Göteborg: Kundservicemedarbetare CloudCharge, Göteborg

Hitta ansökningsinfo om jobbet Kundservicemedarbetare CloudCharge, Göteborg i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-22 // Varaktighet: Heltid

CloudCharge, som ägs av DEFA, en ledande aktör inom elektrisk infrastruktur, erbjuder en molnbaserad laddningstjänst som är särskilt fördelaktig för både kunder och användare. Deras ägarskap under DEFA ger tillgång till bredare resurser och expertis inom området, vilket stärker deras erbjudande. Användare kan enkelt dela åtkomsten till laddningsstationer med andra, vilket ökar flexibiliteten och effektiviteten av tjänsten. Detta gör CloudCharge till en attraktiv lösning för olika användargrupper, från bostadsrättsföreningar, köpcentrum till företagsparkeringar, och understryker deras engagemang för att främja en hållbar och tillgänglig framtid för eldriven mobilitet. Läs mer på https://www.defa.com/se/ev-charging/cloudcharge/

CloudCharge söker nu en engagerad Kundservicemedarbetare med kunden i fokus, placering Göteborg

DEFA, promotional film (https://www.youtube.com/watch?v=u2miCbkDAws)

Vi på CloudCharge söker en engagerad och kunnig kundservicemedarbetare till vårt kontor på Ringön i Göteborg. I rollen kommer du att ansvara för att i första hand hjälpa våra kunder via telefon och mail.

Vi på CloudCharge riktar oss främst mot kunder som behöver effektiva och stabila lösningar för laddningsinfrastruktur för elbilar. CloudCharges primära kundsegment inkluderar bostadsrättsföreningar, företag med elbilar, samt privata och offentliga parkeringsplatser som behöver effektiva och robusta laddningsstationer. Genom att erbjuda en enkel hantering av laddningsstationer, tillgodoser CloudCharge behoven hos dem som vill underlätta övergången till eldrivna fordon, både för privat och kommersiell användning.



Huvuduppgifter:

- Hantera kundsupport relaterad till CloudCharge's bakomliggande portal och app via telefon och mail.

- Etablera och underhålla kundrelationer för våra digitala tjänster, inklusive avtalsförvaltning och fakturering.

- Samarbeta nära våra kunder för att säkerställa en effektiv uppsättning och driftsättning av våra laddningsfaciliteter och molntjänster tillsammans med vårt tekniska team i ryggen.

- Samla in och hantera feedback från befintliga och potentiella kunder och rapportera detta till vårt utvecklingsteam.

Kvalifikationer:

- Relevant utbildning, företrädesvis inom teknik/datateknik och / eller systemvetenskap.

- Stark förståelse och erfarenhet av kundservice och support.

- God teknisk och relevant IT-kompetens, erfarenhet av Saas tjänster och lösningar är meriterande.

- Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift. Nordiska språkkunskaper är en fördel.

Personliga egenskaper:

- Stark personlighet som drivs av kundservice och att hjälpa kunder

- Eget ledarskap och förmåga att arbeta enligt CloudCharge's standarder och riktlinjer.

- Stark kommunikationsförmåga och problemlösningsförmåga.

- Strukturerad och pålitlig med öga för detaljer.

Tjänsten innebär en spännande möjlighet att arbeta i en dynamisk och snabbt växande sektor. Om du är en driven individ som brinner för kundservice och teknik, ser vi fram emot din ansökan!

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino 0733-763930

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Kundtjänstmedarbetare.

Kundtjänstmedarbetare till Fello

Läs mer Maj 2
Nytt
Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Fello!
Säg hello till sunt förnuft och schyssta villkor! Fello är mobiloperatören som erbjuder mobilabonnemang till privatpersoner runt om i hela Sverige. Deras abonnemang är flexibla, lätta att förstå och har ingen bindningstid. Hos Fello stannar du för att du vill, inte för att du måste!

Din roll
Som medarbetare på Felloservice har du en viktig roll i att skapa en positiv upplevelse för både nya och befintliga "fellos". Kundupplevelsen är i fokus i allt du gör och rollen är central för hela verksamheten. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss på Clevry på inledningsvis6 månader med stor chans till ytterligareförlängning alternativt att Felloöverrekryterar.
Rollen innebär att du tar emot ärenden via telefon, chatt och mail. Teamet är litet men växande och du kommer att jobba nära dina kollegor där ni delar erfarenheter och bollar kundfrågor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera ärenden via telefon, chatt och mail
Behjälplig gentemot kollegor

