Göteborg: Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2023-11-23 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Säljassistent

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Säljassistent.

Sales assistant på deltid

Läs mer Apr 13
Vill du kombinera dina studier med praktisk erfarenhet inom försäljning och samtidigt få möjlighet att utveckla dina färdigheter. Vi söker nu en driven och orädd person på deltid för start relativt omgående.

OM TJÄNSTEN
Freemelt arbetar med att utveckla och tillverka avancerade 3D-metalldruckteknologier för industriella tillämpningar. Deras fokus ligger på att göra metall-3D-utskrifter snabbare, mer kostnadseffektiva och mer tillgängliga för olika industrier.

Nu söker de sin nästa Sales assistant på deltid. Du kommer att vara ansvarig för att boka möten med potentiella kunder och stötta säljrepresentanter i deras arbete. Man kommer att spela en avgörande roll i att utöka kundbasen och säkerställa att företaget når sina försäljningsmål. Freemelt har kontor i Mölndal där omkring 13 medarbetare kommer att bli dina kollegor. Förväntningarna på dig är att du kan jobba 1-2 dagar i veckan under kontorstider men flexibelt utefter dina studier.

Arbetsuppgifterna innehåller bl.a:
- Använda de utarbetade leadslistor för att identifiera och kontakta potentiella kunder
- Använda telefon som primärt kontaktverktyg för att boka möten med intresserade kunder
- Dokumentera noggrant all kommunikation och uppföljning i aktuella system och verktyg

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning samt har minst ett år kvar av studierna
- Obehindrad i svenska i både tal och skrift då det används i det dagliga arbetet
- Är tillgänglig för arbete ca 1-2 dagar i veckan
- Har tillgång till egen dator för arbetet

Det är meriterande om du har
- God affärsengelska då man kommunicerar med internationella kunder

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här!

Ansök nu

Hallvärd - Eklunds Bil AB

Läs mer Apr 2
Vi söker dig som är snabblärd och har ett stort bilintresse. Vi ser gärna att du är en lagspelare. Du är positiv, serviceinriktad och kan ta egna initiativ. Viktiga egenskaper som vi uppskattar är att du värdesätter en bra stämning och förstår din egen roll i teamet. Som person är du nyfiken på att lära dig nya saker, du är kommunikativ och drivs av att bygga starka och långsiktiga relationer.
Du motiveras av att leverera kvalité till våra kunder och tar stort eget ansvar för att säkerställa kundnöjdhet. Du har ett strukturerat arbetssätt och har en passion för kundmötet.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att assistera våra bilförsäljare med provkörningar, produktpresentationer och kundhantering. Administrativa uppgifter såsom förbereda bilar till försäljning, göra priskyltar i våra system. Iordningställa inför leveranser, samt följa upp kunder efter billeverans och så småningom även kunna arbeta med bilaffärer på hög nivå med försäljning av begagnade och nya bilar – från första kontakt till avslutad affär.
Vi ser gärna att du har god datorvana, språkkunskaper i svenska och engelska, samt innehar körkort B.
Varför jobba med oss?
Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata pådrivna och engagerade medarbetare. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft.
Om Eklunds Bil
Vi är ett familjeföretag där engagemang och kundnöjdhet står i fokus. Vi är Göteborgs mest centrala bilanläggning och återförsäljare för Hyundai, Mazda och Dodge, vilket vi är stolta över. Ett glatt gäng som vill ge våra kunder ett smidigt bilägande och service i världsklass.
Tjänsten är på heltid med en provanställning på 6 månader. Intervjuer sker löpandesk, så skicka in din ansökan till: jobb@eklundsbil.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljsupport - Eklunds Bil AB

