Göteborg: Teknisk försäljare till ViaCon

Hitta ansökningsinfo om jobbet Teknisk försäljare till ViaCon i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Göteborg inom den kategorin.

Publicerad: 2024-02-06 // Varaktighet: Heltid

ViaCon är ledande inom infrastrukturslösningar. Med våra starka nordiska traditioner genomsyras ViaCon av effektivitet och ett hållbart synsätt, vilket kännetecknar allt vi gör. Vår långsiktighet präglar vår vision och våra smarta, framtidsinriktade lösningar inom broar och kulvertar, geoteknik samt dagvattenhantering. Vi fortsätter forma och leda vår bransch.

Nu söker vi en ny medarbetare som skall arbeta med teknisk försäljning inom affärsområdet Geoteknik i södra Sverige.

Om rollen:
Våra lösningar sträcker sig från markförstärkning, grundvattenskydd, tätskiktsmaterial till deponier och dammar och mycket mer. Vi erbjuder ett brett utbud av lösningar och produkter som involverar geotextil, geonät, geomembran, gabioner, stödmurar med mera. I rollen kommer du att ta ansvar för och bidra till att hela affären följer företagets uppsatta strategier och målsättningar. Läs mer på GeoTechnical Solutions – Viacon AB.

Du kommer arbeta fram lösningar och förslag att presentera i mötet med beställare, projektörer och kunder. Rollen innefattar även att på ett professionellt och utvecklande sätt arbeta tillsammans med ViaCons centrala tekniska funktioner med syftet att långsiktigt vara den ledande aktören på den svenska marknaden. Viktigt att vi kan vägleda våra kunder fram till rätt lösningar och beslut.

Du utgår från ditt hemmakontor, om du inte råkar bo i närheten av ett av våra kontor. Resor ingår i tjänsten för att träffa nya och existerande kunder.

Arbetsuppgifter:
· I rollen som säljare samarbetar och vägleder du våra kunder med fokus på teknik, hållbarhet och affärsmässighet.
· Ditt ansvar omfattar planering, genomförande, ledning, styrning samt budget och ekonomiskt resultat i affären.
· Projekten kan vara tidsbegränsade med ett tydligt slutdatum, men också innefatta kontinuerlig kontakt och dialog med projektörer och kunder för uppföljning samt arbete med nya hållbara tekniska lösningar.
· Aktivt arbeta med att bevara och utveckla ett kontaktnät hos nya och befintliga konsulter som är verksamma inom samhällsutveckling, entreprenad och bygg.
· Deltaga i arbetet med strategi, budgetarbete samt produktsortiment inom affärsområdet Geoteknik.
· Samarbeta inom utförandeprojekt med vår entreprenadavdelning.

Din bakgrund:
Vi söker dig som har en geoteknisk utbildning eller annan teknisk utbildning vi bedömer som likvärdig, alternativt god teknisk förståelse med gedigen erfarenhet inom teknisk försäljning. Om du har en bakgrund från konsultbranschen är detta en merit. Vi ser gärna att du har erfarenhet av entreprenad eller bygg- och anläggningsbranschen, eller likvärdig erfarenhet. Som person drivs och motiveras du av att göra affärer och bygga kundkontakter.

Som person letar vi efter dig som är lösningsorienterad, lyhörd och kommunikativ samt van vid många kontaktytor. Du tycker om problemlösning och är en analytisk och strukturerad person. Vi har en jordnära och prestigelös kultur där vi samarbetar och tillsammans når våra ambitiösa mål. Tjänsten förutsätter goda IT-kunskaper tillsammans med obehindrade kunskaper i engelska och svenska då vi är ett internationellt bolag. Körkort är ett krav.

