Göteborg: Administratör till kommande uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administratör till kommande uppdrag i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-04-17 // Varaktighet: Heltid

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med.

Vi erbjuder dig:
Stor möjlighet till personlig utveckling genom alla våra olika kundsamarbeten samt vårt nätverk inom logistikbranschen.
Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap och du kommer under din anställning att ha en nära kontakt med din konsultchef.
Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på bland annat träningskort och behandlingar.

Arbetsuppgifter
Vi söker en engagerad och mångsidig administratör till vår kund i Göteborg! Som administratör är man spindeln i nätet och sköter allt från ekonomiuppgifter såsom fakturering, hantering av leverantörsfakturor till att räkna och sammanställa underlag.

Vid en eventuell anställning blir du först anställd som konsult via Aditro Logistics Staffing AB. Uppdraget är tillsvidare och på sikt är tanken att man går över till kunden.

Placering: Göteborg
Arbetstider: Mån-fredag, dagtid.
Omfattning: Heltid


Din profil
För att trivas med och lyckas i administrationsrollen behöver du vara driven, strukturerad och handlingskraftig person som gillar att arbeta organiserat. Du har en god datavana och erfarenhet av att arbeta i Office-programmen. Om du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete eller erfarenhet inom logistikbranschen är det meriterande.

Låter detta som en tjänst för dig, tveka i så fall inte att söka redan idag! Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Frida Stenlund på e-post frida.stenlund@aditrologistics.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Administrativ assistent.

Administratör

Läs mer Feb 15
ONE Nordic bedriver en samhällsviktig verksamhet och arbetar i en bransch där trafik- och belysningsinfrastruktur ständigt behöver byggas ut, underhållas och utvecklas. Tillsammans skapar och upprätthåller vi en trygg och säker miljö för trafikanter och invånare.

För våra avtal inom gatubelysning och trafik söker vi nu en administratör till vårt kontor i Askim.

Arbetsbeskrivning

Som administratör kommer du att fungera som ett administrativt stöd till projektledare för avtal inom gatubelysning och trafik.

I tjänsten som administratör stödjer du projektledaren med arbetsuppgifter som:

- Löpande dokumentation i ärendehantering

- Sammanställning av fakturaunderlag och fakturering

- Kommunicering med projektledare, fältpersonal och kund

- Inköpshandläggning

Vem är du?

Vi söker dig som kan hantera många arbetsuppgifter samtidigt och som uppskattar dokumentering samt problemlösning. Du har ett bra ordningssinne och trivs med att arbeta självständigt. Du gillar att samarbeta med andra och har lätt för att strukturera upp och förenkla administrativa arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen är du ansvarstagande samt har god datorvana och goda kunskaper i svenska.

Vårt erbjudande

- Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning

- 63 timmar arbetstidsförkortning

- Friskvårdsbidrag på 3 000 kr

- 2 000 kr per år att fritt fördela på privata glasögon och/eller tandvård

- Fri medicin och läkarvård upp till högkostnadsskydd

Ansökan och frågor

Har du frågor kring tjänsten vänligen avdelningschef Tobias Anderberg 0706- 70 57 92

Fackliga kontakter

Maria Granqvist, tel. 070-324 40 28 (Unionen)

Bengt Persson, tel. 070-592 51 10 (Ledarna)

Om oss

ONE Nordic är ett av Sveriges ledande företag inom el-infrastruktur. Vi finns på 40 orter i Sverige och servar landets elbolag. Vi utför stora och små entreprenader inom el för industrin och sköter belysning och trafiksignaler i många av landets större städer. Med våra 1500 medarbetare har vi marknadens bästa kompetens för att underhålla, bygga, modernisera och optimera kundernas anläggningar. Vi brukar säga att vi ser till att elen når både hushållen och industrin, nu och i framtiden. Det är vi som bygger Sveriges hållbara energisamhälle!

Varmt välkommen att söka något av våra lediga jobb.

Läs mer på www.one-nordic.se.

Ansök nu

Junior Projektledare med ambitioner!

