverksamhet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Bokningsassistent till hotellverksamhet i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-25 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi efter en bokningsassistent till vårt spännande projekt Waterfront Cabins i centrala Göteborg. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse. Brinner du för service och vill vara med på en spännande resa utöver det vanliga? Sök till oss!
Om tjänsten
Som bokningsassistent hos oss är du ansiktet utåt mot företagskunder och privatpersoner. Du hanterar bokningsförfrågningar för samtliga destinationer och projekt via mejl och telefon och sköter hela processen tills dess att en bokning är lagd. Du har en väldigt viktigt roll i att ge våra gäster bästa möjliga service vid bokning och frågor om vårt koncept.
Vi söker dig
Som har en passion för service och är lyhörd och tillmötesgående mot våra gäster.
Du trivs att arbeta med både telefon och dator.
Du är strukturerad och har lätt för att se saker från ett övergripande perspektiv.
Du är flexibel, brinner för god service, är ansvarsfull och jobbar för höga kvalitetsmål.
Goda språkkunskaper är ett krav och du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Erfarenhet från liknande utmaningar är meriterande men inget krav
Kan arbeta såväl dag som kvällar och helger.



Om anställningen
Tjänsten är en 100% tjänst med placering i Göteborg. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Om oss
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse. Inom koncernen arbetar vi med fastighetsutveckling, produktutveckling och produktion av bostadsprojekt vi fokuserar på helheten, vi arbetar värdeskapande och kvalitetssäkrar och vill gärna ha en nära kontakt med våra kunder. Vi är måna om att vara med skapa pusselbitarna som bidrar till levande stadsdelar.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till jobb@svh.se med rubrik "Bokningsassistent"
Varmt välkommen med din ansökan!
För frågor om tjänsten hänvisas till mathilda@svh.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

Systemutvecklare inom inbyggda system till Assured

Läs mer Maj 16
Nytt
Vår kund Assured ser en växande efterfrågan av avancerade säkerhetslösningar i inbyggda system. För att kunna möta efterfrågan och hjälpa fler kunder söker gänget på Assured dig som är utvecklare inom embedded, med ett intresse för säkerhet.

 

Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos Assured i Göteborg.

I Assureds kunskapstörstande organisation väntar en generös kompetensutvecklingsbudget, inspirerande konferenser och möjligheten att påverka företagets resa framåt.

Arbetsuppgifter

Som systemutvecklare inom inbyggda system på Assured kommer du tillsammans med dina kompetenta kollegor att hjälpa kunden med utveckling, rådgivning, analys och design av säkerhetslösningar för inbyggda system. Du kommer att medverka i framtagandet av krav-, system-, design- och verifieringsspecifikationer. I dina arbetsuppgifter ingår även implementation, inklusive byggnation, integration och testning av säkerhetsfunktioner. Du kommer även att bidra med att identifiera komponenter och bibliotek som krävs för kundens system. Dessutom kommer du att stödja kunder i metodik kring test och verifiering, samt produktionsprocesser där säkerhet är relevant.

Din profil och kvalifikationen

För att trivas med och passa för rollen har du:

- Erfarenhet av inbyggda system.
- Högskoleexamen inom relevant område.
- Kunskap om produktutvecklings- och produktionsprocesser.
- Erfarenhet av hårdvaru- och mjukvaruutveckling för inbyggda system.
- Hantering av verktyg och bibliotek inom ramen för inbyggda system.
- Grundläggande nätverkskunskaper och förståelse för nätverksprotokoll.
- En positiv inställning, engagemang och en vilja att lära.
- Flytande kunskaper i svenska och engelska.



 

Meriterande:

- Erfarenhet inom FPGA- och ASIC-utveckling.
- Kunskap om kryptografi och slumptalsgenerering.



 

Assured är sina anställda och tillsammans bidrar alla till en öppen, respektfull och positiv stämning där stor vikt läggs på att alla ska trivas och må bra. Här kommer du att arbeta med erfarna kollegor i spännande projekt med branschledande teknik, så att du kan utvecklas och växa i din roll.

 

Låter det både intressant och passande för dig? Vi går igenom ansökningar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder

Assured grundades ur och drivs av en passion för IT-säkerhet, med målet att göra verklig skillnad. Idag, nio år senare, är vi en framgångsrik verksamhet med spetskompetens inom säkerhet.
 