Läs mer Mar 14
Vi söker dig som är snabblärd och har ett stort bilintresse. Vi ser gärna att du är en lagspelare. Du är positiv, serviceinriktad och kan ta egna initiativ. Viktiga egenskaper som vi uppskattar är att du värdesätter en bra stämning och förstår din egen roll i teamet. Som person är du nyfiken på att lära dig nya saker, du är kommunikativ och drivs av att bygga starka och långsiktiga relationer.
Du motiveras av att leverera kvalité till våra kunder och tar stort eget ansvar för att säkerställa kundnöjdhet. Du har ett strukturerat arbetssätt och har en passion för kundmötet.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att assistera våra bilförsäljare med provkörningar, produktpresentationer och kundhantering. Administrativa uppgifter såsom förbereda bilar till försäljning, göra priskyltar i våra system. Iordningställa inför leveranser, samt följa upp kunder efter billeverans och så småningom även kunna arbeta med bilaffärer på hög nivå med försäljning av begagnade och nya bilar – från första kontakt till avslutad affär.
Vi ser gärna att du har god datorvana, språkkunskaper i svenska och engelska, samt innehar körkort B.
Varför jobba med oss?
Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata pådrivna och engagerade medarbetare. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft.
Om Eklunds Bil
Vi är ett familjeföretag där engagemang och kundnöjdhet står i fokus. Vi är Göteborgs mest centrala bilanläggning och återförsäljare för Hyundai, Mazda och Dodge, vilket vi är stolta över. Ett glatt gäng som vill ge våra kunder ett smidigt bilägande och service i världsklass.
Tjänsten är på heltid med en provanställning på 6 månader. Intervjuer sker löpandesk, så skicka in din ansökan till: jobb@eklundsbil.se
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Sales Coordinator

Läs mer Mar 14
Vill du vara med och rädda världen från engångsplast? Låter det spännande att få arbeta i en global kontext på ett lokalt företag som präglas av gemenskap och samarbete? Söker du en bred roll där du får ta stort eget ansvar och där din insats verkligen räknas, både för bolaget, våra kunder och miljön? Då har du just nu chansen till en riktigt spännande och utvecklande framtid!

Vi erbjuder dig

- En spännande utmaning där du får hjälpa kunder i en global kontext att ta ett viktigt steg mot hållbarare lösningar

- Engagerade kollegor som tror starkt på det vi gör

- Omväxlande arbetsuppgifter med kontaktytor både internt och externt

- En innovativ och familjär miljö där vi värnar om både varandra och vår planet

Som Sales Coordinator blir du en del av vårt Customer Success-team som bl.a. ansvarar för att hantera våra kunder och licenstagare. Du kommer huvudsakligen att hantera våra nya kunder och säkerställa att de får ett gott första intryck av PulPac samt ansvara för all kommunikation med dem innan de tas över av Key Account Manager (KAM). I detta innebär även att du gör förstudier av kunder samt bedömer och prioriterar dessa utifrån uppsatta mål och strategier.

Du kommer bland annat arbeta med att:

- Ta hand om första kundkontakten när en kund hör av sig via e-mail, LinkedIn eller telefon och säkerställa att de får svar.

- Göra sammanställningsrapporter och säljanalyser som underlag till Chief Commercial Officer och ledning

- Administrera vårt CRM-system vilket bland annat innefattar att lägga in nya kontakter, hålla systemet uppdaterat och ta fram listor för utskick

- Stötta vårt globala nätverk av säljpartners i att nå ut på nya marknader

- Delta på mässor och kunna svara på frågor kring vår teknik

- Administrera utskick av samples

Om dig
Du trivs i en roll med stort eget ansvar och breda kontaktytor. Du värderar relationer och samarbete högt och som person är du kommunikativ, strukturerad och duktig på att prioritera.

Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi, försäljning, marknadsföring eller liknande samt ett par års relevant arbetslivserfarenhet från en liknande roll. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Resor kan komma att förekomma i tjänsten.

Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Eventuella frågor besvaras av HR Linus Pihlsgård på 0766 523 362 linus.pihlsgard@pulpac.com.

Vi ser fram emot din ansökan!

Om PulPac
PulPac är ett R&D- och IP-bolag som utvecklar och säljer en banbrytande tillverkningsteknik för fiberbaserade förpackningar och engångsprodukter med hög prestanda och lågt pris. Genom att revolutionera tekniken för cellulosaformning gör vi det möjligt för våra kunder att ersätta engångsplast med ett hållbart och kostnadseffektivt alternativ. Vår marknad är global och vårt mål är att ersätta världens engångsplast genom att licensiera vår teknik till etablerade förpackningstillverkare.

https://www.youtube.com/watch?v=IKgfMxi8U0Y

https://www.pulpac.com/

Ansök nu

Driven Mötesbokare till Acoem!

Läs mer Mar 22
Är du en driven och morgonpigg person som trivs med arbeta självständigt? Har du telefonvana och vill jobba i ett företag i framkant? Då kan detta vara någonting för dig!

Just nu söker vi en Mötesbokare till Acoem. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och sträcker sig 6 månader fram. För rätt person finns möjlighet till fast anställning hos kund.

Sök rollen redan idag då intervjuer sker löpande!