Du erbjuds:
Ett arbete med frihet under ansvar med stora möjligheter att kunna planera och ditt arbete. Du kommer att ha en betydelsefull roll i ett bolag med tempo och fokus på hållbara lösningar samt kollegor i hela Europa. Vi är idag ett engagerat försäljningsteam med ett nära samarbete och ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Det finns goda karriärmöjligheter och ett strategiskt fokus på lärande samt intern utveckling.

Ansökan:
I denna rekrytering samarbetar vi med Professionals Nord. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och inledningsvis arbeta som konsult. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos oss, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta lisa.backstrom@pn.se.

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: lisa.backstrom@pn.se

#Viacon #Geoteknik #försäljning

Alla platsannonser →

Andra jobb i Göteborg som Account manager

Nedan visas andra jobb i Göteborg som Account manager.

Diversey AB söker en Territorial Account Manager till Göteborg

Läs mer Apr 19
Att arbeta på Diversey är att vara en del av ett av världens mest innovativa företag i vår bransch. Resan började för ett sekel sedan i Chicago och har sedan dess tagit oss till över 100 länder runt om i världen, där vi skapar innovativa rengöringsprodukter som möter behoven i en resursbegränsad värld. Hos Diversey handlar det inte bara om renhet; vi tar också hand om människor, företag och planeten. Vi är stolta partners till både stora och små företag inom hotell- och restaurangbranschen, detaljhandeln, sjukvården och livsmedelssektorn, och vi gör det med våra revolutionerande, hållbara rengörings- och hygienlösningar.
Om rollen
Nu söker vi en driven och försäljningsinriktad Territory Account Manager till vårt distrikt i Västra Götaland. Du kommer att leda och driva försäljningsarbetet mot uppsatta mål. I rollen som säljare kommer ditt fokus vara att identifiera nya affärsmöjligheter, bygga långsiktiga relationer med dina befintliga slutkunder och ha ett nära samarbete med återförsäljare. Vårt huvudkontor ligger i Stockholm så du kommer att arbeta på distans då ditt aktiva försäljningsområde kommer vara området i eller nära Göteborg.
Huvudsakliga ansvarsområden och arbetsuppgifter
Uppnå och överträffa försäljnings- och lönsamhetsmål inom det definierade geografiska området och hos kunderna
Implementera centralt beslutade aktiviteter och handlingsplaner för kunderna i nära samarbete med din Sales Area Manager och Key Account Manager
Utföra en effektiv bearbetning av potentiella kunder regionalt och lokalt enligt planer som utformats tillsammans med din Sales Area Manager
Ansvar för definierade lokala återförsäljare och hygienpartners inom ditt distrikt. Utveckla samarbetet med lokala återförsäljare och hygienpartners
Säkerställa en hälsosam bas av prospects och utveckling och utökning av affären hos befintliga kunder.
Rapportera och dokumentera försäljningsbesök, försäljningsprojekt mm. enligt våra riktlinjer i vårt CRM-system (Salesforce)

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen drivs du av att uppnå resultat och budget. Du gör det genom att arbeta strategiskt, strukturerat och målinriktat. Du har starka förhandlingsfärdigheter och förmåga att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Du är också en god kommunikatör och tycker om att samarbeta med kunder och kollegor för att gemensamt uppnå det bästa resultatet. Du har också:
Minst 3-5 års erfarenhet av försäljning och affärsutveckling inom B2B-sektorn och erfarenhet av att arbeta med försäljning mot slutkund samt via återförsäljare
Utbildning inom försäljning eller marknadsföring är meriterande
Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift
Körkort B

Vi erbjuder:
- En spännande och utmanande roll i ett globalt företag med fokus på innovation och hållbarhet och möjlighet att växa och lära
- Möjlighet att vara en del av ett dedikerat team och bidra till att forma framtidens rengörings- och hygienlösningar
-En hälsosam och hållbar företagskultur där balans mellan arbete och fritid är viktigt
- Kollektivavtal enligt IKEM/Unionen

I denna rekrytering samarbetar Diversey med Rubino Rekrytering. För frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Hanne Rubino, +46 739 015 911 eller maila hanne@rubino.se.
Om du är en driven och resultatorienterad individ med erfarenhet av försäljning och affärsutveckling, och vill vara en del av vårt team på Diversey AB, så ser vi fram emot din ansökan!