Assured förser organisationer med expertis inom IT-säkerhet i stort som smått, allt från fartyg till mikrochips. Efter lång tid i branschen vet vi vilka hot som finns där ute, därför strävar vi efter att ständigt vara vid den tekniska utvecklingens framkant. Genom våra tjänster, där vi både bygger och testar system, stärker vi våra kunders motståndskraft i dagens digitaliserade samhälle.
Linda Åkesson
+46 734 159 351
Linda.Akesson@centric.eu

Ansök nu

Hyresadministratör

Läs mer Maj 10
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet av hyresadministration? Har du även arbetat med att bibehålla och skapa nya goda kundrelationer? Är du en strukturerad och noggrann person som uppskattar att samarbeta med andra? Då har vi en tjänst för dig som hyresadministratör hos vår kund i Kungsbacka!
Som hyresadministratör hos vår kund i Kungsbacka kommer du arbeta med att ge service till hyresgäster och övriga kunder. Du kommer att ansvara för flödet gällande uthyrning av bostäder, garage och p-platser från kösystem till färdigt kontrakt. Du kommer även arbeta med hyresavisering samt utveckling av avdelningens rutiner. 
Vi ser att du har utbildning och tidigare erfarenhet från arbete med hyresfrågor och hyresjuridik. Vi ser även att du uppskattar att bibehålla goda kundrelationer och brinner för att ge god service! Detta är ett konsultuppdrag med omgående start och rekrytering kommer att ske löpande, så ifall detta passar in på dig sök tjänsten redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Uthyrning av bostäder, garage och p-platser. Ansvarar i hela flödet från hantering av
kösystem till färdigt kontrakt/inflyttning
Hyresavisering
Medverka till utveckling av rutiner och programvaror
Övrigt förekommande administrativa tjänster


Kvalifikationer
Utbildning och erfarenhet från arbete med hyresfrågor samt hyresjuridik
Erfarenhet från arbete med kundrelationer
B-körkort
Svenska i tal och skrift
God datavana


Erfarenhet
Hyresrätt
Microsoft Office


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.
Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Administratör

Läs mer Feb 15
ONE Nordic bedriver en samhällsviktig verksamhet och arbetar i en bransch där trafik- och belysningsinfrastruktur ständigt behöver byggas ut, underhållas och utvecklas. Tillsammans skapar och upprätthåller vi en trygg och säker miljö för trafikanter och invånare.

För våra avtal inom gatubelysning och trafik söker vi nu en administratör till vårt kontor i Askim.

Arbetsbeskrivning

Som administratör kommer du att fungera som ett administrativt stöd till projektledare för avtal inom gatubelysning och trafik.

I tjänsten som administratör stödjer du projektledaren med arbetsuppgifter som:

- Löpande dokumentation i ärendehantering

- Sammanställning av fakturaunderlag och fakturering

- Kommunicering med projektledare, fältpersonal och kund

- Inköpshandläggning

Vem är du?

Vi söker dig som kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt och som uppskattar dokumentering samt problemlösning. Du har ett bra ordningssinne och trivs med att arbeta självständigt. Du gillar att samarbeta med andra och har lätt för att strukturera upp och förenkla administrativa arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen är du ansvarstagande samt har god datorvana och goda kunskaper i svenska.

Vårt erbjudande

- Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

- 63 timmar arbetstidsförkortning

- Friskvårdsbidrag på 3 000 kr

- 2 000 kr per år att fritt fördela på privata glasögon och/eller tandvård

- Fri medicin och läkarvård upp till högkostnadsskydd

Ansökan och frågor

Har du frågor kring tjänsten vänligen avdelningschef Tobias Anderberg 0706- 70 57 92

Fackliga kontakter

Maria Granqvist, tel. 070-324 40 28 (Unionen)

Bengt Persson, tel. 070-592 51 10 (Ledarna)

Om oss

ONE Nordic är ett av Sveriges ledande företag inom el-infrastruktur. Vi finns på 40 orter i Sverige och servar landets elbolag. Vi utför stora och små entreprenader inom el för industrin och sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer. Med våra 1500 medarbetare har vi marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, modernisera och optimera kundernas anläggningar. Vi brukar säga att vi ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Det är vi som bygger Sveriges hållbara energisamhälle!

Varmt välkommen att söka något av våra lediga jobb.

Läs mer på www.one-nordic.se.

Ansök nu

Junior Projektledare med ambitioner!

Läs mer Feb 13
De senaste åren har Power Tech elektrifierat båtar, utvecklat energilagringssystem samt utvecklat och producerat en rad andra applikationer för att bidra till en mer miljövänlig värld! Vi erbjuder komplett leverans av styrsystem, strömförsörjning och skåpkonstruktion baserat på egen teknik. De främsta kunderna finns inom varv- och fartygsindustrin. Viktiga värderingar för Power Tech är kvalitet, innovation och tillförlitlighet. Nu finns möjligheten till en spännande tjänst i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner!