Om tjänsten
Som Mötesbokare hos oss arbetar du med att boka möten åt dina kollegor på Acoem. Du skapar goda kundrelationer som i sin tur lägger grunden för företagets framtida affärsmöjligheter och kundsamarbeten. I din roll som mötesbokare kommer du att boka möten över telefon och där din morgon går åt att ringa både kalla och varma samtal till olika typer av beslutsfattare, inom industribranschen, där du bokar möten, bokar demos för kundens produkter och följer upp offerter. Den övriga tiden på dagen spenderar du med att hjälpa till med att ta fram broschyrer, skriva offerter och hjälpa till vid mässor. Vid start kommer du får en gedigen upplärning i Acoems produkter.

Du utgår från de fantstiska kontoret på Östergårdsgatan 9 i Mölndal och dina arbetstider är 07-16:00.

Vem är du?
Har du erfarenhet av försäljning och kundtjänst sen tidigare är det toppen men främst värdesätter vi att du är social, har ett naturligt driv och orädd av att ha telefon som främsta verktyg. Du kan arbeta självständigt och ta egna initiativ i din mötesbokningen. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift då du kommer prata med både svenska och utländska kunder. Vi ser att du har goda datorkunskaper och du har inga problem att navigera dig i olika system. Vidare har du ett teknisk intresse och vill engagera och lära dig om Acoems produkter.

Acoem arbetar i Salesforce så vi finner det meriterande om du har arbetat i systemet tidigare.

Om verksamheten
Ända sedan starten 1984 har ACOEM AB (tidigare Fixturlaser AB) hjälpt företag världen över att uppnå en mer lönsam och hållbar produktion. Den position som vi har i dag har vi nått genom att våga tänka utanför normen och välja egna, något okonventionella vägar. Vi har haft modet att begå misstag och ta ut nya kompassriktningar. Beslutsamhet, ambition och kompetens har gjort oss till en global aktör och ledare inom innovativ och användarvänlig axeluppriktning.

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting

Nedan visas andra jobb i Göteborg från AB Söder & Co Consulting .

Vi söker en Supplier Performance Inspector till Emerson!

Kontrolltekniker, elektronik
Läs mer Dec 14
Om företaget
Vi söker nu en ny kollega till Emerson i deras moderna lokaler i Mölnlyckes företagspark. Emerson är världsledande inom högteknologiska radarlösningar. De kombinerar avancerad teknologi och branschledande expertis för att skapa hållbara lösningar för de viktiga kunder och verksamheter de hjälper till att utveckla.

Vill du jobba i en innovativ miljö med goda utvecklingsmöjligheter? Läs vidare!


Dina arbetsuppgifter
Som Supplier Performance Inspector kommer du tillsammans med ett team på 5 personer ansvara för kontroll och inspektion av inlevererat material. Den huvudsakliga arbetsuppgiften är inspektion av elektronik mot IPC-610.

Arbetet innefattar vidare:

• Att utvärdera material avseende uppfyllande av ritningskrav och övriga specifikationer
• Att skapa avvikelserapporter och förmedla detta till leverantörer såväl som till berörda interna funktioner
• Daglig dialog med Supplier Quality Engineers för beslut om vad som ska hända med avvikande material

Du kommer jobba mot svenska såväl som internationella leverantörer.


Din profil
Vi söker dig som har några års erfarenhet av en liknande tjänst inom kvalitetskontroll, med inriktning mot elektronik. Vi tror även att du har erfarenhet av mekanisk uppmätning.

Du behöver även:

• Ha god kommunikationsförmåga
• Vara lösningsorienterad
• Hantera svenska och engelska mycket bra i tal och skrift

Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag via Söder & Co, men du jobbar på plats hos vår kund Emerson.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker innesäljare till kund i Göteborgsområdet!

Innesäljare
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vår kund ligger i Göteborgsområdet och är ett välkänt bolag.

Dina arbetsuppgifter
Vi på Söder & Co hjälper nu vår kund att hitta innesäljare. I rollen som innesäljare kommer du vara en nyckelperson för att kunna ta organisationen till nästa era.

Du kommer i din roll jobba med utgående och inkommande telefonförsäljning och mötesbokning till föreningar och lag i Sverige. Du kommer vidare vara med och genomföra dessa möten, med Microsoft Teams som huvudverktyg.