Ansök nu

Associerad sales partner

Läs mer Apr 8
Vill du vara med och utveckla branschen?Arbeta som affärspartner och sälja in rekryterings och konsultlöningar inom kvalificerade tjänstemän.
A-hub erbjuder en arbetsplats som aldrig står still. Vi tror på kraften i ambition och viljan hos människor att utvecklas under stort eget ansvar. Med högt engagemang och rätt inställning så finns det inga begränsningar för hur långt vi kan nå tillsammans.
För att möta den enorma efterfrågan på nytänk, flexibilitet och för att utmana det traditionella tar vi oss an marknaden med helt lokalägda bolag som verkar under ett gemensamt varumärke.
VI SÖKER DIG SOM;
Vi söker dig som brinner för för affärer och försäljning. Du ser stora möjligheter inom konsult och rekryteringsbranschen.
- Har dokumenterade försäljningsframgångar och önskan att kunna påverka din egen intäkt till stor del.
- Stort engagemang och trivs med att utmana det traditionella. Du är en person som ser möjligheter och har stort mod.
- En önskan om att få vara med och påverka utvecklingen av ett bolag. Vi inom A-hub gruppen vill knyta till oss partners och kollegor som tror på den egna kraften i genomförandet.
- Drivs av att göra affärer och skapa resultat tillsammans med likasinnade.VI GER DIG;
Du kommer arbeta tillsammans med branschen bästa leveransorganisation som kommer leverera på de uppdrag som du sålt in. Du har möjlighet att rikta din försäljning mot de tjänsteområden där du har din främsta kompetens.
Stöd, struktur och ett växande - starkt varumärke att bygga dina drömmar på! Riktigt härliga kollegor som tillsammans skapar arbetsglädje varje dag. Att jobba hos A-hub innebär både frihet och möjligheter, här får du chansen att utnyttja din fulla potential.
Vår vision är att göra det enkelt för ambitiösa människor att ta nästa kliv i karriären och på riktigt vara med och ta del av framgångarna tillsammans.
Vi tror på kraften i entreprenörskapet och den lokala kännedomen/nätverkandet!
ANSÖKAN;
Är du nyfiken på att höra mer? Kontakta John Andersson john@a-hub.se, 0731523129 för mer info
För ett gott samarbete tror vi att du har förmågan och viljan att överträffa förväntningar. Personer som uppmuntrar istället för att begränsa och som inte glömmer bort att ha roligt och fira längs vägen.
ÖVRIG INFORMATION OM TJÄNSTEN
Start: Enligt överenskom
Lön:Provisionsbaserad, vi erbjuder en expansivmodell där det finns möjlighet att vara anställd eller verka som underkonsult.
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg eller annan ort i väst Sverige

Ansök nu

Cloudgruppen Göteborg söker nya Account Managers

Läs mer Apr 22
Göteborg titta hit! Vi söker just nu ambitiösa stjärnor till vårt härliga team!
Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Göteborgskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen.
Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet.
Liten som stor – vi värdesätter alla!
Cloudgruppen finns idag i följande städer:
Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt.
Som en Account manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya och befintliga kunder samt bygga långvariga relationer. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik Account Manager och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga.
Att jobba som Account Manager hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov.
Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller.
Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden:
* Bygga långsiktiga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov.
* Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden
* Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter.
* Via utgående samtal bokas digitala och fysiska möten, där du på egen hand eller tillsammans med kollega genomför kundmöten.
Tjänsten som Account Manager är en utmanande och varierande roll där du får möjlighet att utveckla din kompetens inom många olika områden och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Ingen dag är den andra lik.
Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga långsiktiga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig.
* Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar
* Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer
* Du är orädd, driven och tävlingsinriktad
* En karismatisk och säljande personlighet
* Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder
* Flytande svenska i såväl tal som skrift.
Krav:
* Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av försäljning inomB2B.
* Gymnasial utbildning
Meriterande:
* Erfarenhet av CRM-system.
* Telefonvana
* Arbetat med digitala och fysiska kundmöten
Vi erbjuder:
* Fast grundlön plus provisionslön