Läs mer Feb 13
De senaste åren har Power Tech elektrifierat båtar, utvecklat energilagringssystem samt utvecklat och producerat en rad andra applikationer för att bidra till en mer miljövänlig värld! Vi erbjuder komplett leverans av styrsystem, strömförsörjning och skåpkonstruktion baserat på egen teknik. De främsta kunderna finns inom varv- och fartygsindustrin. Viktiga värderingar för Power Tech är kvalitet, innovation och tillförlitlighet. Nu finns möjligheten till en spännande tjänst i ett snabbväxande bolag med höga ambitioner!

FRÄMSTA ARBETSUPPGIFTER ÄR:

- Leda projekt från start till slut, dvs. vara delaktig i och knyta samman alla involverade processer från projektstart till slut.

- Projektadministrering - projektupplägg, inköp, dokumenthantering.

- Vara i kontakt med leverantörer och kunder.

- Samordna nödvändig information och dokumentation för projekt.

- Arbeta tätt med ekonomi och projektuppföljning.

- Vara med och utveckla nya rutiner och arbetssätt för att driva utvecklingen av projektprocessen framåt



DU ERBJUDS:

- En möjlighet till en nyckelposition med stort eget ansvar där du bidrar med ditt engagemang i en organisation under utveckling.

- Att utvecklas tillsammans med likasinnade kollegor i en härlig arbetsmiljö med glädje och framåtanda i fokus.

- Du får möjligheten att utforma arbetsuppgifter på ett effektivt sätt utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer ifrån chef.



ERFARENHET, KOMPETENS OCH PERSONLIGHET:

För att lyckas i rollen ser vi att du är driven och nyfiken på att lära nytt. Du har arbetat med service samt administration tidigare och har god prioriteringsförmåga. Som person är du noggrann, kommunikativ och handlingskraftig. Vidare ser vi gärna att du trivs med att arbeta i högt tempo och är en person som ser lösningar hellre än problem.

Vi tror att du har en teknisk utbildning alternativt likvärdig arbetslivserfarenhet. Du har med fördel några års erfarenhet i ledande befattning samt intresse för olika tekniska system.

För rätt person finns goda möjligheter till utveckling då en spännande resa väntar Power Tech de närmaste åren!

ÖVRIG INFORMATION

Start: Gärna så snart som möjligt.

Arbetstider: Heltid, ordinarie kontorstider.

Plats: Västra Frölunda, Göteborg

Detta uppdrag är först ett konsultuppdrag på 6 månader genom oss på A-Hub. Därefter sker en tillsvidareanställning direkt hos vår kund Power Tech.

Rekryteringsprocessen hanteras av A-Hub. Urval görs löpande och vi rekommenderar dig att ansöka så snart som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Maja Wikemark, maja@a-hub.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Administratör

Läs mer Mar 21
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren administratör med ett intresse för HR-frågor? Är du van vid att hantera en stor mängd data på ett strukturerat sätt, samtidigt som du har många bollar i luften? Då är du den administratör vi söker till vår kund i Mölnlycke! 
Som administratör kommer du att arbeta med att stödja kunden inom HR-relaterade frågor såsom att säkerställa att korrekt information finns inne i personaldatabasen, assistera med anställnings förändringar, övervaka HR-avdelningens mailinkorg, samt vara behjälplig när det kommer till att ta fram nödvändig dokumentation till medarbetare som reser med A1 intyg. Vi ser därför att du som person är van vid att hantera en stor mängd data, samt att du gärna har ett intresse för människor. Vidare är du en social person som är duktig på att arbeta noggrant och strukturerat. 
Tillträde för denna tjänst är omgående och intervjuer kommer att ske löpande. Ifall du är intresserad sök redan idag! 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss

Ansvarsområden
Säkerställa noggrannhet i personaldatabasen
Bevaka personal mailen
Extrahera och analysera data från HR-systemet för att generera rapporter
Uppdatering av mallar och intranät
Koordinera alkohol och drogtester
Assistera medarbetare med nödvändig dokumentation och support


Kvalifikationer
Mycket goda kunskaper i excel
Erfarenhet av att hantera stor mängd data
Tidigare arbetslivserfarenhet som administratör
Stark kommunikationsförmåga
Förmåga att hantera flera olika arbetsuppgifter samtidigt

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med HR-system


Erfarenhet
Microsoft Office
HR Analytics
Administrativ verksamhet


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Systemutvecklare ServiceNow

Läs mer Mar 15
Vi söker konsulter som kan ta rollen som Systemutvecklare ServiceNow till enheten IT Serviceapplikationer hos Göteborgs Stad Intraservice. Denna roll innebär att arbeta tillsammans med personal från ett förvaltnings- och utvecklingsteam. Ditt uppdrag är att säkerställa produktionsmiljöerna genom att utveckla, dokumentera och förvalta tjänsteleveranserna inom området ServiceNow.