FRÄMSTA ARBETSUPPGIFTER ÄR:

- Leda projekt från start till slut, dvs. vara delaktig i och knyta samman alla involverade processer från projektstart till slut.

- Projektadministrering - projektupplägg, inköp, dokumenthantering.

- Vara i kontakt med leverantörer och kunder.

- Samordna nödvändig information och dokumentation för projekt.

- Arbeta tätt med ekonomi och projektuppföljning.

- Vara med och utveckla nya rutiner och arbetssätt för att driva utvecklingen av projektprocessen framåt



DU ERBJUDS:

- En möjlighet till en nyckelposition med stort eget ansvar där du bidrar med ditt engagemang i en organisation under utveckling.

- Att utvecklas tillsammans med likasinnade kollegor i en härlig arbetsmiljö med glädje och framåtanda i fokus.

- Du får möjligheten att utforma arbetsuppgifter på ett effektivt sätt utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer ifrån chef.



ERFARENHET, KOMPETENS OCH PERSONLIGHET:

För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och nyfiken på att lära nytt. Du har arbetat med service samt administration tidigare och har god prioriteringsförmåga. Som person är du noggrann, kommunikativ och handlingskraftig. Vidare ser vi gärna att du trivs med att arbeta i högt tempo och är en person som ser lösningar hellre än problem.

Vi tror att du har en teknisk utbildning alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet. Du har med fördel några års erfarenhet i ledande befattning samt intresse för olika tekniska system.

För rätt person finns goda möjligheter till utveckling då en spännande resa väntar Power Tech de närmaste åren!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Gärna så snart som möjligt.

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.

Plats: Västra Frölunda, Göteborg

Detta uppdrag är först ett konsultuppdrag på 6 månader genom oss på A-Hub. Därefter sker en tillsvidareanställning direkt hos vår kund Power Tech.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Urval görs löpande och vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Maja Wikemark, maja@a-hub.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör

Läs mer Mar 21
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren administratör med ett intresse för HR-frågor? Är du van vid att hantera en stor mängd data på ett strukturerat sätt, samtidigt som du har många bollar i luften? Då är du den administratör vi söker till vår kund i Mölnlycke! 
Som administratör kommer du att arbeta med att stödja kunden inom HR-relaterade frågor såsom att säkerställa att korrekt information finns inne i personaldatabasen, assistera med anställnings förändringar, övervaka HR-avdelningens mailinkorg, samt vara behjälplig när det kommer till att ta fram nödvändig dokumentation till medarbetare som reser med A1 intyg. Vi ser därför att du som person är van vid att hantera en stor mängd data, samt att du gärna har ett intresse för människor. Vidare är du en social person som är duktig på att arbeta noggrant och strukturerat. 
Tillträde för denna tjänst är omgående och intervjuer kommer att ske löpande. Ifall du är intresserad sök redan idag! 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Säkerställa noggrannhet i personaldatabasen
Bevaka personal mailen
Extrahera och analysera data från HR-systemet för att generera rapporter
Uppdatering av mallar och intranät
Koordinera alkohol och drogtester
Assistera medarbetare med nödvändig dokumentation och support


Kvalifikationer
Mycket goda kunskaper i excel
Erfarenhet av att hantera stor mängd data
Tidigare arbetslivserfarenhet som administratör
Stark kommunikationsförmåga
Förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med HR-system


Erfarenhet
Microsoft Office
HR Analytics
Administrativ verksamhet


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Waterfront No 1 Cabins AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Waterfront No 1 Cabins AB .

Receptionist

Hotellreceptionist
Läs mer Maj 10
Waterfront Cabins är i en spännande tillväxt och behöver nu utöka sitt team med en receptionist. Trivs du i en varierande roll där service och nytänk är i fokus? Då kanske just du är den vi söker!
Om tjänsten
Som receptionist hos oss på Waterfront Cabins är du en viktig del av arbetslaget i receptionen och med ditt engagemang bidrar du tillsammans med dina kollegor till att våra gäster blir personligt bemötta och får bästa möjliga service.
I din roll innebär det att ge bästa möjliga service till våra gäster och hjälpa till vid frågor gällande vårt koncept.
Ditt dagliga arbete kommer att innebära:
Hantera bokningar via vårt bokningssystem
Anmäla felanmälningar
Hantera in- och utcheckningar
Inkommande mejl och telefonsamtal
Tillgodose våra gäster med sängkläder och annat
Förbereda inför gästers ankomst
Hantera faktureringar