* Sälj och resetävlingar
* Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling
* En rolig arbetsplats med glädje och energi
* Heltidstjänst.
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.
Jobbtyp: Heltid
Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

Ansök nu

Account Manager at Mimbly ????

Läs mer Apr 9
About the role:
Stepping into an ambitious phase, Mimbly is eager to enter international markets and is looking for an Account Manager to join their journey. In this role, pivotal for expansion, the focus is on broadening client bases and managing distribution networks beyond Sweden. Mimbly, known for its innovative water recycling and microplastic filtrationtechnology, is at an excitingpoint where your contribution can significantly impact a sustainable future. This is a chance to join a team where innovation meets purpose, creating eco-friendly solutions for global challenges.
Your future responsibilities:
As the forefront of Mimbly's international ambitions, you'll among other:
Secure new clients and distribution partners globally.
Strengthen relationships with international distributors.
Ensure product innovations are effectively communicated to clients, aligning closely with R&D.
Navigate through extended sales processes strategically, from negotiations to value propositions.

We're looking for someone who:
Is experienced in international sales and distribution, ideally within sectors like laundry, hotel, healthcare, or facility management.
Can boast a robust international distributor network with a technical interest to bridge R&D and clients.
Communicates flawlessly in English; additional European languages are a plus.
Is outgoing, collaborative, and driven, thriving in a dynamic, flat organizational structure.

Additional information:
Start: Flexible.
Location: Based in Gothenburg, with the possibility of working remote occasionally.
Scope: Full-time
Type of Employment: Permanent, starting with a probation period.

About Mimbly:
At Mimbly we design and develop sustainable laundry solutions. We want to have an impact on the world by saving water(s), energy and microplastics. Mimbly’s first product, the Mimbox is a connected device and add-on solution for professional laundry machines that saves energy, recycles water and stops the microplastics released when washing textiles from entering our waterways and oceans.

We believe that sustainable solutions will become a part of our everyday lives, it is up to us to develop new concepts to be better than the products of today. We want to have an impact by saving water, energy and microplastics all around the world.
We're a passionate team of 13 and growing, and we are committed to building a world-class team to scale with us.
About Wrknest: At Wrknest, we take a different approach. Believing in constant innovation and the pursuit of new opportunities, we set out to redefine recruitment. In an era of rapid digital evolution, staying relevant means being adaptable. We look beyond resumes, focusing on potential and offering tailored upskilling to meet the needs of the moment. Discover more about how we match unique talents with opportunities at www.wrknest.se.

Ansök nu

Säljare till internationellt bolag inom belysningsbranschen

Läs mer Mar 20
Blachere Illumination är etablerade i Sverige (Stockholm) och säljer sommar och belysningsprojekt till sina kunder med omsorg och passion sedan 50 år tillbaka tack vare 27 dotterbolag runt om i världen.

Vi är engagerade i att producera produkter och leverera projekt av högsta kvalitet och att skydda miljön genom att ständigt förnya våra produkter. Vi var först med lysdioderna (LEDs) normen för mer än tio år sedan. Vi har uppfunnit ”bioprint” och ”Recyprint” för strukturerna i våra belysningar som tillverkas med hjälp av 3D skrivare och för att befria planeten från plast. Besök vår hemsida för mer information https://blachere-illumination.com/sv

Blachere Illumination Sverige utvecklas sedan ett par år tillbaka och söker en säljare.