 

Rollen innebär en omfattning på cirka 100% av en heltid.

 

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. 

Arbetsuppgifter
Som ServiceNow-utvecklare förväntas dina huvudsakliga ansvarsområden inkludera utveckling och implementation av funktioner på ServiceNow-plattformen, skapande av automatiserade testfunktioner samt utförande av tester. Du förväntas också delta i årliga uppgraderingar av ServiceNow och dokumentera de utvecklade funktionerna, samtidigt som du uppskattar tiden för nyutveckling och deltar i veckovisa releaser. Det är avgörande att du följer etablerade rutiner och riktlinjer samt håller dig uppdaterad om nyheter och vägkartor från leverantören, samtidigt som du samarbetar med kunder och andra teammedlemmar.


När det kommer till leveranser förväntas du inte bara leverera utveckling och implementation av funktioner i ServiceNow, utan även dokumentera dessa leveranser och bistå vid överlämning till teknisk systemförvaltning. Vidare förväntas du vara en del av tekniska systemförvaltningsteamet och följa gällande regler, rutiner och riktlinjer för utveckling och förvaltning.

 

Kunden strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats och välkomnar sökande från alla bakgrunder och identiteter.

Din profil och kvalifikationen

- Erfarenhet från tidigare uppdrag inom IT i verksamhet om minst 10 000 användare
- Erfarenhet av uppdrag som innefattar utveckling, anpassning och implementation i ServiceNow
- Erfarenhet av JavaScript 
- Erfarenhet av utveckling och förvaltning av integrationer mellan ServiceNow och andra system.
- Erfarenhet av att ha arbetat med minst ett uppdrag inom svensk offentlig sektor eller svensk statlig myndighet de senaste 10 åren eller motsvarande
- Erfarenhet av minst 1 uppdrag gällande implementation av Discovery
 
Certifieringskrav

- Inneha ITIL Foundation certifiering, minst version 3
- Inneha minst en certifiering för ServiceNow sviter, exempelvis ITSM/CSM/HR Professional
- Inneha ServiceNow certifiering för application developer
- Inneha minst en certifiering för ServiceNow Implementation specialist
- Inneha ServiceNow certifiering för System administrator
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

 

Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Mathias Gyllander
+46 734159368
Mathias.Gyllander@centric.eu

Ansök nu

Orderadministratör

Läs mer Mar 6
Arbetsbeskrivning
Har du tidigare erfarenhet inom órderadministration? Skulle du beskriva dig som serviceminded, produktiv samt som en positiv lagspelare? Då är det dig vi söker!
Som orderadministratör kommer du att hantera ordrar i företagets affärssystem. Vidare kommer du hantera leverans bevakningar, vilket innebär att du kommer följa flödet av företagets leveranser. Du kommer dagligen ha kontakt med kunder vilket kräver att du har ett brinnande intresse för kundservice både via telefon och mail.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Orderhantering och leveransbevakning
Kundservice


Kvalifikationer
Gymnasieexamen
Flytande svenska och god engelska
Erfarenhet från arbete i SAP
Erfarenhet från service/kundtjänst
Erfarenhet från orderhantering och leveransbevakning


Om företaget

Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Aditro Logistics Staffing AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Aditro Logistics Staffing AB .

Innesäljare till kund i centrala Göteborg!

Innesäljare
Läs mer Maj 3
Nytt
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med.

Vi erbjuder dig:
Stor möjlighet till personlig utveckling genom alla våra olika kundsamarbeten samt vårt nätverk inom logistikbranschen.
Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap och du kommer under din anställning att ha en nära kontakt med din konsultchef.
Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på bland annat träningskort och behandlingar.