Arbetet innefattar vidare bland annat:

• Att logga kundinformation i CRM-system
• Resultatansvar och måluppfyllning
• Relationsbyggande med föreningar


Din profil
Vi söker dig som har höga ambitioner och ett stort inre driv. Du har god förmåga att bygga relationer och långsiktiga affärer. Du bör ha ett par års tidigare erfarenhet av försäljning med telefonen och Office-paketet som främsta verktyg. Vi tror även att du har tidigare erfarenhet av arbete i CRM-system. Det är meriterande med relevant eftergymnasialutbildning.

Vidare ser vi gärna att du har en bakgrund i föreningslivet. Som person tror vi att du:

• Har god försäljningsteknik
• Är social och affärsmässig
• Jobbar bra självständigt såväl som i grupp

Tjänsten är på heltid och du jobbar från huvudkontoret i Göteborg. Du erbjuds grundlön samt provision.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullservice företag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Dec 8
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker registrator till myndighet i Göteborg!

Registrator
Läs mer Dec 5
Om företaget
Myndighet i Göteborg söker en registrator för ett konsultuppdrag med start i januari och ca 6 månader framåt, med chans till förlängning till december 2025.

Dina arbetsuppgifter
Då myndigheten nu implementerar ett nytt ärendehanteringssystem, klassificeringsstruktur samt informationshanteringsplaner behöver de nu stärka upp med en person som kan avlasta med ordinarie löpande registrering.

Arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta:

• Postöppning, registrering, diarieföring och expediering
• Arkivering
• Ta fram statistik och information gällande ärenden
• Kontakter med anställda och allmänheten


Din profil
Vi söker dig som har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet som registrator. Vi ser vidare att du har som lägst gymnasieutbildning som registrator eller liknande administrativt område.

Du behöver vidare ha:

• Goda kunskaper i MS Office eller liknande
• God kännedom inom lagar och förordningar inom offentlig sektor
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal såväl som skrift

Tjänsten är ett konsultuppdrag. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.
Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu

Vi söker seniora ekonomer för kommande uppdrag hos våra kunder!

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 13
Om företaget
Söder & Co Göteborg är i en expansiv fas och vi söker nu seniora ekonomer till kommande uppdrag.
Är du intresserad av en ny tjänst som redovisningsekonom, ekonomichef eller liknande? Skicka in en spontanansökan så hör vi av oss när vi har hittat ett uppdrag som matchar din profil!


Dina arbetsuppgifter
Som ekonom hos någon av våra kunder i Göteborgsområdet kan du jobba med breda arbetsuppgifter inom ekonomiområdet.

Jobbet även innefatta redovisning, bokföring, moms- och skatteredovisning och dylikt.

Ange i din ansökan vilken typ av roll som intresserar dig – ju tydligare information desto bättre! Tjänsterna kan vara i form av konsultuppdrag eller rekrytering direkt till någon av våra kunder.


Din profil
Vi söker dig som är öppen för nya utmaningar inom ekonomi. Vi tror att du har eftergymnasial utbildning inom ekonomi samt flera års tidigare erfarenhet inom området. Vi ser att du tidigare har arbetet med controlling såväl som redovisning.

Vi ser att du har ett stort intresse för siffror och administration, och god vana av datorer och system. Som person är du driven, engagerad och lösningsorienterad.

Vidare behöver du:

• Ha mycket goda kunskaper i svenska såväl som engelska, fler språk är meriterande
• Drivas av att växa och nå mål

Det är meriterande om du har B-körkort och tillgång till bil.

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Ansök nu

Vi söker mötesbokare till våra kunder i Göteborg!

Säljassistent
Läs mer Nov 23
Om företaget
Vi söker mötesbokare till våra kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten kan vara hos större såväl som mindre företag, inom varierande branscher.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer i denna tjänst jobba med mötesbokning genom utgående samtal. Du kommer jobba med telefonen som främsta verktyg, och ha kontakt med flertalet personer och/eller företag dagligen. Tjänsten innefattar vidare administrativa arbetsuppgifter kopplat till mötesbokningen.

Din profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba med utringande samtal. Du behöver vidare ha vana av office-paketet och vara administrativt lagd. Annan erfarenhet av försäljning är meriterande.

Som person behöver du:
• Vara strukturerad
• Vara resultatinriktad
• Kunna ha många bollar i luften
• Trivas med att jobba med högt tempo

Det är meriterande om du har erfarenhet inom IT då en del uppdrag är inom IT-branschen.

Vi söker dig som vill jobba deltid, såväl som heltid.


Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.

Ansök nu