Som Senior Säljare hos Blachere Illumination erbjuder vi dig:

- Konkurrenskraftigt lönepaket med månadsprovision

- Utvecklingsmöjligheter på sikt med större ansvar

- Internationell och mångkulturell miljö i ett internationellt väletablerat företag

- Permanent utbyte med ett expert-team inom och utanför företaget

Ansvar:

- Vara ansvarig för att skaffa nya konton i Sverige (med fokus på Södra Sverige)

- Resa runt och träffa våra kunder samt potentiella kunder (kommuner, köpcentrum, kontorshotell, fastighetsbolag)

- Vara ansvarig för projekt i dess helhet och erbjuda kunderna en förstklassig upplevelse

Erfarenhet:

- +5 års erfarenhet av B2B försäljning

- Språkkunskaper: flytande i svenska

- Kreativ, stark drift och motivation, entusiastisk

- Du trivs bra på fältet, besöka kunden samt bygga en kundportfölj

- Körkort

Startdatum: ASAP (eller enligt överenskommelse)

Kontaktuppgifter och ansökan:
Urval görs löpande och tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Thérèse Grivérus på therese.griverus@logent.se, alternativt 073-723 48 02.

Ansök nu

Andra jobb i Göteborg från Professionals Nord Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Göteborg från Professionals Nord Rekrytering AB .

Junior mjukvaruutvecklare till SATO!

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Apr 17
Tar du snart din examen inom systemutveckling, datateknik eller liknande, redo för ditt första jobb i branschen? Är du en prestigelös lagspelare med ett naturligt driv där du ges möjligheten att påverka teamets framfart?
Just nu söker vi en junior utvecklare till SATO i Göteborg. Skicka in din ansökan redan idag, då vi tillämpar löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för SATOs räkning en mjukvaruutvecklare. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos SATO.

SATO utvecklar, tillverkar och säljer utrustning och system inom Automatisk Identifikation och Datainsamling (AutoID). SATO finns representerade i Asien, Europa och Nordamerika och har cirka 5500 anställda i koncernen. I Göteborg ansvarar SATO Techno Lab Europe för applikationsutveckling, modifiering av existerande produkter, utveckling av nya produkter samt arbetar med affärsutveckling och teknisk produktsupport mot SATOs egna säljbolag och kunder. Slutkunderna finns inom alla branscher, såsom detalj- och dagligvaruhandel, restaurang, transport och logistik, tillverkningsindustri och sjukvård. SATOs produkter och lösningar bidrar till att effektivisera deras kunders flöden av gods och människor som i sin tur bidrar till en mer hållbar värld.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och SATOs önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se 

Du erbjuds

• En händelserik vardag där arbetsuppgifterna är varierande
• Goda utvecklingsmöjligheter då det är ett kompetent och drivet team som tar emot dig, som vill att du skall lyckas!
• Personalförmåner, så som kollektivavtal, friskvård, förmånscykel m.m.

Arbetsuppgifter
I rollen som junior utvecklare kommer du inledningsvis ges en gedigen introduktion där du stöttar upp kollegor i det dagliga. Teamet jobbar med utveckling av program till sina Linux-baserade streckkods- och RFID-skrivare och  applikationsplattformen "AEP" (Application Enabled Printing) för smarta skrivare. Utvecklingen sker främst i C och Lua, men även JavaScript, HTML5 och CSS förekommer. Git används för versionshantering.

I din roll får du möjligheten att vara med och påverka! Det är ett team om 9 personer som arbetar i nära samarbete med varandra, men också med kollegor på andra utvecklingskontor och även bidrar med applikationssupport till SATOs säljbolag runtom i världen!

Vi söker dig som:

• Har eller inom kort tar din högskoleexamen inom systemutveckling, datateknik eller liknande relevant område
• Har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, i tal och skrift

Meriterande är tidigare arbetslivserfarenheter av teknikerna ovan nämnda; C, Lua, JavaScript, HTML och CSS, men det är inget krav för tjänsten. Vi söker en person med rätt driv och som är redo att applicera sina erfarenheter från studierna vidare i arbetslivet! 