Arbetsuppgifter
Är du en målmedveten person som drivs av att jobba resultatinriktat med mycket sociala kontakter? Då kan vi ha jobbet för dig! Vi söker fler innesäljare till vår kund verksam inom elbranschen som håller till i fräscha lokaler i centrala Göteborg. Du kommer att erbjudas en trivsam arbetsplats och varierande roll som bjuder på många spännande utmaningar.

Din roll:
-Via telefon kontakta nya och befintliga kunder för att sälja elavtal eller andra tilläggstjänster.
-Utföra tillhörande administration i system samt ansvara för uppföljning av kunder.
-Arbeta mot att överträffa både individuella och gemensamma mål för avdelningen.
-Du kommer att ingå i ett engagerat team samt få kontinuerlig coachning och uppföljning.

Placering: Göteborg
Arbetstider: Mån-fredag, dagtid.
Omfattning: Heltid


Din profil
Först och främst tror vi att du är en person med stor vinnarinstinkt , social kompetens och en positiv inställning! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och gillar att utmana dig själv. Vi tror också att du drivs av att göra det lilla extra för att leverera ett bemötande i toppklass samt har en fallenhet för att skapa goda kundrelationer. Dina kunskaper i Svenska är flytande i tal och skrift och du är trygg med att arbeta med dator och telefon som arbetsverktyg. Tidigare erfarenhet av försäljning och liknande roll är meriterande.

Du erbjuds en trivsam arbetsplats med högt i tak. Utöver en fast grundlön erbjuds du även ett tilltalande bonussystem. Under din start kommer du få en introduktion samt en kortare utbildning.

Ansök nu

Lagermedarbetare med erfarenhet till kund i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Apr 24
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gången i veckan!

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av lagerarbete och söker ett långsiktigt arbete där du kan fortsätta utvecklas och växa på företaget? I så fall har du kommit helt rätt! Just nu söker vi lagermedarbetare till kunder i Göteborg med omnejd. Som lagermedarbetare är din huvudsakliga arbetsuppgift plock och pack och sortering av gods. Det är viktigt att du är van vid att arbeta på lager sedan tidigare och kan jobba bra i både team och självständigt för att klara av högt uppsatta mål. Arbetet passar dig som trivs i att arbeta med kroppen och har lätt för att arbeta metodiskt, är noggrann och ser vad som behöver göras. Vid en anställning kommer du bli anställd som ambulerande konsult och uthyrd till någon av våra kunder i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att:
- packa och plocka varor
- ta emot leveranser
- sortering

Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg med omnejd (Torslanda, Mölnlycke, Landvetter)
Arbetstid: Dagtid, måndag - fredag


Din profil
För rollen som lagermedarbetare söker vi dig med ett genuint intresse för lagerbranschen och en stor vilja att utvecklas. Det är även viktigt att du tar ansvar och vill göra rätt för dig, är noggrann och kan arbeta efter högt uppsatta mål. För att trivas i rollen som lagermedarbetare tror vi också att du har en positiv inställning och har viljan att lära dig mer samt att du är professionell i din yrkesroll och kan representera vårt varumärke på bästa sätt. För rätt person finns det goda möjligheter till utveckling!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- ha truckkort
- behärska svenska obehindrat i både tal och skrift
- ha erfarenhet av lagerarbete

Det är även meriterande om du:
- har B-körkort och tillgång till bil

Låter det som du har kommit rätt? Tveka i så fall inte på att söka! Eftersom tillsättning sker löpande ser vi fram emot att få din ansökan redan idag!

Ansök nu

Konsultchef till centrala Göteborg!

Personalansvarig
Läs mer Apr 25
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Arbetsuppgifter
Vi söker en driven och framåtlutad konsultchef till vårt team i Göteborg!

Som konsultchef hos oss på Aditro driver och löser du självständigt bemanningsuppdrag för dina kunder i Göteborg med omnejd. Din förmåga att självständigt ta initiativ och driva affären framåt är viktig, och du kommer att ges stor frihet att utforma din arbetsdag för att uppnå bästa möjliga resultat.