Som person ser vi att du brinner för service och älskar att arbeta med människor. Du trivs i en snabbväxande miljö där ingen annan dag är den andra lik. Du är driven, positiv, driftig och kan arbeta likaväl självständigt som i grupp. Vi ser att du är en problemlösare och alltid vill göra det lilla extra för att våra gäster ska trivas och vara nöjda med sina vistelse hos oss.
Vi värdesätter att du är flexibel och handlingskraftig i ditt arbetssätt och ser detaljer för att kunna göra det lilla extra för våra gäster.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande yrke gärna inom hotellbranschen och är van vid ensamarbete.
Kunna hantera svenska och engelska i skrift och tal är ett krav.
Om anställningen
Tjänsten är en deltidsanställning på 50 % med möjlighet till heltid i perioder. Placering på Kvillepiren i Göteborg.
Arbetet sker dagtid, kvällar och helger enligt schema.
Tillträde omgående.
I denna rekrytering tillämpar vi individuell lönesättning.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till mathilda@svh.se med rubrik "Receptionist"
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Apr 30
Waterfront Cabins är i en spännande tillväxt och behöver nu utöka sitt team med kunniga, drivna och arbetsvilliga fastighetsskötare för behovsanställning.
Om tjänsten
Som fastighetsskötare hos oss arbetar du med den dagliga driften av våra fastigheter. Du kommer att vara ansiktet utåt och vara en del av ett team på plats som ansvarar för skötsel kring våra studios. Tjänsten erbjuder en variation i arbetsuppgifter där felavhjälpande underhåll hos våra hyresgäster står i fokus.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Sköta den dagliga driften av fastigheten så som yttre och inre underhåll
Reparationer i våra studios och publika ytor
Följa upp ärende i felanmälningssystemet
Sköta brandlarm och utrymningslarm
Kontakt med entreprenörer
Planera och utföra förebyggande underhåll i fastigheterna.

Som person ser vi att du brinner för service och älskar att arbeta med människor. Du trivs i en snabbväxande miljö där ingen annan dag är den andra lik. Du är driven, positiv, driftig och kan arbeta likaväl självständigt som i grupp. Vi ser att du är en problemlösare och alltid vill göra det lilla extra för att våra gäster ska trivas och vara nöjda med sina vistelse hos oss.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande yrken.
Kunna hantera svenska och engelska i skrift och tal är ett krav.
B-körkort är ett krav.
Om anställningen
Tjänsten är ett vikariat. Placering på Kvillepiren 12 i Göteborg.
Helg och kvällsarbete kan förekomma.
Tillträde sker enligt överenskommelse.
I denna rekrytering tillämpar vi individuell lönesättning.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till mathilda@svh.se med rubrik "Ansökan Fastighetsskötare"
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Assisterande husfru

Hotellhusfru
Läs mer Apr 17
Vi på Waterfront Cabins är i en snabb tillväxtfas och har nu behov av en assisterande husfru till vårt team i centrala Göteborg.
I centrala Göteborg, precis intill kanalen, väntar Frihamnen och Waterfront Cabins. Här finner du helt nybyggda studios "all Inclusive" där allt från möbler, inredning, höghastighetsinternet, A/C och mobila lås ingår i login. Med vattnet som granne, bredvid nya Jubileumsparken och med närhet till centrala Göteborg finner du detta unika koncept.
Arbetsuppgifter och tjänsten
I rollen som assisterande husfru kommer du tillsammans med ditt team sköta den dagliga skötseln av städ av våra studiolägenheter samt allmänna ytor. Du kommer att stötta städledaren i att ansvara för att det dagliga driften och städ av våra studios och säkerhetsställa att städet är utfört på bästa sätt. Du kommer att vara behjälplig i att fördela det dagliga arbetet för personalen, planera bemanning och den dagliga skötseln på bästa sätt och även täcka upp om städledarens skulle vara frånvarande.
Vi söker dig som:
Har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom hotellstäd
är noggrann, har öga för vad som behöver göras
har god arbetsmoral
har lätt för att samarbeta men även förmåga av att arbeta självständigt

Som person ser vi att du har ett brinnande intresse för service och för att skapa goda relationer. Vi söker dig som är positiv, strukturerar, ansvarsfull och med ett lösningsfokuserat sinne. Du strävar efter att utveckla kvalitén och att arbeta med förbättringar och strävan efter en säker och god arbetsmiljö.
Du är inte rädd att ta i där det behövs och vill alltid göra ditt bästa och trivs att arbeta i ett högt temp.
Om anställningen
Tjänsten är en deltidsanställning på 75%. Placering på Kvillepiren i Göteborg.
Individuell lönesättning tillämpas.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Arbetstider: kan innefatta både vardagar, kvällar och helger.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till mathilda@svh.se med rubrik "Ansökan Assisterande husfru"
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse.