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos SATO. Du brinner för programmering och är en innovativ problemlösare. Du kan enkelt kommunicera med dina kollegor och chefer där du tar ansvar för din egen utveckling. Det är ett glatt och drivet gäng som längtar efter att ta emot dig!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg, Mölndalsvägen
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Sofie Jonsson

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Strukturerad och kommunikativ person till Snap-on Equipment!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 29
Till Snap-on Equipment i Göteborg söker vi nu en Academy Coordinator. Du välkomnas till ett bolag som befinner sig i en spännande tillväxtfas och som verkar i en internationell miljö. Välkommen med din ansökan, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Snap-on Equipment en Academy Coordinator. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se. I denna tjänst är du placerad i Göteborg, på kontoret i Västra Frölunda.

Arbetsuppgifter
Som Academy Coordinator kommer du att spela en central roll i att koordinera olika utbildningsaktiviteter. Dina ansvarsområden kommer att inkludera att administrera och fakturera utbildningsprogram, samt attrahera nya kunder genom att skapa inbjudningar och sprida information. Du kommer även att samarbeta med kollegor för att säkerställa kvaliteten på ditt arbete. Utöver ovanstående kommer du exempelvis att organisera personalevenemang, köpa in kontorsmaterial och arbeta med kontinuerlig förbättring inom olika områden.

I denna roll är det avgörande att kunna kommunicera flytande på både engelska och svenska. En stor del av ditt arbete kommer att innebära att hantera många kontaktytor och samarbeta med leverantörer. Därför är det viktigt att du är en "people person" och trivs med att interagera med olika människor och organisationer.

Vi söker dig som har:

• B-körkort 
• En flexibel och engagerad inställning samt förmågan att trivas i en roll med många kontaktytor
• Starka kommunikationsfärdigheter på både engelska och svenska
• Erfarenhet av system och admin - meriterande med tidigare erfarenheter i LMS

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Academy Coordinator. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Du är nyfiken och hittar lösningar genom att våga ta initiativ och tänka nytt. Du har en social förmåga som innebär att du är lyhörd och kommunikativ oavsett vem i organisationen du talar med. Vidare har du ett helhetstänk, är duktig på att prioritera och har en god förmåga att driva dina frågor och arbete framåt. 

START: Enligt överenskommelse.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg, Västra Frölunda
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Adrian Couture

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Strukturerad och kommunikativ person till Snap-on Equipment!

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 24
Till Snap-on Equipment söker vi nu en Academy Coordinator. Du välkomnas till ett bolag som befinner sig i en spännande tillväxtfas och som verkar i en internationell miljö. Välkommen med din ansökan, löpande urval!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker i samarbete med Snap-on Equipment en Academy Coordinator. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos vår kund. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se. I denna tjänst är du placerad i Göteborg, på kontoret i Västra Frölunda.

Arbetsuppgifter
Som Academy Coordinator kommer du att spela en central roll i att organisera och genomföra olika utbildningsaktiviteter. Dina ansvarsområden kommer att inkludera att ta fram kursmaterial, administrera och fakturera utbildningsprogram, samt attrahera nya kunder genom att skapa inbjudningar och sprida information. Du kommer även att samarbeta med kollegor över hela världen för att säkerställa att utbildningsprogrammen är effektiva och relevanta.

I denna roll är det avgörande att kunna kommunicera flytande på både engelska och svenska. En stor del av ditt arbete kommer att innebära att hantera många kontaktytor, inklusive att beställa delar och samarbeta med leverantörer. Därför är det viktigt att du är en "people person" och trivs med att interagera med olika människor och organisationer.