Omfattning:Heltid (40h/vecka). Det är meriterande ifall du kan jobba stora delar av sommaren - gärna undervecka 29-32
Placering:Centrala Göteborg
Start:Omgående/ så snart som möjligt

Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, utöver det önskar vi att du har:
Erfarenhet av service och kontakt med människor
Goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska
Gymnasial utbildning

Meriterande är om du jobbat i en liknande roll eller har annan serviceerfarenhet. Det är också meriterande om du har ett tekniskt intresse och systemvana eller har använt telefon som verktyg i tidigare arbete.
Bolaget är familjärt där du har möjlighet att vara med och påverka. Du har lätt att lära dig nya saker och tar gärna egna initiativ om du ser att något kan förbättras. Du gillar att jobba tillsammans med andra och sprider positiv energi. Du vill jobba på en stabil arbetsplats där det över tid finns stora möjligheter att utvecklas i din roll inom kundservice och kundbemötande.

Rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocesssamarbetar Fello med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport som belyser dina soft skills.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvariga RecruitmentManager Anna på:anna.almen@clevry.comVarmt välkommen med din ansökan redan idag!

Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Maj 2
Nytt
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till dormakaba!

Läs mer Apr 30
Välkommen till en framtid där din roll kommer att vara avgörande för att underlätta kundens dialog och kontakt med oss, samtidigt som du stödjer dem genom processen och besvarar deras frågor. Om du brinner för att hjälpa kunder, lösa utmaningar och vara en del av något större, då är det här din plats att vara. Låt oss tillsammans öppna dörren till en spännande resa inom världen av enastående kundservice!OM DORMAKABA:
Vi på Dormakaba är dedikerade till att skapa en tryggare och mer effektiv vardag för människor världen över. Genom över 150 år av expertis inom åtkomst och säkerhet, utvecklar vi kontinuerligt de bästa produkterna och lösningarna för skolor, arenor, flygplatser, sjukhus och andra platser där människor möts. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan möjligheten att påverka och forma din arbetsdag med stöd av engagerade kollegor och kunder. Hos Dormakaba blir du en del av en givande arbetsgivare, där ansvar och frihet går hand i hand.
OM TJÄNSTEN:
Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att skapa enastående kundupplevelser. Du kommer att arbeta kring större säkerhetsprodukter, som exempelvis stora karuselldörrar, glasdörrar vid säkerhetskontroll på flygplatser samt andra omfattande säkerhetslösningar.
I din roll kommer du att ha en egen kundbas att bearbeta med produktnyheter och värdeskapande erbjudanden. Du kommer att vara den primära kontaktpersonen för kunderna hos Dormakaba och stödja dem med eventuella frågor de har. Genom aktivt engagemang med din dedikerade kundbas bidrar du till både ökad försäljning och mervärde för kunderna. Deltagande i försäljningsevenemang och mässor är också en del av tjänsten.Dessutom kommer du att ta emot och registrera produktbeställningar samt stödja kunder med val av produkter och relaterade frågor. I denna roll kommer du att samarbeta med alla våra avdelningar och centrala funktioner.
VI SÖKER DIG:
Som har en stark passion för kundbemötande och brinner för att hjälpa kunder samt lösa deras problem. Du trivs i sociala sammanhang och har en förmåga att skapa värdefulla nätverk. Ansvarstagande och självsäkerhet präglar dig och ditt arbetssätt.
Vi ser gärna att du har en teknisk bakgrund, och har arbetat med service eller relevant bakgrund från tidigare. Tekniskt kunnande och intresse är en väsentlig del för rollen.
För att passa i rollen ser vi att du:
Har erfarenhet inom teknik, kundservice och/eller försäljning.
Har en god system- och datavana.
Talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
En fullständig gymnasieexamen.

Meriterande för rollen är:
Erfarenhet av SAP och/eller CRM-system.
Eftergymnasial utbildning inom administration, kundservice, fastighet, försäljning, säkerhet eller liknande.

PRAKTISK INFORMATION:
Start: Enligt överenskommelsePlacering: Göteborg (möjlighet till hybridarbete)Anställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-16:30 (fredagar: 15:30)Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas

Ansök nu

Söker du en deltidstjänst? Se hit!