Rollen innefattar:
- Personalansvar och ledarskap: ansvar för att vårda och utveckla relationerna med dina konsulter, genom löpande dialog, möten och service men också tillhörande administration och tidrapportering.
- Kundrelationer: att i nära samarbete med sälj vårda och utveckla nya och befintliga kundsamarbeten samt självständigt driva merförsäljning.
- Rekrytering: helhetsansvar för rekryteringsprocessen av konsulter till dina kunder; från uppstart och genomgång av kravprofil, annonsering, selektering, intervjuer till presentation av kandidater till kund.

Rollen har stort fokus på affärsutveckling. Du bearbetar kund- och kandidatrelationer och arbetar nära vår säljavdelning för att delta i införsäljning mot nya kunder. Din förmåga att nätverka och skapa långsiktiga relationer är därför en nyckel till framgång i denna roll. Arbetet är stimulerande och varierande med möjlighet att skapa ett stort kontaktnät i näringslivet.

Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du har ett genuint affärsintresse samt är en nyfiken, tävlingsinriktad person som brinner för mötet med människor. Vi lägger stor vikt vid kommunikativa egenskaper, modet att ta egna initiativ och förmågan att skapa och underhålla relationer. Du bör trivas i en dynamisk miljö med stort eget ansvar där du agerar snabbt och strukturerat för att på ett kvalitativt sätt matcha rätt profiler mot rätt uppdrag och i rätt tid. Du har en omättlig aptit på att lyckas med det du tar dig an och trivs att arbeta i en kultur som präglas av ambition med tydliga mål där dina resultat är transparenta. Då vi sitter på ett litet och familjärt kontor är de personliga kvalifikationerna väldigt viktiga. Här är vi prestigelösa, målinriktade, har högt i tak och nära till skratt!

Vi ser gärna att du har:
- tidigare ledarerfarenhet och starka kommunikativa färdigheter
- en flexibel och lösningsfokuserad inställning samt förmågan att tänka utanför boxen för att hitta kreativa lösningar
- erfarenhet från lager- och logistikbranschen eller industri/produktion
- god datorvana
- B-körkort

Dessutom är det meriterande om du:
- erfarenhet av liknande roll inom bemanningsbranschen, gärna mot lager- och logistik sektorn
- erfarenhet av affärssystemet Intelliplan

Tjänsten kommer tillsättas så snart vi funnit rätt kandidat. Vid frågor är du välkommen att kontakta Elise Hansen på Elise.Hansen@aditrologistics.com. Varmt välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Truckförare till framtida uppdrag i Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Apr 24
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gången i veckan!

Arbetsuppgifter
Har du tidigare erfarenhet av truckkörning och lagerarbete och söker ett arbete där du kan kombinera dessa två och jobba mot tydliga mål? I så fall har du kommit helt rätt! Just nu söker vi truckförare för framtida uppdrag i Göteborg med omnejd. Som truckförare är din huvudsakliga arbetsuppgift att köra truck. Vi ser att det är väldigt meriterande om du har körvana från sjuktstativ, motviktstruck eller höglyftande plocktruck. Eftersom tjänsten även kan innefatta andra arbetsuppgifter såsom plock, pack, sortering, lastning och lossning är det viktigt att du är flexibel och tycker om att arbeta varierat. Vid en anställning kommer du bli anställd som ambulerande konsult och uthyrd till någon av våra kunder i Göteborg.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av att:
- köra truck
- ta emot leveranser
- packa och plocka varor
- lossa och sortera varor

Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg med omnejd (Torslanda, Mölnlycke, Landvetter)
Arbetstid: Dagtid, måndag - fredag


Din profil
För rollen som truckförare söker vi dig med ett genuint intresse för lagerbranschen och en stor vilja att utvecklas. Som truckförare är det även viktigt att du alltid sätter säkerheten i första hand, är noggran och kan arbeta efter högt uppsatta mål. För att trivas i rollen som truckförare tror vi också att du är har en positiv och flexibel inställning samt att du är professionell i din yrkesroll och kan representera vårt varumärke på bästa sätt. För rätt person finns det goda möjligheter till utveckling!