Vi söker dig som har:

• B-körkort 
• En flexibel och engagerad inställning samt förmågan att trivas i en roll med många kontaktytor
• Starka kommunikationsfärdigheter på både engelska och svenska

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som Academy Coordinator. Som person är du driven och engagerad i ditt arbete. Du är nyfiken och hittar lösningar genom att våga ta initiativ och tänka nytt. Du har en social förmåga som innebär att du är lyhörd och kommunikativ oavsett vem i organisationen du talar med. Vidare har du ett helhetstänk, är duktig på att prioritera och har en god förmåga att driva dina frågor och arbete framåt. 

START: Enligt överenskommelse.
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg, Västra Frölunda
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Adrian Couture

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Elkonstruktör till Tribus i Göteborg!

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Apr 2
Är du en nyfiken och lyhörd person som är intresserad av att fortsätta utvecklas inom elkonstruktion? Hos Tribus ges du möjligheten att kliva in i ett öppet arbetsklimat, där du får arbeta i spännande projekt där du ansvarar för leveransen gentemot Tribus kunder. Detta inom allt ifrån belysning till telesystem. Urvalet sker löpnade, så ansök redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker nu en elkonstruktör till Tribus i Göteborg. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Tribus. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tribus önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se 

Arbetsuppgifter
Som elkonstruktör är du med och anpassar och implementerar Tribus lösningar gentemot deras kunder, som främst riktar sig till projekt inom bland annat sjukhus, skolor och idrottshallar, samt supportera dem intern men även extern internt i frågor kopplat till elkonstruktionen. Du kommer bli en del av ett team på 9 duktiga kollegor som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom området, som ser fram emot att välkomna dig i arbetet!

I din roll som elkonstruktör är det viktigt att du på ett ansvarsfullt sätt och i prestigelös anda följer upp det du åtar dig, samt bidrar med innovativa idéer. Vi ser att du kommer både lyckas och trivas i rollen om du verkligen brinner för ditt arbete! 

Du erbjuds

• Att få ta del av en utvecklande organisation, där du ges möjlighet att växa inom bolaget.
• Frihet i dina arbetssätt, med möjlighet till att bolla dina pågående projekt tillsammans med dina kollegor
• En viktig roll i verksamheten där du verkligen får möjlighet att visa framfötterna! 

Vi söker dig som

• Har obehindrade kunskaper i det svenska och engelska språket, då det förekommer i det dagliga arbetet
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Det är meriterande om du har några års erfarenhet inom elkonstruktion där du kan bidra med dina erfarenheter inom området

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi ser att du som person är en kreativ lagspelare som kan erbjuda både struktur och ägandeskap i dina projekt. Du är även bra på att kommunicera med kunder likväl som kollegor, då rollen kräver kontinuerliga uppföljningar med berörda parter!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: sofie.jonsson@pn.se 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Nyexaminerad elkonstruktör? - se hit!

Civilingenjör, konstruktion, elektronik
Läs mer Apr 2
Är du en nyfiken och lyhörd person som är intresserad av att fortsätta utvecklas inom elkonstruktion? Hos Tribus ges du möjligheten att kliva in i ett öppet arbetsklimat, där du får arbeta i spännande projekt där du ansvarar för leveransen gentemot Tribus kunder. Detta inom allt ifrån belysning till telesystem. Urvalet sker löpnade, så ansök redan idag!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker nu en elkonstruktör till Tribus i Göteborg. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Tribus. Intentionen är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Tribus önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se 

Arbetsuppgifter
Som elkonstruktör är du med och anpassar och implementerar Tribus lösningar gentemot deras kunder, som främst riktar sig till projekt inom bland annat sjukhus, skolor och idrottshallar, samt supportera dem intern men även extern internt i frågor kopplat till elkonstruktionen. Du kommer bli en del av ett team på 9 duktiga kollegor som tillsammans har en gedigen erfarenhet inom området, som ser fram emot att välkomna dig i arbetet!