Läs mer Apr 30
Vi på Sprio letar efter en person som är intresserad av att arbeta deltid inom kundtjänst och som har potential att växa i rollen. I detta jobb kommer du att ta hand om inkommande samtal från kunder som har frågor kring bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster.
Vi uppskattar din förmåga att identifiera varje kunds unika behov och att erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina goda kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna öka försäljningen och skapa enastående kundupplevelser.
Vi letar efter dig som: Har en passion för högkvalitativ service.
Är engagerad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål.
Har flytande kunskaper i tal och skrift på svenska och bra kunskaper i engelska.
Vill arbeta med merförsäljning.
Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundtjänst med utvecklingsmöjligheter.
En modern arbetsplats.
En fullt betald utbildning i början av anställningen.
Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak.
Generösa försäljningstävlingar.
Om tjänsten: Deltidsanställning på 50%.
Öppettider måndag till fredag 08:00–19:00.
Arbetstiderna följer ett veckovis schema med förmiddagar eller eftermiddagar.
Arbete i fina och fräscha lokaler på Backaplan.

OBS! Anställningen inleds med en heltidsutbildning under tre veckor.
Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

Ansök nu

Kundservicemedarbetare till Allente i Göteborg

Läs mer Apr 30
Vill du arbeta med kundservice i en dynamisk och glädjefylld miljö? Vi söker nu dig som är målinriktad, ansvarstagande och har ett öga för problemlösning. Bli en del av teamethos Allente!
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta med kunsupport via telefon, e-pst och chatt, inklusive teknisk felsökning och information om tilläggstjänster. I rollen ingår även merförsäljningbaserat på kundens behov och aktuella kampanjer.
I rollenkommer du främst att arbeta med norska kunder, vilket innebär att du får möjlighet att använda och utveckla dina språkfärdigheter. Oroa dig inte om du inte talar flytande norska - våra norska kunder är vana vid att kommunicera med svensktalande kundservice. Din förmåga att förstå och göra dig förstådd är det viktigaste!
Vad vi erbjuder: Stora interna utvecklingsmöjligheter
Personalaktiviteter, events och tävlingar
Goda förmåner inklusive friskvårdsbidrag och rabatterat gympris
Möjlighet till bonus utöver lön enligt kollektivavtal
Vi söker dig som: Är minst 18 år
Flytande i svenska och bekväm med norska
Är målinriktad, ansvarstagande och gillar att lösa problem
Har förmåga att anpassa dig efter kundens behov och vägleda dem till lösningar

Tjänsten är på heltid, med en provanställning på 6 månader. Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt härliga team!

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Rubino Rekrytering AB .

Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Account manager
Läs mer Apr 19
Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar.
Om rollen
Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna
Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager
Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager
Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners
Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder.
Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce)

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också:
Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare
Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B

Vi erbjuder:
- En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar
-En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt
- Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen

I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila hanne@rubino.se.
Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Innesäljare hos RZB Lighting

Innesäljare
Läs mer Sep 27
Innesäljare hos RZB Lighting

Har du ett starkt driv och trivs i en kundnära roll? Då kan du vara den vi letar efter. Kom och bli en del av vårt växande företag och hjälp oss att forma en ljusare framtid!

RZB Lighting är en marknadsledande aktör inom belysningsbranschen, känd för att leverera högkvalitativa lösningar och innovativa produkter. Vi expanderar vår verksamhet och söker nu en dynamisk innesäljare med placering i Göteborg, som delar vår passion för belysning och kundservice.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Ansvara för att hantera kundförfrågningar och beställningar

- Registrera nya kunder i SAP



- Upprätta och följa upp offerter

- Aktivt marknadsföra och sälja våra produkter och lösningar



- Tillhandahålla teknisk support och produktinformation till kunder



- Generera prislistor och försäljningsmaterial i SAP/Excel



- Samla in och analysera marknadsinformation



- Hjälpa till att skapa och översätta försäljningsmaterial



- Planera och delta i mässor och utbildningar



Kvalifikationer:

- Tidigare erfarenhet av innesälj eller kundtjänst



- Utmärkta kommunikationsfärdigheter och förmåga att bygga relationer



- Teknisk förståelse eller intresse



- Erfarenhet av logistik



- Förmåga att arbeta självständigt och i team



- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift



Vi erbjuder:

- En spännande möjlighet att arbeta i en branschledande organisation



- Möjlighet till professionell utveckling och tillväxt



- Ett stöttande och engagerat arbetslag



- Attraktiva förmåner och en konkurrenskraftig lön



Ansöker gör du snarast via rubino.se under rubriken: Lediga tjänster. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vår kontaktperson i denna rekrytering, Harry Rubino på 0733-763930.

Välkommen med din ansökan!

Som belysnings- och armaturgeneralist har RZB Rudolf Zimmermann stått för intelligenta belysningslösningar "Made in Germany" i över 80 år. Fokus för vårt internationellt verksamma familjeföretag ligger på utveckling och produktion av inomhus- och utomhusarmaturer, nödarmaturer och effektiva ljusledningssystem.