För att vara aktuell för tjänsten behöver du:
- ha truckkort
- ha erfarenhet av truckkörning
- behärska svenska obehindrat i både tal och skrift
- ha erfarenhet av lagerarbete och terminal eller dylikt

Det är även meriterande om du:
- har tidigare erfarenhet av att köra skjutstativstruck, motviktstruck, höglyftande plocktruck eller terminaltraktor.
- har B-körkort och tillgång till bil

Låter det som du har kommit rätt? Tveka i så fall inte på att söka! Eftersom tillsättning sker löpande ser vi fram emot att få din ansökan redan idag!

Ansök nu

Montör Göteborg

Lagerarbetare
Läs mer Apr 16
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se!

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef flera gånger i månaden!

Arbetsuppgifter
Nu söker vi en positiv och noggrann fordonsmontör till vår kund i Göteborg. Arbetet sker i en verkstadsmiljö där du arbetar med montering av extrautrustning på bilar. Här kommer du arbeta med avancerade montage där du optimerar och skräddarsyr bilar efter kundens behov. Vid en anställning börjar du din tjänst som ambulerande konsult via Aditro Logistics Staffing men det finns mycket goda möjligheter att bli övertagen till kund. Här kommer du mötas av en familjär och härlig verksamhet där du får möjlighet att utvecklas.

Huvusakliga arbetsuppgifter innefattar:
- Montering och optimering av extrautrustning på bilar
- Kvalitétskontrollering
- Ut- och inkörning av bil på anvisad plats
- Tillhörande arbetsuppgifter såsom städning av den egna arbetsplatsen m.m.

Placeringsort: Göteborg
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Dag mån - fre 07:00-16:00




Din profil
För att lyckas i rollen som fordonsmontör hos vår kund söker vi dig med ett stort intresse för bilar och en god teknisk förståelse. Vi ser gärna att du har en fordonteknisk utbildning och det är mycket meriterande om du god kännedom och erfarenhet av bilelektronik. Vidare tror vi att du är en nyfiken och driven person som trivs med att arbeta i ett litet och familjärt team.

Krav för tjänsten:
- Fordonsteknisk utbildning eller arbetserfarenhet som arbetsgivaren bedömmer som likvärdig.
- Har B-körkort för manuell bil.
- Behärskar svenska obehindrat i skrift och tal.
- Är ostraffad i polisens brottsregister. Uttrag från brottsregistret kommer ske om man går vidare i processen.

Lägg märke till att vid en anställning kommer drogtest och bakgrundskontroll att utföras.

Låter detta som något för dig? Passa i så fall på att ansöka redan idag eftersom rekrytering av tjänsten sker löpande.
Vi välkomnar sökande från alla bakgrunder och hoppas vi får träffa just dig!

Ansök nu

Vi söker svetsare till kund i Göteborg!

Svetsare, manuell
Läs mer Apr 19
Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Arbetsuppgifter
Varierade uppgifter beroende på bransch men det viktigaste är att du har god kännedom kring materialens egenskaper och hur svetsning påverkar slutresultatet. Man behöver också vara godkänd i de olika licenserna som krävs för att få utföra arbetet och har god kännedom kring säkerheten då man jobbar i höga temperaturer. Svetsning är ett hantverket och det sitter i detaljerna. Därför ser vi att du har ett gott engagemang och är en arbetsvillig person.

Vid en eventuell anställning kommer du bli uthyrd till kunden som konsult via Aditro Logistics Staffing. Uppdraget är långsiktigt utan slutdatum med goda möjligheter att bli övertagen hos kund.

OMFATTNING: Heltid
PLACERING: Göteborg
ARBETSTIDER: Dagtid



Din profil
Har du erfarenhet av svetsning? Är du dessutom ansvarstagande, självgående och gillar högt tempo? Då är detta tjänsten för dig!
Dina personliga egenskaper kommer väga tungt i denna process. Vi ser gärna att du har ett driv och en vilja att lära, även om du har tidigare erfarenhet av yrket. Du tummar inte på kvalitén då företagets vision är att kunna sätta deras namn och tumavtryck på varje produkt.

Krav:
- Erfarenhet inom MIG/MAG och TIG
- Certifikat i Heta Arbeten
- Ritningsläsning och svetssymboler
- God svenska i både tal och skrift

Urval sker löpande och för att inte missa chansen - Välkommen med din ansök redan idag!

Ansök nu