Ansök nu

Fastighetsskötare

Bovärd/Fastighetsvärd/Husvärd
Läs mer Feb 15
Waterfront Cabins är i en spännande tillväxt och behöver nu utöka sitt team med kunniga, drivna och arbetsvilliga fastighetsskötare för behovsanställning.
Om tjänsten
Som fastighetsskötare hos oss arbetar du med den dagliga driften av våra fastigheter. Du kommer att vara ansiktet utåt och vara en del av ett team på plats som ansvarar för skötsel kring våra studios. Tjänsten erbjuder en variation i arbetsuppgifter där felavhjälpande underhåll hos våra hyresgäster står i fokus.
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:
Sköta den dagliga driften av fastigheten så som yttre och inre underhåll
Reparationer i våra studios och publika ytor
Följa upp ärende i felanmälningssystemet
Sköta brandlarm och utrymningslarm
Kontakt med entreprenörer
Planera och utföra förebyggande underhåll i fastigheterna.

Som person ser vi att du brinner för service och älskar att arbeta med människor. Du trivs i en snabbväxande miljö där ingen annan dag är den andra lik. Du är driven, positiv, driftig och kan arbeta likaväl självständigt som i grupp. Vi ser att du är en problemlösare och alltid vill göra det lilla extra för att våra gäster ska trivas och vara nöjda med sina vistelse hos oss.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande yrken.
Kunna hantera svenska och engelska i skrift och tal är ett krav.
B-körkort är ett krav.
Om anställningen
Tjänsterna är behovsanställningar med möjlighet till mer under sommarmånaderna. Placering på Kvillepiren 12 i Göteborg.
Helg och kvällsarbete kan förekomma.
Tillträde sker enligt överenskommelse.
I denna rekrytering tillämpar vi individuell lönesättning.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till mathilda@svh.se med rubrik "Ansökan Fastighetsskötare"
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu

Städpersonal sökes vid behov och under sommaren

Hotellstädare
Läs mer Feb 9
Waterfront Cabins är i en spännande tillväxt och behöver nu utöka sitt team med städpersonal för behovsanställning.
I centrala Göteborg, precis intill kanalen, väntar Frihamnen och Waterfront Cabins. Här finner du helt nybyggda studios "all Inclusive" där allt från möbler, inredning, höghastighetsinternet, A/C och mobila lås ingår i login. Med vattnet som granne, bredvid nya Jubileumsparken och med närhet till centrala Göteborg finner du detta unika koncept.
Arbetsuppgifter och tjänsten
I rollen som Housekeeper kommer du att tillsammans med ditt team sköta den dagliga skötseln av städ av våra studiolägenheter samt allmänna ytor.
Du strävar efter hög standard och att gästerna ska uppleva det lilla extra vid sitt besök.
Vi söker dig som:
Har något års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom hotellstäd eller liknanade
är noggrann, har öga för vad som behöver göras
har god arbetsmoral
har lätt för att samarbeta men även förmåga av att arbeta självständigt
kan arbeta kvällar/helger

Som person ser vi att du har ett brinnande intresse för service och för att skapa goda relationer. Vi ser att du är positiv, strukturerad, ansvarsfull och med ett lösningsfokuserat sinne.
Du är inte rädd att ta i där det behövs och vill alltid göra ditt bästa och trivs att arbeta i ett högt temp.
Om anställningen
Vi söker dig som vill arbeta vid behov och under sommarmånaderna/Helg och kvällsarbete förekommer/Tillträde sker enligt överenskommelse.
I denna rekrytering tillämpar vi individuell lönesättning.
Vad vi kan erbjuda
Vi erbjuder dig en attraktiv arbetsplats med stort engagemang och teamkänsla . Vi tror på våra medarbetare och kan erbjuda dig en arbetsplats att växa och utvecklas på.
Ansökan innehållandes personligt brev och CV skickas till mathilda@svh.se med rubrik "Ansökan Städ"
Intervjuer och urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Varmt välkommen med din ansökan!
Waterfront cabins en en del utav koncernen av Svenska hem i Bromma. Precis intill kanalen i centrala Göteborg finner du Waterfront Cabins. Här kan du boka moderna studios i smart compact-living format. Våra studios erbjuder "all inclusive"- de är fullt inredda och utrustade med allt man behöver för en trevlig vistelse.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Ansök nu