Ansök nu

KAM Ensto Eldistribution, mellersta/västra Sverige?

Key account manager
Läs mer Feb 1
KAM Ensto Eldistribution, mellersta/västra Sverige

Ensto är den ledande experten för eldistributionsnät. Ensto erbjuder sina kunder linjemateriel 0,4-52 kV samt kabeltillbehör (skarvar och avslut) 0,4-52kV utvecklade för det nordiska klimatet.



Vi söker nu en erfaren medarbetare som kan utveckla och bibehålla vår affär i mellersta och västra Sverige.

Arbetsuppgifter:
Syftet med rollen är att driva och utveckla försäljningen inom ditt område samt vara ansvarig för några av våra strategiskt viktiga kunder. Du ansvarar för din budget och för att nå försäljningsmål. Kundera är i första hand elnätägare, entreprenörer samt våra grossister/samarbetspartner. Du utgår från ditt hemmakontor inom ditt försäljningsområde. Du rapporterar till vår VD.

Din profil:
För att trivas och lyckas i rollen är försäljning en självklar del i ditt DNA. Du är kommunikativ och skall drivas av att göra affärer. Du hittar och driver säljprocesserna vant på egen hand, därför är det viktigt att du måste vara självständig i din personlighet och entreprenörsdriven i din säljstil. Du har en adekvat erfarenhet inom området och branschen och du måste vara den som kan knyta ihop säcken och få affären. Det är därför viktigt att du har med dig goda säljresultat sedan tidigare.. Du skall vara flytande i svenska och engelska och ha körkort för att kunna resa i tjänsten.

Vi erbjuder:
Vi erbjuder dig en spännande roll i ett familjeföretag med en internationell prägel som är på frammarsch inom branschen. Fast marknadsmässig lön med bonus, tjänstebil, sjukvårdsförsäkring samt de verktyg du behöver för att lyckas med din försäljning är bl. a det vi erbjuder. Vi är ett väl sammansvetsat team där alla hjälper alla, vårt huvudkontor ligger i Västberga.

Ansöker gör du omgående då vi intervjuar löpande. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930.

Välkommen med din ansökan!

För oss på Ensto är energieffektivitet och att bygga ett mer hållbart samhälle en hjärtefråga. Den inspirerande och stimulerande atmosfären i ett internationellt familjeföretag stimulerar en professionell tillväxt och utveckling. På Ensto ser vi mångfald som en tillgång, och vi förenas av en öppen och nyfiken attityd. Vi tror på ett bättre liv med el och en mer hållbar morgondag. Om du delar vår passion och vill göra skillnad, gå med i vårt team. Det skulle vara ett nöje att ha dig som en del av Ensto-familjen! Läs mer på www.ensto.se (http://www.ensto.se)

Ansök nu

Försäljningsingenjör VVS, Gebwell Västra Sverige

Utesäljare
Läs mer Sep 14
Gebwell söker en Försäljningsingenjör VVS Värmepumpar/Fjärrvärme - Västra Sverige

Gebwell växer och söker nu dig som vill driva och ansvara för det västra distriktet avseende område Värmepumpar och lösningar inom Fjärrvärme. Gebwell är en ledande och heltäckande leverantör som säljer och marknadsför värmeväxlare, värmepumpar och tankar, och är specialister på miljövänliga lösningar för uppvärmning och nedkylning. Läs mer på www.gebwell.se.

Tjänsten innebär i huvudsak att driva och utveckla försäljningen på distriktet västra Götaland med omnejd. Rätt person kommer att få arbeta med produkter som ligger i framkant tekniskt samt genom ett hållbart miljötänk få vara med att påverka vår framtid positivt. Du förväntas driva försäljningen mot befintliga och nya kunder på distriktet och våra kunder är i första hand, vvs-installatörer, vvs-konsulter, fastighetsägare och återförsäljare. Vårt erbjudande är oftast skräddarsydda lösningar varför vi förväntar oss att du är van vid att sälja lösningar som är anpassade efter kundens krav och förväntningar med långsiktiga relationer som bas för samarbetet. Du kommer till en organisation med en stark support, en kommande digital plattform för att underlätta för våra kunder samt produkter i toppklass i ryggen och du rapporterar direkt till vår VD.

Vi söker dig som har en liknande bakgrund inom området sedan tidigare med en bred förståelse tekniskt samt ett väl utvecklat nätverk på distriktet för att kunna få en bra start i rollen. Du är affärsmässigt driven och självgående i rollen och triggas av att få vara med att bygga och öka försäljningen på ditt distrikt. Du gillar att anta en utmaning och att utvecklas med dina resultat och företagets framgångar, du är en god lagspelare och vill ta en plats i teamet. Du har körkort och behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och kan resa i tjänsten.