I din roll som elkonstruktör är det viktigt att du på ett ansvarsfullt sätt och i prestigelös anda följer upp det du åtar dig, samt bidrar med innovativa idéer. Vi ser att du kommer både lyckas och trivas i rollen om du verkligen brinner för ditt arbete! 

Du erbjuds

• Att få ta del av en utvecklande organisation, där du ges möjlighet att växa inom bolaget.
• Frihet i dina arbetssätt, med möjlighet till att bolla dina pågående projekt tillsammans med dina kollegor
• En viktig roll i verksamheten där du verkligen får möjlighet att visa framfötterna! 

Vi söker dig som

• Har obehindrade kunskaper i det svenska och engelska språket, då det förekommer i det dagliga arbetet
• Eftergymnasial utbildning inom relevant område
• Det är meriterande om du har några års erfarenhet inom elkonstruktion där du kan bidra med dina erfarenheter inom området

Dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Vi ser att du som person är en kreativ lagspelare som kan erbjuda både struktur och ägandeskap i dina projekt. Du är även bra på att kommunicera med kunder likväl som kollegor, då rollen kräver kontinuerliga uppföljningar med berörda parter!

START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: sofie.jonsson@pn.se 

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu

Säljare till Live Expo i Göteborg sökes!

Account manager
Läs mer Apr 26
Gillar du att arbeta i en fartfylld miljö, driva försäljning och skapa fantastiska kundupplevelser? Just nu söker vi dig som vill vara en del av vårt team som Säljare hos Live Expo i Göteborg!

Information om tjänsten och om Live Expo
Professionals Nord söker i samarbete med Live Expo Säljare. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du sedan anställs direkt hos Live Expo.

Live Expo arrangerar innovativa mässor, möten och events som kopplar samman människor och företag för affärer och nätverkande. Deras mötesplatser fungerar som scen för spännande nyheter och innovationer från både etablerade företag och uppstartsföretag. Med en bakgrund av erfarna entreprenörer, har Live Expo introducerat över hundra framstående mässor, flera av dem är nu ledande inom sina branscher. Just nu expanderar de och söker en entusiastisk Säljare för sitt Göteborgskontor. Det är en möjlighet för dig med en stark drivkraft att ta din karriär till nya höjder. Är du den Säljaren vi letar efter?

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Live Expos önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Du erbjuds:

• En trevlig och varm arbetsplats där du är viktig
• En tillväxtresa, där du tillsammans med företaget ska växa och utvecklas
• En långsiktig satsning på dig som Säljare
• En fast lön tillsammans med en konkurrenskraftig bonus baserat på prestation

Arbetsuppgifter
Ditt uppdrag är att sälja monterplatser och fylla vårt mässgolv med utställare och sponsorer. Din synliga roll på hallplanen innebär att du är en central del av mässevenemanget. Vi ser att du tar initiativ, arbetar målinriktat och skapar unika affärsupplevelser. Du får möjligheten att påverka och strukturerat arbeta mot försäljningsmål för nya mässkoncept. Från prospektering till uppföljning kommer du bygga värdefulla relationer över telefon och i fysiska möten, och dagligen driva försäljning av monterutrymme, kringtjänster och sponsring med hög energi och ambition.

Vi söker dig som har:

• Tidigare säljerfarenhet, meriterande med B2B försäljning
• Tidigare säljerfarenhet där telefon och mailkontakt har varit dina främsta verktyg
• Meriterande med erfarenhet inom media, sponsring, evenemang eller liknande, men all säljerfarenhet inom B2B är meriterande.

För att lyckas i rollen behöver du social kompetens, samt ha ett öga för affärsmöjligheter. Du är bra på att skapa förtroendeingivande och långsiktiga kundrelationer. Du är både lösningsorienterad och effektiv.

START: Enligt överenskommelse 
OMFATTNING: Heltid
STAD: Göteborg, kontoret ligger i Frölunda 
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Adrian Couture

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail, men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ansök nu