Din roll kommer att vara en viktig pusselbit i vår organisation och rätt person kommer att få vara med på en spännande resa där Gebwells ambitioner är höga och utmanande. Vi erbjuder en marknadsmässig fast månadslön och tjänstebil alt. milersättning.

Ansöker gör du genast om du känner att rollen är rätt för dig då vi behöver tillsätta tjänsten snarast.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare Meka Pro, Göteborg Västra Sverige

Utesäljare
Läs mer Jun 27
Meka Pro AB växer och vi söker därför till vår verksamhet en driven och engagerad Säljare, placering Göteborg, Västra Sverige.

Rollen innebär uppsökande försäljning till våra kunder som i första hand är elinstallatörer. Du kommer att få ett heltäckande sortiment inom området och stöd för att kunna fokusera på kundmötet, affären och på ett smidigt och effektivt sätt lösa elinstallatörens vardag i frågan kring i huvudsak stegar och kanalisationer. Du arbetar självständigt med att boka samt genomföra säljmöten digitalt samt face 2 face, följa upp och rapportera i vårt CRM system. Du rapporterar till vår försäljningschef.

Din profil, detta kommer att vara en resa i att vara med att fortsatt etablera Meka Pro som en självklar leverantör inom området stegar och kanalisationer, det gör att det kommer att vara tufft emellanåt och vi ser att du har en envishet, ett driv och energi som är tillräcklig för att klara denna utmaning. Vi ser att du företrädesvis har en bakgrund inom branschen, har du dessutom ett utbrett nätverk bland våra potentiella kunder så är det givetvis meriterande.
Du måste ha goda säljresultat sedan tidigare och en fördel med gymnasiebakgrund med el eller eltele teknisk inriktning. Dessa egenskaper och erfarenheter är viktiga men viktigast är att du utmanas av en tuff utmaning, vi är dessutom övertygade om att en god arbetsstruktur där förmåga att planera och följa upp samt hela tiden ha ett nästa steg och nästa affär i tankarna är viktigt för att lyckas. Vi förutsätter att du trivs med täta kundkontakter och drivs av att finna nya affärer

Som säljare hos oss måste du alltid arbeta professionellt i dina kundkontakter, detta innebär bl a att alltid:

- Förbereda dig noga inför varje kundmöte
- Kunna dina produkter och dess fördelar
- Alltid tagit reda på kundens behov innan du föreslår en lösning eller ger ett förslag
- Alltid erbjuda det som är bäst för kunden och som möter hans behov och följa upp ditt erbjudande
- Att alltid hålla det vi lovar


Vi erbjuder ett spännande arbete där din insats kommer att ha påverkan på företaget, dig själv och din ekonomi. Du kommer att ingå i ett affärsorienterat och drivet säljteam där du får stöd och råd, samt initialt få en gedigen inskolning på våra produkter fördelar och möjligheter med introduktion på vårt huvudkontor i Finland. Du får fast lön samt möjlighet till bonus, tjänstebil samt de verktyg som krävs för att lyckas. OBS, vi ser mer än gärna fler kvinnliga sökande då branschen till största delen består av män.

Är du redo att anta denna utmaning och att du har de egenskaper vi efterfrågar så vill vi att du genast ansöker via (http://www.rubino.se/) med ett CV och personligt brev. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Harry Rubino på telefon 0733-763930

Välkommen med din ansökan!

Meka Pro Oy, är ett Finskt familjeföretag som tillverkar och marknadsför högklassiga kabel förläggnings system. Vår produktportfölj består av kabelstegar, kabelrännor, trådstegar, armaturskenor samt installationskanaler, uttagsstavar och unipro®-kontaktsken system av aluminium, detta gör Meka Pro Oy till en av Nordens ledande tillverkare av kabelförläggningar som är vår kärnverksamhet. Meka Pro Oy:s produktionsanläggning och huvudkontor finns i Uleåborg, produkterna är representerade i Finland, Sverige, Baltiska länderna och Ryssland. MEKA®-produkter är kända för att klara av krävande miljöer inom tung industri men har även de rätta lösningarna för mer tekniska byggen där kraven är andra. Meka Pro om omsätter ca 400 MSEK och vi är 119 anställda i vår organisation. Läs mer här: www.meka.eu/sv/ (http://www.meka.eu/sv/)

Ansök nu